• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»

Торги не відбулися

498 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 987.00 UAH
Період оскарження: 07.10.2024 19:51 - 12.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне обрання переможця закупівлі

Номер: 6748b7dd7d9a435f8df413e792379ee2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-07-013346-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне обрання переможця закупівлі
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Ми, ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (надалі за текстом – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали свою тендерну пропозицію. В закупівлі взяли участь 2 учасники. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція учасника ФОП Кучерява Надія Михайлівна. 16.10.2024 року Замовником було надано 24 години на виправлення невідповідностей учаснику ФОП Кучерява Надія Михайлівна, та 17.10.2024 року – пропозиція визнана переможною. Ми, ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» не погоджуємось з рішенням Замовника, керуючись наступним. Пунктом 43 Особливостей, встановлено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Аналогічні вимоги містяться у пункті 2 Розділу V Тендерної документації до закупівлі UA-2024-10-07-013346-a. Замовником серед вимог про усунення невідповідностей, які були оприлюднені 16.10.2024 року, зазначено: «Згідно п. 5 Додатку 3 до тендерної документації: -5. Учасник має надати Деклалації відповідності на запропоноване обладнання - учасником зазначена вимога не виконана». Таким чином, Замовником встановлено вимогу до учасника ФОП Кучерява Надія Михайлівна надати протягом встановленого строку деклалацію відповідності на запропоноване обладнання. Відповідно до п. 1 Розділу III ТД тендерна пропозиція подається учасником з завантаженням документів, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 ТД. Пунктом 6.1. Розділу III ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність такої пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: гарантійний лист щодо дотримання технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі, які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації; гарантійний лист у довільній формі про застосування Учасником заходів із захисту довкілля при транспортуванні, виробництві предмета закупівлі, що передбачені законодавством України; інші документи в обсязі, визначеному у Додатку 3 до тендерної документації. Пунктом 5 Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено, що учасник має надати декларації відповідності на запропоноване обладнання. Таким чином, надання декларації відповідності на запропоноване обладнання, відповідно до п. 1, п. 6.1. Розділу III ТД, п. 5 Додатку 3 ТД, є документом, який вимагався на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи зазначене, відповідно до п. 43 Особливостей, вказана невідповідність не підлягає усуненню протягом 24 годин оскільки, декларація є документом, який вимагався на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, Замовник, надавши 24 години на надання декларації про відповідність учаснику ФОП Кучерява Надія Михайлівна, порушив вимоги п. 43, пп.2 п. 44 Особливостей, та не відхилив пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 17.10.2024 року Скаржник звернувся до Замовника з вимогою в електронній системі закупівель, щодо вищезазначеного. Вимога не була задоволена Замовником, пояснюючи наступне: «Пунктом 6 Розділу III тендерної документації замовником визначено: «У разі відсутності аналогів зазначених документів Учасник повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа». Отже документація передбачала можливість подання пояснення у разі відсутності ненаданого документу. В свою чергу переможцем надано у складі пропозиції документ «листи та довідки_ гарантії.pdf», у якому на сторінці 34 наявний «Лист-повідомлення про необов'язкову сертифікацію», у якому учасник із посиланням на законодавство надає пояснення, що вся продукція, яка наразі сертифікується, відповідає різним декретам та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації та є добровільною. А отже відповідно до ст. 26 ЗУ “ Про публічні закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Щодо вказаних пояснень Замовника, вважаємо їх суб’єктивними та нічим необґрунтованими у зв’язку з наступним: - по-перше, якщо Замовника влаштовує лист з поясненням відсутності ненаданого документа, він не повинен був надавати 24 години на підвантаження декларації про відповідність – Замовником допущено порушення вимоги п. 43 Особливостей; - по-друге, лист-повідомлення про необов’язкову сертифікацію, на який посилається Замовник, містить інформацію саме про необов’язковість сертифікатів (хоча сертифікат на запропонований ноутбук надано у складі пропозиції ФОП Кучерява Надія Михайлівна). Вказаний лист-повідомлення не містить інформацію та/або пояснення щодо неподання декларації про відповідність; - по-третє, у ТД встановлено «У разі відсутності аналогів зазначених документів Учасник повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа». Учасник ФОП Кучерява Надія Михайлівна на виконання вимоги про усунення невідповідності все ж таки завантажує декларацію про відповідність на запропонований товар – файл «документи HP». Таким чином підтверджуючи, що документ існує та є в наявності. Лист-пояснення допускався ТД виключно у випадку відсутності документа. Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаю, що Замовник необ’єктивно оцінив і розглянув пропозицію ФОП Кучерява Надія Михайлівна, пропозиція якої не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути визнана переможною. Не відхиливши пропозицію ФОП Кучерява Надія Михайлівна порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визнання переможною пропозицію ФОП Кучерява Надія Михайлівна, яка підлягає відхиленню. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2024 17:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.11.2024 16:56
Дата виконання рішення Замовником: 01.11.2024 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. Код ЄДРПОУ 02139723 ПРОТОКОЛ 31.10.2024 м. Ужгород № 1 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про скасування рішення про визначення переможця на підставі рішення органу оскарження. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про виконання рішення органу оскарження. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 07.10.2024 року оголошено проведення відкритих торгів з особливостями у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-10-07-013346-a (далі — Закупівля). Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей (п. 55 Особливостей). Відповідно до пункту 19 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги Орган оскарження приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються: 1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі; 2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні; 3) підстави та обґрунтування прийняття рішення; 4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково – зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. 20.10.2024 року Товариства з обмеженою відповідальністю «ПОРТАЛ АРЕНА» розмістив в електронній системі закупівель скаргу № UA-2024-10-07-013346-a.с2 (далі – скарга), у якій вимагав скасувати рішення замовника про визначення переможцем процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна від 17.10. 2024 року. За результатами розгляду скарги 29.10.2024 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 29.10.2024 року № 17568-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення Комісія постановила Зобов’язати Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти (Код ЄДРПОУ 02139723) скасувати рішення про визначення Фізичної особи-підприємеця Кучерявої Надії Михайлівни переможцем процедури закупівлі Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-10-07-013346-a. На виконання рішення Комісії АМКУ замовник зобов’язаний скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна від 17.10. 2024 року. Після виконання рішення замовником відкриті торги з особливостями відновлюються на етапі розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 3 пункту 67 Особливостей у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. З огляду на це, на виконання рішення Комісії АМКУ від 29.10.2024 року № 17568-р/пк-пз в електронній системі закупівель замовник розміщує підтвердження такого змісту: «Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.10.2024 року рішення про визначення Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна переможцем процедури закупівлі UA-2024-10-07-013346-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі». ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення від 17.10.2024 року про визначення переможцем процедури закупівлі Фізична особа-підприємець Кучерява Надія Михайлівна. 2. Забезпечити розміщення в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного змісту. Уповноважена особа _____________________ Галина Райхель (підпис)
Автор: ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА", Роман Волошинов +30933802403 portalarena69@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7fe5a8e225f541bb8fe9b71f1947e421
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне обрання переможцем закупівлі
Опис заперечення: Переможною обрано пропозицію, яка не відповідає технічним вимогам ТД
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями ) ідентифікатор закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник».
Ми, ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» (надалі за текстом – Скаржник) виявили бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали свою тендерну пропозицію.
В закупівлі взяли участь 2 учасники. За результатами аукціону найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція учасника ФОП Кучерява Надія Михайлівна.
16.10.2024 року Замовником було надано 24 години на виправлення невідповідностей учаснику ФОП Кучерява Надія Михайлівна, та 17.10.2024 року – пропозиція визнана переможною.
Ми, ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» не погоджуємось з рішенням Замовника, керуючись наступним.
Пунктом 43 Особливостей, встановлено:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Аналогічні вимоги містяться у пункті 2 Розділу V Тендерної документації до закупівлі UA-2024-10-07-013346-a.
Замовником серед вимог про усунення невідповідностей, які були оприлюднені 16.10.2024 року, зазначено: «Згідно п. 5 Додатку 3 до тендерної документації: -5. Учасник має надати Деклалації відповідності на запропоноване обладнання - учасником зазначена вимога не виконана». Таким чином, Замовником встановлено вимогу до учасника ФОП Кучерява Надія Михайлівна надати протягом встановленого строку деклалацію відповідності на запропоноване обладнання.
Відповідно до п. 1 Розділу III ТД тендерна пропозиція подається учасником з завантаженням документів, в тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 3 ТД.
Пунктом 6.1. Розділу III ТД Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність такої пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
гарантійний лист щодо дотримання технічних, якісних та кількісних вимог до предмета закупівлі, які зазначені у Додатку 3 до тендерної документації;
гарантійний лист у довільній формі про застосування Учасником заходів із захисту довкілля при транспортуванні, виробництві предмета закупівлі, що передбачені законодавством України;
інші документи в обсязі, визначеному у Додатку 3 до тендерної документації.
Пунктом 5 Додатку 3 Тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі» встановлено, що учасник має надати декларації відповідності на запропоноване обладнання.
Таким чином, надання декларації відповідності на запропоноване обладнання, відповідно до п. 1, п. 6.1. Розділу III ТД, п. 5 Додатку 3 ТД, є документом, який вимагався на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Враховуючи зазначене, відповідно до п. 43 Особливостей, вказана невідповідність не підлягає усуненню протягом 24 годин оскільки, декларація є документом, який вимагався на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Таким чином, Замовник, надавши 24 години на надання декларації про відповідність учаснику ФОП Кучерява Надія Михайлівна, порушив вимоги п. 43, пп.2 п. 44 Особливостей, та не відхилив пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

17.10.2024 року Скаржник звернувся до Замовника з вимогою в електронній системі закупівель, щодо вищезазначеного. Вимога не була задоволена Замовником, пояснюючи наступне: «Пунктом 6 Розділу III тендерної документації замовником визначено:
«У разі відсутності аналогів зазначених документів Учасник повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа». Отже документація передбачала можливість подання пояснення у разі відсутності ненаданого документу.
В свою чергу переможцем надано у складі пропозиції документ «листи та довідки_ гарантії.pdf», у якому на сторінці 34 наявний «Лист-повідомлення про необов'язкову сертифікацію», у якому учасник із посиланням на законодавство надає пояснення, що вся продукція, яка наразі сертифікується, відповідає різним декретам та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації та є добровільною.
А отже відповідно до ст. 26 ЗУ “ Про публічні закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».

Щодо вказаних пояснень Замовника, вважаємо їх суб’єктивними та нічим необґрунтованими у зв’язку з наступним:
- по-перше, якщо Замовника влаштовує лист з поясненням відсутності ненаданого документа, він не повинен був надавати 24 години на підвантаження декларації про відповідність – Замовником допущено порушення вимоги п. 43 Особливостей;
- по-друге, лист-повідомлення про необов’язкову сертифікацію, на який посилається Замовник, містить інформацію саме про необов’язковість сертифікатів (хоча сертифікат на запропонований ноутбук надано у складі пропозиції ФОП Кучерява Надія Михайлівна). Вказаний лист-повідомлення не містить інформацію та/або пояснення щодо неподання декларації про відповідність;
- по-третє, у ТД встановлено «У разі відсутності аналогів зазначених документів Учасник повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа». Учасник ФОП Кучерява Надія Михайлівна на виконання вимоги про усунення невідповідності все ж таки завантажує декларацію про відповідність на запропонований товар – файл «документи HP». Таким чином підтверджуючи, що документ існує та є в наявності. Лист-пояснення допускався ТД виключно у випадку відсутності документа.

Висловлюю своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаю, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаю, що Замовник необ’єктивно оцінив і розглянув пропозицію ФОП Кучерява Надія Михайлівна, пропозиція якої не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути визнана переможною. Не відхиливши пропозицію ФОП Кучерява Надія Михайлівна порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визнання переможною пропозицію ФОП Кучерява Надія Михайлівна, яка підлягає відхиленню.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

вимога перед АМКУ

Номер: 089c696484bd44cabc5284d743e809b0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-07-013346-a.b1
Назва: вимога перед АМКУ
Вимога:
Вами порушений Закон України «Про публічні закупівілі» № 922-VIII від 25.12.2015 року. Замовником надано 24 години на виправляня невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Заомвником розміщене повідомленяня, а саме: П. 5. Учасник має надати Деклалації відповідності на запропоноване обладнання - учасником зазначена вимога не виконана. Замовник свідомо або не розуміючи про те, що інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо не підпадать під вимогу про про усунення невідповідностей. Віповідно до Додаток 3 до тендерної документації, технічні вимоги до предмета закупівлі 4. Учасник має надати Сертифікати відповідності на запропоноване обладнання. 5. Учасник має надати Деклалації відповідності на запропоноване обладнання. Надані документи на підтвердження якості учаником не наадні, а так пропозиція мала бути відхилена згідно абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Натомість Замовник цього не зробив, ба більше надав можливість усунути цю невідповідность. Вимагаємо відхилити пропозицію учкасника, та не порушувати Закон в частині ст.5. У вас є час на це, якщо буде надана відповідь на захист учасника та прпоіноврована дана вимога, очікуйте оскарження в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 18.10.2024 року м. Ужгород Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти від 04.01.2022 р. № 2 (зі змінами). Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. ПОРЯДОК ДЕННИЙ 1. Розгляд звернення (вимога), що надійшла від учасника відкритих торгів із особливостями ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» 17.10.2024р за номером UA-2024-10-07-013346-a на закупівлю Машини для обробки даних (апаратна частина) - ноутбуки, код 30210000-4, за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Відповідно до звернення, що надійшло від ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» 17.10.2024р. повідомляємо наступне: Пунктом 6 Розділу III тендерної документації замовником визначено: «У разі відсутності аналогів зазначених документів Учасник повинен надати замість нього лист з поясненням відсутності ненаданого документа». Отже документація передбачала можливість подання пояснення у разі відсутності ненаданого документу. В свою чергу переможцем надано у складі пропозиції документ «листи та довідки_ гарантії.pdf», у якому на сторінці 34 наявний «Лист-повідомлення про необов'язкову сертифікацію», у якому учасник із посиланням на законодавство надає пояснення, що вся продукція, яка наразі сертифікується, відповідає різним декретам та входить до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов'язковій сертифікації та є добровільною. А отже відповідно до ст. 26 ЗУ “ Про публічні закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Замовник керувався п.16. статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі). Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Та пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель на період дії воєнного стану (Постанова КМУ №1178), який дозволяє учаснику виправити виявлені невідповідності в інформації та документах протягом 24 годин. Адже дозавантаження такого документа не змінює товар, його модель, марку чи технічні, якісні характеристики, що відповідає вимогам Постанови №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. ВИРІШИЛА: 1.Надати відповідь, рояснення на вимогу ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА». 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції з урахуванням вимог частини 4 статті 33 Закону Уповноважена особа _____________________ Галина Райхель (підпис)
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні