• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ-24Т_401_ВО Лампи світлофорні ЖС

Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами. Джерело фінансування: 1.Кошти підприємства 2. Найменування замовника - Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця». 3. Місце знаходження замовника - вул. Гоголя, 1, Львівська обл., місто Львів, Галицький район, 79000. 4.Код згідно з ЄДРПОУ замовника-40081195. 5. Категорія замовника - юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 6.Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Документи тендерної пропозиції, викладені іншими мовами подаються разом з виконаним офіційним перекладом на українську мову. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

1 532 612.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 326.12 UAH
Період оскарження: 08.10.2024 11:54 - 21.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі

Номер: a1a394031f63470eb9401a4e6933c6e1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-08-005447-a.b1
Назва: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Детальніше у скарзі, яка додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2024 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.11.2024 16:49
Дата виконання рішення Замовником: 20.11.2024 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення АМКУ від 14.11.2024 № 18403-р/пк-пз.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАМЕРЛАЙН", Гайдаєнко Павло Андрійович 380974039003 TAMERLINE.KYIV@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 82412acec9194b0ea3d58d8287f87866
Заголовок пункту скарги: порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником регіональною філією "Львівська залізниця" АТ " УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ " (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Лампи світлофорні ЖС код за ДК 021:2015 – 31510000-4 Електричні лампи розжарення».
Очікувана вартість – 1 532 612,00 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-10-08-005447-a
Кінцева дата подання пропозицій – 24 жовтня 2024 р. о 00:00 року.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 20/7 від 01.11.2024 р., що опубліковано в системі Prozorro 01.11.2024 року (дата, коли ТОВ «ТАМЕРЛАЙН» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовник опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ " ЕЛЬВІЛ " (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 06.11.2024 включно.

Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція Переможця ТОВ " ЕЛЬВІЛ " підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:

І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).

Відповідно до п 3.6., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Лампи світлофорні ЖС
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1000832 Лампа світлофорна ЖС 12-15 Форма Додатку А шт
8 200,0

2
1000833 Лампа світлофорна ЖС 12-15+15 Форма Додатку А шт
9 950,0

3
1000873 Лампа світлофорна ЖС 12-25 Форма Додатку А шт
1 450,0

4
1000800 Лампа світлофорна ЖС 12-25+25 Форма Додатку А шт
4 600,0

* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні відповідати вимогам, які зазначені в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Львів (Львівська обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці.
Рік/дата виготовлення: не раніше 2024 .

Серед інших вимог у Додатку А до ТД встановлено наступні вимоги до технічних характеристик товару, що закуповується Замовником.
Розташування тіла розжарення в лампах повинно бути таким, щоб при встановленні ламп в світлофорні лінзові комплекти КЛК та КЛМ, воно було у фокусі.
Колби ламп повинні бути виготовлені зі скла і не повинні мати дефектів, які можуть привести до зниження їх механічної міцності та порушувати рівномірність світлового потоку.
Лампи повинні витримувати механічні дії:
вібрацію з амплітудою 0,6 мм і частотою 35 Гц;
ударні навантаження з частотою 40-80 ударів в хвилину з прискоренням 20 м/с2 (2g).
У лампах не повинно бути обривів струмоведучих частин, а також замикання струмоведучих вводів між собою та іншими частинами лампи. Всередині ламп не повинно бути часток, що вільно пересуваються.

Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо).
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
У випадку, якщо продукція виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ.
Нормативно-технічні документи, копії яких надаються, повинні діяти в Україні.*
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
* Учасник у складі пропозиції повинен надати нормативно-технічні документи, яким відповідає товар, що пропонується до постачання, зазначені в ціновій пропозиції.




У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:

ТУ У 3.15-0021424-63-97 «Лампи розжарювання залізничні» в яких зазначено:
П. 1.3.2 Амплітуда прискорення в горизонтальному напрямку 19,6 м/с2 (2g), а має бути 20 м/с2 (2g) відповідно до умов ТД.
П. 1.3.3 У середині ламп не повинно бути сторонніх частинок, що можуть викликати непрацездатність ламп, а вимагалось «частинок, що вільно пересуваються.», відповідно до умов ТД.
Наступні характеристики не підтверджено технічними умовами: Розташування тіла розжарення в лампах повинно бути таким, щоб при встановленні ламп в світлофорні лінзові комплекти КЛК та КЛМ, воно було у фокусі.
Колби ламп повинні бути виготовлені зі скла і не повинні мати дефектів, які можуть привести до зниження їх механічної міцності та порушувати рівномірність світлового потоку.

Зважаючи на зазначене вище, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.


ІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).

Відповідно до п 3.6., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Лампи світлофорні ЖС
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1000832 Лампа світлофорна ЖС 12-15 Форма Додатку А шт
8 200,0

2
1000833 Лампа світлофорна ЖС 12-15+15 Форма Додатку А шт
9 950,0

3
1000873 Лампа світлофорна ЖС 12-25 Форма Додатку А шт
1 450,0

4
1000800 Лампа світлофорна ЖС 12-25+25 Форма Додатку А шт
4 600,0

* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні відповідати вимогам, які зазначені в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Львів (Львівська обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці.
Рік/дата виготовлення: не раніше 2024 .


Серед інших вимог у Додатку А до ТД встановлено наступні вимоги до технічних характеристик товару, що закуповується Замовником.

Тип лампи Номінальні значення Граничні значення Мінімальна тривалість горіння, годин Світловий потік після мінімальної тривалості горіння лм, не менше Тип цоколя
Потужність, Вт Світловий потік, лм Потужність, Вт, не більше Світловий потік, лм, не менше
ЖС 12-15 15 130 16,1 105 1500 90 Р24s/17
ЖС 12-15+15 15 130 16,1 110 2000/300* 100 Р42d/11
ЖС 12-25 25 230 26,5 185 1500 160 Р24s/17
ЖС 12-25+25 25 230 26,5 189 2000/300* 170 Р42d/11
* Резервна нитка


Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
2. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо).
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
У випадку, якщо продукція виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ.
Нормативно-технічні документи, копії яких надаються, повинні діяти в Україні.*
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
* Учасник у складі пропозиції повинен надати нормативно-технічні документи, яким відповідає товар, що пропонується до постачання, зазначені в ціновій пропозиції.

4. Інші вимоги 4.1 Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.



Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик
Вимоги замовника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації. Пропозиція учасника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).



У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик на закупівлю ламп розжарювання для світлофорів залізничного транспорту вих. № 11/221 від 22.10.2024 р.
В якій зазначено наступне
Тип лампи Номінальні значення Граничні значення Мінімальна тривалість горіння, годин Світловий потік після мінімальної тривалості горіння лм, не менше Тип цоколя
Потужність, Вт Світловий потік, лм Потужність, Вт, не більше Світловий потік, лм, не менше
ЗС 12-15 15 130 16,1 121 1500 103 Р24s/17
ЗС 12-25 25 230 26,5 214 1500 182 Р24s/17
ЗС 12-15+15-1 15 130 16,1 121 2000/300* 103 Р42d/11
ЗС 12-25+25-1 25 230 26,5 214 2000/300* 182 Р42d/11
* Резервна нитка

ЗС 12-15,ЗС 12-15+15-1 зазначено Граничні значення Потужність, Вт, не більше 16,1, а в ТУ 15,6 Вт (сторінка 5в, фактично 11 порядкова сторінка)
ЗС 12-25,ЗС 12-25+25-1 зазначено Граничні значення Потужність, Вт, не більше 26,5, а в ТУ 26,0 Вт. (сторінка 5в, фактично 11 порядкова сторінка)



Таким чином порівняльна таблиця заповнена не у відповідності до вимог ТД, а саме значення показників у порівняльній таблиці заповнені не у відповідності до даних зазначених в ТУ, як того вимагають положення ТД, в частині заповнення порівняльної таблиці, тому тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню.


ІІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).

Відповідно до п 3.6., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Лампи світлофорні ЖС
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ п/п Код ресурсу
(код МТР УЗ) Найменування товару або еквівалент* Посилання на нормативно- технічний документ або еквівалент** Од.
виміру Кількість
1
1000832 Лампа світлофорна ЖС 12-15 Форма Додатку А шт
8 200,0

2
1000833 Лампа світлофорна ЖС 12-15+15 Форма Додатку А шт
9 950,0

3
1000873 Лампа світлофорна ЖС 12-25 Форма Додатку А шт
1 450,0

4
1000800 Лампа світлофорна ЖС 12-25+25 Форма Додатку А шт
4 600,0

* посилання є необхідним та обґрунтованим
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні відповідати вимогам, які зазначені в тендерній документації.
Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Місце поставки: м. Львів (Львівська обл.) або на адресу іншого підрозділу вказаного в рознарядці.
Рік/дата виготовлення: не раніше 2024 .

Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
3. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) учасник повинен надати наступні документи:
Для продукції, яка виробляється серійно відповідно до вимог чинних стандартів, технічних умов, креслеників, або такої, яка раніше освоєна на іншому підприємстві, учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або акт кваліфікаційної комісії відповідно до п.п. 3.2, 8.3.14 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 (ГОСТ 15.902-2014, IDT) – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на обʼєкти інфраструктури та їх складові – копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3
ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року, або протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 8.5 ДСТУ 8634:2016 – для процедур освоєння виробництва, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Процедури освоєння виробництва продукції залізничного призначення, завершені до 01.01.2018 року, повинні бути проведені за участю виробників та розробників технічної документації відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009, а аналогічні процедури, які здійснюються з 01.01.2018 року – за участю виробників, розробників продукції,
АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури), а також інших сторін відповідно до п. 8.6 ДСТУ 8634:2016 і п. 8.3.9 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) учасники повинні надати:
на рухомий склад та його складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.7.8, 7.7.11 ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року;
на об’єкти інфраструктури та їх складові – копію акту приймальної комісії відповідно до п. 4.1 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 з рекомендаціями щодо виготовлення установчої серії та визначенням її обсягу відповідно до п. 4.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 – для процедур поставлення на виробництво, завершених до 01.01.2018 року, або копію акту приймальної комісії, до складу якої входить представник АТ «Укрзалізниця», відповідно до п.п. 7.1, 7.2 ДСТУ 8634:2016 відповідно до п.7.6 ДСТУ 8634:2016 – для процедур поставлення на виробництво, які здійснюються після 01.01.2018 року.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності.
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують додаткового узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
ТУ на продукцію залізничного призначення вітчизняного виробництва, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.
Пункт 2.1 не застосовується у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або документальне підтвердження про присвоєння умовного номеру Підприємству, а також документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується до постачання, поширюється сфера дії вказаного умовного номеру.
2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, або витяг з копії технічних умов виробника з даними про товар (найменування, тип, вид, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо).
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
У випадку, якщо продукція виготовляється на основі ГОСТ, ГСТУ, ДСТУ надати: копію ГОСТ, або ГСТУ, або ДСТУ.
Нормативно-технічні документи, копії яких надаються, повинні діяти в Україні.*
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.




У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
ТУ У 3.15-0021424-63-97 «Лампи розжарювання залізничні» власником яких є ПРаТ «Львівський електроламповий завод «Іскра».
У складі пропозиції наявний Акт приймальної комісії затверджений генеральним директором ПАТ «Іскра» 12.01.2017 р.
У якому зазначено, що приймання установчої серії ламп здійснено виробництва БО ВП «ЗЛЗП».
Таким чином у складі пропозиції відсутній:
Лист (Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником) від є ПРаТ «Львівський електроламповий завод «Іскра» дозволяючий БО ВП «ЗЛЗП» використовувати ТУ3.15-0021424-63-97 «Лампи розжарювання залізничні»
Або акт про приймальної комісії на товар саме виробництво заводу ПрАТ «Львівський електроламповий завод «Іскра» (копію документу, який підтверджує завершення підготовки та освоєння виробництва, а саме протокол (акт) кваліфікаційних випробувань відповідно до п. 5.3 ДСТУ ГОСТ 15.001:2009 (ГОСТ 15.001-88, IDT) – для процедур освоєння виробництва, завершених до 01.01.2018 року). Так як продукція виготовляється серійно в виробником є ПрАТ «Львівський електроламповий завод «Іскра» відповідно до поданого до складу тендерної пропозиції Сертифікату відповідності № UA.PN.188.1456-23 , з терміном дії до 08.11.2025 р.
З огляду на зазначене вище пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір