• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Екологічні вимоги

З_24Т-073_ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Плитка тротуарна)

Завершена

494 998.45 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 15.10.2024 11:46 - 20.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 525ed85856ab4d4eb621dabeac380206
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-15-005172-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2024 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.11.2024 14:47
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2024 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18260-р/пк-пз від 12.11.2024 р., скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «УКРЄВРОСВІТ» (код ЄДРПОУ: 34854163) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Ресурс Транс Груп" (код ЄДРПОУ: 44932504) переможцем процедури закупівлі процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями щодо закупівлі З_24Т-073_ДК 021:2015 – 44110000-4 Конструкційні матеріали (Плитка тротуарна), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-15-005172-a.
Автор: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ", Олег Клок +380678806255 ukrevrosvit09@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7f05f974fff241698cdb0e07f5fa7626
Заголовок пункту скарги: частини ІІІ додатку №3 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: ТОВ "УКРЄВРОСВІТ"
код ЄДРПОУ: 34854163
адреса: 81652, Україна, Львівська область, Новий Розділ, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 15, А
тел.: +380678806255


ЗАМОВНИК ТОРГІВ: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"



Вихідний №: 01-11/36/29-10-0500
Дата: від 01.11.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-10-15-005172-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 44113120-2 Тротуарна плитка

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

ТОВ "УКРЄВРОСВІТ" (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:

НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ

223_Протокол відхилення_ТОВ УКРЄВРОСВІТ.docx 29.10.2024 10:53
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. частини ІІІ додатку №3 до тендерної документації Відповідно до частини ІІ додатку №3 до тендерної документації вимагалося надання:

«На підтвердження технічних характеристик предмету закупівлі зазначених в Додатку 3 надати скановану копію паспорту якості (документ про якість) на предмет закупівлі або інший документ, який підтверджує усі технічні характеристики предмету закупівлі, згідно кожного з показників вказаних у стовпчику «Параметр/Назва вимоги» І частини Додатку 3 на відповідність стандарту ДСТУ Б.В.2.7-145-2008 або еквівалент»(цитата).

У тендерній документації, а саме у частині І додатку №3, передбачалося зазначення назви товару, який у подальшому буде включено до договору про закупівлю. Виконуючи вимоги пункту 4 частини ІІ додатку №1, Скаржник у складі своєї тендерної пропозиції подав документ вих. №21-10/24-07 від 21.10.2024 р., де у файлі «дод. 3 технічна специфікація.pdf» наведено необхідну інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У позиціях №1-4 у полі «Повне найменування товару» зазначено «Плитка тротуарна» від виробників ТзОВ «Пласт-Інвест», ТОВ «Озон» та ТОВ «Унібрук».

Скаржником також надано підтвердження виконання вимог частини ІІ додатку №3 тендерної документації через подання відповідних паспортів у файлі «дод. 3 паспорти бруківка.pdf», які містять:

• Паспорт на «Брущатка бетонна», виробник ТОВ «Озон»;
• Паспорт №25 від 08.08.2024 р. на бетонний тротуарний неармований виріб марки «ВБТН «Квадрат», виробник ТзОВ «Пласт-Інвест»;
• Паспорт якості №1 від 22.10.2024 р. на виріб «Торонто», виробник ТОВ «Унібрук».

Аргументація щодо відсутності підтвердження технічних характеристик є неправомірною. Вимоги тендерної документації чітко передбачали надання відповідної інформації, і Скаржник надав її у повному обсязі, відповідно до специфікацій, визначених у тендері. Наявність паспортів якості та технічної документації, що підтверджують відповідність запропонованого товару необхідним характеристикам, є достатнім і належним підтвердженням.

Слід зазначити, що подання цих документів відповідало умовам відкритості та прозорості тендерних вимог, дотримуючись принципів недискримінації учасників та об’єктивності визначення переможця. Відповідно, дії Замовника, які полягають у невизнанні належних доказів, ставлять під сумнів дотримання засад законності та рівності учасників процедури закупівлі.

Щодо самого Паспорт якості №1 від 22.10.2024 р. на виріб «Торонто», виробник ТОВ «Унібрук». Хочемо зазначити наступне розділ 2 Додатку № 3 Передбачав надання інформації яка передбачена у стовпчику «Параметр/Назва вимоги» І частини Додатку 3 на відповідність стандарту ДСТУ Б.В.2.7-145-2008.

Тобто повинна була бути підтверджені лише параметри які передбачені як в стовпчику «Параметр/Назва вимоги» І частини Додатку 3 так і в стандарту ДСТУ Б.В.2.7-145-2008 в іншому випадку дані параметри не повинні бути підтвердженні.



Якщо дивитись сам стандарт ДСТУ Б.В.2.7-145-2008 такої технічної характеристики чи класифікації як плитка тротуарна не існує в даному стандарті.



Враховуючи наданий доказ до цієї скарги який підтверджує відсутність такої технічної характеристики як плитка тротуарна в ДСТУ Б.В.2.7-145-2008 Скаржник не повинен був підтверджувати таку технічну характеристику як «Найменування товару» наданий Паспорт якості №1 від 22.10.2024 р. Підтверджує без виключення усі технічні характеристики які були передбачені як вимогами Тендерної документації так і підтвердженно на відповідність ДСТУ Б.В.2.7-145-2008.

Стандарт ДСТУ Б В.2.7-145:2008 визначає бетонні матеріали як "вироби бетонні", і ця термінологія має бути вживана в усіх офіційних документах, включаючи паспорт якості. Використання терміну "плитка тротуарна" не відповідає точним визначенням і термінам, зазначеним у стандарті, що призведе до невідповідності ДСТУ Б.В.2.7-145-2008.

Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.



ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1) Витяг ДСТУ Б.В.2.7-145-2008;
2) Витяг Додаток № 3;
3) Паспорт Якості на плитку тротуарну (бруківка бетона).



З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)