• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент

Завершена

1 008 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 044.00 UAH
Період оскарження: 15.10.2024 09:52 - 24.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 87034427c031431eabcb1a8e341cc563
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-15-001820-a.b2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
31 жовтня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про визнання ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП" переможцем закупівлі No94/10 від 31.10.2024 року та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Дата розгляду скарги: 14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.11.2024 15:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.11.2024 17:41
Автор: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Рижеголова Валерія Олександрівна +380958078435 naftagroserv@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 54537366f94a44b480d262488f2ed0ac
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення: 31 жовтня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про визнання ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП" переможцем закупівлі No94/10 від 31.10.2024 року та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: 98c1d2a32e894249a7c8818bee5e407a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-15-001820-a.a1
Назва: Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.11.2024 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.11.2024 17:30
Дата виконання рішення Замовником: 18.11.2024 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду вимог ПП "ЛІДЕР АКТИВ" від 01 листопада 2024 р. уповноважена особа відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії Дубовиківської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області прийняла рішення про скасування рішення від 31 жовтня 2024 р. №94/10 про визначення переможцем ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП"
Автор: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Костянтин Костаков +380675519170 kostakovks1000@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 98110dd15eb1432ba226247c83b6e480
Заголовок пункту скарги: Учасник надав обґрунтування щодо цін або вартості товарів/робіт/послуг тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Однак замовник вважає таке обґрунтування неналежним, оскільки немає належного обґрунтування занадто низької ціни.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 28 жовтня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Нашу тендерну пропозицію було автоматично визначено аномально низькою та система надала нам можливість до 30 жовтня 2024 року 00:00 завантажити обґрунтування.
Відповідно абзацу дев’ятому пункту 37 Особливостей: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції».
Також треба відмітити, що відповідно абзацу першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.» Крім того, відповідно абзацу третьому частини чотирнадцятої статті 29 Закону «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»
При цьому, у вимогах тендерної документації Замовник взагалі не зазначив ніяких вимог щодо обґрунтування аномально низької ціни. Більш того, Замовник не зазначив у своїй тендерній документації, що саме він вважає за «належне» або «неналежне» обґрунтування аномально низької ціни.
Керуючись абзацом третім частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» на виконання вищезазначених вимог, в той же день як система Прозорро визнала нашу пропозицію аномально низькою, завантажив своє обґрунтування в довільній формі, де зазначив, що між ПП «ЛІДЕР АКТИВ» та ТОВ «ТВК ЕНЕРГО», який є виробником та постачальником вугільної продукції, укладено договір постачання № 12/01 від 12.01.2024р., згідно якого ПП «ЛІДЕР АКТИВ» купує вугільну продукцію у достатній кількості та із спеціальною ціновою знижкою. Тим самим Учасник належним чином надав обґрунтування аномально низької ціни і тим самим виконав всі вимоги Закону, Особливостей та тендерної документації Замовника, тобто підстав для нашого відхилення не було. Тому відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо незаконним, а отже наявними є підстави для скасування рішення про наше відхилення.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника