• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))

Завершена

136 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 366.40 UAH
Період оскарження: 11.10.2024 14:44 - 16.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо неправомірності відхилення

Номер: dfe029e058344b2eb4d1b95f270f0014
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-009765-a.a4
Назва: Скарга щодо неправомірності відхилення
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.11.2024 14:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.11.2024 18:38
Автор: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Єрохін Сергій +380675860682 tender@ohholding.zp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f3da9cd0fe2f4090969f826811490a3f
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на рішення Замовника в частині lискваліфікації пропозиції ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ - СЛАВУТИЧ"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 12 листопада 2024 року Замовником було прийняте рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника, яке опубліковано протоколом уповноваженої особи № 12-11/24/1.
З даним рішенням не можна погодитися, оскільки Скаржником подано пропозицію у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та виконані всі вимоги тендерної документації, рішення Замовника є не правомірним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) та вимог Тендерної документації.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовник порушив статтю 5 Закону, зокрема, частину першу пункту 1, добросовісну конкуренцію серед учасників, частину першу пункту 4, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, частину першу пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей: - Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
12 листопада 2024 під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником, виявлено «недостовірний документ» та на підставі пп.1 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє пропозицію скаржника за недостовірність інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У складі пропозиції Скаржника надано копія відгуку на договір № 187-ф від 11.01.2021 року про надання охоронних послуг укладеного з Комунальним некомерційним підприємством «Запорізький регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради та сам договір.
В електронній системі публічних закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-14-000553-c) опубліковано ЗВІТ про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2021-01-14-000553-c, що підтверджує виконання наданого у складі пропозиції договору.
Замовник повинен був звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції щодо належного виконання договору.
У свою чергу органи державної влади, підприємства, установи, організації можуть надати підтвердження або спростування інформації (належного виконання договору), наданої учасником, тобто надати достовірну інформацію. У випадку спростування інформації, наданої учасником, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Замовник зазначає у підставі відхилення, що наданий відгук є недостовірним та є суттєвим при визначенні результатів торгів. Достовірність інформації та її суттєвість є виконання аналогічних послуг, а не «достовірність» відгуку. Скаржник зазначає, що відгук є достовірним та підтверджує наявність виконання кваліфікаційних вимог Замовника зазначених у тендерній документації.
Тим паче, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник виявивши невідповідність інформації, а саме дату надання відгуку повинен був надати Скаржнику 24 години для виправлення невідповідності.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Причини дискваліфікації

Номер: 0776026ae1dd4d699c1c6aff10e998d0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-009765-a.c3
Назва: Причини дискваліфікації
Вимога:
Відповідно до частини 44 Особливостей Замовник відхиляє пропозицію учасника/ переможця у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Просимо зазначити яку інформацію Замовник вважає суттєвою та яким чином вона впливає на предмет закупівлі?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомившись зі змістом вимог (скарг) ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» від 12 та 13 листопада 2024 року, Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне. В тендерній документації на закупівлю послуг «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))» Замовником було встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі, зокрема один з них - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні були надати: - довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - договір (або копія), відповідно до довідки; - оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника, не більше тримісячної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Під час періоду уточнень, будь-які вимоги щодо зазначеного кваліфікаційного критерію до Замовника не надходило. Оскільки наявність у учасника підписаного договору не може підтвердити факт належного його виконання учасником (можливе дострокове розірвання договору, не підписання сторонами актів наданих послуг, тощо), Замовником було визначено необхідність надання учасником відгуку від замовника аналогічного договору, який підтверджує його належне виконання учасником. Тому наявність відгуку про належне виконання договору в тендерній пропозиції учасника є суттєвою інформацією (документом) для визначення результатів відкритих торгів (з особливостями). ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» в складі своєї тендерної пропозиції надало відгук вих. № 218-10 від 22.10.2024 від Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради про належне виконання аналогічного договору № 187-фвід від 11.01.2021 року про надання охоронних послуг за підписом директора Олександра Тищенко та скріплений печаткою підприємства (файл «Відгук.pdf.p7s»). Враховуючи, що зазначене комунальне підприємство наразі перебуває в стані припинення Замовник, на підставі п. 42 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), письмово звернувся до Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради за підтвердженням інформації, наданої учасником, а саме: з проханням підтвердити чи дійсно комунальним підприємством оформлювався наданий учасником відгук за підписом директора. На запит Замовника голова комісії з припинення Ольга МАНЬКО письмово повідомила, що Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради не надавало ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» відгук № 218-10 від 22.10.2024 за підписом директора Олександра Тищенка, оскільки він з 02.10.2024 року втратив можливість підписувати будь-які документи від підприємства. Тобто, Замовником встановлено, що Учасник ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» надав в складі тендерної пропозиції документ, який не підтверджує належне виконання аналогічного договору та зазначив/надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію (недостовірний документ), що є суттєвою, під час визначення результатів відкритих торгів (з особливостями). Відповідно до абзацу другого пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Водночас вказаний абзац не передбачає надання учаснику можливості усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в разі, якщо учасник надав в складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію (недостовірний документ). Також, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. В наданих учасником документах щодо технічної специфікації предмету закупівлі невідповідності були відсутні, а документи щодо технічної специфікації були наявні. Враховуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно із абзацем другим пункту 42 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Цей абзац також не передбачає надання учаснику можливості усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в разі, якщо учасник надав в складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію (недостовірний документ). Наявність у складі тендерної пропозиції відгуку про належне виконання аналогічного договору для замовника є суттєвою інформацією, про що наголошувалось вище. Враховуючи вищенаведене, Замовник на підставі пп. 1 п. 44 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) та п. 3 розділу V тендерної документації правомірно та обґрунтовано відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ», оскільки учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію (надав недостовірний документ), що є суттєвою, для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Разом з тим повідомляю, що надання ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» зазначеного недостовірного відгуку може мати ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 358 Кримінального кодексу України.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Порушення законодавства

Номер: 2604a4d34f774b2ebe994a737fc1db0f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-009765-a.c2
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Просимо, надати більш детальну інформацію причин відхилення з посиланням на абзац, пункт Особливостей та причин не надання учаснику виправлення недоліків відповідно до Особливостей закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ознайомившись зі змістом вимог (скарг) ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» від 12 та 13 листопада 2024 року, Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне. В тендерній документації на закупівлю послуг «ДК 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони адміністративного приміщення по вул. Незалежної України, 46а у м. Запоріжжя (79713000-5 послуги з охорони об’єктів та особистої охорони))» Замовником було встановлено декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників закупівлі, зокрема один з них - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (договору). Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні були надати: - довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; - договір (або копія), відповідно до довідки; - оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника, не більше тримісячної давнини відносно дати розкриття пропозицій. Під час періоду уточнень, будь-які вимоги щодо зазначеного кваліфікаційного критерію до Замовника не надходило. Оскільки наявність у учасника підписаного договору не може підтвердити факт належного його виконання учасником (можливе дострокове розірвання договору, не підписання сторонами актів наданих послуг, тощо), Замовником було визначено необхідність надання учасником відгуку від замовника аналогічного договору, який підтверджує його належне виконання учасником. Тому наявність відгуку про належне виконання договору в тендерній пропозиції учасника є суттєвою інформацією (документом) для визначення результатів відкритих торгів (з особливостями). ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» в складі своєї тендерної пропозиції надало відгук вих. № 218-10 від 22.10.2024 від Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради про належне виконання аналогічного договору № 187-фвід від 11.01.2021 року про надання охоронних послуг за підписом директора Олександра Тищенко та скріплений печаткою підприємства (файл «Відгук.pdf.p7s»). Враховуючи, що зазначене комунальне підприємство наразі перебуває в стані припинення Замовник, на підставі п. 42 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), письмово звернувся до Комунального некомерційного підприємства «Запорізький регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради за підтвердженням інформації, наданої учасником, а саме: з проханням підтвердити чи дійсно комунальним підприємством оформлювався наданий учасником відгук за підписом директора. На запит Замовника голова комісії з припинення Ольга МАНЬКО письмово повідомила, що Комунальне некомерційне підприємство «Запорізький регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» Запорізької обласної ради не надавало ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» відгук № 218-10 від 22.10.2024 за підписом директора Олександра Тищенка, оскільки він з 02.10.2024 року втратив можливість підписувати будь-які документи від підприємства. Тобто, Замовником встановлено, що Учасник ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» надав в складі тендерної пропозиції документ, який не підтверджує належне виконання аналогічного договору та зазначив/надав у тендерній пропозиції недостовірну інформацію (недостовірний документ), що є суттєвою, під час визначення результатів відкритих торгів (з особливостями). Відповідно до абзацу другого пункту 43 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Водночас вказаний абзац не передбачає надання учаснику можливості усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в разі, якщо учасник надав в складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію (недостовірний документ). Також, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. В наданих учасником документах щодо технічної специфікації предмету закупівлі невідповідності були відсутні, а документи щодо технічної специфікації були наявні. Враховуючи наведене, у Замовника відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно із абзацем другим пункту 42 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Цей абзац також не передбачає надання учаснику можливості усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в разі, якщо учасник надав в складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію (недостовірний документ). Наявність у складі тендерної пропозиції відгуку про належне виконання аналогічного договору для замовника є суттєвою інформацією, про що наголошувалось вище. Враховуючи вищенаведене, Замовник на підставі пп. 1 п. 44 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами) та п. 3 розділу V тендерної документації правомірно та обґрунтовано відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ», оскільки учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію (надав недостовірний документ), що є суттєвою, для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей. Разом з тим повідомляю, що надання ТОВ «ОХ-СЛАВУТИЧ» зазначеного недостовірного відгуку може мати ознаки кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 358 Кримінального кодексу України.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції

Номер: ee73e634f57c446da96069a0a93144fb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-009765-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення пропозиції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.10.2024 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.11.2024 14:42
Дата виконання рішення Замовником: 12.11.2024 09:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення прийнято Замовником до виконання
Автор: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Єрохін Сергій +380675860682 tender@ohholding.zp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5174074f24dc407698bdb89eacd2d841
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає, що своїми діями Замовник порушив статтю 5 Закону, зокрема, частину першу пункту 1, добросовісну конкуренцію серед учасників, частину першу пункту 4, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, частину першу пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до Додатку 3 кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження Учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання умов договору, у кількості не менше трьох працівників-охоронників, для забезпечення охорони об’єктів згідно з технічними вимогами.
До довідки надати документи:
- для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту»;
- Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що зазначені в довідці працівники-охоронники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше трьох місяців до кінцевої дати подання пропозицій.
У складі пропозиції Скаржника наявна довідка у довільній формі (Довідка про працівників.pdf.p7s) яка містить інформацію про чотирьох працівників-охоронників та надано документи до довідки (Повідомлення + Квітанції+судимість.zip.p7s).
Відповідно до вимоги про усунення порушень Учаснику (Скаржнику) потрібно надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», які підтверджують, що охоронник Кудлай Артем Володимирович не має непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, яка які видана не раніше трьох місяців до кінцевої дати подання пропозицій.
Скаржником на вимогу про усунення порушень було надано нову довідку про наявність працівників в кількості 4 охоронників, яка не містила охоронника Кудлай Артем Володимирович.
Враховуючи зазначене, Скаржником в цілому виконано пункт тендерної документації та надано працівників охоронників 3 особи та виконано вимоги частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розміщено нові документи, що підтверджують наявність кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d74598db9254443f9c8933ccbbdaff50
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає, що своїми діями Замовник порушив статтю 5 Закону, зокрема, частину першу пункту 1, добросовісну конкуренцію серед учасників, частину першу пункту 4, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, частину першу пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 3 кваліфікаційні критерії до учасників та спосіб їх документального підтвердження Учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не менше одного (під аналогічним договором слід розуміти договір на охорону приміщень та території замовників та здійснення контрольно-пропускного режиму).
Замовник не передбачено, що Учасники повинні дотримуватися обов’язково форми, яка зазначена у Додатку 3 та довідка повинна обов’язково містити всі атрибути форми, натомість Замовником навпаки зазначено, що довідка довільної форми.
Відповідно до вимоги про усунення порушень Учаснику (Скаржнику) потрібно надати Учасник повинен надати аналогічний договір укладений з державним та/або комунальним закладом (замовником), а також надати договір (або копія), відповідно до довідки, оригінал (або копія) відгуку від замовника про належне виконання учасником договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом представника замовника, не більше тримісячної давнини відносно дати розкриття пропозицій.
Скаржником на вимогу про усунення порушень було надано довідку про виконання аналогічного договору у довільній формі (Довідка договори.pdf.p7s), аналогічний договір (Договор 187-ф, Диспансер - лечебно-диагностический центр.pdf.p7s) та відгук (Відгук.pdf.p7s).
Враховуючи зазначене, Скаржником в цілому виконано пункт тендерної документації та виконано вимоги частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розміщено нові документи, що підтверджують наявність кваліфікаційного критерію – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника