-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КОД ДК 021:2015 71310000-4 - КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ У ГАЛУЗЯХ ІНЖЕНЕРІЇ ТА БУДІВНИЦТВА (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ У 2024 РОЦІ)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мово.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника.
мін. крок: 0.5% або 1 725.00 UAH
Неправомірно відхилена тендерна пропозиція
- Скарга АМКУ.pdf 11.11.2024 16:44
- 1. Тендерна пропозиція (1).pdf 11.11.2024 16:44
- 11.10.2024 Перелік змін, що внесено до нової редакції тд.doc 11.11.2024 16:44
- ДОДАТОК 1(від 11.10).pdf 11.11.2024 16:44
- ДОДАТОК 1.pdf 11.11.2024 16:44
- ДОДАТОК 2.pdf 11.11.2024 16:44
- ДОДАТОК 2 (від 11.10).pdf 11.11.2024 16:44
- ДОДАТОК 3 (від 11.10).pdf 11.11.2024 16:44
- ДОДАТОК 3.pdf 11.11.2024 16:44
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf 11.11.2024 16:44
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (від 11.10).pdf 11.11.2024 16:44
- Протокол продовження строку розгляду (1).docx 11.11.2024 16:44
- Протокол розгляду (2).docx 11.11.2024 16:44
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ (від 11.10).pdf 11.11.2024 16:44
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.pdf 11.11.2024 16:44
- sign.p7s 11.11.2024 16:45
- Платіжна інструкція.pdf 11.11.2024 17:34
- рішення від 13.11.2024 № 18310.pdf 13.11.2024 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.11.2024 № 18652.pdf 21.11.2024 13:45
- рішення від 20.11.2024 № 18652.pdf 22.11.2024 17:24
- ДОДАТОК 1(від 11.10).pdf 15.11.2024 13:53
- Протокол розгляду.docx 15.11.2024 13:53
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ (від 11.10).pdf 15.11.2024 13:53
- Відповідь на скаргу.pdf 15.11.2024 13:53
- 1. Тендерна пропозиція.pdf 15.11.2024 13:54
- Відповідь на скаргу.doc 15.11.2024 13:54
- виконання рішення АМКУ.pdf 28.11.2024 15:29
- виконання рішення АМКУ.pdf 28.11.2024 15:35
Пункт скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідне підприємство «Екологія Плюс» (далі – «Скаржник») є активним учасником процедур закупівель за даним предметом та прийняло участь у даній процедурі закупівлі.
За результатами аукціону Замовник відхилив пропозицію ТОВ «НДП «Екологія Плюс», посилаючись на наступне:
«Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі було виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією.
Відповідно до вищезазначеного, Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону “Про публічні закупівлі” учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
В свою чергу, Учасником не було виправлено в повному обсязі невідповідності, що були зазначені в повідомленні, у термін, визначений Особливостями, а саме:
Учасник надав оновлений документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» (Вих.№05/11 від 05.11.2024р.), у якому у пункті «8. Цінова пропозиція» даного документа зазначив найменування складової предмета закупівлі – «Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці у 2024», що не відповідає найменуванню складової предмета закупівлі Замовника «Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці у 2024 році».
Разом з тим, відповідно до умов тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції. Перелік формальних помилок зазначено в Розділі 3 Тендерної документації замовника який містить, серед іншого, наступне :
Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовник не може віднести дану невідповідність до формальної (несуттєвої) помилки.
Відповідно, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»,
що підтверджується відповідним Протокольним рішенням уповноваженої особи.
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НДП «Екологія Плюс», оскільки вважаємо, що відсутність у найменуванні Послуги слова «році» після викладеного найменування складової предмета закупівлі – «Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці у 2024» є формальною помилкою, яка не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема, такі відомості:
опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
У Розділі 3 Тендерної документації Замовник визначив наступний опис формальних помилок:
формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
Перелік формальних помилок, затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710:
…
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (наприклад слово «Учасник» написано як «Участник», наприклад вираз «Характеристики закупівлі» написано як «Характеристики закупвлі»).
…
Відповідно, відсутність самого слова «році» після зазначення числового позначення року «у 2024» не спотворює характеристики предмета закупівлі, а також є технічною помилкою пов’язаною із комп’ютерним коректуванням вмісту таблички у якій зазначено найменування послуги.
Зазначене підтверджується практикою АМКУ, зокрема, у рішенні № 11690-р/пк-пз від 22.08.2019 Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначила:
«…Відповідно до пункту 3.1.5 розділу ІІІ Документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Замовник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.».
Так, Замовник, відхиляючи пропозицію ТОВ «НДП «Екологія Плюс» не обґрунтував та не довів, що найменування складової предмета закупівлі – «Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці у 2024», не відповідає найменуванню складової предмета закупівлі Замовника «Послуги з проведення атестації робочих місць за умовами праці у 2024 році».
Враховуючи викладене, а також визначення формальних помилок у Тендерній документації та Законі України «Про публічні закупівлі», вважаємо, що пропозиція ТОВ «НДП «Екологія Плюс» була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.
Відтак, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 41, 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОСИМО:
1. Перевірити правомірність відхилення пропозиції ТОВ «НДП «Екологія Плюс» відкритих торгів з особливостями ідентифікатор № UA-2024-10-09-010723-a;
2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НДП «Екологія Плюс» відкритих торгів з особливостями ідентифікатор № UA-2024-10-09-010723-a.
Документи, що підтверджують інформацію викладену у скарзі (у форматі PDF) та додаються до цієї скарги:
1. Тендерна документація до закупівлі № UA-2024-10-09-010723-a;
2. Протокольне рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 07.11.2024
3. Платіжне доручення про оплату за подання скарги.
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна пропозиція (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ (від 11.10).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (від 11.10).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 3 (від 11.10).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 2 (від 11.10).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 1(від 11.10).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду (2).docx
-
1. Перевірити правомірність відхилення пропозиції ТОВ «НДП «Екологія Плюс» відкритих торгів з особливостями ідентифікатор № UA-2024-10-09-010723-a; 2. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «НДП «Екологія Плюс» відкритих торгів з особливостями ідентифікатор № UA-2024-10-09-010723-a.
Порушення процедури закупівлі
- Відповідь на скаргу.doc 14.01.2025 15:42
- Відміна.docx 14.01.2025 15:42
- ДОДАТОК 2 (від 11.10).pdf 14.01.2025 15:42
- ДОДАТОК 3 (від 11.10).pdf 14.01.2025 15:42
- виконання рішення АМКУ.pdf 24.01.2025 14:49
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ (від 11.10).pdf 14.01.2025 15:42
- Пояснення Замовника.pdf 14.01.2025 15:42
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (від 11.10).pdf 14.01.2025 15:42
- ДОДАТОК 1(від 11.10).pdf 14.01.2025 15:42
- рішення від 17.01.2025 № 757.pdf 20.01.2025 16:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.01.2025 № 757.pdf 17.01.2025 16:20
- рішення від 10.01.2025 № 432.pdf 10.01.2025 12:48
- Платіжна інструкція.pdf 08.01.2025 12:20
- Протокол рішення.pdf 08.01.2025 11:05
- sign.p7s 08.01.2025 11:06
- Відміна.docx 08.01.2025 11:05
- sign (1).p7s 08.01.2025 11:05
- Скарга.pdf 08.01.2025 11:05
Пункт скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-дослідне підприємство «Екологія Плюс» (далі – «Скаржник») є активним учасником процедур закупівель за даним предметом та прийняло участь у даній процедурі закупівлі.
За результатами аукціону Замовник відхилив пропозицію ТОВ «НДП «Екологія Плюс». Оскільки, зазначена пропозиція була відхилена неправомірно ТОВ «НДП «Екологія Плюс» оскаржило таке рішення Замовника.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВО-ДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЛОГІЯ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 43089836) від 11 листопада 2024 № UA-2024-10-09- 010723-a.b1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, постановила скаргу задоволити та:
«Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 03341305) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "НАУКОВОДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОЛОГІЯ ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ: 43089836) за процедурою закупівлі — "КОД ДК 021:2015 71310000-4 - КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ У ГАЛУЗЯХ ІНЖЕНЕРІЇ ТА БУДІВНИЦТВА (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ У 2024 РОЦІ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-09-010723-a.».
Зазначене рішення № 18652-р/пк-пз від 20.11.2024 було виконане Замовником 28 листопада 2024 15:35.
Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» норму згідно якої строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Однак, не зважаючи на встановлену ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогу з 28 листопада 2024 року по 30 грудня 2024 року, а це більше 30 днів! переможця процедури так і не було обрано. Натомість 30 грудня 2024 року Замовник у електронній системі закупівель розмістив протокольне рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ про відміну закупівлі, обґрунтовуючи таке рішення наступним:
«Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Оскільки, станом на сьогоднішній день строк розгляду тендерної пропозиції (двадцять робочих днів відповідно до статті 29 Закону) сплинув, а Замовником так і не було оприлюднено рішення щодо розгляду тендерної пропозиції , то дана закупівля підлягає відміні.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.».
Відповідно, Замовник, самостійно порушивши вимогу встановлену Законом щодо строку розгляду тендерних пропозицій, очевидно, не бажаючи обирати переможцем ТОВ «НДП «Екологія Плюс», в будь-який спосіб намагається відмінити торги, обґрунтовуючи порушення строків з боку Замовника як «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Звертаємо увагу Комісії на те, що Замовник свідомо ігнорує рішення АМКУ (виконуючи такі рішення лише формально), вимоги законодавства, права та інтереси учасників публічних закупівель, вочевидь переслідуючи свої корисливі цілі чим допускає прояв правового нігілізму, що беззаперечно не може існувати у правовій державі.
Вважаємо таке рішення Замовника про відміну процедури закупівлі неправомірним, таким, що порушує вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі, основні принципи публічних закупівель в частині дотримання принципів відкритості та прозорості здійснення публічних закупівель на всіх стадіях закупівель, як то передбачено п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ухвалюючи подібні рішення Замовник закупівлі порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та порушує наше право та законні інтереси охоронювані законодавством у сфері публічних закупівель.
Зазначене підтверджується практикою АМКУ, зокрема, у рішенні № №16907-р/пк-пз 08.09.2020 Комісія встановила:
«Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 14.03.2022.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2022 №37/1, зокрема, про наступне: "… Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВ ЗАУБЕР (ЄДРПОУ 43503957), вартість якої за результатами аукціону становить 1 421 095,50 грн. з ПДВ. Згідно з частино десятою статті 29 Закону, строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, щодо неможливості виконання норм Закону у встановлені терміни виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ЗАУБЕР (ЄДРПОУ 43503957) в процедурі відкритих торгів Послуги з технічного обслуговування димових та вентиляційних каналів [ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 90910000-9 - Послуги з прибирання], оголошення № UA-2022-02-24-000638-b. ВИРІШИЛА: 1. В процедурі відкритих торгів оголошення № UA-2022-02-24-000638-b продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ЗАУБЕР (ЄДРПОУ 43503957), що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів". Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміні Процедури закупівлі, наведених у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженої особи від 04 травня 2022 року №42/2.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши тендер саме з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.».
Загалом звертаємо Вашу увагу на те, що проаналізувавши практику Органу оскарження доходимо до висновку, що Замовник, відміняючи торги, повинен довести правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій / бездіяльності Замовника.
Проте, у даному випадку, відміна торгів відбулась з вини та внаслідок дій Замовника, а саме: затягування Замовником процесу оцінки тендерних пропозицій після задоволення скарги, поданої ТОВ «НДП «Екологія Плюс» в Антимонопольний комітет України. Натомість відміна публічної закупівлі відбулась абсолютно без жодного обґрунтування підстав та мотивів, якими керувався Замовник.
Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовник, порушуючи законодавство у сфері публічних закупівель лише формально вказав підставу відміни публічної закупівлі та обґрунтування такої підстави, не бажаючи визнавати переможцем ТОВ «НДП «Екологія Плюс», що суперечить принципам публічних закупівель.
Відтак, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-09-010723-a за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 71310000-4 - КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ У ГАЛУЗЯХ ІНЖЕНЕРІЇ ТА БУДІВНИЦТВА (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ У 2024 РОЦІ).
3. Скасувати рішення Замовника, оформлене протокольним рішенням уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 30.12.2024, про відміну публічної закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-09-010723-a за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 71310000-4 - КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ У ГАЛУЗЯХ ІНЖЕНЕРІЇ ТА БУДІВНИЦТВА (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ У 2024 РОЦІ).
-
Назва доказу:
1. Протокольне рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 30.12.2024.
-
Повʼязаний документ:
Протокол рішення.pdf
-
Скасувати рішення Замовника, оформлене протокольним рішенням уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 30.12.2024, про відміну публічної закупівлі з ідентифікатором UA-2024-10-09-010723-a за предметом закупівлі КОД ДК 021:2015 71310000-4 - КОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПОСЛУГИ У ГАЛУЗЯХ ІНЖЕНЕРІЇ ТА БУДІВНИЦТВА (ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ АТЕСТАЦІЇ РОБОЧИХ МІСЦЬ ЗА УМОВАМИ ПРАЦІ У 2024 РОЦІ).