-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76
Торги відмінено
7 755 031.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 38 775.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 38 775.16 UAH
Період оскарження:
11.10.2024 15:03 - 23.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р.
Номер:
22eedf86157c4353a9cd61bea11f3c79
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-11-010399-a.b1
Назва:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р. (для копіювання Комісією).docx.asice 16.11.2024 11:23
- Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р..pdf 16.11.2024 11:23
- Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р..pdf.asice 16.11.2024 11:23
- Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р. (для копіювання Комісією).docx 16.11.2024 11:23
- sign.p7s 16.11.2024 11:24
- рішення від 19.11.2024 №18526.pdf 19.11.2024 17:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.11.2024 №18945.pdf 28.11.2024 13:35
- рішення від 27.11.2024 №18945.pdf 02.12.2024 14:29
- Пояснення_щодо_скарги.pdf 21.11.2024 19:26
- Пояснення_щодо_скарги ВОРД.DOC 21.11.2024 19:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.11.2024 15:59
Дата розгляду скарги:
27.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.11.2024 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.12.2024 14:30
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2024 15:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення органу оскарження виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
854be192ccb4464f95eb9af7201a49a9
Заголовок пункту скарги:
Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (частина 5 розділу ІІІ та Додаток №1 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог підпункту 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженою особою від “10” жовтня 2024 року № 42 внесено зміни протокольним рішенням № 48 від 16.10.2024 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (частина 5 розділу ІІІ та Додаток №1 тендерної документації).
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, зокрема, кваліфікаційні критерії до учасників.
3.5.1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Замовником торгів встановлено наступні кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі:
1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) Наявність фінансової спроможності
3.5.2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначається у Додатку № 1 тендерної документації
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначається у Додатку №1 тендерної документації
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначається у Додатку №1 тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 4.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» визначається у Додатку №1 тендерної документації
3.5.3. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у порядку та на умовах визначених частиною 8 цього Розділу та Додатку №1 тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом І Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема:
4. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності»
4.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, згідно Форми що наведено нижче.
Форма №4
Довідка,
про наявність фінансової спроможності
рік обсяг річного доходу (виручки), тис. грн. Надане документальне підтвердження
4.2. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 30 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі за останній завершений звітний період, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб'єктами господарювання, відносно дати оголошення процедури закупівлі.
4.3. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- фінансова звітність*, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства (Звіт про фінансові результати, декларація, тощо**)
* Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою та/або квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана.
** У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема, документ «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи)» за три квартали 2024 року та квитанцію № 2 до неї (файл Податкова декларація.zip).
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV (далі – Закон № 996-XIV) визначено, що фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Частиною 1 статті 13 Закону № 996-XIV визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців (ч.2 ст.13 Закону № 996-XIV).
Враховуючи вищенаведену інформацію, Переможцем в складі тендерної пропозиції надано проміжну фінансову звітність, чим не виконано вимоги пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та в складі тендерної пропозиції не надано фінансову звітність за звітний період, тобто за 2023 рік.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено, зокрема, кваліфікаційні критерії до учасників.
3.5.1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Замовником торгів встановлено наступні кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі:
1) Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2) Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) Наявність фінансової спроможності
3.5.2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
Кваліфікаційний критерій Документальне підтвердження
1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» визначається у Додатку № 1 тендерної документації
2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» визначається у Додатку №1 тендерної документації
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» визначається у Додатку №1 тендерної документації
4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю 4.1. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» визначається у Додатку №1 тендерної документації
3.5.3. Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник процедури закупівлі може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у порядку та на умовах визначених частиною 8 цього Розділу та Додатку №1 тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом І Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема:
4. Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності»
4.1. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності, згідно Форми що наведено нижче.
Форма №4
Довідка,
про наявність фінансової спроможності
рік обсяг річного доходу (виручки), тис. грн. Надане документальне підтвердження
4.2. У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 30 % від суми очікуваної вартості предмета закупівлі за останній завершений звітний період, який встановлений для складання та подання фінансової звітності суб'єктами господарювання, відносно дати оголошення процедури закупівлі.
4.3. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- фінансова звітність*, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства (Звіт про фінансові результати, декларація, тощо**)
* Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою та/або квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана.
** У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема, документ «Податкова декларація платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи)» за три квартали 2024 року та квитанцію № 2 до неї (файл Податкова декларація.zip).
Статтею 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16 липня 1999 року № 996-XIV (далі – Закон № 996-XIV) визначено, що фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Частиною 1 статті 13 Закону № 996-XIV визначено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців (ч.2 ст.13 Закону № 996-XIV).
Враховуючи вищенаведену інформацію, Переможцем в складі тендерної пропозиції надано проміжну фінансову звітність, чим не виконано вимоги пункту 4 розділу І Додатку 1 до тендерної документації та в складі тендерної пропозиції не надано фінансову звітність за звітний період, тобто за 2023 рік.
×
-
Назва доказу:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р..pdf.asice
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника, Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76 (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-010399-a, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-11-010399-a, скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 61 від «12» листопада 2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
7638a3913bfe4a93afcfe948a952f929
Заголовок пункту скарги:
Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Додаток №1 тендерної документації))
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог підпункту 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженою особою від “10” жовтня 2024 року № 42 внесено зміни протокольним рішенням № 48 від 16.10.2024 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Додаток №1 тендерної документації)).
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції, зокрема:
1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
1.1. У разі якщо тендерна пропозиція подається Учасником – резидентом, у складі пропозиції надається:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства
…
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема, документ «Наказ № 7 від «25» жовтня 2024 року Про прийняття та виконання повноважень» (файл Наказ №7 щодо уповноваження на підписання документів.pdf), який не є розпорядчим документом про призначення (обрання) на посаду, при цьому зі змісту якого встановлено, що Щербина Артем Вікторович є директором (керівником) Приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ», який здійснює свої функції «…керуючись чинним законодавством України, протоколом загальних зборів засновників Приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ» № 4 від 17.10.2013 р., …, пунктом 6.3. Статті 6 «УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ»…».
Зазначена вище інформація підтверджується також наданими в складі тендерної пропозиції Переможця наступними документами:
- Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованою 25.10.2023 р. (файл Виписка з ЄДР.pdf);
- Статутом ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СК-ПОДІЛЛЯ», затвердженим Протоколом загальних зборів засновників Приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ» № 4 від 17.10.2023 р. (файл Статут.pdf);
- Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого 09.11.2024 р. (файл Витяг ПП.pdf).
При цьому слід зазначити, що Переможцем в складі тендерної пропозиції не надано «…розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо…», чим не виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження права підпису документів тендерної пропозиції, зокрема:
1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:
1.1. У разі якщо тендерна пропозиція подається Учасником – резидентом, у складі пропозиції надається:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо. Для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника на підставі довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства
…
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема, документ «Наказ № 7 від «25» жовтня 2024 року Про прийняття та виконання повноважень» (файл Наказ №7 щодо уповноваження на підписання документів.pdf), який не є розпорядчим документом про призначення (обрання) на посаду, при цьому зі змісту якого встановлено, що Щербина Артем Вікторович є директором (керівником) Приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ», який здійснює свої функції «…керуючись чинним законодавством України, протоколом загальних зборів засновників Приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ» № 4 від 17.10.2013 р., …, пунктом 6.3. Статті 6 «УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ»…».
Зазначена вище інформація підтверджується також наданими в складі тендерної пропозиції Переможця наступними документами:
- Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованою 25.10.2023 р. (файл Виписка з ЄДР.pdf);
- Статутом ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СК-ПОДІЛЛЯ», затвердженим Протоколом загальних зборів засновників Приватного підприємства «СК-ПОДІЛЛЯ» № 4 від 17.10.2023 р. (файл Статут.pdf);
- Витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформованого 09.11.2024 р. (файл Витяг ПП.pdf).
При цьому слід зазначити, що Переможцем в складі тендерної пропозиції не надано «…розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо…», чим не виконано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р..pdf.asice
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника, Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76 (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-010399-a, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-11-010399-a, скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 61 від «12» листопада 2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ec7e31af51724487a701b5833a232b3b
Заголовок пункту скарги:
Інформація субпідрядника/субпідрядників, яких Учасник планує залучити для виконання робіт/надання послуг (частина 8 розділу ІІІ та Додаток №1 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог підпункту 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженою особою від “10” жовтня 2024 року № 42 внесено зміни протокольним рішенням № 48 від 16.10.2024 (далі – тендерна документація), тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацію субпідрядника/субпідрядників, яких Учасник планує залучити для виконання робіт/надання послуг (частина 8 розділу ІІІ та Додаток №1 тендерної документації).
Пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації визначено, зокрема, інформацію про субпідрядника/ субпідрядників.
3.8.1. У зв’язку із здійсненням Замовником закупівлі робіт (послуг) учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, в загальній сумі залучення таких субпідрядників/співвиконавців.
3.8.2. У разі, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 3 статті 16 Закону, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей, згідно вимог Додатку №1 тендерної документації.
3.8.3. У випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, у якій зазначити інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням видів робіт/послуг, які доручаються такому субпідряднику/співвиконавцю.
3.8.4. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця у порядку пунктів 3.8.1 та 3.8.3 даного Розділу, Учасник процедури закупівлі надає інформацію та документи, згідно вимог Додатку №1 тендерної документації.
3.8.5. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції необхідно надати інформацію та документи, згідно вимог Додатку №1 тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом ІІІ Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження залучення субпідрядника/співвиконаця, зокрема:
1. У разі якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців, у порядку як те визначено у пункті 3.8.2 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей, у довільній формі шляхом самостійного декларування такого субпідрядника/субпідрядників про відсутність таких підстав.
2. У випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців як те визначено у пункті 3.8.3 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, у якій зазначити інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням видів робіт/послуг, які доручаються такому субпідряднику/співвиконавцю.
3. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця у порядку пунктів 3.8.1 та 3.8.3 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник процедури закупівлі надає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/співвиконавця для виконання видів робіт/послуг, які йому будуть доручені, а саме:
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- довідку Субпідрядника/Співвиконавця про виконання аналогічного виду робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником процедури закупівлі субпідряднику/співвиконавцю) у період протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі із зазначенням предмету таких робіт/послуг, повне найменування контрагента за таким договором, код згідно ЄДР та його контактний телефон.
3.1. Також Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в залежності від видів робіт/послуг, які будуть дорученні субпідряднику/Співвиконавцю, надає:
- копію ліцензії/дозволу/декларації Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг (у разі виконання робіт/послуг, які підлягають ліцензуванню або отримання дозволу/декларації) або лист роз’яснення, що такі роботи/послуги не підлягають ліцензуванню;
- копію листа-згоди Субпідрядника/Співвиконавця, який адресований Замовнику даної процедури закупівлі, на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник процедури закупівлі планує його залучати, у довільній формі.
4. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 % або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону.
У складі тендерної пропозиції Переможця містяться, зокрема, наступні документи:
- лист (Вих.№ 4 Від 25.10.2024) (файл Лист щодо незалучення субпідрядників.pdf), в якому зазначено, що «…Приватне підприємство «СК-ПОДІЛЛЯ», … не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20%»;
- лист (Вих.№ 5 Від 25.10.2024) (файл Лист щодо підтвердження наявності ліцензії протипожежного призначення.pdf), в якому зазначено, що «…до виконання робіт протипожежного призначення буде залучено співвиконавця – ФОП Щербина А.В. (ліцензія – надається).
• При цьому об’єм таких робіт становить менше 20% від загальної вартості робіт на об’єкті»;
- Лист «Про надання інформації» 21.05.2020 № 26-7666/261-4 (файл Ліцензія.pdf), зі змісту якого встановлено, що згідно з наказом ДСНС від 29.04.2020 № 268 ФО-П Щербина А.В. отримано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме:
вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
При цьому слід зазначити, що Переможцем не враховано вимоги, передбачені підпунктом 3.8.3 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації, та в складі тендерної пропозиції не надано, зокрема:
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- довідку Субпідрядника/Співвиконавця про виконання аналогічного виду робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником процедури закупівлі субпідряднику/співвиконавцю) у період протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі із зазначенням предмету таких робіт/послуг, повне найменування контрагента за таким договором, код згідно ЄДР та його контактний телефон;
- копію листа-згоди Субпідрядника/Співвиконавця, який адресований Замовнику даної процедури закупівлі, на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник процедури закупівлі планує його залучати, у довільній формі,
чим не виконано вимоги пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації.
Пунктом 8 розділу ІІІ тендерної документації визначено, зокрема, інформацію про субпідрядника/ субпідрядників.
3.8.1. У зв’язку із здійсненням Замовником закупівлі робіт (послуг) учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, в загальній сумі залучення таких субпідрядників/співвиконавців.
3.8.2. У разі, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 3 статті 16 Закону, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей, згідно вимог Додатку №1 тендерної документації.
3.8.3. У випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, у якій зазначити інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням видів робіт/послуг, які доручаються такому субпідряднику/співвиконавцю.
3.8.4. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця у порядку пунктів 3.8.1 та 3.8.3 даного Розділу, Учасник процедури закупівлі надає інформацію та документи, згідно вимог Додатку №1 тендерної документації.
3.8.5. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції необхідно надати інформацію та документи, згідно вимог Додатку №1 тендерної документації.
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом ІІІ Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження залучення субпідрядника/співвиконаця, зокрема:
1. У разі якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців, у порядку як те визначено у пункті 3.8.2 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації, на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців надається інформація щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей, у довільній формі шляхом самостійного декларування такого субпідрядника/субпідрядників про відсутність таких підстав.
2. У випадку, якщо учасник має намір залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців як те визначено у пункті 3.8.3 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, у якій зазначити інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням видів робіт/послуг, які доручаються такому субпідряднику/співвиконавцю.
3. У разі залучення субпідрядника/співвиконавця у порядку пунктів 3.8.1 та 3.8.3 частини 8 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник процедури закупівлі надає документи, що підтверджують кваліфікацію Субпідрядника/співвиконавця для виконання видів робіт/послуг, які йому будуть доручені, а саме:
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- довідку Субпідрядника/Співвиконавця про виконання аналогічного виду робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником процедури закупівлі субпідряднику/співвиконавцю) у період протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі із зазначенням предмету таких робіт/послуг, повне найменування контрагента за таким договором, код згідно ЄДР та його контактний телефон.
3.1. Також Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в залежності від видів робіт/послуг, які будуть дорученні субпідряднику/Співвиконавцю, надає:
- копію ліцензії/дозволу/декларації Субпідрядника/Співвиконавця на виконання робіт/надання послуг (у разі виконання робіт/послуг, які підлягають ліцензуванню або отримання дозволу/декларації) або лист роз’яснення, що такі роботи/послуги не підлягають ліцензуванню;
- копію листа-згоди Субпідрядника/Співвиконавця, який адресований Замовнику даної процедури закупівлі, на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник процедури закупівлі планує його залучати, у довільній формі.
4. У разі, якщо учасник не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 % від вартості договору про закупівлю, або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, в якій учасник повинен зазначити, що він не буде залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20 % або для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону.
У складі тендерної пропозиції Переможця містяться, зокрема, наступні документи:
- лист (Вих.№ 4 Від 25.10.2024) (файл Лист щодо незалучення субпідрядників.pdf), в якому зазначено, що «…Приватне підприємство «СК-ПОДІЛЛЯ», … не буде залучати до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі понад 20%»;
- лист (Вих.№ 5 Від 25.10.2024) (файл Лист щодо підтвердження наявності ліцензії протипожежного призначення.pdf), в якому зазначено, що «…до виконання робіт протипожежного призначення буде залучено співвиконавця – ФОП Щербина А.В. (ліцензія – надається).
• При цьому об’єм таких робіт становить менше 20% від загальної вартості робіт на об’єкті»;
- Лист «Про надання інформації» 21.05.2020 № 26-7666/261-4 (файл Ліцензія.pdf), зі змісту якого встановлено, що згідно з наказом ДСНС від 29.04.2020 № 268 ФО-П Щербина А.В. отримано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме:
вогнезахист (вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення).
При цьому слід зазначити, що Переможцем не враховано вимоги, передбачені підпунктом 3.8.3 пункту 8 розділу ІІІ тендерної документації, та в складі тендерної пропозиції не надано, зокрема:
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність обладнання (машин та механізмів) необхідного для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- інформаційну довідку Субпідрядника/Співвиконавця про наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт/надання послуг, які будуть доручені субпідряднику/співвиконавцю за предметом закупівлі;
- довідку Субпідрядника/Співвиконавця про виконання аналогічного виду робіт/послуг (а саме аналогічних до видів робіт/послуг, виконання яких доручається Учасником процедури закупівлі субпідряднику/співвиконавцю) у період протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення даної процедури закупівлі із зазначенням предмету таких робіт/послуг, повне найменування контрагента за таким договором, код згідно ЄДР та його контактний телефон;
- копію листа-згоди Субпідрядника/Співвиконавця, який адресований Замовнику даної процедури закупівлі, на виконання робіт/надання послуг, до яких Учасник процедури закупівлі планує його залучати, у довільній формі,
чим не виконано вимоги пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р..pdf.asice
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника, Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76 (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-010399-a, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-11-010399-a, скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 61 від «12» листопада 2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
497ab31b80344a428bd017563d5d7e59
Заголовок пункту скарги:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (частина 6 розділу ІІІ та Додатки №1, 3 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог підпункту 3.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (частина 6 розділу ІІІ та Додатки №1, 3 тендерної документації).
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
3.6.1. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатках №1 та 3 до тендерної документації.
3.6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
3.6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом V Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, зокрема:
1. При визначенні ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначаються інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
2. Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії і надається у складі пропозиції. Вид договірної ціни – динамічна.
3. Договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- загальновиробничі витрати на будову;
- розрахунки в електронному вигляді у форматі .imd.
4. Учасник при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції.
5. Відповідно до абзацу 5 пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
6. Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
Додаток № 3 до тендерної документації містить технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмету закупівлі на закупівлю робіт «Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76 (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)».
Розділом ІІ Додатку № 3 до тендерної документації визначено вимоги до предмету закупівлі.
1. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
2. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.
3. З метою контролю за відповідністю будівельно-монтажних робіт науково-проектній документації, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва, шляхом укладення договору з відповідальним розробником науково-проектної документації (генеральним проектувальником).
4. Авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкту здійснюється в порядку, встановленому законодавством.
5. Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором.
6. Приймання-передача виконаних робіт Об’єкта будівництва проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Пунктом 4 розділу І тендерної документації визначено інформацію про предмет закупівлі: роботи.
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації строк поставки товару / виконання робіт / надання послуг до 31.12.2025 р.
Відповідно до пункту 5.1 розділу 5 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що строк виконання робіт – до 31.12.2025 року.
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, передбачено, зокрема:
V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
…
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
…
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
ДОГОВІРНА ЦІНА
на будівництво __________________________________________________
(найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу
_______________________________________________________________
будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)
що здійснюється в 20___ році
Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт
5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів.
При цьому:
а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема, документ «ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76, що здійснюється в 2024 роцi» (файл Кошторис (1).pdf).
Враховуючи інформацію, зазначену у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА», в частині зазначення Переможцем виконання робіт «на будівництво …, що здійснюється в 2024 році», не відповідає вимогам тендерної документації в частині: строк виконання робіт – до 31.12.2025 року.
Зокрема, Переможець у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА» повинен був зазначити інформацію про те, що виконання робіт «на будівництво …, що здійснюється в 2024-2025 роках», оскільки в 2024 році ці роботи буде розпочато, а в 2025 році – завершено.
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації в Договірній ціні (зазначена як динамічна), надана у складі тендерної пропозиції Переможця, враховуються кошти на покриття ризиків –
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації Договірною ціною документ –
не враховує зазначені Додатком 3 до тендерної документації матеріально – технічні ресурси, а саме Переможцем враховано вартість інших об’ємів та обсягів матеріально - технічні ресурсів –
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації у складі тендерній пропозиції Переможця відсутній документ «Підсумкова відомість ресурсів».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації визначено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
3.6.1. Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатках №1 та 3 до тендерної документації.
3.6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
3.6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Розділом V Додатку 1 до тендерної документації визначено інформацію та спосіб документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, зокрема:
1. При визначенні ціни пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, зазначаються інші обов’язкові податки та збори згідно з чинним законодавством України.
