• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Бензин А-95 та дизельне паливо у скретч-картках/талонах

Завершена

3 630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 150.00 UAH
Період оскарження: 10.10.2024 10:30 - 18.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконне визначення переможця

Номер: cf927ce626d542ec8790b47ce5289201
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-002745-a.c3
Назва: Незаконне визначення переможця
Вимога:
Замовник зумисно ігнорує вимоги власної тендерної документації, зокрема вимогу про наявність АЗС на території всієї України ,свідомо обираючи Учасника який не відповідає вимогам заначених у Технічній специфікації, зокрема Учасник не надав АЗС на території ряду областей України : Львівська ,Волинська , Рівненська , Івано-Франківська , Київська та Місто Київ та ще цілий ряд. Невже на погляд Замовника територія всієї України вклюає лише кілька областей наданих Уасником?Вимагаємо поводити рівноправну та неупереджену оцінку пропозицій та дотримуватись зконодавства ,в тому числі щодо територіального визначення поняття "по всій території України" яке закріплено в тому числі в Конституції України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Звертаємо вашу увагу, що учасник процедури торгів мав право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але наданим правом не скористався.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне упереджене ставлення до пропозицій Учаснкиів

Номер: 69868841596641da803186707b5e79bc
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-002745-a.c2
Назва: Незаконне упереджене ставлення до пропозицій Учаснкиів
Вимога:
Звертаємо увагу на упереджене та нерівноправне ставлення до Учасників , зокрема економічно нйбільш вигдну прпозицію ПП ОККО -СЕРВІС було дискваліфіковано за "відсутність АЗС на ТЕРИТОРІЇ УСІЄЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ" в той же час переможцем визнано Учасника у якого , згідно наданих документів теж відсутні " АЗС НА ТЕРИТОРІ/ УСІЄЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ" Зокрем в Учасника відстуня Інформація про цілий ряд населених пунктів Сумської області ,В тому числі про АЗС в м. Конотоп , Ромни, Глухівт а інші. Вимагаємо дотримуваись законодаства а не власних надуманих критеріїв та , відповідно до чинних норм неупереджено оцінювати прозиції, у зворотньому випадку будемо змушені звертати увагу Держаудитслужби на дану закупівлю, як ключовий кейс дискваліфіеції за причин не передбачених Тендерною документацією та подальшого виору Учаснкиа всупереч самостійно придуманим критеріям.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля проводиться з метою поповнення регіонального матеріального резерву Сумської області для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків. Вимога мати в наявності розгалужену систему автозаправочних станцій в першу чергу на території м. Суми та Сумської області обумовлена необхідністю ефективного виконання завдань, визначених повноваженнями замовника в умовах воєнного стану. Звертаємо вашу увагу, що учасник процедури торгів мав право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але наданим правом не скористався.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконна дискваліфікація економічно найбільш вигідної пропозиції

Номер: f359a2105cc5456295006920f72d9529
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-10-002745-a.a1
Назва: Незаконна дискваліфікація економічно найбільш вигідної пропозиції
Вимога:
Звертаємо увагу на порушення законодавства у частині дискваліфікації економічно найбліьш вигідної пропозиції , зокрема використовуючи НАДУМАНУ аргументацію що не була передбачена вимогами тендерної документації , зокрема вимога щодо наявності АЗС н території УСІЄЇ Сумської області ,як ззначено в протоколі відхидення не використовується у вимогах тендерної документації , та відповідно є додуманим замовником на етапі кваліфікації в результаті вільної інтерпретації вимог документації що ули оприлюднені. ткий підхід супеечить законодавству та може призвести до перевитрат коштів . також таке формулювання в строгому розумінні передбачає наявність АЗС в КОЖНОМУ НАСЕЛЕНОМУ ПУНКТІ ОБЛАСТІ , оскільки УСЯ область включає КОЖЕН населений пункт . у випадку відступлення від буквального розуміння вимог використаних замовником для дискваліфікації економічно найбільш вигідної пропозиції це буде ознакою упередженого ставлення , нерівноправності оцінки пропозиції. Вимагаємо виправити порушення законодавства та надати документальне обгрунтування вимоги АЗС на території УСІЄЇ області та документальне вияснення начення поняття "УСЯ Сумська область" .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вимога Тендерної документації щодо забезпечення використання скретч-карток/талонів на території м. Суми, Сумської області та по всій території України мережею АЗС Учасника або його партнера, що обслуговує скретч-картки/талони Учасника обумовлена необхідністю ефективного виконання завдань, визначених повноваженнями Замовника в умовах воєнного стану та можливістю скорочення часу заправки транспортних засобів.
Статус вимоги: Відхилено