-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Пальне (Бензин А-95, дизельне пальне)
Завершена
581 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 818.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 818.00 UAH
Період оскарження:
08.10.2024 16:55 - 26.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
0c0c4aee332542808793f0c7f5992ec1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-08-013210-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 10.10.2024 15:02
- Скарга_10_10_2024_на умови ВК Кременчуцької міської ради.pdf 10.10.2024 15:02
- Скарга_10_10_2024_на умови Замовника UA-2024-10-08-013210-a.docx 10.10.2024 15:02
- Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_ІФС.pdf 10.10.2024 15:02
- ДП сертифікат _паспорт_декларація (1).pdf 10.10.2024 15:02
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 10.10.2024 15:02
- sign.p7s 10.10.2024 15:03
- рішення від 14.10.2024 № 16757.pdf 14.10.2024 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2024 № 17135.pdf 22.10.2024 14:31
- рішення від 21.10.2024 № 17135.pdf 24.10.2024 14:19
- Відповідь по Скарзі.doc 16.10.2024 14:10
- Пояснення по суті скарги.PDF 16.10.2024 14:10
- Розпорядження №9-Р.PDF 16.10.2024 14:10
- Розпорядження №138-В.PDF 16.10.2024 14:10
- Розпорядження №161-В.PDF 16.10.2024 14:10
- Розпорядження №164-Р.PDF 16.10.2024 14:10
- 248_внесення змін до ТД.doc 24.10.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2024 15:11
Дата розгляду скарги:
21.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2024 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2024 14:19
Дата виконання рішення Замовником:
24.10.2024 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.10.2024 №17135-р/пк-пз до тендерної документації були внесені зміни (Протокол №08-17/1/248 від 24.10.2024).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ec876e3266f743da9d8fefe334ca934b
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС у праві господарського відання або користування та можуть запропонувати АЗС в кожному «регіоні» України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 1 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС у праві господарського відання або користування та можуть запропонувати АЗС в кожному «регіоні» України:
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників виключно двох видів докементального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
1) АЗС у праві власності Учасника ;
Або
2) скан-копія документу, який посвідчує його право господарського відання щодо АЗС, зазначених у довідці, а у разі, якщо АЗС, зазначені у довідці, знаходяться у користуванні – копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг, партнерського договору або іншого правочину.
Тобто, Замовник нібито визначив можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть запропонувати АЗС парнера, при цьому обмежив такий партнерський договір умовою, що останній повинен передбачати право користування АЗС.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності або господарського відання АЗС/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
Стаття 136 Господарського кодексу передбачає, що господарське відання АЗС - це речове право суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за цим власником, з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами.
Тобто, Замовником передбачено можливість взяти участь у закупівлі виключно учасникам, яка за своєю суттю мають однакові майнові права на АЗС – власні/господарське відання/користування, - які за своєю суттю мають однакові ознаки прамомочностей суб’єкта, а саме – право володіння/користування/оренди(господарське відання, яке передбачає речові права суб’єкта підприємнитва (власника) АЗС).
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування АЗС (матеріально-технічною базою), оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС у праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/господарському віданні або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/господарське відання, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Також зазначаємо, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (в частині наявності матеріально-технічної бази учасника).
Дискримінаційні вимоги в частині наявності АЗС в кожному регіоні України, окрім анексованих, тимчасово окупованих територій та територій активних бойових дій:
Замовник встановлює обмежувальну вимогу в частині наявності АЗС в кожному «регіоні» України з огляду на наступне:
- по перше, Систему адміністративно-територіального устрою України складають, з урахуванням статті 132 Конституції України, Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села, а отже, законодавство України не містить такого поняття територіального поділу як «регіон» України. Зазначені невизначені вимоги Замовника не дають можливості Скаржника підготувати тендерну пропозицію у належний спосіб, а саме – тендерна документація не визначає конкретну кількість «регіонів», у яких Скаржник має надати підтвердження можливості здійснення заправки автомобілів Замовника.
- По-друге, у випадку, якщо Замовник таким формулюванням вимог тендерної документації, передбачав наявність АЗС у кожній області України, - Замовник встановлює обмежувальну дискримінаційну вимогу в частині наявності АЗС, оскільки задовільнити її зможе обмежена кількість учасників.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами (з урахуванням вимог в частині місцезнаходження АЗС):
БРСМ - НАФТА Полтавська обл., м. Кременчук, пр-т. 50-и річчя Жовтня, 100
БРСМ - НАФТА Полтавська обл., м. Кременчук, пр-т Полтавський, 2В
АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України (майже у кожній області), але при цьому не має АЗС в:
- Донецькій області;
- Луганській області,
З інформація про мережу АЗС та карту з зображенням місцезнаходження АЗС можливо ознайомитись за посиланням: https://brsm-nafta.com/map .
Також зазначаємо, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (в частині наявності матеріально-технічної бази учасника).
1.1. В Додатку № 1 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС у праві господарського відання або користування та можуть запропонувати АЗС в кожному «регіоні» України:
Дискримінаційна вимога в частині надання учасниками партнерських договорів щодо користування АЗС
Замовник встановив обмежувальні умови в частині наявності у учасників виключно двох видів докементального підтвердження наявності у учасника можливості здійснення відпуску Товару на АЗС:
1) АЗС у праві власності Учасника ;
Або
2) скан-копія документу, який посвідчує його право господарського відання щодо АЗС, зазначених у довідці, а у разі, якщо АЗС, зазначені у довідці, знаходяться у користуванні – копію чинного договору оренди/лізингу/надання послуг, партнерського договору або іншого правочину.
