-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
31430000-9 Електричні акумулятори Акумуляторні батареї для потреб НЕК "Укренерго"
Інформація, що вимагається пунктами 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації
Торги не відбулися
261 891.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 618.92 UAH
мін. крок: 1% або 2 618.92 UAH
Період оскарження:
08.10.2024 11:11 - 18.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування Рішення Замовника
Номер:
b2284e2f676b482ab2dc243cb895f54a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-08-004025-a.c1
Назва:
Вимога про скасування Рішення Замовника
Вимога:
Вимога про скасування Рішення Замовника
ПРИВАТНИМ АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" (далі – Замовник) 08.10.2024 опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-08-004025-a за предметом 31430000-9 Електричні акумулятори Акумуляторні батареї для потреб НЕК "Укренерго", код за ДК 021:2015: (CPV): 31430000-9 Електричні акумулятори (далі - Закупівля).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАРАНТ АККУМ» (далі - ТОВ «ГАРАНТ АККУМ», учасник) взяло участь у вищевказаній процедурі Закупівлі, що оголошена Замовником та подало тендерну пропозицію.
Протоколом № 171986/7/24 від 23.10.2024 року, оформлене рішення уповноваженої особи, Майдана Д.В., відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель товарів, робіт і послуг в НЕК «Укренерго», яким відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАРАНТ АККУМ» через те що, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей (п.п 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова № 1178)).
Згідно Протоколу № 171986/7/24 від 23.10.2024 року, на виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасник, в складі своєї тендерної пропозиції, надав документ від 18.10.2024 року № 12/06 що містить заповнену Таблицю 1 та Таблицю 2. Проте наданий документ не містить Розділ І. Також Розділ І відсутній в інших документах Учасника, що були подані в складі його тендерної пропозиції.
Абзацом 2 п. 43 Постанови № 1178 визначено наступне:
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
На вимогу п. 1 Розділу ІІ Тендерної документації ТОВ «ГАРАНТ АККУМ» у складі тендерної пропозиції надано документ № 12/06 від 18.10.2024 року, в якому зазначені усі необхідні дані про товар (технічні характеристики товару, найменування товару, кількість) згідно Форми Таблиці 1 та Таблиці 2, чим підтверджено відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, але помилково не зазначено вступну частину «Загальні відомості» Розділу І.
Виправлення невідповідностей в документі № 12/06 від 18.10.2024 року шляхом доповнення змісту документу «Загальними відомостями» не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Таким чином, прийняте рішення Замовника Протоколом № 171986/7/24 від 23.10.2024 року, вважаємо безпідставним, чим були порушені права та законні інтереси ТОВ «ГАРАНТ АККУМ», що в т.ч. призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Керуючись ст. 29, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2016 року, із змінами, та п. 41, 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, із змінами, вимагаємо наступне:
1. Скасувати Рішення Замовника, Протокол № 171986/7/24 від 23.10.2024 року, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАРАНТ АККУМ»;
2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель «Рrozorro».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.10.2024 15:48
Вирішення:
Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що на вимогу Розділу ІІ Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД) Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі документи, серед яких відповідно до п. 1 Розділу ІІ Додатку 3 до ТД вимагається надати «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділу І та заповненої Таблиці 1 та Таблиці 2 Додатку 3 цієї тендерної документації.» Також вищезазначений документ є в переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 5 до ТД.
В Розділі І Додатку 3 до ТД Замовником було зазначено, серед іншого, наступна інформація: «Запропонований Товар повинен бути таким, що не вживався чи експлуатувався. Продукція повинна бути упакована таким чином, щоб не допустити її псування, пошкодження або знищення. Товар повинен мати відповідне маркування виробника та бути запакованим.», «Товар повинен відповідати вимогам чинних в Україні, нормативних документів (державним стандартам, технічним умовам та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України) для даного виду Товару, і підтверджуватись документами, передбаченими діючим законодавством, копії яких подаються Продавцем Покупцю при передачі Товару. За якість та безпечність товару відповідає постачальник.», «Предмет закупівлі (продукція, тара, пакування, транспортування, послуги, роботи і т.п.) не повинні завдавати шкоди навколишньому середовищу та передбачати заходи щодо захисту довкілля.».
Таким чином, Учасник повинен був надати документ на вимогу п. 1 Розділу ІІ Додатку 3 до ТД із зазначенням інформації Розділу І Додатку 3 до ТД в тому числі, підтвердивши відповідність своєї пропозиції вимогам, що встановив Замовник в Розділі І Додатку 3 до ТД.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівель у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось ТД. Зокрема, на виконання вимоги п. 1 Розділу ІІ Додатку 3 до ТД, Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав документ від 18.10.2024 року № 12/06. Однак, зазначений документ містив не повну інформацію, що вимагалась Замовником, зокрема Розділ І Додатку 3 до ТД в документі відсутній. Разом з тим інформація, що була зазначена Замовником в Розділі І Додатку 3 до ТД, відсутня і в інших документах тендерної пропозиції Учасника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що документи передбачені Розділом ІІ Додатку 3 до тендерної документації надаються Учасником процедури закупівлі на підтвердження технічних та якісних вимог до предмету закупівлі, а п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) не передбачає можливості розміщення Замовником вимоги про усунення невідповідностей, в разі виявлення відсутності інформації в таких документах.
Разом з тим, звертаємо увагу що НЕК «Укренерго» під час проведення закупівель завжди діє згідно чинного законодавства та керується принципам здійснення публічних закупівель, визначеними в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням
Враховуючи зазначені вище обставини, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, Замовник повідомляє про неможливість задовільнення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено