• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

(ПК-24Т_0374_ВО) Пральний порошок

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-10-11-011332-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0374_ВО) ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 33711900-6 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 890 000,00грн без ПДВ (два мільйони вісімсот дев’яносто тисяч гривень нуль копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.10.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 86 700,00 грн ( вісімдесят шість тисяч сімсот гривень нуль копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Торги відмінено

2 890 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 900.00 UAH
Період оскарження: 11.10.2024 15:40 - 18.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «АМВІ ГРУП»

Номер: c84280552eb64a0792fb3b3458ae226c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-011595-a.c3
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «АМВІ ГРУП»
Скарга:
16.12.2024 Замовник протоколом № 1- 16/12-24 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «АМВІ ГРУП», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 30.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.12.2024 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.12.2024 12:51
Дата виконання рішення Замовником: 08.01.2025 10:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-08/01/25 від 08.01.2025 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-10-11-011595-a Предмет закупівлі:39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "АМВІ груп" 6. результат розгляду : Рішенням № 20857-р/пк-пз від 30.12.2024комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АМВІ груп" (код ЄДРПОУ45187172) переможцем процедури закупівлі — "(ПК-24Т_0374_ВО) Пральний порошок",оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-11-011595-a. ВИРІШЕНО: - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АМВІ груп" (код ЄДРПОУ45187172) переможцем процедури закупівлі — "(ПК-24Т_0374_ВО) Пральний порошок",оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-11-011595-a. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_______________ Олексій ЧОРНИЙ ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №2-08/01/25 від 08.01.2025 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-10-11-011595-a Предмет закупівлі:39830000-9 Продукція для чищення (Пральний порошок) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "АМВІ груп" 6. результат розгляду: Відповідно рішенням № 20857-р/пк-пз від 30.12.2024комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель пропозиція ТОВ "АМВІ груп"не відповідає технічним вимогам замовника: 1) «…у складі Пропозиції Переможця відсутній висновок саме державноїсанітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію…» 2) «…у складі Пропозиції Переможця відсутні документи, якіпідтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предметазакупівлі в частині вимог до пакування та маркування….» ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВ "АМВІ груп"відхилити на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Олексій ЧОРНИЙ
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Олексій Дишко 380674669326 oleksiy.dyshko@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5784b394c1114ac1ba62d6bcd6c41945
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «АМВІ ГРУП»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-10-11-011595-a.
16.12.2024 Замовник протоколом № 1- 16/12-24 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «АМВІ ГРУП», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).

1. У п.п. 1.2 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу надати документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
«1.2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку та чинний на момент кінцевого строку подання пропозиції».

Учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» надано Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству (№ 2024/04/4497 від 15.10.2024, файл «Висновок СЕЕ.pdf»), який не є висновком саме державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданим у встановленому порядку.

Разом з тим, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію, виданий у встановленому порядку та чинний на момент кінцевого строку подання пропозиції не надано у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМВІ ГРУП».

Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.2 Додатку 2 до ТД.

2. У п. 2 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу надати документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію:
«В складі пропозиції надаються документи виробника на запропоновану продукцію:
– опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
– інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неоіногенні, дезінфектант, тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево активних речовин».

Встановлені Замовником вимоги на продукцію наведено у Додатку А до ТД, зокрема, щодо складу:
«Порошок повинен містити наступні компоненти: аніонні ПАР (5-15%); неіоногенні ПАР (5-15%); ензими 3-15%; кисневий вибілювач (3-6%).
Порошок не має містити фосфорнокислих солей».

Учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» надано Опис мийного засобу (№ 1 від 18.10.2024, файл «Опис мийного засобу.pdf») та Інформацію про склад мийного засобу (№ 2 від 18.10.2024, файл «Інформація про склад мийного засобу.pdf»), якими не підтверджено виконання заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо вмісту ензимів, оскільки верхня межа вмісту ензимів у запропонованому засобі менша за зазначену у вимогах Замовника – 5% замість 15%:




Таким чином, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» документами виробника на запропоновану продукцію не надано підтвердження заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо складу продукції.

Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п. 2 Додатку 2 до ТД.

3. У п. 2 Додатку 2 до ТД встановлено вимогу надати документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію:
«В складі пропозиції надаються документи виробника на запропоновану продукцію:
– опис та інструкцію із застосування мийного засобу;
– інформацію про склад мийного засобу із зазначенням переліку інгредієнтів, які застосовані під час виробництва такого засобу, типу (аніонні, катіонні, амфотерні, неоіногенні, дезінфектант, тощо), молекулярної маси та кількості поверхнево активних речовин».

Встановлені Замовником вимоги на продукцію наведено у Додатку А до ТД, зокрема, щодо пакування:
«Порошок пакують у пакети (спожиткова тара), пакети пакують у мішки (транспортна тара).
Місткість спожиткової тари – 5кг ± 50г та/або 10кг ± 100г. Загальна вага транспортної тари не повинна перевищувати 30кг ± 300г.
Пакети повинні бути заварені. Мішки повинні бути прошиті».

Учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» надано Опис мийного засобу (№ 1 від 18.10.2024, файл «Опис мийного засобу.pdf») та Інформацію про склад мийного засобу (№ 2 від 18.10.2024, файл «Інформація про склад мийного засобу.pdf»), якими не підтверджено виконання заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо пакування, оскільки зазначено пакування тільки у пластиковий мішок замість пакування у заварені пакети, які вже потім пакуються у прошиті мішки:





Також відсутня інформація на підтвердження вимоги «Загальна вага транспортної тари не повинна перевищувати 30кг ± 300г».

Таким чином, наданими у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» документами виробника на запропоновану продукцію не надано підтвердження заданих вимог на продукцію, зокрема, щодо пакування продукції саме у заварені пакети, які пакуються у прошиті мішки та щодо загальної ваги транспортної тари.

Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п. 2 Додатку 2 до ТД.

4. Крім того, наданими учасником ТОВ «АМВІ ГРУП» документами, всупереч вимозі п. 2 Додатку 2 до ТД, взагалі не підтверджено відповідність наступним заданим вимогам на продукцію. Наведеним у Додатку А до ТД:

Умови пакування, маркування
1 Пакування
1.1 Пакування Порошку повинно забезпечувати захист продукції від пошкодження та негативного впливу навколишнього середовища під час транспортування та зберігання.
1.2 Матеріали, з яких виготовлена упаковка, повинні бути інертними щодо порошку, не давати йому не властивих якостей і відповідати вимогам санітарного законодавства.
1.3 Для пакування Порошку використовують пакети полімерні або з комбінованих матеріалів згідно з ДСТУ 7275:2012, полімерні мішки або тару іноземного виробництва за наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, отриманого у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров’я України.
Порошок пакують у пакети (спожиткова тара), пакети пакують у мішки (транспортна тара).
Місткість спожиткової тари – 5кг ± 50г та/або 10кг ± 100г. Загальна вага транспортної тари не повинна перевищувати 30кг ± 300г.
Пакети повинні бути заварені. Мішки повинні бути прошиті.
1.4 За узгодженням замовника можуть бути встановлені інші вимоги до пакування.
2 Маркування
2.1 Марковання наносять на зовнішню поверхню паковання, на розбірливими літерами, які не змиваються протягом строку (терміну) придатності мийного засобу, і воно має містити:
- назву та торгову марку Порошку;
- назву, торгову марку, повну адресу та номер телефону виробника або уповноваженої особи, які відповідають за продаж Порошку на ринку;
- інформацію щодо складу Порошку згідно з додатком А ДСТУ 2972:2010;
- адресу, електронну адресу (за наявності) та номер телефону, звідки може бути отримано технічний опис інгрідієнтів Порошку;
- правила та умови використання і спеціальні застережені заходи, якщо необхідно;
- інформацію щодо підтвердження відповідності;
- масу нетто;
- дату виготовлення;
- термін придатності;
- позначення нормативного документу, за яким виробляють Порошок (для продукції іноземного виробництва – за наявності);
- штрихкодову позначку EAN.
2.2 Зазначену у пункті 10.1 інформацію обов'язково доводять до відома споживача у супровідній документації, що додана до продукції, на етикетці, у маркованні чи іншим способом, у доступній формі.
2.3 Транспортне марковання здійснюють згідно з ГСТУ 3-050.

Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП» на підставі невиконання вимоги п. 2 Додатку 2 до ТД.

Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМВІ ГРУП», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович

Номер: 6df63bf9150245c9ac84acd79bca2063
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-011595-a.c2
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Скарга:
27.11.2024 Замовник протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1-27/11/24 від 27.11.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович на підставі абз. 4 пп. 3 п. 44, Особливостей з підстави «не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником», з чим я не погоджуюсь.
Дата розгляду скарги: 12.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.12.2024 14:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.12.2024 14:28
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Олексій Дишко 380674669326 oleksiy.dyshko@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 74bd4ae973524e35a9b59c3304e1d7bb
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі № UA-2024-10-11-011595-a.
22.10.2024 за результатами оцінки тендерних пропозицій тендерна пропозиція учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович була визначена найбільш економічно вигідною.
29.10.2024 Замовник протоколом Уповноваженої особи № 1 – 29/10/24 від 29.10.2024 прийняв рішення продовжити розгляд пропозицій до 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації.
30.10.2024 Замовник протоколом Уповноваженої особи № 7 – 30/10/24 від 30.10.2024 прийняв рішення про визначення переможцем учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович та оприлюднення повідомлення про намір укласти зі мною договір про закупівлю.
04.11.2024 іншим учасником закупівлі, ТОВ "АМВІ груп", який не погодився з рішенням Замовника про визначення учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович переможцем Процедури закупівлі, було подано скаргу № UA-2024-10-11-011595-a.c1.
14.11.2024 рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №18393-р/пк-пз від 14.11.2024 було постановлено відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "АМВІ груп" (код ЄДРПОУ: 45187172) у задоволенні його скарги від 04 листопада 2024 № UA-2024-10-11-011595-a.c1.
18.11.2024 був оприлюднений повний текст даного рішення Комісії.
27.11.2024 Замовник протоколом розгляду тендерних пропозицій № 1-27/11/24 від 27.11.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович на підставі абз. 4 пп. 3 п. 44, Особливостей з підстави «не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником», з чим я не погоджуюсь.

Відповідно до п. 49 Особливостей
49. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту.

З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.

Виходячи з хронології подій, з урахуванням зупинення перебігу строку внаслідок оскарження (з дати подання скарги 04.11.2024 по дату оприлюднення Рішення Комісії 18.11.2024 – строк, протягом якого закупівля блокується у електронній системі закупівель), до строку, відведеного для укладення договору про закупівлю, враховуються дати:
- до подання скарги: з 31.10.2024 по 03.11.2024 – 4 дні;
- після подання скарги: з 19.11.2024 по 29.11.2024 – 11 днів.

Таким чином, строк, відведений Особливостями на підписання договору про закупівлю
- у випадку підписання договору про закупівлю не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір (з урахуванням зупинення перебігу строку внаслідок оскарження) – вважався б таким, що збіг з дати 30.11.2024;
- або, у випадку обґрунтованої необхідності, міг бути продовжений ще до 60 днів.

Якщо Замовник, на підставі власних розрахунків, вважав, що строк укладення договору за даною закупівлею вже збігає, а гарантія виконання договору надається переможцем із затримкою, то це саме й могло вважатися належним випадком обґрунтованої необхідності продовження строку на укладення договору до 60 днів (адже Особливості не передбачають, що обґрунтована необхідність продовження строку на укладення договору може виникати виключно у замовників).
Адже Замовник, зокрема, вже приймав рішення продовжити розгляд пропозицій до 20 робочих днів в зв’язку з великим об’ємом інформації протоколом Уповноваженої особи № 1 – 29/10/24 від 29.10.2024.
Разом з тим, відсутність рішення щодо тендерної пропозиції наступного учасника також свідчить про відсутність обставин терміновості для Замовника щодо прийняття рішення про відхилення моєї тендерної пропозиції.

Разом з тим, я, учасник ФОП Дишко Олексій Миколайович, діяв у повній відповідності до вимог тендерної документації та чинного законодавства.
Відповідно до розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації до даної закупівлі:
ІІ. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді гарантії, оформленої згідно з вимогами Додатку 5до тендерної документації
Разом з гарантією обов’язково надається належним чином завірена копія ліцензії Гаранта на здійснення діяльності з надання гарантій, виданої НБУ для фінансових установ або копія ліцензії Гаранта, виданої НБУ або копія витягу з державного реєстру банків для банків та документи на підтвердження повноваження особи, яка підписує гарантію (установчими документами фінансової установи, протоколом правління, довіреністю тощо) з накладенням УЕП (у тому числі КЕП) Гаранта. У разі якщо Гарант є нерезидентом, надання копії ліцензії, виданої НБУ,не вимагається.

Мною, проводилася робота з підготовки та узгодження тексту банківської гарантії, яка мала бути підписана банком та розміщена мною у електронній системі закупівель з урахуванням обчисленого мною строку, відведеного для підписання договору, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір (з урахуванням зупинення перебігу строку внаслідок оскарження) – по 29.11.2024 включно.
Поточну редакцію підготовленого на підпис тексту банківської гарантії, яка мала бути підписана та, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, надана замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, додаю до цієї Скарги.

Таким чином, відхиливши мою тендерну пропозицію 27 листопада 2024 о 08:47 ранку з підстави, визначеної абз. 4 пп. 3 п. 44 Особливостей: «не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником», Замовник порушив моє право на укладення договору про закупівлю, щонайменше, по 29.11.2024, або й протягом довшого строку, у випадку обгрунтованої необхідності продовження такого строку до 60 днів (якщо Замовник вважав, що строк укладення Договору протягом 15 днів, з урахуванням оскарження, збігає раніше).

Оскільки я не мав наміру не надавати забезпечення виконання договору про закупівлю, а, навпаки, вчиняв усі необхідні для його надання дії, таке відхилення моєї тендерної пропозиції вважаю незаконним.

Згідно чинного законодавства про публічні закупівлі замовники не мають повноважень для встановлення скороченого/обмеженого строку укладання договору про закупівлю та відхилення тендерних пропозицій переможців на підставі ненадання забезпечення виконання договору протягом цього скороченого/обмеженого строку.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.


Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.


Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга АМКУ

Номер: cfc0e088837f4e729263865fd1d4fc95
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-011595-a.c1
Назва: Скарга АМКУ
Скарга:
Скарга до АМКУ на рішення Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.11.2024 14:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 18.11.2024 17:30
Автор: ТОВ "АМВІ груп", Маламен Андрій Іванович +380970513262 amvigrouptov@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cfbc48574c654cf3b717eb09dc90bf2f
Заголовок пункту скарги: Пункт 1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У повному обсязі обгрунтовано у Скарзі вих. №04/11/2024-1 від 04.11.2024 року, що додається.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір