• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

2-х стійковий автомобільний підіймач з монтажем

Придбання товару здійснюється за рахунок коштів субвенції, наданої Головному управлінню Національної поліції в Дніпропетровській області відповідно до рішення сесії Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області від 01.02.2024 № 2314-ХХVIII/VIII на виконання заходів Програми профілактики злочинності на території Глеюватської сільської ради у 2024 році, затвердженої рішенням сесії Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області від 21.12.2023 № 2194-XХVIІ/VIII (зі змінами, внесеними рішеннями сесій Глеюватської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області від 01.02.2024 № 2312-ХХVIII/VIII, від 18.06.2024 № 2533-ХХХІ/VIII).

Торги не відбулися

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2024 17:52 - 18.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-013435-a)

Номер: 6196bcd2aec24ff090c1164a215befce
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-013435-a.c2
Назва: Вимога про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-013435-a)
Вимога:
Вимога про скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-013435-a) Протоколом №305а від 30.10.2024 р. прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено невідповідність в інформації та/або документах. Замовник у протоколі зазначив, що Додатком 4 до тендерної документації передбачено надання інформації та документів, що підтверджують відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Відповідно до пункту 6 Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що для запобігання постачання недоброякісного, контрафактного товару та товару, який не призначений для українського ринку, для безпеки та захисту оригінальної продукції від імітації та підробок, а також для дотримання справедливої конкуренції між учасниками, які є постачальниками якісного та оригінального товару у складі тендерної пропозиції Учасник має надати лист від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера про те, що він являється авторизованим дистриб’ютором в Україні тим самим може здійснювати передпродаж, проектування, доставку, інсталяцію та гарантійне обслуговування. Так, в рішенні Замовник дійшов помилкового висновку про те, що у наданому учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» сертифікаті від виробника запропонованого товару від 02 січня 2024 року відсутня інформація щодо ідентифікаційного номеру партнера. Прошу звернути увагу Замовника, що наданий ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції документ – сертифікат, виданий виробником запропонованого товару Launch Tech Co., LTD від 02.01.2024 року містить інформацію про код дилера – «380U», що повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у п.6 Додатку 4 до тендерної документації. Відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» є безпідставним, нічим необґрунтованим та неправомірним у зв’язку з виконанням учасником всіх вимог, встановлених Замовником. У даному випадку, у Замовника немає підстав, визначених в абзаці 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА». З огляду на вищевикладене, та дотримання учасником ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» всіх вимог, передбачених тендерною документацією та додатків до неї, вважаємо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» неправомірним та вимагаємо скасувати таку дискваліфікацію, дотримавшись принципів здійснення публічних закупівель. У випадку незадоволення цієї вимоги Учасник залишає за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» яке затверджено протоколом від 30.10.2024 № 305а, повідомляю наступне. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» виявлено невідповідності інформації в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції. На виконання вимоги пункту 6 Додатку 4 тендерної пропозиції вимагалось: Для запобігання постачання недоброякісного, контрафактного товару та товару який не призначений для українського ринку, для безпеки та захисту оригінальної̈ продукції̈ від імітації̈ та підробок, а також для дотримання справедливої̈ конкуренції̈, між Учасниками, які є постачальниками якісного та оригінального товару у складі тендерної пропозиції, Учасник має надати лист від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера, про те що він являється авторизованим дистриб’ютором в Україні тим самим може здійснювати перепродаж, проектування, доставку, інсталяцію та гарантійне обслуговування. Учасником надано сертифікат від виробника, в якому зазначено інформацію яка не відповідає вимогам пункту 6 Додатку 4 тендерної документації, тому рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» скасовано не буде. Учасник має право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України стосовно даного питання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015:42410000-3-Підіймально-транспортувальне обладнання (ДК 021:2015:42413500-9- Автомобільні підіймачі) обладнання - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності

Номер: 9a9eaf9fcf8b4f539e09645f0e22e270
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-013435-a.c1
Назва: ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015:42410000-3-Підіймально-транспортувальне обладнання (ДК 021:2015:42413500-9- Автомобільні підіймачі) обладнання - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності
Вимога:
Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області 49101Україна Дніпропетровська обл. Дніпро вул. Троїцька, 20 dimabmw29121980@gmail.com vdz@dp.police.gov.ua Національна поліція України вул., Академіка Богомольця, 10, м. Київ, 01601 pg.npu@police.gov.ua Офіс Генерального прокурора вул. Різницька, 13/15, м. Київ, 01011, office@gp.gov.ua Державне бюро розслідувань вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ, 01032 info@dbr.gov.ua Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» код ЄДРПОУ: 425045025 вул. Юлії Здановської, 27, м. Київ, 03127 номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) та назва предмету закупівлі: UA-2024-10-11-013435-a Підіймально-транспортувальне обладнання (Автомобільні підіймачі) ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015:42410000-3-Підіймально-транспортувальне обладнання (ДК 021:2015:42413500-9- Автомобільні підіймачі) обладнання - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ», код ЄДРПОУ: 425045025 (далі за текстом - Товариство) стало учасником тендеру з пропозицією закупівлі підіймально-транспортувального обладнання (автомобільні підіймачі), очікувана вартість закупівлі 132 000,00 грн з ПДВ, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua – UA-2024-10-11-013435-a замовником якого є Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області (далі за текстом - Замовник). В ході проведення вказаної закупівлі протоколом № 292а від 24.10.2024 пропозицію Товариства було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах. Ініціатором закупівлі перевірено документи тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі та надано письмовий документ щодо її невідповідності вимогам замовника, а саме у додатку 4 пункту 6 до тендерної документації вимагалось: для запобігання постачання недоброякісного, контрафактного товару та товару який не призначений для українського ринку, для безпеки та захисту оригінальної продукції̈ від імітації̈ та підробок, а також для дотримання справедливої конкуренції̈, між Учасниками, які є постачальниками якісного та оригінального товару у складі тендерної пропозиції Учасник має надати лист від виробника з зазначенням ідентифікаційного номеру партнера, про те що він являється авторизованим дистриб’ютором в Україні тим самим може здійснювати перепродаж, проектування, доставку, інсталяцію та гарантійне обслуговування. Товариством у складі пропозиції у файлі «Hauvrex Well Kraft дистрибюторство» надано інформацію про те, що ТОВ Велл Крафт є офіційним дистриб’ютором компанії Hauvrex. Незважаючи на це, Замовником відхилено пропозицію ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з остаточною пропозицією 112 000,00 грн з ПДВ. Наголошуємо, що на даний час Товариство вживатиме вичерпних і достатніх заходів щоб вимоги закону і конкурентна політика були дотримані і в майбутньому не мали місця. Відомості, які зазначені у даній скарзі, а також інші фактичні обставини, наводять на думку про можливі антиконкурентні і узгоджені дії організатора закупівлі і окремих учасників. Натомість, інші державні органи та установ при закупівлі обладнання організовують конкурентні, чесні закупівлі. Як наслідок пропагується не тільки чесна, конкурентна гра, а й суттєво виграє державний бюджет, конкретні організатори і загалом держава, при цьому не отримується товар гіршої якості. За таких належних умов організації тендерних закупівель ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» неодноразово ставало переможцем тендерних закупівель, в тому числі і в період воєнного стану, і на цьому вигравали всі сторони. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім цього, переможцем відкритих торгів визнано ТОВ «ЛАУНЧ Україна», код ЄДРПОУ 39803574 з ціновою пропозицією 129 300,00 грн з ПДВ., що на 17 300,00 грн. більше ніж пропозиція ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ». Таким чином, держава в особі Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області, в період воєнного стану, за умови крайнього дефіциту грошових коштів, необхідності міжнародних запозичень державою, і інших багатьох негативних факторів сьогодення, за рахунок неправильної організації тендерної закупівлі або внаслідок особистої зацікавленості окремих суб’єктів, на одній тендерній закупівлі може втратити 17 300,00 грн., що враховуючи загальний бюджет закупівлі є значною сумою. Також, варто зазначити, що серед документів, що подані в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЛАУНЧ Україна» сертифікат поданий російською мовою, хоча «написаний» він компанією з Китаю. Також, в даному сертифікаті також немає тих даних, що вимагає Замовник у додатку 4 пункту 6 до тендерної документації. Вказаними протиправними діями посадових осіб Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області може бути завдано шкоди державному бюджету України в особі Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області на суму 17 300,00 грн. У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України, що караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області: - відхилити пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, обрати найбільш економічно вигідну пропозицію учасника, керуючись принципами публічних закупівель або відмінити вказану закупівлю; Національну поліцю України: - провести службову перевірку за фактом можливих неправомірних дій службових осіб Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області щодо підготовки та проведення закупівлі; Офіс Генерального прокурора Державне бюро розслідувань: - внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо вчинення кримінального правопорушення - розтрати майна службовими особами Головного управління Національної поліції в Дніпропетровській області зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України. Директор ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» І.М. Чубко 25.10.2024
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: прийнято рішення скасувати протокол від 25.10.2024 № 297 щодо визначення переможцем процедури Закупівлі ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» код ЄДРПОУ: 39803574 та повернути учасника на кваліфікацію для подальшого розгляду і оцінки його тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено