-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев'яних конструкцій даху вокзалу станції Бахмач)
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проєкт договору в тендерній документації. Надання Послуг здійснюється протягом 60 календарних днів з дня отримання ВИКОНАВЦЕМ письмової рознарядки ЗАМОВНИКА.
Торги відмінено
201 320.55
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 013.21 UAH
мін. крок: 1% або 2 013.21 UAH
Період оскарження:
11.10.2024 12:20 - 17.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев'яних конструкцій даху вокзалу станції Бахмач)»
Номер:
eb8b90910ca14501b705dd7181aa24a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-11-006159-a.b1
Назва:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев'яних конструкцій даху вокзалу станції Бахмач)»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.3. Лист-відповідь щодо Методики ПП ВКФ Сувіт.pdf 16.10.2024 17:42
- 2. Настанова з визначення вартості будівництва.pdf 16.10.2024 17:42
- Скарга в АМКУ UA-2024-10-11-006159-a.pdf 16.10.2024 17:42
- Скарга в АМКУ UA-2024-10-11-006159-a.doc 16.10.2024 17:42
- 1.2. Протокол кліматичних випробувань.pdf 16.10.2024 17:42
- 1.1. Регламент робіт з вогнезахисту.pdf 16.10.2024 17:42
- sign.p7s 16.10.2024 17:44
- рішення від 18.10.2024 №17046.pdf 18.10.2024 15:41
- інформація про перенесення від 28.10.2024 №1768 + запит Замовинку!.pdf 28.10.2024 16:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2024 №17758.pdf 04.11.2024 11:09
- рішення від 01.11.2024 №17758.pdf 05.11.2024 18:59
- Заперечення від 22.10.2024.docx 22.10.2024 17:53
- Заперечення.pdf 22.10.2024 17:53
- 1.1. протокол група Пожзабезпечення Л-2 (1) (І група ефективності).pdf 31.10.2024 16:22
- 1.2. регламент від 26.08.2024.pdf 31.10.2024 16:22
- 1.3. сертифікат відповідності (Л1 та Л-2).pdf 31.10.2024 16:22
- 1.4. протокол ГОСТ 16363 строк придатності.pdf 31.10.2024 16:22
- 1.5. протокол строк Пожзабезпечення Л-2.pdf 31.10.2024 16:22
- 2. ANTIFIRE-IMPREGNAT.pdf 31.10.2024 16:22
- 3.2. Протокол випробувань ДСА-1.pdf 31.10.2024 16:22
- 3.1. Сертифікат ДСА-1 коп.pdf 31.10.2024 16:22
- Додаткова інформація та підтверджуючі документи.pdf 31.10.2024 16:22
- 3.3. Регламент ДСА.pdf 31.10.2024 16:22
- Додаткова інформація та підтверджуючі документи.docx 31.10.2024 16:22
- Повідомлення АМКУ про усунення порушень до оголошення № UA-2024-10-11-006159-a.docx 15.11.2024 09:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.10.2024 19:09
Дата розгляду скарги:
28.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.10.2024 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.11.2024 19:00
Дата виконання рішення Замовником:
15.11.2024 09:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.11.2024 №17758-р/пк-пз по закупівлі: Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев'яних конструкцій даху вокзалу станції Бахмач), оголошення № UA-2024-10-11-006159-a, внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1d5c470395174fd2be55f9c88d6457c6
Заголовок пункту скарги:
Строк експлуатаційної придатності покриву (просочення) Вогнезахисного засобу не менше 10 років є дискримінаційною вимогою
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Згідно з пунктом 3.11 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження якості вогнезахисної речовини Учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про вогнезахисний засіб – копії технічних умов на вогнезахисний засіб та регламенту робіт з вогнезахисту;
- копія дійсного сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група); з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) згідно кліматичних (періодичних) випробувань, які повинні бути проведені за діючим ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою. Протокол (звіт) випробувань з визначення прогнозованого (очикуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) для дерев’яних конструкцій,».
В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що вогнебіозахисний засіб (далі – ВЗ) повинен мати сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації України та строк експлуатаційної придатності покриву (просочення) не менше 10 років.
Строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), зазначений у Протоколі випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) для дерев’яних конструкцій (Протокол випробувань додається до Регламенту робіт в вогнезахисту).
Крім того, відповідно до п. 2.1 Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Вогнезахисна речовина та деревина, що просочена цією речовиною, повинна відповідати вимогам ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування», ГОСТ 30219-95 «Деревина вогнезахищена. Загальні технічні вимоги. Методи випробувань. Транспортування і зберігання» та забезпечувати І (першу) групу вогнезахисної ефективності (за результатами випробувань згідно з ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей») протягом строку експлуатаційної придатності покриву (просочення) не менше 10 років. Строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), відповідно до Методики № 181-2015 і ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування», зазначений у Протоколі випробувань з визначення прогнозованого (очикуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) для дерев’яних конструкцій (Протокол випробувань додається до Регламенту робіт з вогнезахисту).»
Вимога щодо того, що строк експлуатаційної придатності покриву (просочення) ВЗ повинен бути не менше 10 років є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною з огляду на наступне.
Скаржник хоче прийняти участь в даній процедурі закупівлі, але немає такої можливості, оскільки ВЗ, який пропонується Скаржником, має строк експлуатаційної придатності 5 років.
Послуги з проведення поверхневого просочування будуть здійснюватися Скаржником ВЗ «РЕТАРДАНТ».
Відповідно до п. 4.12 Регламенту робіт з вогнезахисту речовиною просочувальною вогнебіозахисною «РЕТАРДАНТ» зазначено: «Відповідно до протоколу випробувань від 21.05.2020 р. № 162/1-2020 НДЦ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА» УкрНДІЦЗ (атестат акредитації № 20278) строк збереження вогнебіозахисної ефективності деревини обробленої засобом при витраті 250 г/м2 (без урахування технологічних втрат) складає 5 (п’ять) років (за умови дотримання умов нанесення та подальшого утримання). При підвищеній вологості деревини, що складає понад 15% строк збереження вогнебіозахисної ефективності деревини обробленої засобом при витраті 250 г/м2 (без урахування технологічних втрат) орієнтовно складає 3 (три) роки. Засіб є стійким до старіння згідно з ДСТУ 4479:2005).».
В Протоколі № 162/1-2020 випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини «РЕТАРДАНТ» для дерев’яних елементів горищних покриттів будинків і споруд виробництва ПП «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «СУВІТ» (м. Черкаси) (далі – Протокол № 162/1-2020) вказано, що випробування проводили відповідно до Методики № 181-2015 з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення) для дерев’яних та металевих конструкцій, затвердженої листом ДСНС України № 26-9049/261 від 11.07.2014 року.
Згідно з даними висновку за Протоколом № 162/1-2020 встановлено: «За результатами проведених випробувань відповідно до Методики № 181-2015 з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення) для дерев’яних та металевих конструкцій встановлено, що просочувальна вогнебіозахисна речовина «РЕТАРДАНТ» для дерев’яних елементів горищних покриттів будинків і споруд виробництва ПП «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «СУВІТ» (м. Черкаси), здатна забезпечити 5 (п’ять) років прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення при експлуатації в неопалювальних приміщеннях. Середнє значення втрати маси зразків вогнезахищеної деревини, яке округлене до цілого числа, через 5 (п’ять) років прискореного старіння, становить 8%.
Виробником ПП «ВКФ «СУВІТ» було направлено лист до Інституту державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту ДСНС України щодо Методики № 181-2015.
Листом № 94-1902/94 18 від 17.07.2024 року було отримано відповідь, відповідно до якої Методика № 181-2015 з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення) для дерев’яних та металевих конструкцій, яка була розроблена Інститутом (УкрНДІЦЗ) та затверджена ДСНС, встановлює методи визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення), шляхом визначення показників вогнезахисної ефективності до та після впливу прискореного старіння. Методика поширюється на вогнезахисні просочення або покриви для дерев’яних конструкцій та вогнезахисні покриви для металевих конструкцій (окрім, рулонних та листових облицювальних вогнезахисних засобів). За результатами випробувань відповідно до Методики, можна визначити прогнозований (очікуваний) строк придатності вогнезахисного покриву (просочення) до 5 років в залежності від умов експлуатації.
Таким чином, відповідно до Методики № 181-2015 прогнозований (очікуваний) строк придатності вогнезахисного покриву (просочення) становить 5 років. Тобто, жоден Учасник не зможе підтвердити прогнозований (очікуваний) строк придатності вогнезахисного покриву не менше 10 років, керуючись Методикою № 181-2015.
Як доказ надаємо Регламент робіт з вогнезахисту, протокол кліматичних випробувань та лист – відповідь щодо Методики.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам використовувати вогнебіозахисний засіб, прогнозований (очікуваний) строк придатності складає не більше 5 років.
Згідно з пунктом 3.11 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження якості вогнезахисної речовини Учасник в складі тендерної пропозиції надає документи:
- дані про вогнезахисний засіб – копії технічних умов на вогнезахисний засіб та регламенту робіт з вогнезахисту;
- копія дійсного сертифіката відповідності на вогнезахисну речовину, яку буде використано для надання послуг;
- протоколи випробувань: з визначення групи вогнезахисної ефективності (1 група); з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) згідно кліматичних (періодичних) випробувань, які повинні бути проведені за діючим ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою. Протокол (звіт) випробувань з визначення прогнозованого (очикуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) для дерев’яних конструкцій,».
В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що вогнебіозахисний засіб (далі – ВЗ) повинен мати сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі органу сертифікації України та строк експлуатаційної придатності покриву (просочення) не менше 10 років.
Строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), зазначений у Протоколі випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) для дерев’яних конструкцій (Протокол випробувань додається до Регламенту робіт в вогнезахисту).
Крім того, відповідно до п. 2.1 Додатку 5 до тендерної документації зазначено: «Вогнезахисна речовина та деревина, що просочена цією речовиною, повинна відповідати вимогам ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування», ГОСТ 30219-95 «Деревина вогнезахищена. Загальні технічні вимоги. Методи випробувань. Транспортування і зберігання» та забезпечувати І (першу) групу вогнезахисної ефективності (за результатами випробувань згідно з ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей») протягом строку експлуатаційної придатності покриву (просочення) не менше 10 років. Строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), відповідно до Методики № 181-2015 і ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування», зазначений у Протоколі випробувань з визначення прогнозованого (очикуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) для дерев’яних конструкцій (Протокол випробувань додається до Регламенту робіт з вогнезахисту).»
Вимога щодо того, що строк експлуатаційної придатності покриву (просочення) ВЗ повинен бути не менше 10 років є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною з огляду на наступне.
Скаржник хоче прийняти участь в даній процедурі закупівлі, але немає такої можливості, оскільки ВЗ, який пропонується Скаржником, має строк експлуатаційної придатності 5 років.
Послуги з проведення поверхневого просочування будуть здійснюватися Скаржником ВЗ «РЕТАРДАНТ».
Відповідно до п. 4.12 Регламенту робіт з вогнезахисту речовиною просочувальною вогнебіозахисною «РЕТАРДАНТ» зазначено: «Відповідно до протоколу випробувань від 21.05.2020 р. № 162/1-2020 НДЦ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА» УкрНДІЦЗ (атестат акредитації № 20278) строк збереження вогнебіозахисної ефективності деревини обробленої засобом при витраті 250 г/м2 (без урахування технологічних втрат) складає 5 (п’ять) років (за умови дотримання умов нанесення та подальшого утримання). При підвищеній вологості деревини, що складає понад 15% строк збереження вогнебіозахисної ефективності деревини обробленої засобом при витраті 250 г/м2 (без урахування технологічних втрат) орієнтовно складає 3 (три) роки. Засіб є стійким до старіння згідно з ДСТУ 4479:2005).».
В Протоколі № 162/1-2020 випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини «РЕТАРДАНТ» для дерев’яних елементів горищних покриттів будинків і споруд виробництва ПП «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «СУВІТ» (м. Черкаси) (далі – Протокол № 162/1-2020) вказано, що випробування проводили відповідно до Методики № 181-2015 з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення) для дерев’яних та металевих конструкцій, затвердженої листом ДСНС України № 26-9049/261 від 11.07.2014 року.
Згідно з даними висновку за Протоколом № 162/1-2020 встановлено: «За результатами проведених випробувань відповідно до Методики № 181-2015 з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення) для дерев’яних та металевих конструкцій встановлено, що просочувальна вогнебіозахисна речовина «РЕТАРДАНТ» для дерев’яних елементів горищних покриттів будинків і споруд виробництва ПП «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «СУВІТ» (м. Черкаси), здатна забезпечити 5 (п’ять) років прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення при експлуатації в неопалювальних приміщеннях. Середнє значення втрати маси зразків вогнезахищеної деревини, яке округлене до цілого числа, через 5 (п’ять) років прискореного старіння, становить 8%.
Виробником ПП «ВКФ «СУВІТ» було направлено лист до Інституту державного управління та наукових досліджень з цивільного захисту ДСНС України щодо Методики № 181-2015.
Листом № 94-1902/94 18 від 17.07.2024 року було отримано відповідь, відповідно до якої Методика № 181-2015 з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення) для дерев’яних та металевих конструкцій, яка була розроблена Інститутом (УкрНДІЦЗ) та затверджена ДСНС, встановлює методи визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного покриву (просочення), шляхом визначення показників вогнезахисної ефективності до та після впливу прискореного старіння. Методика поширюється на вогнезахисні просочення або покриви для дерев’яних конструкцій та вогнезахисні покриви для металевих конструкцій (окрім, рулонних та листових облицювальних вогнезахисних засобів). За результатами випробувань відповідно до Методики, можна визначити прогнозований (очікуваний) строк придатності вогнезахисного покриву (просочення) до 5 років в залежності від умов експлуатації.
Таким чином, відповідно до Методики № 181-2015 прогнозований (очікуваний) строк придатності вогнезахисного покриву (просочення) становить 5 років. Тобто, жоден Учасник не зможе підтвердити прогнозований (очікуваний) строк придатності вогнезахисного покриву не менше 10 років, керуючись Методикою № 181-2015.
Як доказ надаємо Регламент робіт з вогнезахисту, протокол кліматичних випробувань та лист – відповідь щодо Методики.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам використовувати вогнебіозахисний засіб, прогнозований (очікуваний) строк придатності складає не більше 5 років.
×
-
Назва доказу:
Лист-відповідь щодо Методики ПП ВКФ Сувіт
-
Повʼязаний документ:
1.3. Лист-відповідь щодо Методики ПП ВКФ Сувіт.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол кліматичних випробувань
-
Повʼязаний документ:
1.2. Протокол кліматичних випробувань.pdf
-
-
Назва доказу:
Регламент робіт з вогнезахисту
-
Повʼязаний документ:
1.1. Регламент робіт з вогнезахисту.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам використовувати вогнебіозахисний засіб, прогнозований (очікуваний) строк придатності складає не більше 5 років.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
84186e20b242435fa506be7c62b8511b
Заголовок пункту скарги:
Підтверджуючі розрахунки у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» не узгоджується з чинними нормами законодавства України та предметом закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності запропонованих послуг технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до тендернної документації, Учасник повинен надати в складі пропозиції договірну ціну, складену до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2022 № 281 (зі змінами) (далі – Настанова №281):
- договірна ціна (за формою, наведеною у Настанові №281);
- зведений кошторис;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Настанови №281.
Розрахунки договірної ціни на надання послуг за предметом закупівлі повинні бути розроблені в програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Наказу № 281.
Ціну пропозиції слід розраховувати на підставі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі та нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг. До вартості включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі. Розмір цих відрахувань визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними законодавчими та нормативними документами.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Якість надання послуг має відповідати умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм, охорони праці та охорони навколишнього середовища.
Договірна ціна є твердою.».
Вимога щодо надання підтверджуючих розрахунків у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» є такою, що не узгоджується з чинними нормами законодавства України та предметом закупівлі.
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Тобто, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» застосовується тільки до робіт.
Предметом даної процедури закупівлі є: «Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев'яних конструкцій даху вокзалу станції Бахмач)».
Видом предмету закупівлі є послуги.
Отже, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» не поширюються на надання послуг, які є предметом закупівлі.
Таким чином, вимога щодо надання підтверджуючих розрахунків відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» не узгоджується з предметом закупівлі.
Як доказ надаємо Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу тендерної документації щодо надання підтверджуючих розрахунків у відповідності до предмету закупівлі.
Пунктом 1.2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Для підтвердження відповідності запропонованих послуг технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з Додатком 1 до тендернної документації, Учасник повинен надати в складі пропозиції договірну ціну, складену до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
До ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2022 № 281 (зі змінами) (далі – Настанова №281):
- договірна ціна (за формою, наведеною у Настанові №281);
- зведений кошторис;
- локальні кошториси;
- відомість ресурсів.
- підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до Настанови №281.
Розрахунки договірної ціни на надання послуг за предметом закупівлі повинні бути розроблені в програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, розроблених у відповідності з вимогами Наказу № 281.
Ціну пропозиції слід розраховувати на підставі інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі та нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для надання послуг. До вартості включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі. Розмір цих відрахувань визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених відповідними законодавчими та нормативними документами.
До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Якість надання послуг має відповідати умовам чинного законодавства, нормативно-технічним актам з дотриманням вимог санітарних норм, охорони праці та охорони навколишнього середовища.
Договірна ціна є твердою.».
Вимога щодо надання підтверджуючих розрахунків у відповідності до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» є такою, що не узгоджується з чинними нормами законодавства України та предметом закупівлі.
Відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Тобто, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» застосовується тільки до робіт.
Предметом даної процедури закупівлі є: «Код ДК 021:2015 – 77220000-8 Послуги з просочування деревини (Послуги з проведення поверхневого просочування засобами вогнезахисту дерев'яних конструкцій даху вокзалу станції Бахмач)».
Видом предмету закупівлі є послуги.
Отже, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» не поширюються на надання послуг, які є предметом закупівлі.
Таким чином, вимога щодо надання підтверджуючих розрахунків відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» не узгоджується з предметом закупівлі.
Як доказ надаємо Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу тендерної документації щодо надання підтверджуючих розрахунків у відповідності до предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Настанова з визначення вартості будівництва
-
Повʼязаний документ:
2. Настанова з визначення вартості будівництва.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу тендерної документації щодо надання підтверджуючих розрахунків у відповідності до предмету закупівлі.