• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нагрудний відеореєстратор Patrul T6

Нагрудний відеореєстратор Patrul T6

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 286 днів назад

99 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2024 16:34 - 15.10.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

Скарга, щодо неправомірного вибору переможця - ТОВ "СПЕКТР-8"

Номер: 1939edae680840a2b65ecbaf71fb0ab4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-013021-a.a5
Назва: Скарга, щодо неправомірного вибору переможця - ТОВ "СПЕКТР-8"
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Конотопської міської ради Сумської області (надалі - Замовник) щодо дискваліфікації ФОП Капустіна Олена Вікторівна (надалі – Скаржник). Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали учасники ФО-П КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА та ТОВ «СПЕКТР-8» 21.11.2024 р. о 10:52 год. Замовником оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕКТР-8», юр. адреса: Україна, м. Київ, Голосіївський район, проспект Голосіївський, 120, офіс 4. З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СПЕКТР-8» та рішенням про намір укладення з ним договору не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав. Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця закупівлі – ТОВ «СПЕКТР-8», було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації Замовника, а саме: відповідно до пункту 5 та 6 Додатку 2 Тендерної документації Замовника зазначається, що «5. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Обов’язково зазначається виробник, країна виробництва, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється 6. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється» На виконання зазначених вище вимог ТОВ «СПЕКТР-8» у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «5.5. Порівняльна таблиця пункт 5 Додатку 2.pdf» у якому міститься «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника», в полі «Пропозиція учасника» якої вказано: «Нагрудний відеореєстратор S-EYE V1 (далі – нагрудний відеореєстратор) «або еквівалент» Виробник: ФОП Кириченко А. В. TM BLACK EYE Країна походження: Україна, 2024 рік виробництва». Також, у пункті 1 розділу 3. Тендерної документації Замовника вказано, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: • інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додаток №2 до тендерної документації;» Відповідно до вказаної вимоги, ТОВ «СПЕКТР-8» надає документ «5.1 Згода з тех. характ. товар учасника (Додаток 2).pdf» де в полі «Найменування товару» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» також вказано: «Нагрудний відеореєстратор S-EYE V1 (далі – нагрудний відеореєстратор) «або еквівалент» Виробник: ФОП Кириченко А. В. TM BLACK EYE Країна походження: Україна, 2024 рік виробництва». Вказаний учасником - ТОВ «СПЕКТР-8» вираз «або еквівалент» у назві товару, який пропонується у складі тендерної пропозиції, а саме в наданих документах «5.5. Порівняльна таблиця пункт 5 Додатку 2.pdf» та «5.1 Згода з тех. характ. товар учасника (Додаток 2).pdf», не дає можливості зрозуміти який саме товар ним пропонується! Наявність у запропонованому ТОВ «СПЕКТР-8» товарі фрази «або еквівалент» дає змогу дійти висновку, що даним учасником не визначено конкретно, який товар пропонується до постачання, а отже і Замовник не мав змоги напевно встановити, який саме товар запропоновано і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Також відсутня конкретизація і підтвердження, який саме товар пропонує учасник у вказаних документах, що в свою чергу підтверджує, що так як учасник не є виробником товару, та надані документи «5.5. Порівняльна таблиця пункт 5 Додатку 2.pdf» та «5.1 Згода з тех. характ. товар учасника (Додаток 2).pdf» не надають можливості ідентифікувати відповідність товару вимогам Замовника. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕКТР-8» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. До таких саме висновків дійшла Комісія Антимонопольного комутету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Рішення №13625-р/пк-пз від 12.08.2024, ідетифікатор Закупівлі UA-2024-06-25-010769-a. Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про кваліфікацію учасника ТОВ «СПЕКТР-8». Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2024-10-10-013021-a грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕКТР-8», Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 04.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.11.2024 16:45
Дата прийняття рішення по скарзі: 05.12.2024 17:56
Автор: ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Олена Капустіна 380997466541 kapustinaolena@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 32ffa282222d4bdc8655f5bd39b07f20
Заголовок пункту скарги: Скарга, щодо неправомірного вибору переможця - ТОВ "СПЕКТР-8"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Конотопської міської ради Сумської області (надалі - Замовник) щодо дискваліфікації ФОП Капустіна Олена Вікторівна (надалі – Скаржник).
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали учасники ФО-П КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА та ТОВ «СПЕКТР-8»
21.11.2024 р. о 10:52 год. Замовником оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СПЕКТР-8», юр. адреса: Україна, м. Київ, Голосіївський район, проспект Голосіївський, 120, офіс 4.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СПЕКТР-8» та рішенням про намір укладення з ним договору не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця закупівлі – ТОВ «СПЕКТР-8», було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації Замовника, а саме: відповідно до пункту 5 та 6 Додатку 2 Тендерної документації Замовника зазначається, що
«5. Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. Еквівалентом вважається товар з еквівалентними або кращими характеристиками. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником. Обов’язково зазначається виробник, країна виробництва, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог, пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється
6. У разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника, Пропозиція відхиляється»
На виконання зазначених вище вимог ТОВ «СПЕКТР-8» у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «5.5. Порівняльна таблиця пункт 5 Додатку 2.pdf» у якому міститься «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника», в полі «Пропозиція учасника» якої вказано:
«Нагрудний відеореєстратор S-EYE V1 (далі – нагрудний відеореєстратор) «або еквівалент»
Виробник: ФОП Кириченко А. В. TM BLACK EYE Країна походження: Україна, 2024 рік виробництва».
Також, у пункті 1 розділу 3. Тендерної документації Замовника вказано, що
«Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додаток №2 до тендерної документації;»
Відповідно до вказаної вимоги, ТОВ «СПЕКТР-8» надає документ «5.1 Згода з тех. характ. товар учасника (Додаток 2).pdf» де в полі «Найменування товару» таблиці «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі» також вказано:
«Нагрудний відеореєстратор S-EYE V1 (далі – нагрудний відеореєстратор) «або еквівалент»
Виробник: ФОП Кириченко А. В. TM BLACK EYE Країна походження: Україна, 2024 рік виробництва».
Вказаний учасником - ТОВ «СПЕКТР-8» вираз «або еквівалент» у назві товару, який пропонується у складі тендерної пропозиції, а саме в наданих документах «5.5. Порівняльна таблиця пункт 5 Додатку 2.pdf» та «5.1 Згода з тех. характ. товар учасника (Додаток 2).pdf», не дає можливості зрозуміти який саме товар ним пропонується! Наявність у запропонованому ТОВ «СПЕКТР-8» товарі фрази «або еквівалент» дає змогу дійти висновку, що даним учасником не визначено конкретно, який товар пропонується до постачання, а отже і Замовник не мав змоги напевно встановити, який саме товар запропоновано і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації. Також відсутня конкретизація і підтвердження, який саме товар пропонує учасник у вказаних документах, що в свою чергу підтверджує, що так як учасник не є виробником товару, та надані документи «5.5. Порівняльна таблиця пункт 5 Додатку 2.pdf» та «5.1 Згода з тех. характ. товар учасника (Додаток 2).pdf» не надають можливості ідентифікувати відповідність товару вимогам Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник мав відхилити тендерну
пропозицію учасника ТОВ «СПЕКТР-8» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам
щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або
документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43
цих особливостей.
До таких саме висновків дійшла Комісія Антимонопольного комутету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Рішення №13625-р/пк-пз від 12.08.2024, ідетифікатор Закупівлі UA-2024-06-25-010769-a.

Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про кваліфікацію учасника ТОВ «СПЕКТР-8».

Враховуючи наведені доводи, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі UA-2024-10-10-013021-a грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати
замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕКТР-8», Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 635e78bd27274be6872c19be9ca84f4a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-013021-a.a4
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Конотопської міської ради Сумської області (надалі Замовник), яке оформлено повідомленням про намір укласти договір з ФОП Капустіной О.В.
Дата розгляду скарги: 12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.11.2024 17:36
Дата прийняття рішення по скарзі: 14.11.2024 13:15
Автор: ТОВ СПЕКТР-8, Акберова Анна Володимирівна +380676655294 info.spectr8@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c3c2466b8daf483cbdb82f0f68fbcab0
Заголовок пункту скарги: Двічі надано вимогу про усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником, 10.10.2024 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: ДК 021:2015:32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу, Ідентифікатор закупівлі: UA- UA-2024-10-10-013021-a, в якому прийняли участь 4 (чотири) учасника:

- ТОВ СПЕКТР-8
- ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА

Уповноваженою особою Замовника 23.10.2024 року опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей з терміном усунення до 24 жовтня 2024 13:09 із наступним змістом:
“Шановний учасник, просимо Вас надати тендерну пропозицію Учасника відповідно до вимог, а саме: Відповідно до пункту 1 Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначено, "Додаток №4 до цієї документації «Проєкт договору про закупівлю» (заповнений та завірений підписом та печаткою (у разі наявності) учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору)". Ви у складі тендерної пропозиції надали документ "Док. № 6. 18 жовтня 2024" файл "8 Згода з проектом договору.pdf" яким надано лист згоду та проект договору, але не заповнений в повному обсязі, не заповнений розділ додатку 1 до договору "специфікація", а також не не завірений підписом. Просимо усунути невідповідності”.
(скрін додается).


Після усунення невідповідносте, Замовником 25 жовтня 2024 о 14:59 опубліковано «Повідомлення про намір укласти договір».

Однак, Скаржником 25 жовтня 2024 15:21 направлено вимогу Замовнику щодо невідповідностей ТД Учасника “Номер вимоги: UA-2024-10-10-013021-a.a2”
з наступним змістом:

Шановний Замовнику зазначаємо, що пропозиція ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА не відповідає умовах тендерної документації, а саме :
Додатком № 1 до тендерної документації пунктом 4. Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) встановлено :
Підпункт 2 пункту 2: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується:
2) у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі – уповно важена особа) – копію паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стр. паспорта з відповідною відміткою).
Тобто учасник ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА повинна була надати у складі своєї тендерної пропозиції копію паспорта.
Учасник на в своєї тендерній пропозиції надала документ файл «Паспорт Капустіна О.В.pdf», тобто завантажені окремі сторінки паспорту, що не містить усіх сторінок, а саме: відсутні сторінки сторінок 4, 5, 8, 9, 14, 15, 16.
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 N 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Таким чином учасник не виконав поставлену Замовником вимогу.
Відповідно до Статті 31 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) та пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
До таких саме висновків дійшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 12760-р/пк-пз від 15.08.2023 року, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-006557-a.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, просимо:
Скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі учасника ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА та відхилити пропозицію учасника у зв’язку з не відповідністю умовах тендерної документації.

Після направлення вимоги Скаржником, ФОП Капустіна О.В. після закінчення терміну усунення невідповідностей 25 жовтня 2024 о 20:08 завантажує паспорт з усіма сторінками.
Однак слід звернути увагу, що вимога про усунення невідповідностей була надана до 24 жовтня 2024 13:09 (скрін додается).




Замовником вдруге надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі.

Уповноваженою особою Замовника 30.10.2024 року опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей з терміном усунення до 31 жовтня 2024 08:49 із наступним змістом: (скрін додается).
«Шановний учасник зазначаємо, що пропозиція ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА не відповідає умовах тендерної документації, а саме : Додатком № 1 до тендерної документації пунктом 4. Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) встановлено : Підпункт 2 пункту 2: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується: 2) у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі – уповно важена особа) – копію паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стр. паспорта з відповідною відміткою). Тобто учасник ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА повинна була надати у складі своєї тендерної пропозиції копію паспорта. Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року Скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі учасника ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА та відхилити пропозицію учасника у зв’язку з не відповідністю умовах тендерної документації».



Враховуючи вище викладене зазначаємо, що пропозиція ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА не відповідає умовах тендерної документації, а саме :
Додатком № 1 до тендерної документації пунктом 4. Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) встановлено :
Підпункт 2 пункту 2: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується:
2) у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі – уповно важена особа) – копію паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стр. паспорта з відповідною відміткою).
Тобто учасник ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА повинна була надати у складі своєї тендерної пропозиції копію паспорта.
Учасник на в своєї тендерній пропозиції надала документ файл «Паспорт Капустіна О.В.pdf», тобто завантажені окремі сторінки паспорту, що не містить усіх сторінок, а саме: відсутні сторінки сторінок 4, 5, 8, 9, 14, 15, 16.
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 N 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Таким чином учасник не виконав поставлену Замовником вимогу.
Відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

Оскількі Замовник розмістив двічи щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які не пов’язані з виконанням рішення органу оскарження, така пропозиція підлягає відхиленню та дискваліфікації Учасника.
Відповідно до Статті 31 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) та пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
До таких саме висновків дійшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 12760-р/пк-пз від 15.08.2023 року, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-006557-a.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, просимо:
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: a797a43c32624af195bda5785c8d579a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-013021-a.c3
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Управління з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та взаємодії з правоохоронними органами Конотопської міської ради Сумської області (надалі Замовник), яке оформлено повідомленням про намір укласти договір з ФОП Капустіной О.В
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 30.10.2024 08:46
Автор: ТОВ СПЕКТР-8, Акберова Анна Володимирівна +380676655294 info.spectr8@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ae2e3d64367943cdab648d07ba157322
Заголовок пункту скарги: Не надано у складу пропозиції усі сторінки паспорту
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Документи, які надаються переможцем
Тип порушення: Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги: Пропозиція ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА не відповідає умовах тендерної документації, а саме :
Додатком № 1 до тендерної документації пунктом 4. Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) встановлено :
Підпункт 2 пункту 2: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується:
2) у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі – уповно важена особа) – копію паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стр. паспорта з відповідною відміткою).
Тобто учасник ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА повинна була надати у складі своєї тендерної пропозиції копію паспорта.
Учасник на в своєї тендерній пропозиції надала документ файл «Паспорт Капустіна О.В.pdf», тобто завантажені окремі сторінки паспорту, що не містить усіх сторінок, а саме: відсутні сторінки сторінок 4, 5, 8, 9, 14, 15, 16.
Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 N 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Таким чином учасник не виконав поставлену Замовником вимогу.

Відповідно до Статті 31 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) та пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
До таких саме висновків дійшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 12760-р/пк-пз від 15.08.2023 року, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-006557-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимогу щодо невідповідностей ТД Учасника

Номер: 0606ee3f72ea4114b0517589604b9c54
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-013021-a.a2
Назва: Вимогу щодо невідповідностей ТД Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику зазначаємо, що пропозиція ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА не відповідає умовах тендерної документації, а саме : Додатком № 1 до тендерної документації пунктом 4. Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) встановлено : Підпункт 2 пункту 2: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі учасника процедури закупівлі підтверджується: 2) у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі – уповно важена особа) – копію паспорта, довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру або копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з релігійних переконань, копію стр. паспорта з відповідною відміткою). Тобто учасник ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА повинна була надати у складі своєї тендерної пропозиції копію паспорта. Учасник на в своєї тендерній пропозиції надала документ файл «Паспорт Капустіна О.В.pdf», тобто завантажені окремі сторінки паспорту, що не містить усіх сторінок, а саме: відсутні сторінки сторінок 4, 5, 8, 9, 14, 15, 16. Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 N 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Таким чином учасник не виконав поставлену Замовником вимогу. Відповідно до Статті 31 Закону (Відхилення тендерних пропозицій) та пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. До таких саме висновків дійшла постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, рішення № 12760-р/пк-пз від 15.08.2023 року, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-07-17-006557-a. Враховуючи вищевикладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року, просимо: Скасувати рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі учасника ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА та відхилити пропозицію учасника у зв’язку з не відповідністю умовах тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Скасовано рішення уповноваженої особи про визнання переможцем закупівлі учасника ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА та відхилено пропозицію учасника у зв’язку з не відповідністю умовах тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції

Номер: 200806dab3f24ac99513c92f45d9ab1d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-013021-a.c1
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 1 Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" зазначено, "Додаток №4 до цієї документації «Проєкт договору про закупівлю» (заповнений та завірений підписом та печаткою (у разі наявності) учасника, як підтвердження згоди учасника із умовами договору)". Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ "Док. № 6. 18 жовтня 2024" файл "8 Згода з проектом договору.pdf" яким надано лист згоду та проект договору, але не заповнений в повному обсязі, не заповнений розділ додатку 1 до договору "специфікація", а також не не завірений підписом. Отже тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику Надіслана вимога по усуненню недоліків щодо тендерної закупівлі учаснику
Статус вимоги: Задоволено