-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Вироби з дроту» код 44310000-6 за ДК 021:2015 (контактний провід)
Торги відмінено
26 592 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 266 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 266 000.00 UAH
Період оскарження:
10.05.2018 10:29 - 17.06.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на результати прекваліфікації
Номер:
ef9f493d1d5a4edea35a624bc3217052
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-10-000252-c.b2
Назва:
Скарга на результати прекваліфікації
Скарга:
Комунальним підприємством «Київпастранс» оголошено відкриті торги із закупівлі «Вироби з дроту» код 44310000-6 за ДК 021:2015 (контактний провід) , ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-10-000252-c.
11.07.2018 року Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій № 884 від 11.07.2018 р.
Згідно пункту 7 зазначеного Протоколу учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕХЕНЕРГОПРОМ» допущено до аукціону.
Вважаємо, що такий висновок Замовника суперечить умовам Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю «Вироби з дроту» код 44310000-6 за ДК 021:2015 (контактний провід) , ідентифікатор закупівлі UA-2018-05-10-000252-c, та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного:
Відповідно ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на результати прекваліфікації.pdf 16.07.2018 16:40
- Платіжне доручення.pdf 16.07.2018 16:40
- рішення від 19.07.2018 №7237 +лист замовнику.pdf 19.07.2018 20:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2018 №7882.pdf 06.08.2018 19:09
- рішення від 03.08.2018 №7882.pdf 08.08.2018 19:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2018 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.08.2018 19:05
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2018 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення дискрімінаційних умов тендерної документації
Номер:
7514e3b00de645648599afef78fafbbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-10-000252-c.a1
Назва:
Вимога щодо усунення дискрімінаційних умов тендерної документації
Вимога:
Ми будучи учасником ринку публічних закупівель України вирішили прийняти участь у вашій закупівлі - Вироби з дроту» код44310000-6 за ДК 021:2015 (контактний провід) "Wire products" code 44310000-6 according to DK 021: 2015 (contact wire) посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-10-000252-c.
Ознайомившись із вашою тендерною документацією, ми знайшли у її складі дискримінаційну вимогу, та вимагаємо внести зміни до тендерної документації оскільки вона є дискримінаційною з наступних підстав:
У відповідності до статті 3 та частини 3 статті 5, а також частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо видалити або змінити наступну вимогу тендерної документації щодо надання: «. Видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку аналогічного товару (Вироби з дроту) на суму не менше 50 000,00 грн. за будь-який період з 01.01.2015 по 28.02.2018”.
Дана вимога є дискримінаційною оскільки унеможливлює участь компаній які мають відповідні документи які свідчать про поставку аналогічного товару, що видані після 28.02.2018, що є порушенням одного з основних принципів проведення публічних закупівель - недискримінація учасників. Звертаємо увагу, що кінцевий строк подання пропозицій до 11.06.2018р.
У разі необхідності залишення відповідної вимоги просимо вказати замість фрази "за будь-який період з 01.01.2015 по 28.02.2018" фразу "Датовану не раніше 01.01.2015 року", що не буде містити дискрімінаційної ознаки.
У разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України, для приведення вашої документації у відповідність з законодавством.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 04.06.2018 15:44
Дата подачі:
30.05.2018 17:37
Вирішення:
Прийнято рішення задовольнити вимогу звернення.
Статус вимоги:
Задоволено