• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування 25 автомобілів Вінницької обласної служби зайнятості)

ЗАКУПІВЛЯ ПРОВОДИТЬСЯ В МЕЖАХ КОШТОРИСУ ВИДАТКІВ НА 2024 РІК !!! Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Вінницький обласний центр зайнятості, код за ЄДРПОУ 05392714, м. Вінниця вул. Стрілецька 3-А, категорія: органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (цільові страхові фонди зі страхування на випадок безробіття). Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового соціального страхування України на випадок безробіття. Спосіб підтвердження п. 47 Особливостей визначений в тендерній документації. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу 16 пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної документації учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівель підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Замовник не приймає до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями!!!Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.

Завершена

61 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 306.00 UAH
Період оскарження: 09.10.2024 11:27 - 14.10.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 21d6b9a99e6e41339b4e3ef54c968d98
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-09-004459-a.c3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2024 16:45
Причина: Суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.11.2024 15:57
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 26.11.2024 15:57
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАГИЧКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Загичка Олена 380973412127 zagickaolena@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d0b6b2a27fae49bc8d916e1567e91acd
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно Протоколу №65 від 08.11.2024 року, (далі – Протокол визнання переможця) переможцем процедури закупівлі визначено ФОП Полянський Володимир Павлович.
08.11.2024 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник вважає Протокол визнання переможця безпідставним, неправомірним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступні фактори:
Відповідно вимог Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» від Учасників вимагалося:
«Вартість, використаних при наданні послуг, запчастин, комплектуючих та матеріалів не повинна перевищувати середню вартість по Україні. Запчастини, комплектуючі та матеріали, які використовуються під час проведення ремонту та технічного обслуговування автомобілів повинні бути новими, високої якості та сертифікованими для продажу на території України, що підтверджується гарантійним листом учасника !!!».
Згідно документу (файли – «Гарантійний лист щодо вартості та якості запчастин.pdf»), наданого Учасником ФОП Полянський Володимир Павлович, зазначено протилежну інформацію до тієї, що вимагається тендерною документацією, а саме зазначено, що вартість, використаних при наданні послуг, запчастин, комплектуючих та матеріалів перевищуватиме середню вартість по Україні:
Що не відповідає умовам технічних вимог, встановлених в тендерній документації.

Відповідно вимог Додатку №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» від Учасників вимагалося:
«4. Гарантійний лист щодо належної якості запчастин, комплектуючих та матеріалів, які використовуються під час проведення технічного обслуговування та ремонту автомобілів.»

Зазначений гарантійний лист в складі пропозиції Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович відсутній, що не відповідає умовам технічних вимог, встановлених в тендерній документації.

Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації від Учасників вимагалося надання:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 працівників із відповідним рівнем професійної або вищої освіти та підтвердження перебування з Роботодавцем в трудових відносинах (Додаються завірені належним чином копії трудових книжок із записом про прийом на роботу до Учасника Закупівлі або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи).
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації має бути оформлена за зразком зазначеним нижче!!!»;

«Зразок довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
(додаються копії трудових книжок з відповідним записом про прийом на роботу із
зазначенням посад, які відповідають предмету закупівлі) (без перекладу) або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи.

Замовник залишає за собою право перевірити інформацію щодо наявності найманих працівників у Учасника закупівлі !!!
У разі відмови працівника від запису до трудової книжки про прийом на роботу до роботодавця (Учасника закупівлі) є необхідність на такого найманого працівника надати в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття на роботу працівника відповідно до вимог Постанови КМУ «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу /укладення гіг-контракту» від 17.06.2015р. №413 ( форма повідомлення оновлена постановою КМУ від 26.07.2022 №835 !!!)
- До вище зазначеного повідомлення Учасник має також надати оригінал Квитанції № 2 про прийняття повідомлення органами ДФС з відповідною датою прийняття.

На виконання вище зазначеної вимоги Учасником ФОП Полянський Володимир Павлович надано документ, що міститься у файлі «Довідка про працівників.pdf», де зазначено інформацію про працівників:
Зокрема у вказаному документі зазначено інформацію про працівника – Полянський Володимир Павлович, однак на вказаного працівника в складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович відсутні копії трудових книжок з відповідним записом про прийом на роботу із зазначенням посад, які відповідають предмету закупівлі) (без перекладу) або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Також Скаржник зазначає, що відповідно до ст. 1 ЗУ «Про охорону праці»: «Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом)».
Відповідно до п. 14.1.226 ст. 14 Податкового кодексу України: «Самозайнята особа — платник податку, який є фізичною особою-підприємцем або провадить незалежну професійну діяльність за умови, що така особа не є працівником в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності».
Таким чином, фізична особа-підприємець не може визначатися працівником в розумінні чинного законодавства України, оскільки є самозайнятою особою.

Враховуючи викладене, пропозиція Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович має бути відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
У зв’язку з вищевикладеним звертаюсь з вимогою скасувати рішення про визнання Учасника ФОП Полянський Володимир Павлович переможцем та прийняти рішення про відхилення його тендерної пропозиції, укладати з ними договір – неприпустимо.
З вище зазначених документів видно, що Учасник ФОП Полянський Володимир Павлович не виконав умови тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 47ee520b5dd44d36b3269d0ffee1391e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-09-004459-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 21.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2024 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.11.2024 15:55
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2024 13:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: 21.11.2024р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №18688-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги Фізичною особою-підприємцем Загички Олени Олександрівни (РНОКПП учасника: 3334215889) від 12.11.2024 року №UA-2024-10-09-004459-a.а2., комісія постановила зобов'язати ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про визначення Фізичної особи – підприємця Полянського Володимира Павловича (РНОКПП: 2630600153) переможцем процедури закупівлі за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування 25 автомобілів Вінницької обласної служби зайнятості)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-10-09-004459-a. Керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Привести в дію рішення від 21.11.2024р. № 18688-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Скасувати рішення про визначення Фізичної особи – підприємця Полянського Володимира Павловича (РНОКПП: 2630600153)переможцем процедури закупівлі за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування 25 автомобілів Вінницької обласної служби зайнятості)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-10-09-004459-a.
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАГИЧКА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Загичка Олена 380973412127 zagickaolena@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 969ffa4e4a3c49b1b05ea14d7354ed26
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 22.10.2024 року Замовником було висунуто вимогу про усунення невідповідностей: «Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця Загички Олени Олександрівни згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1.Відповідно до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції має бути завантажений до електронної системи підписаний проект договору про закупівлю із зазначенням реквізитів Учасника, який повинен відповідати проекту договору, зазначеному в Додатку №5 до цієї тендерної документації, натомість Учасником не було завантажено підписаний проект договору про закупівлю із зазначенням реквізитів Учасника відповідно Додатку №5 тендерної документації. 2. На підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасником надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка не оформлена за Зразком, наведеним в Додатку №2 до тендерній документації, в ній не зазначено працівників які мають необхідні знання та досвід (не менше 3 працівників із відповідним рівнем професійної або вищої освіти та підтвердження перебування з Роботодавцем в трудових відносинах, відсутні завірені належним чином копії трудових книжок із записом про прийом на роботу до Учасника Закупівлі або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації має бути оформлена за зразком, наведеним в тендерній документації, та на підтвердження перебування з Роботодавцем в трудових відносинах мають надатись завірені належним чином копії трудових книжок із записом про прийом на роботу до Учасника Закупівлі або укладені цивільно-правові угоди з Учасником закупівлі або інші документи. 3. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано Лист в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у 2024р. Але згідно вимог тендерної документації Лист в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору має бути наданий саме за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника. 4. Учасником завантажено Договір №100 від 20.09.2024 р. про надання послуг субпідрядника/співвиконавця, але в Довідці про субпідрядників, наданій Учасником, не зазначена інформація про зазначеного в Договорі субпідрядника/співвиконавця. Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».

На виконання вище зазначеної вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржником було надано документи «2 Довідка працівники.pdf», «Наказ Загичка В..pdf», «Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту авто.pdf», «Наказ Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf», «Наказ на Гевчук- фахівець відділу сервісу.pdf», «Повідомлення Гевчук.pdf», «Повідомлення Загичка.pdf», «Повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf» «повідомлення Злотковський на слюсаря з ремонту агрегатів.pdf».

