-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Ударний безпілотний авіаційний комплекс «Горобець 10» або еквівалент)
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Ударний безпілотний авіаційний комплекс «Горобець 10» або еквівалент). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 2000000,00 грн. ,без ПДВ. Код економічної класифікації видатків бюджету: 3110. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: жовтень 2024 року. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
дискримінаційні вимоги Замовника
- рішення від 07.10.2024 №16376.pdf 12.10.2024 19:43
- Додаток №2.docx 12.10.2024 19:43
- Договір 101.pdf 12.10.2024 19:43
- Договір 86.pdf 12.10.2024 19:43
- Договір 222.pdf 12.10.2024 19:43
- Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024 ).pdf 12.10.2024 19:46
- Скарга_до_АМКУ_ФОП_Бігун_В_О.docx.pdf.asice 12.10.2024 20:09
- Скарга_до_АМКУ_ФОП_Бігун_В_О.docx_Validation_Report.pdf 12.10.2024 20:09
- Скарга_до_АМКУ_ФОП_Бігун_В_О.docx.pdf 12.10.2024 20:09
- sign.p7s 12.10.2024 20:11
- рішення від 15.10.2024 № 16797.pdf 15.10.2024 16:38
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації (запит Замовнику) від 22.10.2024 № 1740.pdf 22.10.2024 19:07
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2024 № 17638.pdf 30.10.2024 17:05
- рішення від 30.10.2024 № 17638.pdf 04.11.2024 11:39
- скарга закупівлі.docx 15.10.2024 23:10
- Протокол (2) (2).doc 15.11.2024 13:43
- Протокол (2) (2).doc 15.11.2024 13:47
Пункт скарги
Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних Учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурентному змаганні.
Відповідно до Додаток 2 “Технічна специфікація” Тендерної документації Замовником встановлено наступне :
“Протягом 4 (чотирьох) робочих днів з дня проведення електронного аукціону електронною системою закупівель Учасник повинен представити та продемонструвати 1 комплект товару на відповідність всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації, про що складається протокол випробування товару. У разі невідповідності товару всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Учасника.”
Вважаю вищевказану вимогу Замовника - дискримінаційними в силу наступного:
Зразки товару не є складовою Пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків умовам Документації чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозицій учасників відповідно до вимог статті 31 Закону.
Вищезазначені вимоги обмежують права скаржника на рівну конкуренцію та містять дискримінаційний характер для усіх потенційних учасників закупівлі. Тому відповідно статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Крім того дії Замовника в частині зазначеної вище умови Документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону та один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Також встановлена вимога є дискримінаційною та такою, що порушує чинне законодавство України. Частиною 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у Документації зазначаються такі відомості, в тому числі:
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
При цьому, згідно ч. 5 ст. 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності. Як доказ цього надаємо таблицю з списком акредитованих органів з оцінки відповідності, яка доступна за посиланням: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024 ).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2.docx
-
-
Назва доказу:
підтвердження спроможності виконання Скаржником договорів поставки товару
-
Повʼязаний документ:
Договір 101.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження спроможності виконання Скаржником договорів поставки товару
-
Повʼязаний документ:
Договір 222.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження спроможності виконання Скаржником договорів поставки товару
-
Повʼязаний документ:
Договір 86.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 07.10.2024 №16376.pdf
-
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника видалити у Додатку 2 Документації наступну вимогу як таку, що є дискримінаційною: “Протягом 4 (чотирьох) робочих днів з дня проведення електронного аукціону електронною системою закупівель Учасник повинен представити та продемонструвати 1 комплект товару на відповідність всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації, про що складається протокол випробування товару. У разі невідповідності товару всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації Замовник відхиляє Тендерну пропозицію Учасника.”
Зауважимо, що хоча Замовником на виконання ч. 4 ст. 23 Закону формально і зазначено у тендерній документації «або еквівалент», проте еквіваленту не існую з підстав які вже обґрунтовано і зазначались вище, а саме: кожна складова частина предмету закупівлі прописана під конкретного виробника/постачальника. Таким чином, вимоги до обладнання вказані настільки деталізовано, що запропонувати будь-які аналоги неможливо, оскільки вони не відповідатимуть умовам технічної специфікації. З огляду на встановлення саме таких дискримінаційних вимог ,Замовник намагається звузити можливість кількості учасників, які мають можливість перемогти і виконати предмет закупівлі пропонуючи інші продукти та торгові марки з не гіршими показниками та можливостями що здатні виконати предмет закупівлі. Зазначене дає підстави вважати, що встановлення саме таких дискримінаційних вимог тендерної документації щодо предмету закупівлі, що технічні вимоги до обладнання у тендерній документації усвідомлено виписані заздалегідь під конкретного постачальника/виробника товару, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вимоги тендерної документації викладено таким чином, що фактично, призводить до відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, з огляду на технічні вимоги до предмету закупівлі , що не відповідає ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, вимоги тендерної документації у цій частині порушують не тільки безпосередньо ч. 4 ст. 23 Закону, а й основоположні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників зазначених у ст. 5 Закону, зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням.
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 07.10.2024 №16376.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження спроможності виконання Скаржником договорів поставки товару
-
Повʼязаний документ:
Договір 101.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження спроможності виконання Скаржником договорів поставки товару
-
Повʼязаний документ:
Договір 222.pdf
-
-
Назва доказу:
підтвердження спроможності виконання Скаржником договорів поставки товару
-
Повʼязаний документ:
Договір 86.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документаці
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 09.07.2024 ).pdf
-
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме прибрати завищені параметри до товарів, надмірну деталізацію характеристик, привести тендерну документацію в порядок згідно чинного законодавства.
“Учасник повинен представити та продемонструвати 1 комплект товару на відповідність всім технічним вимогам та якісним характеристикам відповідно Технічній специфікації, про що складається протокол випробування товару."
Згідно ч. 5 ст. 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності. А тому не може складати протоколи випробувань.
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2.docx
-
Зобовязати замовника надати документ який підтверджує акредитацію на здійснення випробувань та видачу протоколів випробування.