-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
(ПК-24Т_0374_ВО) Пральний порошок
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-10-11-011332-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0374_ВО) ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 33711900-6 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 890 000,00грн без ПДВ (два мільйони вісімсот дев’яносто тисяч гривень нуль копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.10.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 86 700,00 грн ( вісімдесят шість тисяч сімсот гривень нуль копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
мін. крок: 1% або 28 900.00 UAH
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «АМВІ ГРУП»
- ФОП Дишко Скарга на Переможця ТОВ «АМВІ ГРУП».pdf 21.12.2024 14:10
- sign.p7s 21.12.2024 14:10
- Пояснення ФОП Дишко Скарга на Переможця.pdf 27.12.2024 10:11
- Пояснення ФОП Дишко Скарга на Переможця.docx 27.12.2024 10:11
- рішення від 24.12.2024 № 20465.pdf 24.12.2024 16:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2024 № 20857.pdf 30.12.2024 18:29
- рішення від 30.12.2024 № 20857.pdf 31.12.2024 12:50
- Висновок СЕЕ.pdf 26.12.2024 12:56
- Пояснення по суті Скарги_.docx.asice 26.12.2024 12:56
- Пояснення по суті Скарги_.docx 26.12.2024 12:56
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 26.12.2024 12:56
- відхилення.docx 08.01.2025 10:01
- Протокол скасув.docx 08.01.2025 10:01
- протокол відхилення.docx 08.01.2025 10:01
Пункт скарги
16.12.2024 Замовник протоколом № 1- 16/12-24 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «АМВІ ГРУП», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).
1. У п.п. 1.2 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу надати документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
«1.2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку та чинний на момент кінцевого строку подання пропозиції».
Учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» надано Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству (№ 2024/04/4497 від 15.10.2024, файл «Висновок СЕЕ.pdf»), який не є висновком саме державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданим у встановленому порядку.
Разом з тим, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку та чинний на момент кінцевого строку подання пропозиції не надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМВІ ГРУП».
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.2 Додатку 2 до ТД.
2. У п. 2 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу надати документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію:
«В складі пропозиції надаються документи виробника на запропоновану продукцію:
– опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
– інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неоіногенні, дезінфектант, тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево активних речовин».
Встановлені Замовником вимоги на продукцію наведено у Додатку А до ТД, зокрема, щодо складу:
«Порошок повинен містити наступні компоненти: аніонні ПАР (5-15%); неіоногенні ПАР (5-15%); ензими 3-15%; кисневий вибілювач (3-6%).
Порошок не має містити фосфорнокислих солей».
Учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» надано Опис мийного засобу (№ 1 від 18.10.2024, файл «Опис мийного засобу.pdf») та Інформацію про склад мийного засобу (№ 2 від 18.10.2024, файл «Інформація про склад мийного засобу.pdf»), якими не підтверджено виконання заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо вмісту ензимів, оскільки верхня межа вмісту ензимів у запропонованому засобі менша за зазначену у вимогах Замовника – 5% замість 15%:
Таким чином, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» документами виробника на запропоновану продукцію не надано підтвердження заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо складу продукції.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п. 2 Додатку 2 до ТД.
3. У п. 2 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу надати документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію:
«В складі пропозиції надаються документи виробника на запропоновану продукцію:
– опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
– інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неоіногенні, дезінфектант, тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево активних речовин».
Встановлені Замовником вимоги на продукцію наведено у Додатку А до ТД, зокрема, щодо пакування:
«Порошок пакують у пакети (спожиткова тара), пакети пакують у мішки (транспортна тара).
Місткість спожиткової тари – 5кг ± 50г та/або 10кг ± 100г. Загальна вага транспортної тари не повинна перевищувати 30кг ± 300г.
Пакети повинні бути заварені. Мішки повинні бути прошиті».
Учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» надано Опис мийного засобу (№ 1 від 18.10.2024, файл «Опис мийного засобу.pdf») та Інформацію про склад мийного засобу (№ 2 від 18.10.2024, файл «Інформація про склад мийного засобу.pdf»), якими не підтверджено виконання заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо пакування, оскільки зазначено пакування тільки у пластиковий мішок замість пакування у заварені пакети, які вже потім пакуються у прошиті мішки:
Також відсутня інформація на підтвердження вимоги «Загальна вага транспортної тари не повинна перевищувати 30кг ± 300г».
Таким чином, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» документами виробника на запропоновану продукцію не надано підтвердження заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо пакування продукції саме у заварені пакети, які пакуються у прошиті мішки та щодо загальної ваги транспортної тари.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п. 2 Додатку 2 до ТД.
4. Крім того, наданими учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» документами, всупереч вимозі п. 2 Додатку 2 до ТД, взагалі не підтверджено відповідність наступним заданим вимогам на продукцію. Наведеним у Додатку А до ТД:
Умови пакування, маркування
1 Пакування
1.1 Пакування Порошку повинно забезпечувати захист продукції від пошкодження та негативного впливу навколишнього середовища під час транспортування та зберігання.
1.2 Матеріали, з яких виготовлена упаковка, повинні бути інертними щодо порошку, не давати йому не властивих якостей і відповідати вимогам санітарного законодавства.
1.3 Для пакування Порошку використовують пакети полімерні або з комбінованих матеріалів згідно з ДСТУ 7275:2012, полімерні мішки або тару іноземного виробництва за наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, отриманого у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я України.
Порошок пакують у пакети (спожиткова тара), пакети пакують у мішки (транспортна тара).
Місткість спожиткової тари – 5кг ± 50г та/або 10кг ± 100г. Загальна вага транспортної тари не повинна перевищувати 30кг ± 300г.
Пакети повинні бути заварені. Мішки повинні бути прошиті.
1.4 За узгодженням замовника можуть бути встановлені інші вимоги до пакування.
2 Маркування
2.1 Марковання наносять на зовнішню поверхню паковання, на розбірливими літерами, які не змиваються протягом строку (терміну) придатності мийного засобу, і воно має містити:
- назву та торгову марку Порошку;
- назву, торгову марку, повну адресу та номер телефону виробника або уповноваженої особи, які відповідають за продаж Порошку на ринку;
- інформацію щодо складу Порошку згідно з додатком А ДСТУ 2972:2010;
- адресу, електронну адресу (за наявності) та номер телефону, звідки може бути отримано технічний опис інгрідієнтів Порошку;
- правила та умови використання і спеціальні застережені заходи, якщо необхідно;
- інформацію щодо підтвердження відповідності;
- масу нетто;
- дату виготовлення;
- термін придатності;
- позначення нормативного документу, за яким виробляють Порошок (для продукції іноземного виробництва – за наявності);
- штрихкодову позначку EAN.
2.2 Зазначену у пункті 10.1 інформацію обов'язково доводять до відома споживача у супровідній документації, що додана до продукції, на етикетці, у маркованні чи іншим способом, у доступній формі.
2.3 Транспортне марковання здійснюють згідно з ГСТУ 3-050.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п. 2 Додатку 2 до ТД.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «АМВІ ГРУП»
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
- Гарантія 3861.pdf 02.12.2024 21:44
- ФОП Дишко Скарга на Відхилення..pdf 02.12.2024 21:44
- sign.p7s 02.12.2024 21:48
- Пояснення ФОП Дишко Скарга на Відхилення.pdf 07.12.2024 22:17
- Пояснення ФОП Дишко Скарга на Відхилення.docx 07.12.2024 22:17
- рішення від 04.12.2024 № 19250.pdf 04.12.2024 14:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2024 № 19818.pdf 13.12.2024 10:28
- рішення від 12.12.2024 № 19818.pdf 16.12.2024 14:28
- Пояснення по суті Скарги_.docx.asice 04.12.2024 15:43
- Пояснення по суті Скарги_.pdf 04.12.2024 15:43
- Пояснення по суті Скарги_.docx 04.12.2024 15:43
Пункт скарги
22.10.2024 за результатами оцінки тендерних пропозицій тендерна пропозиція учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович була визначена найбільш економічно вигідною.
29.10.2024 Замовник протоколом Уповноваженої особи № 1 – 29/10/24 від 29.10.2024 прийняв рішення продовжити розгляд пропозицій до 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації.
30.10.2024 Замовник протоколом Уповноваженої особи № 7 – 30/10/24 від 30.10.2024 прийняв рішення про визначення переможцем учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович та оприлюднення повідомлення про намір укласти зі мною договір про закупівлю.
04.11.2024 іншим учасником закупівлі, ТОВ "АМВІ груп", який не погодився з рішенням Замовника про визначення учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович переможцем Процедури закупівлі, було подано скаргу № UA-2024-10-11-011595-a.c1.
14.11.2024 рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №18393-р/пк-пз від 14.11.2024 було постановлено відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "АМВІ груп" (код ЄДРПОУ: 45187172) у задоволенні його скарги від 04 листопада 2024 № UA-2024-10-11-011595-a.c1.
18.11.2024 був оприлюднений повний текст даного рішення Комісії.
27.11.2024 Замовник протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1-27/11/24 від 27.11.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович на підставі абз. 4 пп. 3 п. 44, Особливостей з підстави «не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником», з чим я не погоджуюсь.
Відповідно до п. 49 Особливостей
49. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.
…
З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.
Виходячи з хронології подій, з урахуванням зупинення перебігу строку внаслідок оскарження (з дати подання скарги 04.11.2024 по дату оприлюднення Рішення Комісії 18.11.2024 – строк, протягом якого закупівля блокується у електронній системі закупівель), до строку, відведеного для укладення договору про закупівлю, враховуються дати:
- до подання скарги: з 31.10.2024 по 03.11.2024 – 4 дні;
- після подання скарги: з 19.11.2024 по 29.11.2024 – 11 днів.
Таким чином, строк, відведений Особливостями на підписання договору про закупівлю
- у випадку підписання договору про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір (з урахуванням зупинення перебігу строку внаслідок оскарження) – вважався б таким, що збіг з дати 30.11.2024;
- або, у випадку обґрунтованої необхідності, міг бути продовжений ще до 60 днів.
Якщо Замовник, на підставі власних розрахунків, вважав, що строк укладення договору за даною закупівлею вже збігає, а гарантія виконання договору надається переможцем із затримкою, то це саме й могло вважатися належним випадком обґрунтованої необхідності продовження строку на укладення договору до 60 днів (адже Особливості не передбачають, що обґрунтована необхідність продовження строку на укладення договору може виникати виключно у замовників).
Адже Замовник, зокрема, вже приймав рішення продовжити розгляд пропозицій до 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації протоколом Уповноваженої особи № 1 – 29/10/24 від 29.10.2024.
Разом з тим, відсутність рішення щодо тендерної пропозиції наступного учасника також свідчить про відсутність обставин терміновості для Замовника щодо прийняття рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції.
Разом з тим, я, учасник ФОП Дишко Олексій Миколайович, діяв у повній відповідності до вимог тендерної документації та чинного законодавства.
Відповідно до розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації до даної закупівлі:
ІІ. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії, оформленої згідно з вимогами Додатку 5до тендерної документації
Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії Гаранта на здійснення діяльності з надання гарантій, виданої НБУ для фінансових установ або копія ліцензії Гаранта, виданої НБУ або копія витягу з державного реєстру банків для банків та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує гарантію (установчими документами фінансової установи, протоколом правління, довіреністю тощо) з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта. У разі якщо Гарант є нерезидентом, надання копії ліцензії, виданої НБУ,не вимагається.
Мною, проводилася робота з підготовки та узгодження тексту банківської гарантії, яка мала бути підписана банком та розміщена мною у електронній системі закупівель з урахуванням обчисленого мною строку, відведеного для підписання договору, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір (з урахуванням зупинення перебігу строку внаслідок оскарження) – по 29.11.2024 включно.
Поточну редакцію підготовленого на підпис тексту банківської гарантії, яка мала бути підписана та, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надана замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, додаю до цієї Скарги.
Таким чином, відхиливши мою тендерну пропозицію 27 листопада 2024 о 08:47 ранку з підстави, визначеної абз. 4 пп. 3 п. 44 Особливостей: «не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником», Замовник порушив моє право на укладення договору про закупівлю, щонайменше, по 29.11.2024, або й протягом довшого строку, у випадку обгрунтованої необхідності продовження такого строку до 60 днів (якщо Замовник вважав, що строк укладення Договору протягом 15 днів, з урахуванням оскарження, збігає раніше).
Оскільки я не мав наміру не надавати забезпечення виконання договору про закупівлю, а, навпаки, вчиняв усі необхідні для його надання дії, таке відхилення моєї тендерної пропозиції вважаю незаконним.
Згідно чинного законодавства про публічні закупівлі замовники не мають повноважень для встановлення скороченого/обмеженого строку укладання договору про закупівлю та відхилення тендерних пропозицій переможців на підставі ненадання забезпечення виконання договору протягом цього скороченого/обмеженого строку.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Скарга АМКУ
- Скарга АМКУ.pdf 04.11.2024 16:06
- ТУ У 30576937.002-2001.PDF 04.11.2024 16:06
- склад.pdf 04.11.2024 16:06
- опис.pdf 04.11.2024 16:06
- інструкція.pdf 04.11.2024 16:06
- цінова.pdf 04.11.2024 16:06
- ЗТД1..docx 04.11.2024 16:06
- Скарга АМКУ.docx 04.11.2024 16:06
- характеристики.pdf 04.11.2024 16:06
- sign.p7s 04.11.2024 16:15
- рішення від 06.11.2024 №17948.pdf 06.11.2024 14:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.11.2024 №18393.pdf 15.11.2024 12:24
- рішення від 14.11.2024 №18393.pdf 18.11.2024 17:30
- Пояснення по суті Скарги_ (2).pdf 07.11.2024 10:25
- Пояснення по суті Скарги_.docx 07.11.2024 10:25
- Пояснення по суті Скарги_.docx.asice 07.11.2024 10:25
Пункт скарги
-
Назва доказу:
технічні характеристики
-
Повʼязаний документ:
характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
Склад
-
Повʼязаний документ:
склад.pdf
-
-
Назва доказу:
Опис
-
Повʼязаний документ:
опис.pdf
-
-
Назва доказу:
Інструкція
-
Повʼязаний документ:
інструкція.pdf
-
-
Назва доказу:
ТУ
-
Повʼязаний документ:
ТУ У 30576937.002-2001.PDF
-
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
цінова.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ЗТД1..docx
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ ворд
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.docx
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.pdf
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ згідно протоколу № 7- 30/10-24 від 30 жовтня 2024 року