2. Ціна пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована у відповідності до Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, та має бути сформована у програмному комплексі ABK5 останньої версії і надається у складі пропозиції. Вид договірної ціни – динамічна.
3. Договірна ціна у складі тендерної пропозиції надається з її складовими, розроблених у порядку та за формами, встановленими Настановою з визначення вартості будівництва, а саме:
- договірна ціна;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- загальновиробничі витрати на будову;
- розрахунки в електронному вигляді у форматі .imd.
4. Учасник при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) не має права включати в ціну пропозиції будь-які витрати, понесені ним у процесі підготовки пропозиції.
5. Відповідно до абзацу 5 пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
6. Ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
Додаток № 3 до тендерної документації містить технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмету закупівлі на закупівлю робіт «Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76 (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)».
Розділом ІІ Додатку № 3 до тендерної документації визначено вимоги до предмету закупівлі.
1. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
2. З метою контролю за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів установленим вимогам, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення технічного нагляду за будівництвом у порядку, встановленому законодавством.
3. З метою контролю за відповідністю будівельно-монтажних робіт науково-проектній документації, замовник (уповноважений представник) забезпечує здійснення авторського нагляду протягом усього періоду будівництва, шляхом укладення договору з відповідальним розробником науково-проектної документації (генеральним проектувальником).
4. Авторський та технічний нагляд під час будівництва об’єкту здійснюється в порядку, встановленому законодавством.
5. Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами виконання робіт, відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому Договором.
6. Приймання-передача виконаних робіт Об’єкта будівництва проводиться, відповідно до чинних нормативних актів, які підтверджуватимуть прийняття закінченого об’єкту в експлуатацію.
Пунктом 4 розділу І тендерної документації визначено інформацію про предмет закупівлі: роботи.
Відповідно до підпункту 4.4 пункту 4 розділу І тендерної документації строк поставки товару / виконання робіт / надання послуг до 31.12.2025 р.
Відповідно до пункту 5.1 розділу 5 Додатку № 4 до тендерної документації встановлено, що строк виконання робіт – до 31.12.2025 року.
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, передбачено, зокрема:
V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
…
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
…
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
ДОГОВІРНА ЦІНА
на будівництво __________________________________________________
(найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу
_______________________________________________________________
будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)
що здійснюється в 20___ році
Визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт
5.31. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі:
1) стадії проектування;
2) виду будівництва;
3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт;
4) тривалості будівництва;
5) способів фінансування будівництва;
6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів.
Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів.
При цьому:
а) за твердої договірної ціни — в розмірі до 1,5%;
б) за динамічної договірної ціни — не враховується.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься, зокрема, документ «ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76, що здійснюється в 2024 роцi» (файл Кошторис (1).pdf).
Враховуючи інформацію, зазначену у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА», в частині зазначення Переможцем виконання робіт «на будівництво …, що здійснюється в 2024 році», не відповідає вимогам тендерної документації в частині: строк виконання робіт – до 31.12.2025 року.
Зокрема, Переможець у вищенаведеному документі «ДОГОВІРНА ЦІНА» повинен був зазначити інформацію про те, що виконання робіт «на будівництво …, що здійснюється в 2024-2025 роках», оскільки в 2024 році ці роботи буде розпочато, а в 2025 році – завершено.
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації в Договірній ціні (зазначена як динамічна), надана у складі тендерної пропозиції Переможця, враховуються кошти на покриття ризиків –
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації Договірною ціною документ –
не враховує зазначені Додатком 3 до тендерної документації матеріально – технічні ресурси, а саме Переможцем враховано вартість інших об’ємів та обсягів матеріально - технічні ресурсів –
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації у складі тендерній пропозиції Переможця відсутній документ «Підсумкова відомість ресурсів».
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
×
-
Назва доказу:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на Протокольне рішення (протокол) УО №61 від 12.11.2024 р..pdf.asice
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника, Відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області, процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: Капітальний ремонт даху головного корпусу, поліклініки КНП «Центральна районна лікарня Подільського району Куяльницької сільської ради» для збільщеня енергоефективності будівлі м. Подільськ, вул. Каштанова, 76 (код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-11-010399-a, розміщений на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-11-010399-a, скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи відділ житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 61 від «12» листопада 2024 року.