-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування 25 автомобілів Вінницької обласної служби зайнятості)
ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2024 РІК !!! Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-А, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття. Спосіб підтвердження п. 47 Особливостей визначений в тендерній документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної документації учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівель підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
мін. крок: 0.5% або 306.00 UAH
Скарга на рішення Замовника
- Гарантійний лист щодо вартості та якості запчастин.pdf 12.11.2024 23:32
- 2 Довідка працівники.pdf 12.11.2024 23:32
- Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf 12.11.2024 23:32
- Довідка про працівників.pdf 12.11.2024 23:32
- Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту авто.pdf 12.11.2024 23:32
- Наказ Загичка В..pdf 12.11.2024 23:32
- Наказ на Гевчук- фахівець відділу сервісу.pdf 12.11.2024 23:32
- Повідомлення Гевчук.pdf 12.11.2024 23:32
- Повідомлення Загичка.pdf 12.11.2024 23:32
- Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf 12.11.2024 23:32
- Протокол переможця №65.pdf 12.11.2024 23:32
- повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf 12.11.2024 23:32
- Протокол відхилення 63.pdf 12.11.2024 23:32
- Скарга Вінницький обласний центр зайнятості UA-2024-10-09-004459-a.pdf.p7s.zip 12.11.2024 23:32
- sign.p7s 12.11.2024 23:33
- Рішення від 14.11.2024 № 18363.pdf 14.11.2024 16:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 №18689.pdf 22.11.2024 13:44
- рішення від 21.11.2024 №18689.pdf 26.11.2024 15:57
- Довідка про відповідність характеристикам закупівлі (2).pdf 15.11.2024 11:41
- Довідка про працівників (5).pdf 15.11.2024 11:41
- Протокол переможця №65.pdf 15.11.2024 11:41
- Пояснення по суті скарги 004459-а.с.3.docx 15.11.2024 11:41
- трудові працівників (4).pdf 15.11.2024 11:41
- Пояснення по суті скарги 004459-ас3.pdf 15.11.2024 11:42
- Гарантійний лист щодо вартості та якості запчастин (2).pdf 15.11.2024 11:42
Пункт скарги
08.11.2024 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Протокол визнання переможця безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
Відповідно вимог Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» від Учасників вимагалося:
«Вартість, використаних при наданні послуг, запчастин, комплектуючих та матеріалів не повинна перевищувати середню вартість по Україні. Запчастини, комплектуючі та матеріали, які використовуються під час проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілів повинні бути новими, високої якості та сертифікованими для продажу на території України, що підтверджується гарантійним листом учасника !!!».
Згідно документу (файли – «Гарантійний лист щодо вартості та якості запчастин.pdf»), наданого Учасником ФОП Полянський Володимир Павлович, зазначено протилежну інформацію до тієї, що вимагається тендерною документацією, а саме зазначено, що вартість, використаних при наданні послуг, запчастин, комплектуючих та матеріалів перевищуватиме середню вартість по Україні:
Що не відповідає умовам технічних вимог, встановлених в тендерній документації.
Відповідно вимог Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» від Учасників вимагалося:
«4. Гарантійний лист щодо належної якості запчастин, комплектуючих та матеріалів, які використовуються під час проведення технічного обслуговування та ремонту автомобілів.»
Зазначений гарантійний лист в складі пропозиції Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович відсутній, що не відповідає умовам технічних вимог, встановлених в тендерній документації.
Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації від Учасників вимагалося надання:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 працівників із відповідним рівнем професійної або вищої освіти та підтвердження перебування з Роботодавцем в трудових відносинах (Додаються завірені належним чином копії трудових книжок із записом про прийом на роботу до Учасника Закупівлі або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи).
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації має бути оформлена за зразком зазначеним нижче!!!»;
«Зразок довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
(додаються копії трудових книжок з відповідним записом про прийом на роботу із
зазначенням посад, які відповідають предмету закупівлі) (без перекладу) або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи.
Замовник залишає за собою право перевірити інформацію щодо наявності найманих працівників у Учасника закупівлі !!!
У разі відмови працівника від запису до трудової книжки про прийом на роботу до роботодавця (Учасника закупівлі) є необхідність на такого найманого працівника надати в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття на роботу працівника відповідно до вимог Постанови КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу /укладення гіг-контракту» від 17.06.2015р. №413 ( форма повідомлення оновлена постановою КМУ від 26.07.2022 №835 !!!)
- До вище зазначеного повідомлення Учасник має також надати оригінал Квитанції № 2 про прийняття повідомлення органами ДФС з відповідною датою прийняття.
На виконання вище зазначеної вимоги Учасником ФОП Полянський Володимир Павлович надано документ, що міститься у файлі «Довідка про працівників.pdf», де зазначено інформацію про працівників:
Зокрема у вказаному документі зазначено інформацію про працівника – Полянський Володимир Павлович, однак на вказаного працівника в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович відсутні копії трудових книжок з відповідним записом про прийом на роботу із зазначенням посад, які відповідають предмету закупівлі) (без перекладу) або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також Скаржник зазначає, що відповідно до ст. 1 ЗУ «Про охорону праці»: «Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом)».
Відповідно до п. 14.1.226 ст. 14 Податкового кодексу України: «Самозайнята особа — платник податку, який є фізичною особою-підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності».
Таким чином, фізична особа-підприємець не може визначатися працівником в розумінні чинного законодавства України, оскільки є самозайнятою особою.
Враховуючи викладене, пропозиція Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У зв’язку з вищевикладеним звертаюсь з вимогою скасувати рішення про визнання Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович переможцем та прийняти рішення про відхилення його тендерної пропозиції, укладати з ними договір – неприпустимо.
З вище зазначених документів видно, що Учасник ФОП Полянський Володимир Павлович не виконав умови тендерної документації.
-
Зобов’язати Замовника скасувати Протокол визнання переможця про визначення Переможця ФОП Полянський Володимир Павлович та дискваліфікувати Учасника.
Скарга на рішення Замовника
- Гарантійний лист щодо вартості та якості запчастин.pdf 12.11.2024 23:23
- 2 Довідка працівники.pdf 12.11.2024 23:23
- Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту авто.pdf 12.11.2024 23:23
- Довідка про працівників.pdf 12.11.2024 23:23
- Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf 12.11.2024 23:23
- Повідомлення Гевчук.pdf 12.11.2024 23:23
- Наказ на Гевчук- фахівець відділу сервісу.pdf 12.11.2024 23:23
- повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf 12.11.2024 23:23
- Протокол відхилення 63.pdf 12.11.2024 23:23
- Наказ Загичка В..pdf 12.11.2024 23:23
- Повідомлення Загичка.pdf 12.11.2024 23:23
- Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf 12.11.2024 23:23
- Протокол переможця №65.pdf 12.11.2024 23:23
- Скарга Вінницький обласний центр зайнятості UA-2024-10-09-004459-a.pdf.p7s.zip 12.11.2024 23:23
- sign.p7s 12.11.2024 23:24
- Рішення від 14.11.2024 №18357.pdf 14.11.2024 16:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 №18688.pdf 22.11.2024 13:43
- рішення від 21.11.2024 №18688.pdf 26.11.2024 15:54
- Гарантійний лист щодо вартості та якості запчастин (2).pdf 15.11.2024 11:38
- Довідка про працівників (5).pdf 15.11.2024 11:38
- Довідка про відповідність характеристикам закупівлі (2).pdf 15.11.2024 11:38
- трудові працівників (4).pdf 15.11.2024 11:38
- Протокол переможця №65.pdf 15.11.2024 11:38
- Пояснення по суті скарги 004459-а.а.2.docx 15.11.2024 11:38
- Пояснення по суті скарги 004459-а.а2.pdf 15.11.2024 11:38
- Протокол скасування рішення №75.pdf 29.11.2024 13:07
Пункт скарги
На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржником було надано документи «2 Довідка працівники.pdf», «Наказ Загичка В..pdf», «Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту авто.pdf», «Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf», «Наказ на Гевчук- фахівець відділу сервісу.pdf», «Повідомлення Гевчук.pdf», «Повідомлення Загичка.pdf», «Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf» «повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf».
Скаржник зазначає, що було надано інформацію та документи на 4 працівників, що цілком задовольняє вимогу про наявність не менше 3 працівників, а саме:
1. Директор станції технічного обслуговування – Загичка В.В.
2. Слюсар з ремонту автомобілів – Злотковський Р.В.
3. Слюсар з ремонту агрегатів - Злотковський Р.В.
4. Фахівець відділу сервісу - Гевчук Богдан Ігорович
Тобто, навіть помилка в документації одного працівника, задовольняє вимоги документації щодо підтвердження наявності решти 3-ох працівників.
Таким чином, Скаржником було в повній мірі виконано вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей.
Окрім того, Скаржник зазначає, що в Україні, відповідно до ст. 8 Конституції України визнається і діє принцип верховенства права. Будь-які вимоги тендерної документації та інших підзаконних нормативно-правових актів повинні відповідати Конституції України та законам України.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
«16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
«9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Таким чином, на рівні Закону закріплено можливість Учасників надавати нові, тобто створені після висунення вимоги про усунення невідповідностей, документи для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції.
Будь-які вимоги тендерної документації щодо надання документів чинних винятково з певного періоду, що передує вимозі про усунення невідповдностей, є не легітимними та не підлягають виконанню, оскільки суперечать ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім того, відповідно до абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей» документи, надані в період усунення невідповідностей, прирівнюються до документів (зокрема і в частині їх чинності), наданих до кінцевого строку подання пропозицій.
За логіки Колегії АМКУ, викладеної в №17804-р/пк-пз від 04.11.2024, при наявності в тендерній документації вимоги «Документи, що подаються в тендерній пропозиції повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій», будь-які документи, створені, чи змінені Учасниками для виконання вимоги про усунення невідповідностей не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки на дату розкриття пропозицій ще не існували, а відповідно і не були чинні.
За таких умов норми ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 фактично не діють, оскільки Учасники не фізично не можуть повернутися в минуле для створення, чи змінення документів, які будуть чинні на дату розкриття пропозицій.
Тобто, за таких умов, не лише наказ Про прийняття на роботу від 22.10.2024 №4-К, ПОВІДОМЛЕННЯ про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з датою формування повідомлення у страхувальника: 22.10.2024 та Квитанція №1 не відповідають вимогам тендерної документації, а також й інші документи, створені, або змінені після 18.10.2024 року не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема створені або змінені 23.10.2024 року документи: 2 Довідка працівники.pdf, 8 Довідка про субпідрядника деталізовано.pdf, 20 Довідка досвід.pdf, Проект договору із реквізитами Учасника.pdf.
Тому прошу Колегію АМКУ переглянути своє рішення та звернути увагу на норми ст. 8 Конституції України та ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Загички Олени Олександрівни зазначене у Протоколі відхилення.
скарга на дії Замовника
- 2 Довідка працівники.pdf 24.10.2024 16:38
- Скарга завізована_ PDF.pdf.p7s 24.10.2024 16:38
- Скарга завізована_ PDF.pdf 24.10.2024 16:38
- повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf 24.10.2024 16:38
- Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf 24.10.2024 16:38
- Повідомлення Загичка.pdf 24.10.2024 16:38
- Повідомлення Гевчук.pdf 24.10.2024 16:38
- Оскарження рішення Замовника текстовий документ.doc 24.10.2024 16:38
- Наказ на Гевчук- фахівець відділу сервісу.pdf 24.10.2024 16:38
- Наказ Загичка В..pdf 24.10.2024 16:38
- 19 Довідка МТБ.docx.p7s 24.10.2024 16:38
- 19 Довідка МТБ.docx 24.10.2024 16:38
- 18 Довідка працівники.docx.p7s 24.10.2024 16:38
- 18 Довідка працівники.docx 24.10.2024 16:38
- sign.p7s 24.10.2024 16:44
- рішення від 28.10.2024 № 17425.pdf 28.10.2024 14:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.11.2024 № 17804.pdf 05.11.2024 14:30
- рішення від 04.11.2024 № 17804.pdf 06.11.2024 15:58
- Повідомлення Загичка.pdf 28.10.2024 15:58
- Повідомлення Гевчук.pdf 28.10.2024 15:58
- 16 Довідка з інформацією про технічні (3).docx 28.10.2024 15:58
- Довідка працівники.pdf 28.10.2024 15:58
- 19 Довідка МТБ.docx 28.10.2024 15:58
- Протокол переможця 57.pdf 28.10.2024 15:58
- Пояснення по суті скарги..pdf 28.10.2024 15:58
- Пояснення по суті скарги.docx 28.10.2024 15:58
- Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf 28.10.2024 15:58
- Протокол №62 скасування рішення.pdf 07.11.2024 14:09
Пункт скарги
-
Назва доказу:
8. «повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів»
-
Повʼязаний документ:
повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf
-
-
Назва доказу:
6. «Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів»
-
Повʼязаний документ:
Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf
-
-
Назва доказу:
7. «Повідомлення Загичка»
-
Повʼязаний документ:
Повідомлення Загичка.pdf
-
-
Назва доказу:
5. «Повідомлення Гевчук»
-
Повʼязаний документ:
Повідомлення Гевчук.pdf
-
-
Назва доказу:
9. «Наказ на Гевчук- фахівець відділу сервісу»
-
Повʼязаний документ:
Наказ на Гевчук- фахівець відділу сервісу.pdf
-
-
Назва доказу:
10. «Наказ Загичка В.»
-
Повʼязаний документ:
Наказ Загичка В..pdf
-
-
Назва доказу:
2. «19 Довідка МТБ.docx»
-
Повʼязаний документ:
19 Довідка МТБ.docx.p7s
-
-
Назва доказу:
4. «19 Довідка МТБ»
-
Повʼязаний документ:
19 Довідка МТБ.docx
-
-
Назва доказу:
3. «18 Довідка працівники.docx»
-
Повʼязаний документ:
18 Довідка працівники.docx.p7s
-
-
Назва доказу:
1. «18 Довідка працівники»
-
Повʼязаний документ:
18 Довідка працівники.docx
-
-
Назва доказу:
11. «2 Довідка працівники»
-
Повʼязаний документ:
2 Довідка працівники.pdf
-
Прошу зобов’язати замовника скасувати рішення про визначенням переможцем та повідомлення про намір укласти договір щодо ФОП Загички Олени Олександрівни, відхилити її пропозицію та перейти до розгляду пропозиції учасника наступного за результатом аукціону.