• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з проведення періодичних медичних оглядів

Завершена

434 402.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 172.01 UAH
Період оскарження: 10.10.2024 13:59 - 16.10.2024 13:00
Вимога
Відхилено

Протоколом № 1516 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» від 02 грудня 2024 року

Номер: 6b2d47f301c747b5b609d55ff749f04c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-008091-a.c1
Назва: Протоколом № 1516 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» від 02 грудня 2024 року
Вимога:
Вимога щодо спрощеної закупівлі UA-2024-10-10-008091-a Послуги з проведення періодичних медичних оглядів, код за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 85140000-2 — «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» Товариство з обмеженою відповідальністю «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» звертається із вимогою до Замовника закупівлі - Вінницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» (далі – Замовник), у зв’язку із відхиленням пропозиції Учасника спрощеної закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» (далі- Учасник), яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Згідно із Протоколом № 1516 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України» від 02 грудня 2024 року (далі – Протокол), уповноваженою особою було прийняте рішення про відхилення пропозиції Учасника спрощеної закупівлі на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі\документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Зокрема в Протоколі вказано, що у наданих документах Учасника, а саме: Витягу з Наказу МОЗ України № 996 від 07.06.2024 року про видачу ліцензії з медичної практики ТОВ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» відсутні такі спеціальності , як дерматовенерологія та акушерство та гінекологія, що на думку уповноваженої особи Замовника не підтверджує можливість Учасника надати послуги передбачені в таблиці 3 додатку 3 Документації спрощеної закупівлі щодо проведення оглядів лікарем-дерматологом та лікарем акушером-гінекологом та свідчить про невідповідність пропозиції Учасника вимогам Документації. Товариство з обмеженою відповідальністю «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» не згідне із висновками та рішеннями уповноваженої особи Замовника з наступних причин. 1. У відповідності до Додатку 3 Документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, Виконавець здійснює комплекс заходів з проведення періодичного обов’язкового медичного огляду працівників Вінницької філій ТОВ «Газорозподільні мережі України» відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002р за № 639/6927, наказу МОЗ України від 21 лютого 2013 року № 150 «Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 року за № 662/23194, Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом МОЗ України від 21.05.2007 №246. Відповідно до 2.9. Додатку 3 Документації - Проведення періодичного медичного огляду здійснюється комісією з проведення медичних оглядів Учасника (далі - Комісія). У відповідності до п. 2.8. Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій затвердженого наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року: Проведення попереднього (періодичного) медичного огляду здійснюється комісією з проведення медичних оглядів закладів охорони здоров’я. При відсутності окремих лікарів до медичних оглядів на договірній основі залучаються спеціалісти інших закладів охорони здоров’я. Комісія забезпечує проведення необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень. Виходячи із норм наказу МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року слід вказати на те, що відсутність у ліцензії Учасника двох вищевказаних лікарських спеціальностей не підтверджує те, що Учасник немає можливості надати послуги передбачені в таблиці 3 додатку 3 Документації спрощеної закупівлі та не відповідає вимогам предмета закупівлі. Товариство з обмеженою відповідальністю «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» відповідально заявляє, що для забезпечення проведення медичних оглядів передбачених предметом спрощеної закупівлі буде сформована відповідна лікарська комісія із залученням необхідних спеціалістів у суворій відповідності до вимог чинного законодавства та надані усі необхідні підтверджуючі документи щодо залучення до лікарської комісії відповідних спеціалістів. 2. У відповідності до підпункту 1.5. пункту 1 розділу V Документації спрощеної закупівлі: Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося документацією закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції Учасника Замовником 30 жовтня 2024 року було завантажено повідомлення в електронну систему закупівель про невідповідність в інформації та\або документах, що подані Учасником, яке складалось із семи пунктів, пунктів щодо відсутності таких спеціальностей , як дерматовенерологія та акушерство та гінекологія у Витягу з Наказу МОЗ України № 996 від 07.06.2024 року про видачу ліцензії з медичної практики ТОВ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» Замовником не вказувалось. На виконання вказаної вимоги, щодо виправлення невідповідностей, Учасником, не пізніше 2-х робочих днів до закінчення розгляду пропозиції були завантажені усі необхідні документи та подана уся необхідна інформація згідно вимоги. Натомість 06 листопада 2024 року, згідно Протоколу № 1436 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Вінницької філії Товариства з обмеженою відповідальністю «Газорозподільні мережі України», уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення визнати пропозицію Учасника такою, що відповідає вимогам спрощеної закупівлі, визначити Учасника переможцем закупівлі та про намір укласти договір про закупівлю із ТОВ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ». 3. В результаті ознайомлення із Протоколом про відхилення пропозиції Учасника було встановлено, що Замовником здійснювався повторний розгляд пропозиції Учасника. На підставі пункту 4.3. розділу V Документації спрощеної закупівлі: Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель Замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Керуючись вищевказаним пунктом Документації просимо Замовника надати додаткову інформацію щодо причини повторного розгляду пропозиції Учасника та додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції Учасника умовам спрощеної закупівлі та предмета закупівлі. Враховуючи все вищевикладене, обгрунтовано вважаємо неправомірним відхилення пропозиції Учасника спрощеної закупівлі - Товариства з обмеженою відповідальністю «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» на підставі невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі\документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, вважаємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» має бути визнане переможцем спрощеної закупівлі UA-2024-10-10-008091-a, Послуги з проведення періодичних медичних оглядів, код за національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 85140000-2 — «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» та виражаємо своє прагнення до якомога швидшого укладання договору про надання послуг.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ», Ваша вимога №UA-2024-10-10-008091-a.c1 розглянута. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Спрощена закупівля за предметом – «Послуги з проведення періодичних медичних оглядів» за ДК 021:2015: 85140000-2 – «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (далі – Закупівля) здійснюється відповідно до Документації спрощеної закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 10.10.2024 №1338 (далі – Документація) та інших нормативно правових актів, передбачених Документацією. Пунктом 8 розділу «Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» додатку 2 Документації, встановлена обов’язкова вимога до учасників закупівлі, щодо наявності в Учасника чинної ліцензії МОЗ на провадження господарської діяльності з медичної практики, в якій обов’язково зазначаються в тому числі і спеціальності (повний перелік), за якими проводиться медична практика, а також перелік документів для її підтвердження. Господарська діяльність з медичної практики - вид господарської діяльності у сфері охорони здоров’я, який провадиться закладами охорони здоров’я та фізичними особами - підприємцями з метою надання медичної допомоги та медичного обслуговування на підставі ліцензії. Згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики затверджених постановою КМУ №285 від 02.03.2016 (далі – Ліцензійні умови) визначено, що медична практика ліцензіатом провадиться, в тому числі за лікарськими спеціальностями та спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою, фахівцями з реабілітації, перелік яких затверджений МОЗ, а також фармацевтичними спеціальностями у порядку, передбаченому цими Ліцензійними умовами. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати. Також, згідно підпункту 4 пункту 13 Ліцензійних умов ліцензіат зобов’язаний провадити медичну практику за спеціальностями, які зазначалися в документах, що додаються до заяви про отримання ліцензії, або повідомленні про зміни. Згідно наданих Учасником Витягу з наказу Міністерства охорони здоров’я №996 від 07.06.2024 про видачу ліцензії ТОВ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» та ВИТЯГ відомостей з Ліцензійного реєстру МОЗ з медичної практики, визначено основні спеціальності провадження господарської діяльності з медичної практики, а саме: неврологія, організація і управління охороною здоров’я, отоларингологія, офтальмологія, професійна патологія, психіатрія, спортивна медицина, терапія, хірургія; за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою - сестринська справа. Проте, у наданих документах відсутні такі спеціальності на провадження господарської діяльності з медичної практики, як дерматовенерологія та акушерство і гінекологія, що в свою чергу не підтверджує можливість Учасника надати послуги передбачені в таблиці 3 додатку 3 Документації, зокрема проведення оглядів лікарем-дерматологом та лікарем акушер-гінекологом. Тобто, враховуючи вище зазначене, у випадку проведення оглядів працівниками Учасника, які зазначені в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема лікарем – дерматовенерологом та лікарем – гінекологом, є прямим порушенням Ліцензіатом Ліцензійних умов. Крім того, жодним із наданих Учасником документів у складі пропозиції, не передбачено та не підтверджено намір Учасника залучити спеціалістів інших закладів охорони здоров’я на договірній основі, в тому числі для проведення оглядів лікарем-дерматологом та лікарем акушер-гінекологом, а зазначено конкретний перелік працівників необхідних для надання послуг, що є предметом даної закупівлі в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, відсутність в Ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики ТОВ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» таких спеціальностей як дерматовенерологія та акушерство і гінекологія є прямим порушенням вимог документації та ліцензійних умов, що унеможливлює надання послуг, передбачених технічним завданням згідно додатку 3 Документації. Рішення про повторний розгляд було прийнято на підставі виявлених нових обставин, які впливають на здатність ТОВ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» виконати умови закупівлі. Замовник при повторному розгляді пропозиції всебічно та обґрунтовано врахував усі аспекти, що можуть вплинути на можливість виконання договору, та встановив критичну невідповідність ліцензії Учасника вимогам Документації, зокрема відсутність спеціальностей у ліцензії є суттєвою невідповідністю, яка безпосередньо впливає на спроможність виконання умов закупівлі. Підпунктом 4.1 пункту 4 розділу V Документації чітко визначено, що Замовник відхиляє пропозицію Учасника, у разі не відповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі/документації закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вище викладене, рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «НАЧМЕД ПОДІЛЛЯ» є правомірним, обгрунтованим та прийняте у повній відповідності до умов Документації даної спрощеної закупівлі та вимог чинного законодавства
Статус вимоги: Відхилено