• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезінфікуючи засоби та антисептики)

Торги не відбулися

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 10.07.2018 00:17 - 23.07.2018 00:00
Вимога
Без відповіді

Щодо відповіді корупціонера

Номер: b816ae0cb7724f2f930a66e31a788131
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-000002-c.a3
Назва: Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Шановний! Ми не будемо гаяти час на спілкування з корупціонером, читати якісь "пояснення" висмоктані з пальця для виправдання своїх корупційних дій. Вирішили одразу звернутися з заявами до контролюючих органів, бо проаналізувавши всі попередні закупівлі стає зрозумілим, що факт протягування у переможці свого постачальника та дискваліфікації економічно найвигідніших пропозицій для отримання хабаря - це вже не перший випадок!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

оскарження рішення Замовника

Номер: 6b2dc347535d472e800565606fec075e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-000002-c.a2
Назва: оскарження рішення Замовника
Вимога:
Тендерному комітету Комунального лікувально-профілактичного закладу Міський протитуберкульозний диспасер міста Маріуполя Оскарження рішення Замовника Шановний Замовнику! 06 серпня 2018 року був оприлюднений протокол № 36 Засідання тендерного комітету Комунального лікувально-профілактичний закладу «Міський протитуберкульозний диспансер м. Маріуполя», з гідно до якого відхилено мою тендерну пропозицію. З підставами наведеними в протоколі № 36 від 06 серпня 2018 року повністю незгодна з наступних підстав. На сам перед хочу звернути Вашу увагу на те, що при здійснені державних закупівель замовник зобов’язаний дотримуватися норм ЗУ «Про публічні закупівлі». В протоколі № 36 від 06 серпня 2018 року, згідно до якого моя тендерна пропозиція була відхилена, а вона до речі відповідає на всі 100% переліку технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, немає жодного посилання на ті норми законодавства України, на підставі яких моя пропозиція була відхилена. Щодо підстав (деякі з них є неправдивими), то по суті: По перше: В протоколі № 36 від 06 серпня 2018 року зазначено, що відсутні зразки етикеток та упаковок запропонованого Товару. Частиною другою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). В жодній нормі законодавства не вимагається при поставці товару надання зразка етикеток та упаковок запропонованого товару. Є незрозуміло для чого Замовником прописано таку вимогу! Щодо даного питання то Антимонопольний комітет України (відповідно до абзацу другого п.3 ст.7 ЗУ «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України та Рахункова палата здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, а відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України є органом оскарження») зазначає, що Замовник повинен обґрунтовувати необхідність встановлених в документаціях вимогах щодо надання зазначених документів, окрім тих що визначені в ЗУ «Про публічні закупівлі». Антимонопольний комітет України визнає дискримінаційними такі вимоги, які встановлені в документації конкурсних торгів, що неможливо пояснити необхідністю замовника. Також в своїй пропозиції мною в гарантійному листі № 20-11 від 20.07.2018 року було надано гарантію, що упаковка, маркування, транспортування відповідають вимогам чинного законодавства. При поставці дотримується цілісність упаковки з необхідними реквізитами виробника. Виходячи з вищенаведеного та інформації яка надана Замовником в цій документації, вимога Замовника щодо надання зразка етикеток та упаковок запропонованого товару, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, в іншому випадку така дія Замовника призводить до порушенням останнього норм ЗУ «Про публічні закупівлі». По друге: В протоколі № 36 від 06 серпня 2018 року зазначено, що відсутня довідка щодо захисту довкілля; така інформаціє є неправдива, оскільки якщо переглянутий завантажений мною документ під назвою «пропозиція_Міський_протитуберкульозний_диспансер_міста_Маріуполя» то на сторінці № 7 міститься довідка 20-06 від 20.07.2018 року в якій зазначено «Товар, згідно цінової пропозиції, відповідає вимогам чинних нормативно-правових актів щодо встановлених рівнів шкідливого фізичного впливу на навколишнє природне середовище і здоров'я людини», отже це є та сама довідка яка начебто мною не була надана. З цієї ситуації цікавить лише те, що ані голова тендерного комітету ані ще четверо членів комітету це не помітили, напевно просто ніхто належним чином і не розглядав мою пропозицію, або це службова недбалість, а це вже порушення Кримінального кодексу України (ст.. 367). По третє: В протоколі № 36 від 06 серпня 2018 року зазначено, що надано паспорт не в повному обсязі. Відповідно до Додатку 3 п. 6. Тендерної документації Замовником зазначено надання копії паспорту. Ніде жодного слова не йдеться, що обов’язково повинно бути надано саме усі сторінки паспорту без виняток. Мною було надано скановані копії всіх сторінок паспорту на яких міститься інформація, а от яка така важлива інформація може міститися на пустих сторінка для Замовника то це в же мені не відома. Така підстава є лише приводом для Замовника і не більш того. Мною було повністю виконано вимогу зазначену Додатку 3 п. 6. Тендерної документації. По четверте: В протоколі № 36 від 06 серпня 2018 року зазначено, що не всі документи відповідного формату PDF. Так мною деякі документи були подані в іншому форматі (JPG). Всі ці документи є повністю зрозумілими та такий формат відкривається на любому комп’ютері, без винятку. Відхилення моєї пропозиції за такою підставою це лише привід для Замовника. Ще раз наголошую, що Антимонопольний комітет України зазначає, що Замовник повинен обґрунтовувати необхідність встановлених в документаціях вимогах щодо надання зазначених документів, окрім тих що визначені в ЗУ «Про публічні закупівлі». Антимонопольний комітет України визнає дискримінаційними такі вимоги, які встановлені в документації конкурсних торгів, що неможливо пояснити необхідністю замовника. Чому саме документи повинні бути саме і тільки в форматі PDF є невідомо, обґрунтування Замовником не зазначено. Згідно до вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Вимагаю: - усунути порушення які допущені в проведені закупівлі «ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-10-00000-с», а саме скасувати прийняте рішення про дискваліфікацію ФОП Яцьковська Ірина Володимирівна, та в подальшому діяти виключно до норм діючого законодавства України!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Дякуємо вам за вашу участь у відкритих торгах та за це запитання. Однак ознайомившись з даною скаргою хочемо зазначити наступне: 1). По першому питанню повідомляємо, що вимоги тендерної документації потенційними учасниками можуть бути оскаржені, або внесені Замовником відповідні зміни у відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» тільки до кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Після кінцевого строку подання тендерних пропозиції, кожен учасник не має право оскаржувати умови тендерної документації, та повинен виконати усі кваліфікаційні та технічні умови тендерної документації. У разі не відповідності тендерної пропозиції вимогам Замовника, які вказані у тендерній документації, така пропозиція повинна бути відхилена відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому відсутність документів, а саме: зразків етикеток, що передбачено умовами тендерною документацією, є підставою для відхилення вашої тендерної пропозиції, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2). По другому питанню повідомляємо, що так дійсно є довідка про відповідність запропонованого товару шкідливого фізичного впливу на навколишнє середовище. Однак звертаємо вашу увагу, що тендерною документацією передбачено, що кожен учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики товару передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а відповідно до п.3 ч.2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, а вашою пропозицію не передбачається застосування заходів із захисту довкілля. 3). По третьому питанню повідомляємо, що замовником у складі тендерної документації вказано, що учасник повинен надати копію паспорту, а ні окремі сторінки паспорту тому надання окремих сторінок паспорту свідчить про надання документу не в повному обсязі. 4). По четвертому питанню повідомляємо, що Замовником вимагалось надання учасником документів в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF. Тобто Замовником не вказувалось, що учасник має право подавати документи в інших форматах, або не через електронну систему закупівель. Тому надання документів в інших форматах окрім PDF, є не відповідність умовам тендерної документації. Також додатково нагадуємо, що усі роз’яснення умов тендерної документації, або внесення змін до неї робляться тільки до кінцевого строку подання тендерних пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 7aa9ac5ad0634300b647a87a2698937e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-000002-c.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Шановний! Така "аргументація" відхилення економічно найвигіднішої пропозиції не витримує жодної критики і вказує на корупційну заангажованість посадових осіб Замовника. Замовник зазначив, що в документації торгів прописано 1713 шт. та 300 кг. продукції, тоді як ми запропонували 2025 шт. та 12 мішків хлорного вапна продукції, що є неможливим для укладання договору. С такими цинічними аргументами в протоколах відхилення ми ще не стикалися. Ми запропонували саме той об"єм продукції, який бажав отримати Замовник. Запропонували 900 флаконів засобу НОР-Експрес по 100мл. замість 600 флаконів по 150 мл., що по об"єму складає 90 літрів. А 12 мішків Хлорного вапна по 25 кг. і є 300 кг. продукції, як того вимагав Замовник (зверніть увагу, що інші учасники теж запропонували продукцію в 20кг. мішках!!!!). Далі, Замовник зазначив, що у нас відсутня довідка у довільній формі з порівняльною таблицею запропонованого товару з предметом закупівлі згідно Додатку №4. Але ж в Додатку №4 зазначено: У разі якщо Учасник пропонує аналог товару – він повинен надати належним чином засвідчені копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації, або довідку у довільній формі з порівняльною таблицею запропонованого товару з предметом закупівлі по кожній позиції оокремо. Ми виконали цю вимогу, надавши документи, підтверджуючі еквівалентність: свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючих засобів, висновки сан-гіг. експертизи, сертифікати якості на продукцію, методичні вказівки завірені печаткою. Саме за цими документами проводиться порівняння та визначається еквівалентність запропонованої продукції заявленій в документації. Ми чітко розуміємо, що два інших учасника цих торгів є пов"язаними між собою особами, які є в корупційному зговорі з посадовими особами Замовника. Їх комерційні пропозиції впритул до очікуваної вартості торгів. За час аукціону вони не зробили жодної спроби конкурувати по ціні. В пропозиції наступного учасника подане хлорне вапно, яке не має свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу. Замість нього Учасник надав якийсь документ, який начебто дозволяє реалізовувати дезінфікуючий засіб Хлорне вапно без свідоцтва. Нагадуємо Замовнику,що він закуповує ДЕЗІНФІКУЮЧІ ЗАСОБИ, а Закон забороняє використання та закупівлю дезінфікуючих засобів без свідоцтва про Державну реєстрацію дезінфікуючих засобів ( посилання на Закон ми додаємо в прикріпленому файлі). Враховуючи вищевикладене вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Дякуємо вам за вашу участь у відкритих торгах та за це запитання. Однак ознайомившись з даною скаргою хочемо зазначити наступне: 1) Що безпідставне звинувачення Замовника та членів тендерного комітету у корупційному зговорі з учасниками торгів є наклепом, та карається Законом. Якщо ви маєте такі докази просимо їх надати у письмовій формі до нашої організації. У разі їх відсутності, ми вимушені будемо звернутися до правоохоронних органів за захистом наших прав; 2) Також хочемо наголосити, що замовником закуповувалось саме 1713 штук та 300 кг., а ні 12 мішків та 2025 шт., Технічною частиною чітко визначено кількість, якість та технічні характеристики предмету закупівлі. У разі закупівлі у розрізі вашої пропозиції товару та укладання Договору на підставі запропонованого вами Товару у кількості, як вами зазначено у Тендерній формі пропозиції, Управління Державного Казначейства України у Донецької обл. не змогло би прийняти від нас цей Договір та взяти юридичні та бюджетні зобов’язання; Крім того, якщо б ви побачили ,що ваша пропозиція не співпадає з вимогами Оголошення, то для цього існує «Період уточнень» де обговорюються і вирішуються всі запитання. Та мабуть ви не звернули увагу на цю різницю, тому перед тим як ображати та звинувачувати наш тендерний комітет, просимо надалі звертати увагу на такі розходження. 3) Відповідно до Додатку 4 ТД дійсно кожен учасник у складі ТД повинен був надати У разі якщо Учасник пропонує аналог товару – він повинен надати належним чином засвідчені копії документів, видані уповноваженими на це органами, які підтверджують еквівалентність запропонованого товару, зазначеному у цій документації, або довідку у довільній формі з порівняльною таблицею запропонованого товару з предметом закупівлі по кожній позиції окремо. Однак ознайомившись з вашими документами не можливо встановити, що запропонований Товар вами відповідає усім технічним вимогам, як еквівалент, тому тендерний комітет і вважає, що додатково ви повинні були надати довідку у довільній формі з порівняльною таблицею запропонованого товару з предметом закупівлі по кожній позиції окремо. Однак вона була відсутня у вашій тендерній пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено