• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби: Епінефрин; Метамізол натрій; Атропін; Амікацин; Бетаметазон; Верапаміл; Активоване вугілля; Препарати гідроксиетильованого крохмалю; Трамексанова кислота; Декстроза; Дексаметазон; Диклофенак; Бендазол; Дигоксин; Дифенгідрамін; Мебгідролін; Кліндаміцин; Допамін; Теофілін; Цефтриаксон; Йод; Барбітурати в комбінації з препаратами інших груп; Кальцію глюконат; Еноксапарин; Інші серцеві глюкози; Нікетамід; Лідокаїн; Магнію сульфат; Метронідазол; Меропенем; Натрію тіосульфат; Дротаверин; Омепрозол; Папаверин; Пірацетам; Неостегмін; Преднізолон; Електроліти; Сольові складові для пероральної регідрації; Етанол; Надропарин; Левофлоксацин; Флуконазол; Фуромід; Цефтазидим; Хлоропірамін;Цефазолін;Цефепім (58 найменувань)

Більш детально викладено у тендерній документації

Завершена

203 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 200.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2018 13:03 - 30.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Запит на зміни

Номер: 360b7b6d9a5e40519972674628904db8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-18-000990-b.b1
Назва: Запит на зміни
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом (58 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі. Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти. Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів. Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції. Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів. Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення. Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: - Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Скаржник вимагає внести зміни до тендерної документації для забезпечення дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а саме: представити предмет закупівлі за окремими лотами, у зв’язку з тим, що - «…предметом закупівлі є лікарські засоби різних виробників, об’єднані в один лот…». Вказаний критерій не відповідає вимогам п.1 р. ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі» (затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016р. за № 448/28578) щодо визначення окремої частини предмета закупівлі (лота) «Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.». На підставі вище викладеного, Замовник вважає, що умови тендерної документації по процедурі відкритих торгів за оголошенням № UA-2018-07-18-000990-b за кодом ДК України 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби: Епінефрин; Метамізол натрій; Атропін; Амікацин; Бетаметазон; Верапаміл; Активоване вугілля; Препарати гідроксиетильованого крохмалю; Трамексанова кислота; Декстроза; Дексаметазон; Диклофенак; Бендазол; Дигоксин; Дифенгідрамін; Мебгідролін; Кліндаміцин; Допамін; Теофілін; Цефтриаксон; Йод; Барбітурати в комбінації з препаратами інших груп; Кальцію глюконат; Еноксапарин; Інші серцеві глюкози; Нікетамід; Лідокаїн; Магнію сульфат; Метронідазол; Меропенем; Натрію тіосульфат; Дротаверин; Омепрозол; Папаверин; Пірацетам; Неостегмін; Преднізолон; Електроліти; Сольові складові для пероральної регідрації; Етанол; Надропарин; Левофлоксацин; Флуконазол; Фуромід; Цефтазидим; Хлоропірамін;Цефазолін;Цефепім) відповідають чинному законодавству щодо проведення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено