-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Табло інформаційне Код за ДК 021:2015 31710000-6 «Електронне обладнання»
електронне, світова індикація змінної інформації дистанційно
Завершена
214 981.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 074.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 074.91 UAH
Період оскарження:
11.10.2024 11:35 - 18.10.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Додаток 3 проект договору табло інформаційне
Номер:
520f1d1a5deb4281a02b0935bfb2a86c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-11-004841-a.c1
Назва:
Додаток 3 проект договору табло інформаційне
Скарга:
Пункт 6.2.5. Договору передбачає право Покупця повернути видаткову накладну Постачальнику без здійснення оплати в разі ненадання або неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, тощо.
При цьому, в умовах даного пункту не урегульовано питання повернення Товару у зв’язку з поверненням видаткової накладної без здійснення оплати.
Задля виправлення вказаного недоліку, вимагаємо внести зміни в пункт 6.2.5. Договору шляхом доповнення його умовами про повернення разом з видатковою накладною Товару.
В свою чергу, враховуючи що у разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, цей недолік можливо виправити, вважаємо недоцільним відміняти в цілому господарську операцію, а тому, просимо розглянути можливість викладення пункту 6.2.5. в наступній редакції:
«У разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, звернутися до Постачальника протягом 5-ти робочих днів з дня отримання Товару з відповідною заявою про усунення недоліків. Постачальник зобов’язаний протягом 5-ти робочих днів з дня отримання такої заяви виправити недоліки супровідних документів на Товар та надіслати їх на підписання Покупцю.»
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 16.10.2024 09:29
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
16.10.2024 09:30
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
19936d89858f4bcf8aab8ba1d0ebc70b
Заголовок пункту скарги:
Додаток 3 проект договору табло інформаційне
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Пункт 6.2.5. Договору передбачає право Покупця повернути видаткову накладну Постачальнику без здійснення оплати в разі ненадання або неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, тощо.
При цьому, в умовах даного пункту не урегульовано питання повернення Товару у зв’язку з поверненням видаткової накладної без здійснення оплати.
Задля виправлення вказаного недоліку, вимагаємо внести зміни в пункт 6.2.5. Договору шляхом доповнення його умовами про повернення разом з видатковою накладною Товару.
В свою чергу, враховуючи що у разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, цей недолік можливо виправити, вважаємо недоцільним відміняти в цілому господарську операцію, а тому, просимо розглянути можливість викладення пункту 6.2.5. в наступній редакції:
«У разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, звернутися до Постачальника протягом 5-ти робочих днів з дня отримання Товару з відповідною заявою про усунення недоліків. Постачальник зобов’язаний протягом 5-ти робочих днів з дня отримання такої заяви виправити недоліки супровідних документів на Товар та надіслати їх на підписання Покупцю.»
При цьому, в умовах даного пункту не урегульовано питання повернення Товару у зв’язку з поверненням видаткової накладної без здійснення оплати.
Задля виправлення вказаного недоліку, вимагаємо внести зміни в пункт 6.2.5. Договору шляхом доповнення його умовами про повернення разом з видатковою накладною Товару.
В свою чергу, враховуючи що у разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, цей недолік можливо виправити, вважаємо недоцільним відміняти в цілому господарську операцію, а тому, просимо розглянути можливість викладення пункту 6.2.5. в наступній редакції:
«У разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, звернутися до Постачальника протягом 5-ти робочих днів з дня отримання Товару з відповідною заявою про усунення недоліків. Постачальник зобов’язаний протягом 5-ти робочих днів з дня отримання такої заяви виправити недоліки супровідних документів на Товар та надіслати їх на підписання Покупцю.»
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Пункт 6.2.5. Договору передбачає право Покупця повернути видаткову накладну Постачальнику без здійснення оплати в разі ненадання або неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, тощо. При цьому, в умовах даного пункту не урегульовано питання повернення Товару у зв’язку з поверненням видаткової накладної без здійснення оплати. Задля виправлення вказаного недоліку, вимагаємо внести зміни в пункт 6.2.5. Договору шляхом доповнення його умовами про повернення разом з видатковою накладною Товару. В свою чергу, враховуючи що у разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, цей недолік можливо виправити, вважаємо недоцільним відміняти в цілому господарську операцію, а тому, просимо розглянути можливість викладення пункту 6.2.5. в наступній редакції: «У разі неналежного оформлення документів (відсутність печатки, підписів тощо) супровідних документів на Товар, звернутися до Постачальника протягом 5-ти робочих днів з дня отримання Товару з відповідною заявою про усунення недоліків. Постачальник зобов’язаний протягом 5-ти робочих днів з дня отримання такої заяви виправити недоліки супровідних документів на Товар та надіслати їх на підписання Покупцю.»