Скаржник зазначає, що було надано інформацію та документи на 4 працівників, що цілком задовольняє вимогу про наявність не менше 3 працівників, а саме:
1. Директор станції технічного обслуговування – Загичка В.В.
2. Слюсар з ремонту автомобілів – Злотковський Р.В.
3. Слюсар з ремонту агрегатів - Злотковський Р.В.
4. Фахівець відділу сервісу - Гевчук Богдан Ігорович

Тобто, навіть помилка в документації одного працівника, задовольняє вимоги документації щодо підтвердження наявності решти 3-ох працівників.

Таким чином, Скаржником було в повній мірі виконано вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей.

Окрім того, Скаржник зазначає, що в Україні, відповідно до ст. 8 Конституції України визнається і діє принцип верховенства права. Будь-які вимоги тендерної документації та інших підзаконних нормативно-правових актів повинні відповідати Конституції України та законам України.

Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
«16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:

1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;

2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»

Відповідно до п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»

Згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
«9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».

Таким чином, на рівні Закону закріплено можливість Учасників надавати нові, тобто створені після висунення вимоги про усунення невідповідностей, документи для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції.
Будь-які вимоги тендерної документації щодо надання документів чинних винятково з певного періоду, що передує вимозі про усунення невідповдностей, є не легітимними та не підлягають виконанню, оскільки суперечать ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Окрім того, відповідно до абз. 2 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей» документи, надані в період усунення невідповідностей, прирівнюються до документів (зокрема і в частині їх чинності), наданих до кінцевого строку подання пропозицій.

За логіки Колегії АМКУ, викладеної в №17804-р/пк-пз від 04.11.2024, при наявності в тендерній документації вимоги «Документи, що подаються в тендерній пропозиції повинні бути чинними на дату розкриття пропозицій», будь-які документи, створені, чи змінені Учасниками для виконання вимоги про усунення невідповідностей не відповідають вимогам тендерної документації, оскільки на дату розкриття пропозицій ще не існували, а відповідно і не були чинні.
За таких умов норми ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 фактично не діють, оскільки Учасники не фізично не можуть повернутися в минуле для створення, чи змінення документів, які будуть чинні на дату розкриття пропозицій.

Тобто, за таких умов, не лише наказ Про прийняття на роботу від 22.10.2024 №4-К, ПОВІДОМЛЕННЯ про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з датою формування повідомлення у страхувальника: 22.10.2024 та Квитанція №1 не відповідають вимогам тендерної документації, а також й інші документи, створені, або змінені після 18.10.2024 року не відповідають вимогам тендерної документації, зокрема створені або змінені 23.10.2024 року документи: 2 Довідка працівники.pdf, 8 Довідка про субпідрядника деталізовано.pdf, 20 Довідка досвід.pdf, Проект договору із реквізитами Учасника.pdf.
Тому прошу Колегію АМКУ переглянути своє рішення та звернути увагу на норми ст. 8 Конституції України та ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».

Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на дії Замовника

Номер: 74b0f9a9ae1b42b8ac1d8a22003cd4b2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-09-004459-a.a1
Назва: скарга на дії Замовника
Скарга:
щодо порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, а саме, визначення переможцем учасника, який не виправив виявлені Замовником помилки, та не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 28 Особливостей
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.10.2024 14:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.11.2024 15:58
Дата виконання рішення Замовником: 07.11.2024 14:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: 04.11.2024р. Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №17804-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги Фізичною особою-підприємцем Полянським Володимиром Павловичем від 24.10.2024 року №UA-2024-10-09-004459-a.а1., комісія постановила зобов'язати ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ скасувати рішення про визначення Фізичної особи – підприємця Загички Олени Олександрівни переможцем процедури закупівлі за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування 25 автомобілів Вінницької обласної служби зайнятості)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-10-09-004459-a. Керуючись ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Привести в дію рішення від 04.11.2024р. № 17804-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Скасувати рішення про визначення Фізичної особи – підприємця Загички Олени Олександрівни переможцем процедури закупівлі за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування 25 автомобілів Вінницької обласної служби зайнятості)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-10-09-004459-a.
Автор: ФОП Полянський Володимир Павлович, Полянський Володимир Павлович +380432524640 mazur15396@gmail.com http://stosklo.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9d8ff2428c4848c8b7ba04d7d5a4b59f
Заголовок пункту скарги: Визначення Замовником переможцем закупівлі учасника який не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовник визначив учасника переможцем закупівлі, незважаючи на невідповідності документів та інформації, які містить пропозиція учасника, після періоду виправлення помилок, порушивши вимоги власної тендерної документації
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір