-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39130000-2 - Офісні меблі (Стіл комп'ютерний)
Завершена
67 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 670.00 UAH
мін. крок: 1% або 670.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2018 08:06 - 05.07.2018 17:00
Вимога
Відхилено
Вимога на неправомірне рішення замовника
Номер:
ad43cc175ccf4601b1725268dbf90067
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-000005-a.a2
Назва:
Вимога на неправомірне рішення замовника
Вимога:
Відповідно до умов оголошення Учасник має надати Технічне завдання, що оформлюється учасником по кожному лоту окремо. Учасник у технічному завданні зазначає власні кількісні показники і дані, керуючись вимогами замовника.
У складі своєї пропозиції ТОВ «Епіцентр К» надав технічні характеристики запропонованого товару, що не відповідають вимогам Замовника (файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики.pdf).
Після закінчення аукціону, а саме 18 липня 2018 року Учасник ТОВ «Епіцентр К» опублікував інший файл з іншими технічними характеристиками (файл «Технічні, якісні та кількісні характеристики-нова.pdf).
Відповідно до чинного законодавства – Замовник не має права приймати до уваги документи, які були оприлюдненні після кінцевого строку подання пропозицій.
Просимо скасувати рішення Замовника про обрання переможцем торгів ТОВ «Епіцентр К» та відхилити пропозицію як таку, що не відповідає умовам Оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.07.2018 20:07
Вирішення:
С участником Епицентр было оговорено техническое задание в котором были указаны характеристики, не соответствующим нашим требованиям. На наше замечание Епицентр внес корректировки и опубликовал техническое задание с изменениями.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
вимога скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій
Номер:
57ece33b66754fec9ee6c719dabdf7d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-000005-a.b1
Назва:
вимога скасування протоколу розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю “Епіцентр К”, не згодні з протоколом розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Код ДК021: 39130000-2 — Офісні меблі, закупівля № 2643897 (UA-2018-07-02-000005-a), за наступних підстав:
- у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, який не містить номеру та дати, зазначено, що тендерна пропозиція ТОВ “Епіцентр К” не відповідає критеріям, закріпленим ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, проте у тендерній документації Замовника не вимагалося зазначати кваліфікаційні критерії учасників відповідно до ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
- також зазначено, що характеристика товару не відповідає вимогам замовника, проте у технічному завданні Замовника зазначено лише розміри товару: W 120 x H 72 x D 80 см та матеріали товару: ДСП ламінований матовий. Запропонований учасником ТОВ “Епіцентр К” товар повністю відповідає вимогам технічним вимогам замовника за розмірами та матеріалом, а зазначення виду та призначення товару означає, що він може використовуватися у різних сферах застосування.
Частиною 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Проте Замовником закупівлі не було жодних посилань щодо надання учасниками закупівлі у складі тендерних пропозицій кваліфікаційних критеріїв. Встановлених Законом України “Про публічні закупівлі”.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що учасником закупівлі ТОВ “ВЕМА КІДС” у складі тендерної пропозиції вставлено технічне завдання замовника без опису запропонованого товару, що ставить під сумнів можливість постачання саме зображеного на малюнку товару замовнику.
На підставі викладеного наполягаємо на скасуванні протоколу розгляду тендерних пропозицій щодо відхилення нашої тендерної пропозиції за предметом закупівлі: Код ДК021: 39130000-2 — Офісні меблі, закупівля № 2643897 (UA-2018-07-02-000005-a).
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.jpg 17.07.2018 16:00
- Рисунок (2) (11).jpg 18.07.2018 08:54
- Рисунок (3) (5).jpg 18.07.2018 08:54
Дата подачі:
17.07.2018 16:00
Вирішення:
Товар, який пропанується не відповідає наданим характеристикам замовника. Компьютерні столи - офісна техніка, але не столи для кухні. ДСП ламіноване, а не просто ДСП. Тому пропозиція була відхилена.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
18.07.2018 11:05