• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Табло інформаційне Код за ДК 021:2015 31710000-6 «Електронне обладнання»

електронне, світова індикація змінної інформації дистанційно

Завершена

214 981.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 074.91 UAH
Період оскарження: 11.10.2024 11:35 - 18.10.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП

Додаток 3 проект договору табло інформаційне

Номер: 520f1d1a5deb4281a02b0935bfb2a86c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-11-004841-a.c1
Назва: Додаток 3 проект договору табло інформаційне
Скарга:
Пункт 6.2.5. Договору передбачає право Покупця повернути видаткову накладну Постачальнику без здійснення оплати в разі ненадання або неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, тощо. При цьому, в умовах даного пункту не урегульовано питання повернення Товару у зв’язку з поверненням видаткової накладної без здійснення оплати. Задля виправлення вказаного недоліку, вимагаємо внести зміни в пункт 6.2.5. Договору шляхом доповнення його умовами про повернення разом з видатковою накладною Товару. В свою чергу, враховуючи що у разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, цей недолік можливо виправити, вважаємо недоцільним відміняти в цілому господарську операцію, а тому, просимо розглянути можливість викладення пункту 6.2.5. в наступній редакції: «У разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, звернутися до Постачальника протягом 5-ти робочих днів з дня отримання Товару з відповідною заявою про усунення недоліків. Постачальник зобов’язаний протягом 5-ти робочих днів з дня отримання такої заяви виправити недоліки супровідних документів на Товар та надіслати їх на підписання Покупцю.»
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 16.10.2024 09:30
Автор: НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ), Андрієнко Олена 380503435272 olenahartron@ukr.net http://www.hartron-express.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 19936d89858f4bcf8aab8ba1d0ebc70b
Заголовок пункту скарги: Додаток 3 проект договору табло інформаційне
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Пункт 6.2.5. Договору передбачає право Покупця повернути видаткову накладну Постачальнику без здійснення оплати в разі ненадання або неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, тощо.

При цьому, в умовах даного пункту не урегульовано питання повернення Товару у зв’язку з поверненням видаткової накладної без здійснення оплати.

Задля виправлення вказаного недоліку, вимагаємо внести зміни в пункт 6.2.5. Договору шляхом доповнення його умовами про повернення разом з видатковою накладною Товару.

В свою чергу, враховуючи що у разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, цей недолік можливо виправити, вважаємо недоцільним відміняти в цілому господарську операцію, а тому, просимо розглянути можливість викладення пункту 6.2.5. в наступній редакції:

«У разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, звернутися до Постачальника протягом 5-ти робочих днів з дня отримання Товару з відповідною заявою про усунення недоліків. Постачальник зобов’язаний протягом 5-ти робочих днів з дня отримання такої заяви виправити недоліки супровідних документів на Товар та надіслати їх на підписання Покупцю.»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації