-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин по талонах)
Завершена
112 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження:
11.10.2024 14:19 - 20.10.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
1def6385758d4d16b74cae804ba54db5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-11-008920-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 15.10.2024 14:15
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 15.10.2024 14:15
- Скарга_15_10_2024_на умови ТД Замовника_Київський коледж.pdf 15.10.2024 14:15
- Скарга_15_10_2024_на умови ТД Замовника_UA-2024-10-11-008920-a.docx 15.10.2024 14:15
- sign.p7s 15.10.2024 14:16
- Рішення від 17.10.2024 №16994.pdf 17.10.2024 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.10.2024 №17385.pdf 25.10.2024 15:18
- Рішення від 24.10.2024 №17385.pdf 29.10.2024 14:03
- Додаток 3.docx 18.10.2024 12:59
- Скарга.docx 18.10.2024 14:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.10.2024 15:39
Дата розгляду скарги:
24.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.10.2024 16:06
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.10.2024 14:04
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
29.10.2024 14:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fd2d5db222e4414493f079099ebcbf93
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників партнерських договорів виключно щодо права користування АЗС та обслуговування талонів учасника на партнерських автозаправних станціях.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, щодо наявності у учасників партнерських договорів виключно щодо права користування АЗС та обслуговування талонів учасника на партнерських автозаправних станціях:
«6. АЗС учасника мають бути власними або орендованими, або знаходитися в користуванні, що повинно підтверджуватись копіями відповідних документів, які надаються у складі тендерної пропозиції, а саме:
- скан-копія свідоцтва про право власності;
- скан-копія договору оренди;
- скан-копії договорів про співпрацю (обслуговування талонів учасника на партнерських автозаправних станціях (комплексах);»
Дискримінаційна вимога в частині наявності АЗС у праві володінні, оренди, користуванні Скаржника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників виключного переліку видів докементального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС, в частині наявності у учасника АЗС у праві власності/оренди/користуванні.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування АЗС, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами з урахуванням вимог Замовника в частині місцезнаходження АЗС (Максимальна відстань від найближчої автозаправної станції до ВСП «КТЕФК ДТЕУ» в радіусі не більше ніж 8 км.):
БРСМ-нафта: Київ, вул. Петропавлівська, 22
БРСМ-нафта: Київ, Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Дискримінаційна вимога в частині здійснення відпуску за талонами зразка учасника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1.1. В Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, щодо наявності у учасників партнерських договорів виключно щодо права користування АЗС та обслуговування талонів учасника на партнерських автозаправних станціях:
«6. АЗС учасника мають бути власними або орендованими, або знаходитися в користуванні, що повинно підтверджуватись копіями відповідних документів, які надаються у складі тендерної пропозиції, а саме:
- скан-копія свідоцтва про право власності;
- скан-копія договору оренди;
- скан-копії договорів про співпрацю (обслуговування талонів учасника на партнерських автозаправних станціях (комплексах);»
Дискримінаційна вимога в частині наявності АЗС у праві володінні, оренди, користуванні Скаржника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників виключного переліку видів докементального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС, в частині наявності у учасника АЗС у праві власності/оренди/користуванні.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/власності/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування АЗС, оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/оренді або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами з урахуванням вимог Замовника в частині місцезнаходження АЗС (Максимальна відстань від найближчої автозаправної станції до ВСП «КТЕФК ДТЕУ» в радіусі не більше ніж 8 км.):
БРСМ-нафта: Київ, вул. Петропавлівська, 22
БРСМ-нафта: Київ, Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Дискримінаційна вимога в частині здійснення відпуску за талонами зразка учасника
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів зразка Учасника - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС БРСМ-нафта є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-Нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС БРСМ-Нафта, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітовані мережею АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відокремлений структурний підрозділ «Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти: (бензин по талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-11-008920-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності у учасників партнерських договорів виключно щодо права користування АЗС та обслуговування талонів учасника на партнерських автозаправних станціях.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
de91617bfe804c87a7a0c81453debfc5
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони на яких нанесено голографічне зображення.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 3 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони на яких нанесено голографічне зображення:
«2. Талони на пальне повинні бути виготовлені на глянцевому паперовому носії. Містити емблему торгової марки, вказівку на вид (марку) товару та номінал. На талоні мають бути нанесені штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Талон на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється відпуск Товару на АЗС. На талоні обов’язково повинен бути зазначений термін дії.»
Отже, відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники мали та надали у складі пропозиції талони із захисним голографічним зображенням, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів з захисним/секретним кодом, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами з урахуванням вимог Замовника в частині місцезнаходження АЗС (Максимальна відстань від найближчої автозаправної станції до ВСП «КТЕФК ДТЕУ» в радіусі не більше ніж 8 км.):
БРСМ-нафта: Київ, вул. Петропавлівська, 22
БРСМ-нафта: Київ, Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Партнер Скаржника емітує талони, опис яких наведено в укладеному між нами договорі, зокрема визначено, що:
«1.2.1. бланк-дозвiл (талони) - спецiальний документ, який мас встановлену Продавцем форму, змiст, ступiнь захисту, строк дii, порядковий номер, тощо, та дозволяе його пред'явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ вiдповiдного найменування, марки та у кiлькостi, що зазначенi у ньому. Бланк-дозвiл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором.»
Умова тендерної документації щодо наявності на талонах, по яким Замовник планує здійснювати заправку автомобілів на АЗС учасників, голографічного зображення - носить обмежувальний характер, оскільки такі реквізити не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні та не містяться на талонах мережі АЗС БРСМ-нафта.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0805-08#Text) , Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
п. 10.3.3.1 Інструкції визначено, що Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які здійснюють продаж талонів, які не містять голографічного зображення.
Як зазначено в Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України – обов’язковим елементом змісту талона є лише його серійний номер та порядковий номер.
«2. Талони на пальне повинні бути виготовлені на глянцевому паперовому носії. Містити емблему торгової марки, вказівку на вид (марку) товару та номінал. На талоні мають бути нанесені штрих-код, голографічне зображення та інші ступені захисту. Талон на пальне є товарно-розпорядчим документом на Товар, на підставі якого здійснюється відпуск Товару на АЗС. На талоні обов’язково повинен бути зазначений термін дії.»
Отже, відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники мали та надали у складі пропозиції талони із захисним голографічним зображенням, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів з захисним/секретним кодом, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами з урахуванням вимог Замовника в частині місцезнаходження АЗС (Максимальна відстань від найближчої автозаправної станції до ВСП «КТЕФК ДТЕУ» в радіусі не більше ніж 8 км.):
БРСМ-нафта: Київ, вул. Петропавлівська, 22
БРСМ-нафта: Київ, Києво-Святошинський р-н, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4б
Партнер Скаржника емітує талони, опис яких наведено в укладеному між нами договорі, зокрема визначено, що:
«1.2.1. бланк-дозвiл (талони) - спецiальний документ, який мас встановлену Продавцем форму, змiст, ступiнь захисту, строк дii, порядковий номер, тощо, та дозволяе його пред'явнику отримувати на АЗС Продавця ПММ вiдповiдного найменування, марки та у кiлькостi, що зазначенi у ньому. Бланк-дозвiл видається Продавцем на умовах, передбачених цим Договором.»
Умова тендерної документації щодо наявності на талонах, по яким Замовник планує здійснювати заправку автомобілів на АЗС учасників, голографічного зображення - носить обмежувальний характер, оскільки такі реквізити не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні та не містяться на талонах мережі АЗС БРСМ-нафта.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0805-08#Text) , Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
п. 10.3.3.1 Інструкції визначено, що Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які здійснюють продаж талонів, які не містять голографічного зображення.
Як зазначено в Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України – обов’язковим елементом змісту талона є лише його серійний номер та порядковий номер.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС які не містять голографічного зображення
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відокремлений структурний підрозділ «Київський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти: (бензин по талонах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-11-008920-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають талони на яких нанесено голографічне зображення.