-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту мостових кранів: мостовий кран КМЕ-5 - 1 одиниця, мостовий кран КМ-5501 - 1 одиниця.
Послуги з поточного ремонту мостових кранів: мостовий кран КМЕ-5 - 1 одиниця, мостовий кран КМ-5501 - 1 одиниця.
Завершена
600 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2024 16:18 - 15.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
f612aa9204ad4efea5e8875f98e6bad1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-07-011406-a.b1
Назва:
Щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:№ у ЦБД: UA-2024-10-07-011406-a
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» (далі по тексту – Скаржник)
ПП "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРМАШ"(далі по тексту – Учасник, Переможець)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
переможець Інтермаш.docx 30.10.2024 10:58
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 04.11.2024 15:30
- Рішення від 06.11.2024 № 17941.pdf 06.11.2024 14:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2024 № 18345.pdf 14.11.2024 13:07
- Рішення від 13.11.2024 № 18345.pdf 18.11.2024 15:23
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу Підйомспецтехніка.docx 08.11.2024 14:09
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу Підйомспецтехніка.pdf 08.11.2024 14:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.11.2024 16:10
Дата розгляду скарги:
13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.11.2024 14:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.11.2024 15:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
193a07e7d4d04044a3b9d14ff8bd22a2
Заголовок пункту скарги:
Пункт 6 Додатку № 3 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання наступних документів, а саме:
«Учасник повинен надати копії діючих кваліфікаційних посвідчень технічного персоналу на допуск до виконання робіт:
- з інструментом;
- в електроустановках напругою до 1000 В;
- виконання робіт на висоті.» (цитата).
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання конкретних документів, а саме копії діючих кваліфікаційних посвідчень технічного персоналу на допуск до виконання робіт. Це передбачає надання документів, для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Переможець надав три файли:
Посвідчення Кіров Вінокуров. pdf
Протокол 43 Кіров.jpg ; Протокол 44 Кіров.jpg
В файлі «Посвідчення Кіров Вінокуров. pdf» дві копії посвідчень Кірова О.А. видані ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» . Ці посвідчення були видані Кірову О.А. як працівнику ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» на посаді: майстер з ремонту устаткування згідно Наказу (Розпорядження) № 100/ВК від 02.08.2024р.
Файли «Протокол 43 Кіров.jpg ; Протокол 44 Кіров.jpg» видані ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» та є «Протоколами засідання комісії з питань перевірки знать з питань охорони праці» майстра з устаткування Кірова О.А. як працівника ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА»
Відповідно до вимог статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Порядок проведення навчання знань з питань охорони праці визначається Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05).
Згідно з пунктом 4.2. НПАОП 0.00-4.12-05 спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром.
Пунктами 5.2, 5.3, 5.4 НПАОП 0.00-4.12-05 визначено, що посадові особи повинні проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці стосовно робіт, що входять до їх функціональних обов'язків, у навчальних центрах або безпосередньо на підприємствах.
Згідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» проводить навчання тільки своїх працівників і не надає послуг з навчання працівників інших суб’єктів господарювання або фізичних осіб.
Враховуючи цей факт, посвідчення Кірова О.А. як працівника ПП "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРМАШ" згідно Цивiльно-правового договору №18 від 15.10.2024р., не відповідають вимогам НПАОП 0.00-4.12-05 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», та не можуть надаватися для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, так як видані не ПП "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРМАШ" або навчальним центром, а ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА», яке не може проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання або фізичних осіб, окрім своїх працівників.
Це є важливою підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки відповідність документації встановленим стандартам є ключовою для забезпечення якості та безпеки виконання робіт.
Таким чином, учасником не було виконано вимогу замовника, що не відповідає умовам тендерної документації. Це є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178. Відсутність діючих кваліфікаційних посвідчень технічного персоналу ставить під сумнів спроможність учасника забезпечити належне виконання робіт відповідно до встановлених нормативів та стандартів, що є критично важливим для успішного виконання проєкту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178
«Учасник повинен надати копії діючих кваліфікаційних посвідчень технічного персоналу на допуск до виконання робіт:
- з інструментом;
- в електроустановках напругою до 1000 В;
- виконання робіт на висоті.» (цитата).
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання конкретних документів, а саме копії діючих кваліфікаційних посвідчень технічного персоналу на допуск до виконання робіт. Це передбачає надання документів, для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Переможець надав три файли:
Посвідчення Кіров Вінокуров. pdf
Протокол 43 Кіров.jpg ; Протокол 44 Кіров.jpg
В файлі «Посвідчення Кіров Вінокуров. pdf» дві копії посвідчень Кірова О.А. видані ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» . Ці посвідчення були видані Кірову О.А. як працівнику ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» на посаді: майстер з ремонту устаткування згідно Наказу (Розпорядження) № 100/ВК від 02.08.2024р.
Файли «Протокол 43 Кіров.jpg ; Протокол 44 Кіров.jpg» видані ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» та є «Протоколами засідання комісії з питань перевірки знать з питань охорони праці» майстра з устаткування Кірова О.А. як працівника ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА»
Відповідно до вимог статті 18 Закону України «Про охорону праці» працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці.
Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Порядок проведення навчання знань з питань охорони праці визначається Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05).
Згідно з пунктом 4.2. НПАОП 0.00-4.12-05 спеціальне навчання з питань охорони праці може проводитись як безпосередньо на підприємстві, так і навчальним центром.
Пунктами 5.2, 5.3, 5.4 НПАОП 0.00-4.12-05 визначено, що посадові особи повинні проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці стосовно робіт, що входять до їх функціональних обов'язків, у навчальних центрах або безпосередньо на підприємствах.
Згідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05). ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА» проводить навчання тільки своїх працівників і не надає послуг з навчання працівників інших суб’єктів господарювання або фізичних осіб.
Враховуючи цей факт, посвідчення Кірова О.А. як працівника ПП "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРМАШ" згідно Цивiльно-правового договору №18 від 15.10.2024р., не відповідають вимогам НПАОП 0.00-4.12-05 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», та не можуть надаватися для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, так як видані не ПП "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРМАШ" або навчальним центром, а ТОВ «ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА», яке не може проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання або фізичних осіб, окрім своїх працівників.
Це є важливою підставою для відхилення пропозиції учасника, оскільки відповідність документації встановленим стандартам є ключовою для забезпечення якості та безпеки виконання робіт.
Таким чином, учасником не було виконано вимогу замовника, що не відповідає умовам тендерної документації. Це є підставою для відхилення пропозиції учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178. Відсутність діючих кваліфікаційних посвідчень технічного персоналу ставить під сумнів спроможність учасника забезпечити належне виконання робіт відповідно до встановлених нормативів та стандартів, що є критично важливим для успішного виконання проєкту.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.