-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для збору твердих побутових відходів)]
Завершена
992 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 960.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 960.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2018 16:05 - 16.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
3a11565a757d4fa8adfa791e91111dc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-000566-c.b1
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Товариство з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» непогоджується з прийнятим рішенням протоколу б/н від 26.07.2018 про відхилення ТОВ «Запоріжкомунсталь». Згідно протоколу, Замовник зазначає що Учасника відхилено згідно з ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації)
Виходячи з вищезгаданого, зазначаємо наступне:
Згідно статті 30 частини 1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію Учасника лише у двох випадках:
- не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (в даному випадку Замовником не вимагалося).
Виходячи з вищезгаданого, зазначаємо наступне:
Так, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить положення, що дозволяє Замовнику встановити кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого», а також зобов’язує Замовника передбачити у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, тобто у документації конкурсних торгів має бути відображена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Замовник в своїй тендерній документації це передбачив, а саме: надання довідки про виконання аналогічних договорів, а також додатково надати копії договорів, до них коії видаткових накладних або актів наданих послуг з підписами обох сторні або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів зазначених у довідці.
Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками, обсягом поставленого товару або кількістю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція учасників потенційних закупівель.
Однак, Замовником, згідно Протоколу засідання тендерного комітету від 27.06.2018р. неправомірно встановлені умови підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а саме умова щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів в обсязі не менше 30% від ціни пропозиції, що є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам Закону «Про публічні закупівлі», оскільки Законом визначене право встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям. Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є або він відсутній.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція це змагання між суб’єктами господарювання, внаслідок чого, споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови оборотів товару на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Хочемо зазначити що в своїй тендерній документації, учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав інформацію про аналогічний договір, а також його копію та копію видаткової накладної. Виходячи з вищезазначеного, Замовник розглянув пропозицію ТОВ «Запоріжкомунсталь» необ’єктивно, посилаючись на додаткові вимоги, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі». Також зазначаємо, що Замовник не скористався своїм правом яке передбачено Законом, а саме статті 26, щодо забезпечення виконання договору, якщо бажав отримати гарантію виконання договору.
Отже, дії Замовника щодо відхилення Учасника без належних підстав згідно діючого законодавства прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Вимагаємо скасувати рішення протоколу б/н від 26.07.2018 року, а також усі наступні рішення, та провести повторну оцінку тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 31.07.2018 15:04
- Відповідь.doc 02.08.2018 17:29
Дата подачі:
31.07.2018 15:04
Вирішення:
Вважаємо, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Запоріжкомунсталь» була правомірно відхилена тендерним комітетом.
Статус вимоги:
Відхилено