• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: (CPV) Продукція для чищення (39830000-9) (засіб для миття поверхонь, засіб для миття посуду, порошок для чищення, засіб для миття унітазу, пральний порошок дитячий та засіб для миття скла та дзеркал)»

Завершена

896 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 482.25 UAH
Період оскарження: 10.10.2024 11:09 - 15.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»

Номер: 8d334ac4db1947f1ab1f91cc76a57ee0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-003859-a.c1
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»
Скарга:
22.10.2024 Замовник протоколом № 107 Т опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»«, з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 05.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.10.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.11.2024 11:46
Дата виконання рішення Замовником: 13.11.2024 09:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення Органу оскарження, а саме скасовано рішення про визначення приватного підприємства "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП" переможцем процедури закупівлі.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Олексій Дишко 380674669326 oleksiy.dyshko@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 25c6ccd62c09447c9cf3cd83d68bee4d
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: СКАРГА

Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі № UA-2024-10-10-003859-a.
22.10.2024 Замовник протоколом № 107 Т опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»«, з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).


1. У п. 4 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
«4. Перелік документів та/або інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:

4.1. Сертифікат (або паспорт) якості встановленого виробником зразку на запропонований товар (на кожну позицію, що є предметом закупівлі), що виданий безпосередньо виробником, який містить інформацію щодо нормативного документу, згідно якого виготовляється товар. ... ».

Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку 2 до ТД.

Зокрема, за позицією №1 “Засіб для миття поверхонь, 1 л” вимагається:
«Дата виробництва – не раніше 2024 року».

Учасником ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП» за позицією №1 надано сертифікат якості (№ 4 від 15.10.2024, файл «Сертифікат якості 1 поверхні.pdf»).

1.1. Наданим за позицією 1 сертифікатом якості підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам не у повному обсязі, а саме – не підтверджено відповідність вимозі «Дата виробництва – не раніше 2024 року», натомість у наданому сертифікаті якості зазначено:
«Дата виготовлення: 2023 рік», що не відповідає даті виробництва товару «не раніше 2024 року»:




Разом з тим, сертифікат якості встановленого виробником зразку на засіб, запропонований за позицією №1, виготовлений саме не раніше 2024 року, не надано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП».


1.2. Крім того, у Додатку 2 до ТД Замовником встановлено вимогу щодо кількості засобу за позицією №1: «2800 шт.», відповідність якій також не підтверджено наданим учасником ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП» сертифікатом якості встановленого виробником зразку.

Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»« на підставі невиконання вимоги п. 4 Додатку 1 до ТД.


2. У п. 4 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу:
«4. Перелік документів та/або інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:

4.2. Товар, що є предметом закупівлі (засіб для миття поверхонь, засіб для миття посуду, засіб для миття унітазу, засіб для миття скла і дзеркал (згідно технічної специфікації)) мають бути зі сферою застосування у дошкільних закладах, що повинно підтверджуватися висновком ДСЕЕ».

Учасником ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП» надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи (висновки ДСЕЕ) (№ 602-123-20-1/18982 від 26.04.2018 та № 602-123-20-2/14900 від 04.04.2018, файл «Висновок СЕЕ АЛЬЯНС-стиснуто.pdf»), у яких відсутнє підтвердження сфери застосування саме у дошкільних закладах:



Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»« на підставі невиконання вимоги п. 4 Додатку 1 до ТД.


3. У п. 3.1 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу надати:
«Довідку за формою* встановленою замовником про характеристики товару, що пропонується учасником з описанням його основних даних. Довідка має містити інформацію про конкретну модель товару, торгову марку, артикул (у разі їх наявності у виробника), що пропонується; інформація про технічні та якісні характеристики запропонованого товару; інформація про виробника товару та країну виробництва. Учасник повинен зазначити чітко характеристики та дані про товар, що ним пропонується (без слів «не менше», «не більше» (якщо це вказано у сертифікаті якості виробника)) для його ідентифікації та можливості встановити відповідність».

Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку 2 до ТД.

Учасником ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП» надано Довідку про характеристики товару, що пропонується учасником (№ 14/а від 14.10.2024, файл «Характеристики товару.pdf») у якій відсутнє чітке зазначення характеристик та даних про товар, що ним пропонується, зокрема,
- за позицією №2 зазначено показник концентрації водневих іонів (рН), без розведення, од. рН-7-8, що є еквівалентним зазначенню «не менше 7 та не більше 8»;
- за позицією №3 зазначено показник Концентрація водневих іонів (рН), од. рН-8-10, що є еквівалентним зазначенню «не менше 8 та не більше 10».

Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»« на підставі невиконання вимоги п.3 Додатку 1 до ТД.

Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ПП «ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬЯНС-НОВАГРУПП»«, Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір