• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації

Завершена

28 754.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 287.55 UAH
Період оскарження: 08.10.2024 16:38 - 16.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконного рішення ЗАМОВНИКА про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СФЕРА»

Номер: 961ab50782b24be1aab2509d145cb363
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-08-012862-a.c1
Назва: Щодо незаконного рішення ЗАМОВНИКА про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СФЕРА»
Вимога:
Рішення ЗАМОВНИКА про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «СФЕРА» є незаконним. ПО- ПЕРШЕ Пропозиція ТОВ «СФЕРА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації. Учасник не зазначив у складі пропозиції інформацію про виробника запасної частини, тому пропозиція повинна була бути відхилена Замовником відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення кваліфікаційним, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації……». Також, Замовником в п. 4 Додатку 1 встановлений Перелік інформації, що подається Учасником в складі його пропозиції (у вигляді файлів), та вимоги до неї (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Так: - п. 1 вимагається надати Заповнену форму «Тендерна пропозиція» до Тендерної документації. Форма «Тендерна пропозиція» наведена у Додатку 4 тендерної документації. Формою передбачено самостійне заповнення учасником Таблиці 1 та зазначення відповідної інформації, а саме Замовником читко вимагалося вказати найменування та виробника запасної частини, що пропонується для встановлення, а саме, визначена окрема колонка під назвою «Найменування, виробник запасної частини». - п. 4 вимагається надати Інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються Замовником відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації. В Таблиці 1 Поточний ремонт пожежної сигналізації Додатку 2 також є окрема колонка під назвою «Найменування, виробник запасної частини», тобто читко зазначено вказати найменування та виробника запасної частини, що пропонується для встановлення. Натомість, тендерна пропозиція ТОВ "СФЕРА" (файл Тендерна пропозіція Додаток 4) а також інформація, щодо Додатку 2, яку надав учасник (файл Згода з тех.завданням Додатка 2) не містять інформацію про назву виробника запасних частин, що пропонуються для встановлення. Наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Разом з тим, всупереч нормам пункту 43 Особливостей, замовником було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 23.10.24,14:26, яке не містило самої вимоги, а зокрема було зазначено: « не вказав виробника запасної частини». Замовник порушув основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, порушення вимог пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ПО-ДРУГЕ, Відповідно п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником вимагалося надати: «2.2. До довідки додати на кожного працівника, зазначеного в довідці: - документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: наказ про призначення на роботу/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ). - на керівника (-ів) робіт документи про освіту, стаж роботи та посвідчення та витяги/виписки з протоколів щодо навчання з питань охорони праці та навчання з пожежної безпеки. - на електромонтерів та налагоджувальників копію документу про одержання кваліфікації (свідоцтво або диплом або сертифікат або посвідчення або інший документ згідно чинного законодавства); документ про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000В; посвідчення та витяги/виписки з протоколів про навчання та перевірки знань з питань: правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13), правила охорони праці пiд час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07); документи про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників відповідно до положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (Карта або Довідка); чинні на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікати про проходження психіатричного огляду, сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду або довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин; висновок психофізіологічної експертизи.» Учасником ТОВ «СФЕРА» не надано у складі пропозиції висновок психофізіологічної експертизи на електромонтерів та налагоджувальників, що зазначені у Довідці про наявність працівників. Тобто, уповноважена особа не перевірила наявність всіх документів учасника ТОВ «СФЕРА» відповідно до своїх вимог, що викладені в тендерній документації, не виявила невідповідність та не включила дану невідповідність у документах учасника ТОВ «СФЕРА» у вимогу про усунення порушення, тим самим порушила вимоги частина 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Особливостей. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Дніпроспецмонтаж» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Вимагаємо скасувати прийняте неправомірне рішення № 344 від 23.10.2024 про визначення переможця ТОВ «СФЕРА» В Протилежному випадку ТОВ «Дніпроспецмонтаж» реалізує своє право на оскарження такого рішення в Антимонопольному комітеті України у порядку визначеному пунктами 55-67 Особливостей та ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ ВИРОБНИКА У ФОРМІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 1.1. Ствердження Скаржника про те, що пропозиція ТОВ «СФЕРА» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі документації оскільки учасник не зазначив у складі пропозиції інформацію про виробника запасної частини, не відповідає дійсності з наступних причин. Замовником в Додатку 1 до тендерної документації встановлений перелік інформації, що подається Учасником у складі Тендерної пропозиції, а саме: - п.1 Заповнену форму «Тендерна пропозиція» до Тендерної документації; - п.4 Інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються Замовником відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації; - п. 9 Документи, які підтверджують якість обладнання, що замінюється (згідно з Додатком 2): - Акумулятор 12V 9Ah – технічний паспорт; інструкція з експлуатації, сертифікат відповідності; - БЖ 1230 Блок безперебійного живлення 12В 3А ТІРАС – технічний паспорт, інструкція з експлуатації ; - ППКП Тірас 16.128П – сертифікат відповідності (декларація про відповідність), інструкція з експлуатації; - СПД-3 – сертифікат відповідності, паспорт виробу. ТОВ «СФЕРА» у складі тендерної документації 14.10.2024 року оприлюднено файл «Тендерна пропозиція Додаток 4.pdf» разом з документами, що передбачалися вимогами тендерної документації, а саме Додатком 1 «Документи, які підтверджують якість обладнання, що замінюється (згідно з Додатком 2)»: - Акумулятор 12V 9Ah – технічний паспорт; інструкція з експлуатації, сертифікат відповідності; - БЖ 1230 Блок безперебійного живлення 12В 3А ТІРАС – технічний паспорт, інструкція з експлуатації ; - ППКП Тірас 16.128П – сертифікат відповідності (декларація про відповідність), інструкція з експлуатації; - СПД-3 – сертифікат відповідності, паспорт виробу». На підтвердження відповідності вказаним вимогам ТОВ «СФЕРА» 14.10.2024 року завантажено файл «Паспорти, інструкції, сертифікати обладнання. pdf.» де чітко вказано назву виробника та конкретні модифікації запасних частин, що вимагалися закупівлею. При цьому у тендерної пропозиції Учасника також були вказані ті ж самі конкретні модифікації запасних частин, що вимагалися закупівлею. Але в таблиці заповненої форми «Тендерна пропозиція» Учасник не вказав виробника обладнання. Тому, керуючись пунктом 43 Особливостей, а саме: «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Замовником на вимогу п. 43 Особливостей 22.10.2024 р. було оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. У вказаний строк Учасник надав необхідні документи: адже 22.10.2024 року ним було оприлюднено надано файл «Тендерна пропозіція Додаток 4 ще.pdf», де вказана невідповідність виправлена у повному обсязі. При цьому ані якісні ані кількісні характеристики предмета закупівлі змінені не були. 1.2. Ствердження Скаржника, що нібито аналогічна ситуація була розглянута органом оскарження UA-2023-07-04-012858-a № 12298-р/пк-пз від 08.08.2023 та №13840-р/пк-пз від 31.08.2023 де Замовника було зобов’язано скасувати своє рішення також не відповідає дійсності, адже у вказаних документах Замовник не скористався своїми правами у відповідності до п.43 Особливостей та не зобов'язав учасників виправити невідповідності, що мали місце у документах. 2.ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ 2. Ствердження Скаржника що нібито уповноважена особа Замовника не перевірила наявність всіх документів учасника ТОВ «СФЕРА» відповідно до своїх вимог, що викладені в тендерній документації, не виявила невідповідність та не включила дану невідповідність у документах учасника ТОВ «СФЕРА» у вимогу про усунення порушення, тим самим порушила вимоги частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Особливостей також є необґрунтованими та такими, що не відповідають дійсності з наступних причин: Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовником в п.п.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати на працівників «документи про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників відповідно до положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (Карта або Довідка); чинні на момент розкриття тендерних пропозицій сертифікати про проходження психіатричного огляду, сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду або довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин; висновок психофізіологічної експертизи.» На виконання вимоги ТОВ «СФЕРА» окрім інших документів, надано у складі тендерної пропозиції файл «мед. документи виконавців compressed (1).pdf», у якому надані «Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», в яких пунктом 7 вказані результати огляду у вигляді висновку наступного змісту: «Психіатричних, у тому числі спричинених вживанням психоактивних речовин, протипоказань для виконання Робот з підвищеною небезпекою та ДЕУ не має.». Також на кожного працівника є у наявності висновок медичної комісії про придатність до роботи на вказаних посадах, медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду на кожного працівника та карта на кожного працівника, якій підлягав попередньому медичному огляду. Враховуючи, що прямий вимоги щодо надання окремого висновку психофізіологічної експертизи у тендерної документації не було, тому це вказано через крапку з запятой, як ії не має і у вказаному нормативному документі МОЗ України, ТОВ «СФЕРА» виконані вказані вимоги у повному обсязі. Таким чином, ТОВ «СФЕРА» було надано вичерпний перелік документів про проходження попереднього (періодичного) огляду працівників відповідно до положень наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», чим виконано вимоги Замовника у повному обсязі. Тому, необхідності включення невідповідності до вимоги про усунення порушення, якого не існує не було.
Статус вимоги: Не задоволено