Тобто, Замовник нібито визначив можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть запропонувати АЗС парнера, при цьому обмежив такий партнерський договір умовою, що останній повинен передбачати право користування АЗС.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві власності або господарського відання АЗС/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві користуванні.
Стаття 136 Господарського кодексу передбачає, що господарське відання АЗС - це речове право суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за цим власником, з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим Кодексом та іншими законами.
Тобто, Замовником передбачено можливість взяти участь у закупівлі виключно учасникам, яка за своєю суттю мають однакові майнові права на АЗС – власні/господарське відання/користування, - які за своєю суттю мають однакові ознаки прамомочностей суб’єкта, а саме – право володіння/користування/оренди(господарське відання, яке передбачає речові права суб’єкта підприємнитва (власника) АЗС).
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів та власниками АЗС, але такі договори не можуть підтверджувати право користування АЗС (матеріально-технічною базою), оскільки предметом є – купівля-продаж ПММ у вигляді талонів на паливо, а не право користування матеріально-технічною базою АЗС, що є правомочністю власника на рівні з володінням і розпорядженням.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС у праві користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності/господарському віданні або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС ( так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/господарське відання, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Також зазначаємо, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (в частині наявності матеріально-технічної бази учасника).
Дискримінаційні вимоги в частині наявності АЗС в кожному регіоні України, окрім анексованих, тимчасово окупованих територій та територій активних бойових дій:
Замовник встановлює обмежувальну вимогу в частині наявності АЗС в кожному «регіоні» України з огляду на наступне:
- по перше, Систему адміністративно-територіального устрою України складають, з урахуванням статті 132 Конституції України, Автономна Республіка Крим, області, райони, міста, райони в містах, селища і села, а отже, законодавство України не містить такого поняття територіального поділу як «регіон» України. Зазначені невизначені вимоги Замовника не дають можливості Скаржника підготувати тендерну пропозицію у належний спосіб, а саме – тендерна документація не визначає конкретну кількість «регіонів», у яких Скаржник має надати підтвердження можливості здійснення заправки автомобілів Замовника.
- По-друге, у випадку, якщо Замовник таким формулюванням вимог тендерної документації, передбачав наявність АЗС у кожній області України, - Замовник встановлює обмежувальну дискримінаційну вимогу в частині наявності АЗС, оскільки задовільнити її зможе обмежена кількість учасників.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих партнером Скаржника, у мережі АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір, за наступними адресами (з урахуванням вимог в частині місцезнаходження АЗС):
БРСМ - НАФТА Полтавська обл., м. Кременчук, пр-т. 50-и річчя Жовтня, 100
БРСМ - НАФТА Полтавська обл., м. Кременчук, пр-т Полтавський, 2В
АЗС мережі БРСМ-нафта, яка розповсюджена по всій території України (майже у кожній області), але при цьому не має АЗС в:
- Донецькій області;
- Луганській області,
З інформація про мережу АЗС та карту з зображенням місцезнаходження АЗС можливо ознайомитись за посиланням: https://brsm-nafta.com/map .
Також зазначаємо, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються (в частині наявності матеріально-технічної бази учасника).
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95, дизельне пальне згідно з ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-08-013210-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС у праві господарського відання або користування та можуть запропонувати АЗС в кожному «регіоні» України.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9da08d763258462ea248e26ca6624d79
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 1 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT ):
«Учасник має надати в складі пропозиції копії Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT ).»
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є Товар: «Бензин А-95, дизельне пальне
згідно з ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива та Бензину А-95, а саме – ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, - не передбачено наявність до даного виду Товару - Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT ).
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельного палива та Бензину А-95, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності, паспорт якості та Декларацію про відповідність на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0, що передбачено національним стандартом до Дизельного палива;
2) Сертифікат відповідності, паспорт якості та Декларацію про відповідність бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, що передбачено національним стандартом до Бензинів;
Враховуючи вищезазначене, вимоги Додатку № 1 до тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей, в частині надання учасниками:
- Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT ).
«Учасник має надати в складі пропозиції копії Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT ).»
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є Товар: «Бензин А-95, дизельне пальне
згідно з ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива та Бензину А-95, а саме – ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, - не передбачено наявність до даного виду Товару - Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT ).
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельного палива та Бензину А-95, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності, паспорт якості та Декларацію про відповідність на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0, що передбачено національним стандартом до Дизельного палива;
2) Сертифікат відповідності, паспорт якості та Декларацію про відповідність бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, що передбачено національним стандартом до Бензинів;
Враховуючи вищезазначене, вимоги Додатку № 1 до тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей, в частині надання учасниками:
- Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT ).
×
-
Назва доказу:
Документи передбачені національним стандартом до Бензину А-95
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_1_ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи передбачені національним стандартом до Дизельного палива
-
Повʼязаний документ:
ДП сертифікат _паспорт_декларація (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Бензин А-95, дизельне пальне згідно з ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-08-013210-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT).