• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хірургічний акриловий цемент з гентаміцином (код НК 024:2023 46059- Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби) згідно коду ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код ДК 021:2015 33183000-6 Протезно-ортопедичні вироби )

технічні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначені у додатках до тендерної документації

Торги відмінено

990 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 950.00 UAH
Період оскарження: 14.10.2024 16:57 - 20.10.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на умови технічної специфікації предмета закупівлі

Номер: c68d3bb025d54307be8b7dc3698f29ad
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-14-013420-a.a1
Назва: Скарга на умови технічної специфікації предмета закупівлі
Скарга:
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.10.2024 17:59
Автор: ФОП "Іванов Володимир Вадимович", Володимир Іванов +380961272420 ivanovtender1983@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9c2bdab8d2d04c39873dd9031af66e87
Заголовок пункту скарги: Неточності в умовах технічної специфікації предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Комунальне некомерційне підприємство «МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) Хірургічний акриловий цемент з гентаміцином (код НК 024:2023 46059- Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби) згідно коду ДК 021:2015 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (код ДК 021:2015 33183000-6 Протезно-ортопедичні вироби ) Разом з оголошенням про проведення відкритих торгів за Особливостями замовник оприлюднив тендерну документацію.
Фізична особа-підприємець «Іванов Володимир Вадимович» (далі — Скаржник) вважає умови відкритих торгів за Особливостями, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема принципам здійснення публічних закупівель, визначеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а також вимог Порядку визначення предмета закупівлі, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 1 пункту 59 Особливостей (не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій), звертаюсь до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою.
Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Технічні характеристики мають бути чітко визначеними і не містити дискримінаційних або некоректних вимог, які могли б обмежити доступ учасників до участі в тендері.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за Особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на таке:

Опис порушення

У Додатку 2 до тендерної документації (Доказ -1 додається), в таблиці «Технічні характеристики рідини», двічі зазначено компонент «Метил метакрилат» з різними показниками – 84,4 та 13,2. Це створює логічну суперечність, оскільки вказання одного й того ж компонента двічі з різними кількісними значеннями не є обґрунтованим і порушує вимоги щодо чіткості і зрозумілості технічної специфікації.

Я припускаю, що вказівка «Метил метакрилат – 13,2» може бути помилкою і, можливо, мала на увазі інший компонент. Неточність у документації може ввести в оману потенційних учасників закупівлі, що вплине на підготовку тендерних пропозицій та призведе до необґрунтованих відхилень пропозицій або відмови від участі в тендері.

Відповідно до частини першої статті 22 Закону, технічна специфікація предмета закупівлі має бути складена таким чином, щоб забезпечити недискримінацію учасників та об’єктивний і справедливий вибір найкращої пропозиції. Використання неточних формулювань у специфікації порушує принцип добросовісної конкуренції, що закріплений у статті 5 Закону, оскільки потенційні учасники не мають змоги підготувати свої пропозиції на основі коректної та зрозумілої інформації.

На підтвердження неправомірності вимог тендерної документації наводжу медико-технічні характеристики кісткового цементу від провідних виробників, що використовують лікувальні засоби. Жоден із них не вказує компонент «Метил метакрилат» двічі з різними кількісними показниками:
- Synimed Synergie Ingénierie Médicale SARL: У характеристиках їх кісткового цементу не зустрічається подвійне зазначення «Метил метакрилат» з різними показниками (Доказ-2 додається, сторінка 4 Інструкції, виділено жовтим кольором);

- Текнімед С.А.С., цемент GENTAFIX: Вказані конкретні компоненти, включаючи метил метакрилат, але без дублювання кількісних значень (Доказ-3 додається, сторінка 2 Інструкції, виділено жовтим кольором);

- BonOs R NF Genta: Технічні характеристики цього кісткового цементу також не містять подвійного вказання одного і того ж компонента (Доказ-4 додається, сторінка 1 Інструкції, виділено жовтим кольором);

Ці приклади підтверджують, що практика включення одного і того ж компонента двічі є некоректною і не відповідає загальноприйнятим стандартам на ринку медичних виробів.
Відповідно до абзацу 3, пункту 54 Особливостей Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.

Вважаю, що Замовником під час підготовки Тендерної документації порушено вимоги Закону та Особливостей, і ці порушення повинні бути усунені шляхом внесення змін до тендерної документації.

Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, 22, 24 Закону,
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації