• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензи А-95 та дизельне пальне наливом

Завершена

575 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 750.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2024 13:48 - 18.10.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

СКАРГА на протиправні дії Замовника у вигляді встановлення дискримінаційних вимог

Номер: 64ff1992ca304018b2f899f89ea4ce9e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-007809-a.a2
Назва: СКАРГА на протиправні дії Замовника у вигляді встановлення дискримінаційних вимог
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.10.2024 17:39
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ОЙЛ", Барчедіпонфут Лариса Володимирівна 380989898874 trader77@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4df09f5494bb41c0b810881a510cd4c6
Заголовок пункту скарги: Замовник у Додатку 3 визначає лише закордонні стандарти якості (EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний)), при цьому відсутнє зазначення Державних стандартів України у тендерній документації, яким повинен відповідати запропонований учасниками товар.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до вимог Додатку 3: “Якість Продукції повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО 5, Державним стандартам України та технічним вимогам заводу виробника, а саме:...
...Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи підтверджуючі якість товару відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» №927 від 01 серпня 2013 року (із змінами) або відповідно до документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 590 (дизельне паливо) або стандартам EN 228 (автомобільні бензини) або їх аналогів...
На підтвердження Учасником надаються:
1. Копія паспорту якості, складеного виробником, у відповідності до вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив № 927 від 01 серпня 2013 року (із змінами), на який повинен бути нанесений знак відповідності технічним регламентам, який підтверджує відповідність палива вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №927 від 01 серпня 2013 року (із змінами), так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність.
Або копія документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний) або їх аналогів...””.

Звертаємо увагу, що Замовник у Додатку 3 визначає лише закордонні стандарти якості (EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний)), при цьому відсутнє зазначення Державних стандартів України у тендерній документації, яким повинен відповідати запропонований учасниками товар.

Наша компанія є покупцем і постачальником товару, який відповідає саме Державним стандартам України, а саме ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Проте, через відсутність у Документації і, зокрема, у Додатку 3, саме Державних стандартів України, яким повинен відповідати товар за предметом цієї Закупівлі, Замовник позбавляє потенційних учасників можливості участі і подальшої перемоги в ній, оскільки надані такими учасниками (зокрема, і Скаржником) документи, що підтверджують якість товару, можуть не задовольнити вимоги Замовника, оскільки стосуються підтвердження якості запропонованого товару вимогам саме Державних стандартів України (ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»), а не закордонних (EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний).

Виходячи з наведеного вище, участь у процедурі Закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, чий товар є суто імпортного походження, і які мають в наявності документи, що свідчать про відповідність запропонованого товару вимогам саме закордонних стандартів (EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний), що є дискримінаційним до інших учасників, у тому числі до Скаржника.

Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).

При цьому, у прийнятих в Україні національних стандартах ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» відсутнє передбачення встановлення документів про якість лише імпортного походження, відповідно до встановлених закордонних стандартів якості.

Так, відповідно до п.10.1. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» передбачено, що бензини приймають партіями, що супроводжується одним документом про якість, виданим під час приймання на основі випробування сукупної проби. Вимоги щодо документа про якість (паспорт якості) визначені у пункті 10.2. цього ДСТУ:
“Документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію:
— дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення бензину;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою”.

Аналогічним чином, відповідно до п.10.3 ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»:
“Документ про якість (паспорт якості) має містити:
— дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення дизельного палива;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою...”.

Виходячи з наведеного вище, відсутність зазначення у Документації національних стандартів ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», та відсутність в Документації та/або Додатку 3 у переліку документів про якість саме тих документів, що повинні підтверджуватися зазначеними Державними стандартами України, позбавляє можливості Скаржника належним чином підготувати тендерну пропозицію, та прийняти участь у Закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників (зокрема, і до Скаржника).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d98cd4db51f7412fa8796d879154cf15
Заголовок пункту скарги: Вимога надання в обов'язковому порядку у складі документів тендерної пропозиції саме сертифікату походження та/або переміщення товару, передбачення якого відсутнє у національних стандартах України, і може бути наданий виключно учасниками, які запропонують товар саме імпортного походження
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до вимог Додатку 3: “Учаснику необхідно надати сертифікат походження та/або переміщення товару, виданий уповноваженим органом не раніше 2023р. на ім’я Учасника та/або виробника або іноземного постачальника, який підтверджує, що товар не вироблений ні в Російській Федерації, ні в республіці Білорусь. (сертифікат має бути складений або переведений на мову передбачену вимогами тендерної документації та завірено нотаріально)”.

Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).

При цьому, у прийнятих в Україні національних стандартах ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» відсутнє передбачення встановлення вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі саме сертифікату походження та/або переміщення товару, виданого уповноваженим органом на ім’я Учасника та/або виробника або іноземного постачальника, який може бути наданий лише тими учасниками, які запропонують товар виключно імпортного походження. Виходячи з визначення, що Сертифікат про походження товару – це документ установленої форми, який свідчить про країну походження товару, виданий органом держави-експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства.

Отже, встановлюючи вимогу щодо надання в обов'язковому порядку у складі документів тендерної пропозиції саме сертифікату походження та/або переміщення товару, передбачення якого відсутнє у національних стандартах України, і може бути наданий виключно учасниками, які запропонують товар саме імпортного походження, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників Закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі до Скаржника.


Таким чином, вважаємо, що Замовником у Додатку 3 до Документації встановлюються умови, які є дискримінаційними до Скаржника, що є порушенням норм чинного законодавства, а також процедури закупівлі, і що є підставою для внесення змін до Додатку 3 до Документації.
Виходячи з викладеного вище, протиправні дії Замовника, що полягають у встановленні дискримінаційних вимог, призводять до відсутності можливості Скаржника належним чином підготувати тендерну пропозицію, прийняти участь у процедурі Закупівлі, чим ущемлені наші законні права та інтереси.

Наслідком зазначеного вище стала відсутність дотримання Замовником принципу здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на протиправні дії Замовника у вигляді встановлення дискримінаційних вимог

Номер: 192eb141bbd34f3cacd447ef550b85f6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-007809-a.c1
Назва: СКАРГА на протиправні дії Замовника у вигляді встановлення дискримінаційних вимог
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 17.10.2024 22:09
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО ОЙЛ", Барчедіпонфут Лариса Володимирівна 380989898874 trader77@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 452c3710543e4d07b2c0439971b755a8
Заголовок пункту скарги: дискримінаційні вимоги
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2024-10-10-007809-a (далі — Закупівля) Інститут садівництва Національної академії аграрних наук України (далі — Замовник) розпочало процедуру аукціону Відкриті торги з особливостями по закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (Бензин А-95 (наливом); Дизельне паливо (наливом)).

Протокольним рішенням Замовника від 10.10.2024 б/н затверджено тендерну документацію до Закупівлі (далі - Документація). Складовою Документації до Закупівлі є Додаток 3, який визначає технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета Закупівлі. Детально ознайомившись із вимогами Замовника у Додатку 3 до Документації (далі – Додаток 3) у частині підтвердження потенційними учасниками Закупівлі своєї відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета Закупівлі, вважаємо їх дискримінаційними та такими, що значно звужують потенційне коло учасників, з огляду на наступне:

1. Відповідно до вимог Додатку 3: “Якість Продукції повинна відповідати екологічним нормам ЄВРО 5, Державним стандартам України та технічним вимогам заводу виробника, а саме:...
...Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи підтверджуючі якість товару відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» №927 від 01 серпня 2013 року (із змінами) або відповідно до документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 590 (дизельне паливо) або стандартам EN 228 (автомобільні бензини) або їх аналогів...
На підтвердження Учасником надаються:
1. Копія паспорту якості, складеного виробником, у відповідності до вимог Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив № 927 від 01 серпня 2013 року (із змінами), на який повинен бути нанесений знак відповідності технічним регламентам, який підтверджує відповідність палива вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив №927 від 01 серпня 2013 року (із змінами), так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність.
Або копія документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний) або їх аналогів...””.

Звертаємо увагу, що Замовник у Додатку 3 визначає лише закордонні стандарти якості (EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний)), при цьому відсутнє зазначення Державних стандартів України у тендерній документації, яким повинен відповідати запропонований учасниками товар.

Наша компанія є покупцем і постачальником товару, який відповідає саме Державним стандартам України, а саме ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови». Проте, через відсутність у Документації і, зокрема, у Додатку 3, саме Державних стандартів України, яким повинен відповідати товар за предметом цієї Закупівлі, Замовник позбавляє потенційних учасників можливості участі і подальшої перемоги в ній, оскільки надані такими учасниками (зокрема, і Скаржником) документи, що підтверджують якість товару, можуть не задовольнити вимоги Замовника, оскільки стосуються підтвердження якості запропонованого товару вимогам саме Державних стандартів України (ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»), а не закордонних (EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний).

Виходячи з наведеного вище, участь у процедурі Закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, чий товар є суто імпортного походження, і які мають в наявності документи, що свідчать про відповідність запропонованого товару вимогам саме закордонних стандартів (EN 590 (дизельне паливо), EN 228 (бензин автомобільний), що є дискримінаційним до інших учасників, у тому числі до Скаржника.

Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).

При цьому, у прийнятих в Україні національних стандартах ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» відсутнє передбачення встановлення документів про якість лише імпортного походження, відповідно до встановлених закордонних стандартів якості.

Так, відповідно до п.10.1. ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» передбачено, що бензини приймають партіями, що супроводжується одним документом про якість, виданим під час приймання на основі випробування сукупної проби. Вимоги щодо документа про якість (паспорт якості) визначені у пункті 10.2. цього ДСТУ:
“Документ про якість (паспорт якості) має містити таку інформацію:
— дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— назву та познаку бензину відповідно до 3.4;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення бензину;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості бензину, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробувань;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність бензину вимогам Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою”.

Аналогічним чином, відповідно до п.10.3 ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови»:
“Документ про якість (паспорт якості) має містити:
— дату видачі й номер документа;
— позначення цього стандарту;
— познаку дизельного палива відповідно до 3.3;
— торгову марку (товарний знак) підприємства-виробника (за наявності), його назву та повну адресу;
— назву та повну адресу постачальника (за наявності);
— дату виготовлення дизельного палива;
— дату відбирання проби та дату проведення випробування;
— показники якості дизельного палива, їх нормативні значення згідно з цим стандартом, нормативні значення згідно з Технічним регламентом і фактичні результати випробування;
— позначення нормативних документів на методи випробування згідно з цим стандартом;
— національний знак відповідності, який підтверджує відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту;
— відомості щодо декларації про відповідність;
— знак відповідності згідно з ДСТУ 2296 (в разі проведення сертифікації);
— номер партії (резервуара);
— інформацію про вид та кількість добавок (присадок);
— підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, який виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою...”.

Виходячи з наведеного вище, відсутність зазначення у Документації національних стандартів ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», та відсутність в Документації та/або Додатку 3 у переліку документів про якість саме тих документів, що повинні підтверджуватися зазначеними Державними стандартами України, позбавляє можливості Скаржника належним чином підготувати тендерну пропозицію, та прийняти участь у Закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників (зокрема, і до Скаржника).


2. Відповідно до вимог Додатку 3: “Учаснику необхідно надати сертифікат походження та/або переміщення товару, виданий уповноваженим органом не раніше 2023р. на ім’я Учасника та/або виробника або іноземного постачальника, який підтверджує, що товар не вироблений ні в Російській Федерації, ні в республіці Білорусь. (сертифікат має бути складений або переведений на мову передбачену вимогами тендерної документації та завірено нотаріально)”.

Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).

При цьому, у прийнятих в Україні національних стандартах ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» відсутнє передбачення встановлення вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі саме сертифікату походження та/або переміщення товару, виданого уповноваженим органом на ім’я Учасника та/або виробника або іноземного постачальника, який може бути наданий лише тими учасниками, які запропонують товар виключно імпортного походження. Виходячи з визначення, що Сертифікат про походження товару – це документ установленої форми, який свідчить про країну походження товару, виданий органом держави-експортера, уповноваженим відповідно до національного законодавства.

Отже, встановлюючи вимогу щодо надання в обов'язковому порядку у складі документів тендерної пропозиції саме сертифікату походження та/або переміщення товару, передбачення якого відсутнє у національних стандартах України, і може бути наданий виключно учасниками, які запропонують товар саме імпортного походження, Замовник штучно обмежує коло потенційних учасників Закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі до Скаржника.


Таким чином, вважаємо, що Замовником у Додатку 3 до Документації встановлюються умови, які є дискримінаційними до Скаржника, що є порушенням норм чинного законодавства, а також процедури закупівлі, і що є підставою для внесення змін до Додатку 3 до Документації.
Виходячи з викладеного вище, протиправні дії Замовника, що полягають у встановленні дискримінаційних вимог, призводять до відсутності можливості Скаржника належним чином підготувати тендерну пропозицію, прийняти участь у процедурі Закупівлі, чим ущемлені наші законні права та інтереси.

Наслідком зазначеного вище стала відсутність дотримання Замовником принципу здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується встановлення дискримінаційних вимог у Додатку 3 до Документації.
3. Зобов'язати Замовника внести зміни до Додатку 3 до Документації , вилучивши при цьому дискримінаційні умови, з дотриманням, зокрема, вимог національних стандартів України ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» і ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».

Документи, які підтверджують зазначені у цій Скарзі ознаки порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», містяться у складі Документації за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-10-007809-a, а також додаються до цієї Скарги в якості доказів.

Додатки:
1. Копія Додатку 3 до Документації;
2. Витяг з ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови»;
3. Витяг з ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації