-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із благоустрою населених пунктів (поточний ремонт елементів об’єктів благоустрою та окремих травмонебезпечних ділянок в парку Героїв Національної Гвардії України, розташованого в Хортицькому районі м. Запоріжжя) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Докладніше про обсяг надання послуг та про вимоги до предмета закупівлі у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації.
Завершена
803 652.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 4 821.91 UAH
мін. крок: 0.6% або 4 821.91 UAH
Період оскарження:
10.10.2024 16:06 - 15.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІЯ - ТРАНС»
Номер:
042a46459ef44c0a9eaf96f5c5bae2df
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-10-012190-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІЯ - ТРАНС»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 29.10.2024.doc 29.10.2024 17:25
- Повноваження Ісаєва Т.В..pdf 29.10.2024 17:25
- Скарга АМКУ 29.10.2024.pdf 29.10.2024 17:25
- sign.p7s 29.10.2024 17:28
- рішення від 31.10.2024 № 17697.pdf 31.10.2024 14:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2024 № 18098.pdf 11.11.2024 14:06
- рішення від 08.11.2024 № 18098.pdf 13.11.2024 13:07
- 03 Інформац. щодо провед. ВТ (поясн.).doc 04.11.2024 13:39
- 01 Заявка на розгляд в інтерактив режимі реал часу.doc 04.11.2024 13:39
- 04 Інформац. щодо провед. ВТ (поясн.).pdf 04.11.2024 13:39
- 02 Заявка на розгляд в інтерактив режимі реал часу.pdf 04.11.2024 13:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.10.2024 17:36
Дата розгляду скарги:
08.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.10.2024 14:52
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.11.2024 13:09
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
73fa10a5568e4b89bc6610a6fce94516
Заголовок пункту скарги:
пропозиція КП "ЕЛУАШ" не відповідає вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Під час розгляду тендерної пропозиції КП «ЕЛУАШ» Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані КП «ЕЛУАШ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та створено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель до 24 жовтня 2024 15:26.
В повідомленні про усунення невідповідностей зазначається: «Згідно з п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо документи, які надає учасник, готуються (розробляються) безпосередньо учасником як паперові документи, то такі документи відскановуються із збереженням кольорів та завантажуються в електронну систему закупівель (бажано у форматі «pdf.»). Згідно з п.п. 1.1.6 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена в тендерний документації вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції той чи інший документ, виданий учаснику та/або уповноваженій особі учасника та/або працівнику учасника і т. і., який видавався уповноваженим на це органом, установою, підприємством і т. і. на паперових носіях та/або на пластиковій основі (зокрема, але не виключно: свідоцтва, дозволи, посвідчення, і т. і.), або документ, якій укладався учасником з іншим суб’єктом господарювання та/або установою та/або фізичною особою-підприємцем і т. і. на паперових носіях і т. і. (зокрема, але не виключно: договори оренди, договори підряду, документ/документи про створення об’єднання учасників і т. і.), або установчі документи (статут учасника, установчій договір і т. і.) означає, що сканується оригінал такого паперового/пластикового документу із збереженням кольорів (бажано у форматі «pdf.»). Якщо в складі тендерної пропозиції учасник надає документ, який подавався ним як електронний документ до відповідних органів (зокрема, але не виключно: фінансова звітність підприємства тощо), то у такому випадку учасник роздруковує такий документ на папері, сканує із збереженням кольорів та завантажує в електронну систему бажано у форматі «pdf.». Такий документ повинен мати передбачену законодавством відмітку про прийняття його відповідним уповноваженим органом в електронному вигляді і т.і. Згідно з п.п. 24.4 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати повідомлення про прийняття працівника на роботу (або з відміткою територіального органу Державної податкової служби або з квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» зі змінами. Вищезазначені документи, надані у складі тендерної пропозиції УЧАСНИКОМ, не відповідають вищезазначеним вимогам тендерної документації до документів. УЧАНИК повинен надати скановані оригінали власних документів (наказів КП «ЕЛУАШ» про прийняття на роботу) та скановані оригінали документів, виданих іншими органами, установами, підприємствами і т. і. на паперових носіях».
Згідно даного повідомлення Замовником вимагалось від КП «ЕЛУАШ» привести у відповідність документи у складі тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме замість завірених копій надати скан-копії оригіналів документів.
КП «ЕЛУАШ» завантажено до електронної системи закупівель оригінали документів в межах визначеного строку. Проте, серед завантажених документів є документи, які не відповідають вимогам створеного повідомлення Замовником.
Так, повідомленням про усунення невідповідностей у тому числі вимагалось:
1. У файлі «Дорожні робітн. підтв..pdf» вимагалось замінити копій на оригінали наступних документів
Документ згідно повідомлення Фактично наданий документ учасником
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №11 від 9 квітня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.04.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №11 від 9 квітня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 12.04.2024);
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №26 від 15 липня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 15.07.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №26 від 15 липня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 16.07.2024);
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №33 від 1 серпня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 01.08.2024) наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №33 від 1 серпня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 02.08.2024)
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №10 від 25 березня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 25.03.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №10 від 25 березня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 26.03.2024);
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №17 від 27 травня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 27.05.2024) наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №17 від 27 травня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 28.05.2024)
Крім того, до переліку невідповідностей увійшли документи, які підтверджують трудові відносини із кошторисником Хохловою Л.В. Замовником встановлено у файлі «Хохлова підтвердж..pdf» КП «ЕЛУАШ» надані ксерокопії наступних документів, завірені уповноваженою особою учасника та печаткою УЧАСНИКА: наказ №20к КП «ЕЛУАШ» від 10.02.2023; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.02.2023).
КП «ЕЛУАШ», у якості усунення невідповідностей надано оригінали наказу №20к від 10.02.2023 та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.02.2023).
Надане повідомлення про прийняття Хохлової на роботу не відповідає вимогам діючого законодавства.
Вимога для роботодавців повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 КЗпП. Виконати цей обов’язок треба до початку роботи працівника згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 (далі – Порядок № 413). В цьому ж документі наведено й форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – Повідомлення).
Усі роботодавці — юридичні або фізичні особи, а також ФОП, — повинні подавати Повідомлення у разі укладання трудового договору (усного чи письмового, чи контракту) із особою, яка виступатиме найманим працівником.
Повідомлення разом із укладеним трудовим договором, а також оформленим наказом чи розпорядженням роботодавця, виступають «зеленим світлом» для допуску працівника до роботи.
Тож надіслати Повідомлення можна лише після укладання трудового договору (незалежно від його форми) та видання наказу чи розпорядження про прийняття працівника на роботу.
Саме тому дата подання Повідомлення може бути не раніше видання наказу (розпорядження) про прийняття на роботу, але має передувати даті початку фактичної роботи працівника (в крайньому випадку — збігатися з нею).
Таким чином, повідомлення про прийняття Хохлової Л.В. на роботу не відповідає вимогам діючого законодавства.
По-друге, у складі пропозиції КП «ЕЛУАШ» наявні завірені копії документів, які подані всупереч вимог тендерної документації, а саме, п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо документи, які надає учасник, готуються (розробляються) безпосередньо учасником як паперові документи, то такі документи відскановуються із збереженням кольорів та завантажуються в електронну систему закупівель (бажано у форматі «pdf.»). Згідно з п.п. 1.1.6 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена в тендерний документації вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції той чи інший документ, виданий учаснику та/або уповноваженій особі учасника та/або працівнику учасника і т. і., який видавався уповноваженим на це органом, установою, підприємством і т. і. на паперових носіях та/або на пластиковій основі (зокрема, але не виключно: свідоцтва, дозволи, посвідчення, і т. і.), або документ, якій укладався учасником з іншим суб’єктом господарювання та/або установою та/або фізичною особою-підприємцем і т. і. на паперових носіях і т. і. (зокрема, але не виключно: договори оренди, договори підряду, документ/документи про створення об’єднання учасників і т. і.), або установчі документи (статут учасника, установчій договір і т. і.) означає, що сканується оригінал такого паперового/пластикового документу із збереженням кольорів (бажано у форматі «pdf.»).
Повідомляємо про наявність у складі пропозиції КП «ЕЛУАШ» документів, які не відповідають зазначеним вимогам, а саме:
Згідно пункту 1.1. «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку № 8 до тендерної документації вимагається «Документ/документи про призначення (наказ, рішення, розпорядження і таке інше) або довіреність, та/або доручення разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження, або договір, а також установчій документ (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту) у редакції, яка діє на дату подання тендерної пропозиції.»
На виконання даної вимоги КП «ЕЛУАШ» до електронної системи закупівель надана копія наказу від 07.09.2010 № 73к про прийняття на роботу уповноваженої особи КП «ЕЛУАШ» - заступника начальника з економіки Ісаєвої Т.В. (в ЕСЗ: Повноваження Ісаєва Т.В.pdf).
Згідно пункту 1.2. «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку № 8 до тендерної документації вимагається «Паспорт громадянина України (якщо паспорт громадянина України зразка 1994 року, то надаються 1-6 сторінки)».
На виконання даної вимоги КП «ЕЛУАШ» до електронної системи закупівель надана копія паспорту Ісаєвої Тетяни Василівни.
Надані документи, які підтверджують повноваження уповноваженої особи не відповідають п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо документи, які надає учасник, готуються (розробляються) безпосередньо учасником як паперові документи, то такі документи відскановуються із збереженням кольорів та завантажуються в електронну систему закупівель (бажано у форматі «pdf.»).
Варто зазначити, що Замовником створювалось повідомлення щодо усунення невідповідностей по аналогічним документам уповноваженої особи на підписання договору, проте документи на уповноважену особу на підписання тендерної пропозиції не включено до переліку на 24 години.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, тендерна пропозиція КП «ЕЛУАШ» не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі абз.5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно визначив переможцем тендерну пропозицію КП «ЕЛУАШ».
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
В повідомленні про усунення невідповідностей зазначається: «Згідно з п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо документи, які надає учасник, готуються (розробляються) безпосередньо учасником як паперові документи, то такі документи відскановуються із збереженням кольорів та завантажуються в електронну систему закупівель (бажано у форматі «pdf.»). Згідно з п.п. 1.1.6 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена в тендерний документації вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції той чи інший документ, виданий учаснику та/або уповноваженій особі учасника та/або працівнику учасника і т. і., який видавався уповноваженим на це органом, установою, підприємством і т. і. на паперових носіях та/або на пластиковій основі (зокрема, але не виключно: свідоцтва, дозволи, посвідчення, і т. і.), або документ, якій укладався учасником з іншим суб’єктом господарювання та/або установою та/або фізичною особою-підприємцем і т. і. на паперових носіях і т. і. (зокрема, але не виключно: договори оренди, договори підряду, документ/документи про створення об’єднання учасників і т. і.), або установчі документи (статут учасника, установчій договір і т. і.) означає, що сканується оригінал такого паперового/пластикового документу із збереженням кольорів (бажано у форматі «pdf.»). Якщо в складі тендерної пропозиції учасник надає документ, який подавався ним як електронний документ до відповідних органів (зокрема, але не виключно: фінансова звітність підприємства тощо), то у такому випадку учасник роздруковує такий документ на папері, сканує із збереженням кольорів та завантажує в електронну систему бажано у форматі «pdf.». Такий документ повинен мати передбачену законодавством відмітку про прийняття його відповідним уповноваженим органом в електронному вигляді і т.і. Згідно з п.п. 24.4 ДОДАТКУ 8 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати повідомлення про прийняття працівника на роботу (або з відміткою територіального органу Державної податкової служби або з квитанцією про прийняття електронної звітності), поданого за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником» зі змінами. Вищезазначені документи, надані у складі тендерної пропозиції УЧАСНИКОМ, не відповідають вищезазначеним вимогам тендерної документації до документів. УЧАНИК повинен надати скановані оригінали власних документів (наказів КП «ЕЛУАШ» про прийняття на роботу) та скановані оригінали документів, виданих іншими органами, установами, підприємствами і т. і. на паперових носіях».
Згідно даного повідомлення Замовником вимагалось від КП «ЕЛУАШ» привести у відповідність документи у складі тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме замість завірених копій надати скан-копії оригіналів документів.
КП «ЕЛУАШ» завантажено до електронної системи закупівель оригінали документів в межах визначеного строку. Проте, серед завантажених документів є документи, які не відповідають вимогам створеного повідомлення Замовником.
Так, повідомленням про усунення невідповідностей у тому числі вимагалось:
1. У файлі «Дорожні робітн. підтв..pdf» вимагалось замінити копій на оригінали наступних документів
Документ згідно повідомлення Фактично наданий документ учасником
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №11 від 9 квітня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.04.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №11 від 9 квітня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 12.04.2024);
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №26 від 15 липня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 15.07.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №26 від 15 липня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 16.07.2024);
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №33 від 1 серпня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 01.08.2024) наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №33 від 1 серпня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 02.08.2024)
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №10 від 25 березня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 25.03.2024); наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №10 від 25 березня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 26.03.2024);
наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №17 від 27 травня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 27.05.2024) наказ (розпорядження) КП «ЕЛУАШ» №17 від 27 травня 2024 р. про прийняття на роботу; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 28.05.2024)
Крім того, до переліку невідповідностей увійшли документи, які підтверджують трудові відносини із кошторисником Хохловою Л.В. Замовником встановлено у файлі «Хохлова підтвердж..pdf» КП «ЕЛУАШ» надані ксерокопії наступних документів, завірені уповноваженою особою учасника та печаткою УЧАСНИКА: наказ №20к КП «ЕЛУАШ» від 10.02.2023; повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.02.2023).
КП «ЕЛУАШ», у якості усунення невідповідностей надано оригінали наказу №20к від 10.02.2023 та повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту (дата формування повідомлення у страхувальника 09.02.2023).
Надане повідомлення про прийняття Хохлової на роботу не відповідає вимогам діючого законодавства.
Вимога для роботодавців повідомляти ДПС про прийняття працівників на роботу встановлена ч. 3 ст. 24 КЗпП. Виконати цей обов’язок треба до початку роботи працівника згідно із постановою КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 р. № 413 (далі – Порядок № 413). В цьому ж документі наведено й форму Повідомлення про прийняття працівника на роботу (далі – Повідомлення).
Усі роботодавці — юридичні або фізичні особи, а також ФОП, — повинні подавати Повідомлення у разі укладання трудового договору (усного чи письмового, чи контракту) із особою, яка виступатиме найманим працівником.
Повідомлення разом із укладеним трудовим договором, а також оформленим наказом чи розпорядженням роботодавця, виступають «зеленим світлом» для допуску працівника до роботи.
Тож надіслати Повідомлення можна лише після укладання трудового договору (незалежно від його форми) та видання наказу чи розпорядження про прийняття працівника на роботу.
Саме тому дата подання Повідомлення може бути не раніше видання наказу (розпорядження) про прийняття на роботу, але має передувати даті початку фактичної роботи працівника (в крайньому випадку — збігатися з нею).
Таким чином, повідомлення про прийняття Хохлової Л.В. на роботу не відповідає вимогам діючого законодавства.
По-друге, у складі пропозиції КП «ЕЛУАШ» наявні завірені копії документів, які подані всупереч вимог тендерної документації, а саме, п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо документи, які надає учасник, готуються (розробляються) безпосередньо учасником як паперові документи, то такі документи відскановуються із збереженням кольорів та завантажуються в електронну систему закупівель (бажано у форматі «pdf.»). Згідно з п.п. 1.1.6 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначена в тендерний документації вимога замовника надати у складі тендерної пропозиції той чи інший документ, виданий учаснику та/або уповноваженій особі учасника та/або працівнику учасника і т. і., який видавався уповноваженим на це органом, установою, підприємством і т. і. на паперових носіях та/або на пластиковій основі (зокрема, але не виключно: свідоцтва, дозволи, посвідчення, і т. і.), або документ, якій укладався учасником з іншим суб’єктом господарювання та/або установою та/або фізичною особою-підприємцем і т. і. на паперових носіях і т. і. (зокрема, але не виключно: договори оренди, договори підряду, документ/документи про створення об’єднання учасників і т. і.), або установчі документи (статут учасника, установчій договір і т. і.) означає, що сканується оригінал такого паперового/пластикового документу із збереженням кольорів (бажано у форматі «pdf.»).
Повідомляємо про наявність у складі пропозиції КП «ЕЛУАШ» документів, які не відповідають зазначеним вимогам, а саме:
Згідно пункту 1.1. «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку № 8 до тендерної документації вимагається «Документ/документи про призначення (наказ, рішення, розпорядження і таке інше) або довіреність, та/або доручення разом з наданням документів, що підтверджують право уповноваженої посадової (службової) особи учасника надавати такі повноваження, або договір, а також установчій документ (статут, засновницький договір, рішення про створення учасника (якщо учасник діє на підставі модельного статуту) у редакції, яка діє на дату подання тендерної пропозиції.»
На виконання даної вимоги КП «ЕЛУАШ» до електронної системи закупівель надана копія наказу від 07.09.2010 № 73к про прийняття на роботу уповноваженої особи КП «ЕЛУАШ» - заступника начальника з економіки Ісаєвої Т.В. (в ЕСЗ: Повноваження Ісаєва Т.В.pdf).
Згідно пункту 1.2. «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку № 8 до тендерної документації вимагається «Паспорт громадянина України (якщо паспорт громадянина України зразка 1994 року, то надаються 1-6 сторінки)».
На виконання даної вимоги КП «ЕЛУАШ» до електронної системи закупівель надана копія паспорту Ісаєвої Тетяни Василівни.
Надані документи, які підтверджують повноваження уповноваженої особи не відповідають п.п. 1.1.5 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації якщо документи, які надає учасник, готуються (розробляються) безпосередньо учасником як паперові документи, то такі документи відскановуються із збереженням кольорів та завантажуються в електронну систему закупівель (бажано у форматі «pdf.»).
Варто зазначити, що Замовником створювалось повідомлення щодо усунення невідповідностей по аналогічним документам уповноваженої особи на підписання договору, проте документи на уповноважену особу на підписання тендерної пропозиції не включено до переліку на 24 години.
Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином, тендерна пропозиція КП «ЕЛУАШ» не відповідає вимогам тендерної документації.
На підставі абз.5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно визначив переможцем тендерну пропозицію КП «ЕЛУАШ».
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Районну адміністрацію Запорізької міської ради по Хортицькому району скасувати рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції КП «ЕЛУАШ» у закупівлі за предметом «Послуги із благоустрою населених пунктів (поточний ремонт елементів об’єктів благоустрою та окремих травмонебезпечних ділянок в парку Героїв Національної Гвардії України, розташованого в Хортицькому районі м. Запоріжжя) (ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-10-10-012190-a