-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля марки ДГ (13-100) або еквівалент
Завершена
1 008 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 044.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 044.00 UAH
Період оскарження:
15.10.2024 09:52 - 24.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
87034427c031431eabcb1a8e341cc563
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-15-001820-a.b2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
31 жовтня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про визнання ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП" переможцем закупівлі No94/10 від 31.10.2024 року та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-13.zip 05.11.2024 14:14
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf 05.11.2024 14:15
- Дозволи.pdf 05.11.2024 14:15
- Декларація Держпраці.pdf 05.11.2024 14:15
- sign.p7s 05.11.2024 14:21
- рішення від 07.11.2024 № 18031.pdf 07.11.2024 15:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2024 № 18389.pdf 15.11.2024 12:46
- рішення від 14.11.2024 № 18389.pdf 18.11.2024 17:39
- Пояснення по суті скарги.pdf 07.11.2024 15:52
- Пояснення по суті скарги.docx 07.11.2024 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 14:26
Дата розгляду скарги:
14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 15:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.11.2024 17:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
54537366f94a44b480d262488f2ed0ac
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
31 жовтня 2024 року Замовником було розміщено протокол щодо прийняття рішення уповноваженню особою про визнання ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП" переможцем закупівлі No94/10 від 31.10.2024 року та відповідно опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Декларація Держпраці
-
Опис доказу:
Декларація Держпраці
-
Повʼязаний документ:
Декларація Держпраці.pdf
-
-
Назва доказу:
Дозволи ТОВ "КОАЛЕНЕРЖИ"
-
Опис доказу:
Дозволи ТОВ "КОАЛЕНЕРЖИ"
-
Повʼязаний документ:
Дозволи.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2-18.pdf.asice-13.zip
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
98c1d2a32e894249a7c8818bee5e407a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-15-001820-a.a1
Назва:
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ПП ЛІДЕР АКТИВ ДУБОВИКИ.docx 01.11.2024 18:46
- Скарга АМКУ ПП ЛІДЕР АКТИВ ДУБОВИКИ(1).pdf 01.11.2024 18:46
- АНОМАЛЬНО НИЗЬКА ЦІНА ДУБОВИКИ.pdf 01.11.2024 18:46
- sign.p7s 01.11.2024 18:58
- Рішення від 05.11.2024 №17851.pdf 05.11.2024 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2024 №18269.pdf 13.11.2024 12:28
- Рішення від 12.11.2024 №18269.pdf 14.11.2024 17:29
- Пояснення по суті скарги.pdf 08.11.2024 13:53
- Пояснення по суті скарги.docx 08.11.2024 13:53
- img20241118_15433061.pdf 18.11.2024 15:46
- Протокол від 18.11.2024 .docx 18.11.2024 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 19:00
Дата розгляду скарги:
12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 17:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.11.2024 17:30
Дата виконання рішення Замовником:
18.11.2024 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду вимог ПП "ЛІДЕР АКТИВ" від 01 листопада 2024 р. уповноважена особа відділу освіти, молоді, спорту, культури, туризму та релігії Дубовиківської сільської ради Синельниківського району Дніпропетровської області прийняла рішення про скасування рішення від 31 жовтня 2024 р. №94/10 про визначення переможцем ТОВ "МІКС СЕРВІС ГРУП"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
98110dd15eb1432ba226247c83b6e480
Заголовок пункту скарги:
Учасник надав обґрунтування щодо цін або вартості товарів/робіт/послуг тендерної пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Однак замовник вважає таке обґрунтування неналежним, оскільки немає належного обґрунтування занадто низької ціни.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
28 жовтня 2024 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Нашу тендерну пропозицію було автоматично визначено аномально низькою та система надала нам можливість до 30 жовтня 2024 року 00:00 завантажити обґрунтування.
Відповідно абзацу дев’ятому пункту 37 Особливостей: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції».
Також треба відмітити, що відповідно абзацу першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.» Крім того, відповідно абзацу третьому частини чотирнадцятої статті 29 Закону «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»
При цьому, у вимогах тендерної документації Замовник взагалі не зазначив ніяких вимог щодо обґрунтування аномально низької ціни. Більш того, Замовник не зазначив у своїй тендерній документації, що саме він вважає за «належне» або «неналежне» обґрунтування аномально низької ціни.
Керуючись абзацом третім частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» на виконання вищезазначених вимог, в той же день як система Прозорро визнала нашу пропозицію аномально низькою, завантажив своє обґрунтування в довільній формі, де зазначив, що між ПП «ЛІДЕР АКТИВ» та ТОВ «ТВК ЕНЕРГО», який є виробником та постачальником вугільної продукції, укладено договір постачання № 12/01 від 12.01.2024р., згідно якого ПП «ЛІДЕР АКТИВ» купує вугільну продукцію у достатній кількості та із спеціальною ціновою знижкою. Тим самим Учасник належним чином надав обґрунтування аномально низької ціни і тим самим виконав всі вимоги Закону, Особливостей та тендерної документації Замовника, тобто підстав для нашого відхилення не було. Тому відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо незаконним, а отже наявними є підстави для скасування рішення про наше відхилення.
Відповідно абзацу дев’ятому пункту 37 Особливостей: «Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції».
Також треба відмітити, що відповідно абзацу першому частини чотирнадцятої статті 29 Закону: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.» Крім того, відповідно абзацу третьому частини чотирнадцятої статті 29 Закону «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»
При цьому, у вимогах тендерної документації Замовник взагалі не зазначив ніяких вимог щодо обґрунтування аномально низької ціни. Більш того, Замовник не зазначив у своїй тендерній документації, що саме він вважає за «належне» або «неналежне» обґрунтування аномально низької ціни.
Керуючись абзацом третім частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник ПП «ЛІДЕР АКТИВ» на виконання вищезазначених вимог, в той же день як система Прозорро визнала нашу пропозицію аномально низькою, завантажив своє обґрунтування в довільній формі, де зазначив, що між ПП «ЛІДЕР АКТИВ» та ТОВ «ТВК ЕНЕРГО», який є виробником та постачальником вугільної продукції, укладено договір постачання № 12/01 від 12.01.2024р., згідно якого ПП «ЛІДЕР АКТИВ» купує вугільну продукцію у достатній кількості та із спеціальною ціновою знижкою. Тим самим Учасник належним чином надав обґрунтування аномально низької ціни і тим самим виконав всі вимоги Закону, Особливостей та тендерної документації Замовника, тобто підстав для нашого відхилення не було. Тому відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо незаконним, а отже наявними є підстави для скасування рішення про наше відхилення.
×
-
Назва доказу:
АНОМАЛЬНО НИЗЬКА ЦІНА ДУБОВИКИ
-
Повʼязаний документ:
АНОМАЛЬНО НИЗЬКА ЦІНА ДУБОВИКИ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ЛІДЕР АКТИВ», викладене у протоколі № 93/10 від 29 жовтня 2024 року.