-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
ДК 021:2015 код – 09130000-9 Нафта і дистиляти Дизпаливо
Завершена
79 065.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 395.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 395.33 UAH
Період оскарження:
08.10.2024 15:21 - 19.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
b5095f92f87b405585bc7a1b07f914f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-08-009848-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf 11.10.2024 11:41
- Скарга від 11.10.2024 року на умови документації Українське водопровідно - каналізаційне підприємство.pdf 11.10.2024 11:41
- Скриншот з карти Google з зображенням відстані від м. Українка до АЗС у м. Обухів.PNG 11.10.2024 11:41
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 11.10.2024 11:41
- Скарга від 11.10.2024 року на умови документації UA-2024-10-08-009848-a.docx 11.10.2024 11:41
- sign.p7s 11.10.2024 11:42
- Рішення від 14.10.2024 № 16735.pdf 14.10.2024 17:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2024 № 17148.pdf 22.10.2024 15:00
- Рішення від 21.10.2024 № 17148.pdf 24.10.2024 14:20
- пояснення АМКУ УКРАЇНСЬКЕ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО.docx.doc 16.10.2024 15:27
- пояснення Українське ВКП_0001.pdf 16.10.2024 15:33
- Протокол зміни рішення АМКУ 211024.docx 30.10.2024 10:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2024 12:22
Дата розгляду скарги:
21.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.10.2024 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2024 14:20
Дата виконання рішення Замовником:
17.11.2024 14:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на підставі рішення органу оскарження 17148 – р/пк-пз від 21.10.2024р.
в уповноваженої особи виникла необхідність у внесенні змін до тендерної документації, а саме:
1. Внести зміни у тендерну документацію та викласти у новій редакції згідно вимог рішення органу оскарження 17148 від 21.10.2024р.
2. Внести зміни у Додаток 5 до тендерної документації викласти у новій редакції згідно вимог рішення органу оскарження 17148- р/пк-пз від 21.10.2024р.
Зміни свнесено Порушення усунто.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c581129da1714a65827de48e8f78917a
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення «талону», яке наведено у тендерній документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавств
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником 08.10.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію Затверджену Протоколом Уповноваженої особи № 30/04 від 30.04.2024р., який містить в Додатку № 5 до ТД Технічні вимоги до предмету закупівлі.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1.В Додатку № 5 до ТД: Замовником встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення «талону», яке наведено у тендерній документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність та мають АЗС в МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА:
«Особливості умови :
наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області. »
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) на з АЗС Постачальника в м. Українка»
ІІ. Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі:
Смарт – картка або талон.
Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Дискримінаційна умова в частині наявності вимоги в частині форми відпуску Товару – смарт-картка
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за Смарт-картками, та відповідною вимогою тендерної документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами.
У Додатку № 5 до ТД, Замовник визначив поняття Смарт-карти або талону - паливна це універсальна пластикова або картонна картка, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі - Інструкція):
Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
При цьому, згідно Інструкцією, до поняття «Талон» не передбачено можливості функції ідентифікації Покупця та проведення по такому талону заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь-якого виду. Талон передбачає отримання нафтопродукту певного виду (найменування та марки).
Отже, Замовником встановлені вимоги до Талону, які не передбачені законодавством, а саме Інструкцією. Такі умови не має законодавчого обґрунтування та є дискримінаційними по відношенню до Скаржника з огляду на наступне:
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами (смарт-картами).
Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника, не впроваджено та не передбачено наявність в обігу здійснення відпуску палива за смарт-картками, оскільки впроваджено облік талонів на паливо (скретч-карт).
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару: Дизельного палива
Варто звернути увагу, що національним стандартом для відповідного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язкової форми відпуску – за смарт-картками.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива та Бензину А-95) в частині форми відпуску Товару за смарт-карткою, а визначення смарт-картки або талону, наведене у Додатку № 5 до ТД – не відповідає дійсності та суперечить чинним нормативно-правовим актам.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1.В Додатку № 5 до ТД: Замовником встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення «талону», яке наведено у тендерній документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність та мають АЗС в МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА:
«Особливості умови :
наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області. »
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) на з АЗС Постачальника в м. Українка»
ІІ. Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі:
Смарт – картка або талон.
Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Дискримінаційна умова в частині наявності вимоги в частині форми відпуску Товару – смарт-картка
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за Смарт-картками, та відповідною вимогою тендерної документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами.
У Додатку № 5 до ТД, Замовник визначив поняття Смарт-карти або талону - паливна це універсальна пластикова або картонна картка, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (далі - Інструкція):
Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
При цьому, згідно Інструкцією, до поняття «Талон» не передбачено можливості функції ідентифікації Покупця та проведення по такому талону заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь-якого виду. Талон передбачає отримання нафтопродукту певного виду (найменування та марки).
Отже, Замовником встановлені вимоги до Талону, які не передбачені законодавством, а саме Інструкцією. Такі умови не має законодавчого обґрунтування та є дискримінаційними по відношенню до Скаржника з огляду на наступне:
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами (смарт-картами).
Мережу АЗС, яку пропонує Скаржник на вимогу Документації Замовника, не впроваджено та не передбачено наявність в обігу здійснення відпуску палива за смарт-картками, оскільки впроваджено облік талонів на паливо (скретч-карт).
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару: Дизельного палива
Варто звернути увагу, що національним стандартом для відповідного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язкової форми відпуску – за смарт-картками.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива та Бензину А-95) в частині форми відпуску Товару за смарт-карткою, а визначення смарт-картки або талону, наведене у Додатку № 5 до ТД – не відповідає дійсності та суперечить чинним нормативно-правовим актам.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Українське водопровідно - каналізаційне підприємство внести зміни до тендерної документації за предметом Дизельне паливо в скретч – картках (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-08-009848-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення «талону», яке наведено у тендерній документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність та мають АЗС в МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
980ad02099214f7880b8582b2dba127b
Заголовок пункту скарги:
Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС 1. в МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1.В Додатку № 5 до ТД: Замовником встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення «талону», яке наведено у тендерній документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність та мають АЗС в МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА:
«Особливості умови :
наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області. »
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) на з АЗС Постачальника в м. Українка»
ІІ. Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі:
Смарт – картка або талон.
Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Дискримінаційна вимога в частині місцезнаходження АЗС виключно у м. Українка (В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА)
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника – В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
БРСМ-нафта: Київська обл., м. Обухів, вул. Київська, 25 – що знаходиться на відстані 5,61 км до м. Українка та в межах міста Обухів, а отже не знаходиться в адміністративно-територіальних межах міста Українка, що в безпосередній наближеності до м. Українка.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності АЗС ВИКЛЮЧНО в місті Українка.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстані 5,61 км від територіальних меж міста Українка, Київської області, а отже для забезпечення недискримінації учасників - наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників або визначення можливості місцезнаходження АЗС не тільки в межах міста Українка.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі) та кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально-технічної бази учасника.
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо в скретч – картках (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області, що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: Дизельне паливо.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області;
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1.1.В Додатку № 5 до ТД: Замовником встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення «талону», яке наведено у тендерній документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність та мають АЗС в МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА:
«Особливості умови :
наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області. »
«Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (смарт-картки) на з АЗС Постачальника в м. Українка»
ІІ. Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі:
Смарт – картка або талон.
Смарт – картка або талон- паливна це універсальна пластикова або картонна картка, яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.
Дискримінаційна вимога в частині місцезнаходження АЗС виключно у м. Українка (В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА)
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника – В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
БРСМ-нафта: Київська обл., м. Обухів, вул. Київська, 25 – що знаходиться на відстані 5,61 км до м. Українка та в межах міста Обухів, а отже не знаходиться в адміністративно-територіальних межах міста Українка, що в безпосередній наближеності до м. Українка.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності АЗС ВИКЛЮЧНО в місті Українка.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстані 5,61 км від територіальних меж міста Українка, Київської області, а отже для забезпечення недискримінації учасників - наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників або визначення можливості місцезнаходження АЗС не тільки в межах міста Українка.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі) та кваліфікаційні критерії в частині наявності матеріально-технічної бази учасника.
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо в скретч – картках (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області, що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: Дизельне паливо.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- наявність мережі АЗС Учасника В МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА Обухівського району, Київської області;
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Скриншот з карти Google з зображенням відстані від м. Українка до АЗС у м. Обухів
-
Повʼязаний документ:
Скриншот з карти Google з зображенням відстані від м. Українка до АЗС у м. Обухів.PNG
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Українське водопровідно - каналізаційне підприємство внести зміни до тендерної документації за предметом Дизельне паливо в скретч – картках (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 — Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-08-009848-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за смарт-картками (оскільки визначення «талону», яке наведено у тендерній документації в редакції Замовника, суперечить поняттю талону, встановленого чинним законодавством), та наявність та мають АЗС в МЕЖАХ МІСТА УКРАЇНКА.