• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (вуличний скалодром (12 кв.м) та полоса перешкод (1компл.))

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2018 13:52 - 03.08.2018 12:00
Вимога
Відхилено

Вимога ТОВ «Стройком» (61003, м. Харків, вул.. Кооперативна, 18) на умови рішення закупівлі UA-2018-07-30-000705-b Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, торги за якою відбувались 09.08.2018 р.

Номер: bbe48b750a9b4f94990c272939552cfb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-30-000705-b.c1
Назва: Вимога ТОВ «Стройком» (61003, м. Харків, вул.. Кооперативна, 18) на умови рішення закупівлі UA-2018-07-30-000705-b Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, торги за якою відбувались 09.08.2018 р.
Вимога:
Вимога ТОВ «Стройком» (61003, м. Харків, вул.. Кооперативна, 18) на умови рішення закупівлі UA-2018-07-30-000705-b Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор, торги за якою відбувались 09.08.2018 р. Засіданням тендерного комітету Відділу освіти Барвінківської районної державної адміністрації 09.08.2018 р було прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Стройком» за закупівлею UA-2018-07-30-000705-b «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор», посилаючись на п 9.2 ст.9 Порядку здійснення допорогових закупівель, а саме ненадання ТОВ «Стройком» у складі своєї пропозиції «документів викладених в додатку № 1 (технічні характеристики), додатку №2 (цінова пропозиція), додатку № 3 (проект договору), виписки, або витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, скан-копій оригіналів паспортів на всю запропоновану продукцію. Необхідно зазначити, що відповідно до тендерної документації замовника, додатком №3 є не проект договору, а «Відомості про учасника», та відповідно тендерної документації надання Проекту договору не вимагається. Що стосується інших документів (скан-копії паспортів на продукцію, Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (додаток №1), Форма пропозиції (Додаток№2), Відомості про учасника (Додаток №3) та свідоцтво про державну реєстрацію ТОВ «Стройком», то ТОВ «Стройком» під час створення заявки на участь в закупівлі з технічних причин (неполадки на сервері торгівельного майданчика) дійсно не зміг завантажити скан-копії відповідних документів, але до початку торгів документи були відправлені на електронну пошту контактної особи Замовника nach.barvinkove@dniokh.gov.ua. Вважаємо, що оскільки замовником в тендерній документації було зазначено, що продукція повинна бути від виробника ХОЗ «Спортінвентар», а також відома номенклатура товарів, то єдиним суттєвим критерієм є ціна (яку ТОВ «Стройком» запропонував найнижчу), а якісні характеристики товарів відомі спочатку, та надання технічних паспортів на продукцію та інших документів щодо продукції на етапі проведення торгів не є ключовим критерієм. Також ТОВ «Стройком» може надати всі ці документи на вимогу замовника зараз в будь-який зручний спосіб. Також необхідно зазначити, що в тендерній документації замовником було зазначено про необхідність постачання «Елементів військової смуги перешкод (одна лінія)», але не було чітко визначено, які саме елементи входять до такої смуги перешкод. Потенційним переможцем торгів ФОП Кулініч Ірина Василівна, в пропозиції також не було конкретизовано що саме входить до смуги перешкод. Є підстави вважати, що це може призвести до зловживань підчас поставки продукції та нанесення збитків Державі. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель є: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Також в Законі України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Критеріями оцінки пропозицій учасників є у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна….. У разі, якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків…» В тендерній документації замовника було зазначено, що «При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватиметься критерій – найменша ціна». ТОВ «Стройком» заявив підчас торгів ціну, що на 22383,2 грн. менша ніж заявлено ФОП «Кулініч Ірина Василівна». Здійснення закупівлі у ФОП «Кулініч Ірина Василівна» призведе до нанесення збитків Державі у розмірі 22383,2 грн.. Відповідно до принципів «максимальна економія, ефективність та запобігання корупційним діям і зловживанням» - це є недопустимим. Також Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…» та «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.» Всупереч Закону України «Про публічні закупівлі», замовником в тендерній документації було зазначено: «Все обладнання повинно бути заводського походження, а саме ХОЗ «Спортінвентар». Цим замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» та основні принципи державних закупівель: недискримінація учасників; добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім цього зазначаємо, що Стаття 31 Закону регламентує відміну замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися за наступними критеріями: 1. замовник відміняє торги в разі:  відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;  неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;  порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;  подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;  допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;  відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Стосовно вищезазначених фактів порушень залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та правоохоронних органів. Відповідно до вищевикладеного вимагаємо: 1. Негайно Замовником прийняти рішення про відміну торгів чи визнати їх такими, що не відбулись (UA-2018-07-30-000705-b) «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор». 2. Оголосити через систему публічних закупівель нові торги на вищезазначені вироби у відповідності до діючого законодавства України.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до п.1 ст 2 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), він застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; та до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок). Отже закупівля, що зареєстрована у системі Prozorro під ідентифікатором UA-2018-07-30-000705-b на суму 199900,00 грн. не підпадає під застосування Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у «Рішенні про відхилення пропозиції учасника» було зазначено, що на підтвердження квалiфiкацiйної вiдповiдностi, Учасник повинен був надати у складi своєї пропозицiї документи, викладені в додатку № 1 (технічні характеристики), додатку № 2 (цінова пропозиція), додатку №3 (проект договору), Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, скановані копії оригіналів паспортів на всю запропоновану продукцію. Зазначених документів у складі пропозиції учасника подано не було. При формуванні рішення сталася механічна помилка при зазначенні назви додатку №3. Помилково було зазначено назву додатку №3 – «проект договору» замість правильної назви «відомості про учасника». ТОВ "СТРОЙКОМ" у складі своєї пропозиції не було надано наступних документів: 1. Виписка або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з відміткою, що дані є актуальними на дату подання пропозиції. У разі відсутності відомостей, які є обов’язковими у Виписці (Витязі) відповідно до Порядку надання відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб, який затверджено наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5, учасник надає інший документ, який містить такі відомості (довідка ЄДРПОУ тощо); 2. Скановані копії оригіналів паспортів на всю запропоновану продукцію з відміткою ВТК. 3. Документи, викладені в додатку № 1, додатку № 2, додатку №3. Учасником зазначено, що до початку торгів відсутні документи були відправлені на електронну пошту контактної особи Замовника nach.barvinkove@dniokh.gov.ua. Відповідно до пункту 1.7 Порядку Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівель, у тому числі з поданням пропозицій, надаються в електронному вигляді через Систему. Враховуючи пункт 1.7 Порядку Замовник не може розглядати документи надіслані електронною поштою, як пропозицію Учасника. Відповідно до пункту 6.3. та 6.4. Порядку, саме Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент товару відноситься до права Замовника, а не його обов’язку. Таким чином, вимоги ст. 22 Закону «технічка специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» не розповсюджуються на допорогові закупівлі. Враховуючи вищенаведене Замовник вважає, що порушень Порядку та Закону зі сторони Замовника не було та підстави скасування закупівлі UA-2018-07-30-000705-b відсутні.
Статус вимоги: Відхилено