-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спортивний інвентар індивідуального користування для забезпечення підготовки та участі національної збірної команди України зі стрільби кульової в міжнародних змаганнях (ДК 021:2015: 3746 0000-0 – Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар) (наказ 2448)
Завершена
440 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 203.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 203.50 UAH
Період оскарження:
14.10.2024 20:08 - 19.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Порушення дискримінаційних вимог Замовником
Номер:
e68304c77f2a4568a486a88c38f70bb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-14-014555-a.c1
Назва:
Порушення дискримінаційних вимог Замовником
Вимога:
Розглянувши Протокольне рішення уповноваженої особи Державної установи "Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів "Укрспортзабезпечення" від 29.10.2024 року в нас як учасника тендерної процидури складається враження в зацікавленості сторін замовника в виборі конкретного постачальника! Причиною тому є порушення "дискримінаційних вимог" закупівель, коли замовником навмисно встановлюються в тендерній документації вимоги (вказання конкретних розмірів товару та ваги) за якими можуть відповідати лише обмежене коло учасників (в даному випадку тільки один виробник). Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. А вимоги стосовно вказання конкретної ваги та точності до міліметрів розмірів кейсів не вказуючи розмірів самих гвинтівок чи будь-якого іншого обладнання, яке буде розміщуватись в кейсах для зберігання є саме такою "дискримінаційною вимогою". Також в технічній специфікації було чітко вказано "або еквівалент", що відповідно означає, що будь-який інший виробник можливий до розгляду й відповідно не гарантує чіткого збереження всіх розмірів та ваги, бо виготовлений іншим виробником. Вказавши на конкретні розміри при дискваліфакації нас як учасника закупівлі знову ж таки тим самим порушується право в пропозиції "еквіваленту", що є взаємозамінним. Прохання врахувати дану Вимогу, дотримуватися Закону та переглянути рішення про дискваліфікацію! Або ми будемо вимушені звернутися до АМКУ за прийняттям рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2024 15:18
Вирішення:
Доброго дня шановний учасник. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі та за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно із абзацом 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Відповідно до пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Таким чином, Учасник може подати скаргу на тендерну документацію не пізніше ніж за 4 дні до кінцевої дати подання пропозицій.
Під час подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю "Індіго М'юзік Київ" не мало жодних вимог до замовника щодо дискримінаційних умов в тендерній документації.
Слід зазначити, що на сьогодні є стала практика постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з данного питання.
Водночас наголошуємо, Замовник забезпечує спортивним інвентарем представників спорту вищих досягнень, а саме національних збірних команд України з відповідних видів спорту.
Поряд з цим, відповідно до статті 48 Закону України «Про фізичну культуру і спорт» фізкультурно-спортивне спорядження та обладнання - спортивна форма (спеціальний одяг та взуття), спортивні снаряди (апарати), інвентар і апаратура для обладнання спортивних споруд та обслуговування спортивних заходів виготовляються з дотриманням вимог (правил, норм) міжнародних спортивних федерацій.
З огляду на зазначене, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розроблено з урахуванням вимог міжнародних спортивних федерацій та з чітким дотриманням норм чинного законодавства, що регулює сферу публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено