-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання комп’ютерного обладнання для створення осередку викладання навчального предмету «Захист України»
Тендерні пропозиції викладаються українською мовою
Завершена
1 014 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 070.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 070.00 UAH
Період оскарження:
07.10.2024 15:06 - 02.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
005b0968fa9b4e208964d4593ee5e77b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-07-009110-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 до Тендерної документації.doc 11.10.2024 20:12
- Скарга.docx 11.10.2024 20:12
- Скарга.pdf 11.10.2024 20:12
- Лист МОН 1-9-441 від 14.08.2020.pdf 11.10.2024 20:12
- sign.p7s 11.10.2024 20:22
- рішення від 15.10.2024 № 16845.pdf 15.10.2024 18:05
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2024 № 17241.pdf 23.10.2024 14:24
- рішення від 22.10.2024 № 17241.pdf 25.10.2024 16:35
- Обгрунтування.docx 20.10.2024 12:56
- Порівняльна таблиця 1.docx 20.10.2024 12:56
- 16.perelik-nakaz-180-vid-03-lypnya-2024.pdf 20.10.2024 12:56
- Обгрунтування.PDF 20.10.2024 12:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2024 20:39
Дата розгляду скарги:
22.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.10.2024 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.10.2024 16:35
Дата виконання рішення Замовником:
30.10.2024 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМК України № 17241-р/пк-пз від 22.10.2024 внесено зміни до тендерної документації № 22 від 07.10.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
151e0a8b8b3141fea9828388831c1d5f
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційних вимог в частині технічних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник встановив вимогу, що Програмне забезпечення інтерактивної панелі повинно містити вільний доступ користувачів до не менше 200-та україномовних ліцензійних цифрових підручників, а також містити готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків. Така вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує потенційне коло учасників закупівлі з огляду на наступне.
Дане спеціалізоване програмне забезпечення прописане виключно під інтерактивне освітнє програмне забезпечення «MozaBook» (власник/розробник) – Mozaik Education Ltd. в Україні). Опис, що наведений у Тендерній документації Замовником за переліком функціоналу відповідає продукту, який пропонує лише вказана компанія.
На підтвердження вищевказаного надаємо на розгляд Колегії:
Посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення: https://ua.mozaweb.com/uk/portal.php?cmd=tryit
Посилання на опис програмного забезпечення: https://ua.mozaweb.com/uk/portal.php?cmd=promo&page=mozabook, яке включає:
- понад 1200 вбудованих 3D сцен освітньої тематики українською мовою;
- містить інтерактивні інструменти для створення тестів (редактор тестів);
- бібліотеку цифрових уроків;
- україномовні цифрові підручники 1-11 класів;
Також надаємо посилання на офіційний сайт програмного забезпечення:
- на перелік україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів
https://ua.mozaweb.com/uk/course.php?cmd=book_list_inner
- на бібліотеку з понад 300 цифрових уроків українською мовою https://ua.mozaweb.com/uk/lexikon.php?cmd=getlist&let=MICROCURRICULUM&active_menu=elesson
Як вбачається з інформації оприлюдненої на офіційному сайті ТОВ “ЕДПРО ДИСТРИБЮШН” вони є єдиними офіційними партнерами компанії Mozaik в Україні (https://edpro.ua/mozaik). Дана інформація підтверджується і на офіційному сайті Mozaik Education - https://ua.mozaweb.com/uk/Portal/partners?country=UA.
Таким чином, участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які є партнерами (клієнтами) ТОВ “ЕДПРО ДИСТРИБЮШН” та запропонують конкретне програмне забезпечення одного виробника – Mozaik Education Ltd. З проведеного аналізу програмного забезпечення, що пропонується на українському ринку було встановлено, що повному опису, наведеному Замовником в Тендерній документації, не відповідає жоден програмний продукт, крім вищезазначеного - «MozaBook».
Дане спеціалізоване програмне забезпечення прописане виключно під інтерактивне освітнє програмне забезпечення «MozaBook» (власник/розробник) – Mozaik Education Ltd. в Україні). Опис, що наведений у Тендерній документації Замовником за переліком функціоналу відповідає продукту, який пропонує лише вказана компанія.
На підтвердження вищевказаного надаємо на розгляд Колегії:
Посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення: https://ua.mozaweb.com/uk/portal.php?cmd=tryit
Посилання на опис програмного забезпечення: https://ua.mozaweb.com/uk/portal.php?cmd=promo&page=mozabook, яке включає:
- понад 1200 вбудованих 3D сцен освітньої тематики українською мовою;
- містить інтерактивні інструменти для створення тестів (редактор тестів);
- бібліотеку цифрових уроків;
- україномовні цифрові підручники 1-11 класів;
Також надаємо посилання на офіційний сайт програмного забезпечення:
- на перелік україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів
https://ua.mozaweb.com/uk/course.php?cmd=book_list_inner
- на бібліотеку з понад 300 цифрових уроків українською мовою https://ua.mozaweb.com/uk/lexikon.php?cmd=getlist&let=MICROCURRICULUM&active_menu=elesson
Як вбачається з інформації оприлюдненої на офіційному сайті ТОВ “ЕДПРО ДИСТРИБЮШН” вони є єдиними офіційними партнерами компанії Mozaik в Україні (https://edpro.ua/mozaik). Дана інформація підтверджується і на офіційному сайті Mozaik Education - https://ua.mozaweb.com/uk/Portal/partners?country=UA.
Таким чином, участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які є партнерами (клієнтами) ТОВ “ЕДПРО ДИСТРИБЮШН” та запропонують конкретне програмне забезпечення одного виробника – Mozaik Education Ltd. З проведеного аналізу програмного забезпечення, що пропонується на українському ринку було встановлено, що повному опису, наведеному Замовником в Тендерній документації, не відповідає жоден програмний продукт, крім вищезазначеного - «MozaBook».
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 до Тендерної документації.doc
-
-
Назва доказу:
Лист МОН
-
Повʼязаний документ:
Лист МОН 1-9-441 від 14.08.2020.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Тож, керуючись вищевказаним, просимо зобов’язати Замовника прибрати дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик Комплекту мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів (Тип 3), а саме вимоги щодо того, що Програмне забезпечення інтерактивної панелі повинно містити вільний доступ користувачів до не менше 100-та україномовних ліцензійних цифрових підручників, а також містити готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків. Так як ці вимоги є такими, що штучно обмежують потенційне коло учасників Закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f8d14a689f7c47949427520b84ee2a94
Заголовок пункту скарги:
Встановлення дискримінаційних вимог в частині технічних вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник встановив вимогу, що Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Шостка, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції. Така вимога є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує потенційне коло учасників закупівлі з огляду на наступне.
Встановлюючи вищевказану вимогу, Замовник фактично не дає можливості брати участь в закупівлі тим учасникам, хто не може підтвердити, що забезпечувати гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну буде саме сервісний центр на території м. Шостка.
Звертаємо вашу увагу на те, що в м. Шостка відсутні представництва чи сервісні центри переважної більшості виробників обладнання, що є предметом закупівлі, а це обмежує можливість потенційного учасника пропонувати Замовнику якісний товар, адже такий учасник не може гарантувати сервісний центр саме у м. Шостка. Визначальною необхідністю для встановлення вимоги такого роду, це забезпечення своєчасного (у строк визначений в договорі) усунення недоліків поставленого товару у разі настання гарантійних випадків (що виникли не з вини Замовника). Проте, її виконання учасником не може ставитись у залежність від наявності у нього сервісного центру в конкретній локації.
З урахуванням сучасних можливостей транспортування товарів, відсутність у потенційного учасника сервісного центру, представництва, представника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну саме на території м. Шостка жодним чином не заважає такому учаснику гарантувати можливість здійснення гарантійної підтримки обладнання, яка може бути здійснена за допомогою засобів поштового зв’язку, але Замовник своєю вимогою щодо конкретної дислокації сервісного центру обмежує такого учасника в можливості участі в закупівлі, чим порушує принцип п.4 ст.5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення.
Так як вимога щодо дислокації сервісного центру в м. Шостка є самостійною, а отже при її невиконанні Замовник буде відхиляти таку тендерну пропозицію, така вимога є дискримінаційною.
Встановлюючи вищевказану вимогу, Замовник фактично не дає можливості брати участь в закупівлі тим учасникам, хто не може підтвердити, що забезпечувати гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну буде саме сервісний центр на території м. Шостка.
Звертаємо вашу увагу на те, що в м. Шостка відсутні представництва чи сервісні центри переважної більшості виробників обладнання, що є предметом закупівлі, а це обмежує можливість потенційного учасника пропонувати Замовнику якісний товар, адже такий учасник не може гарантувати сервісний центр саме у м. Шостка. Визначальною необхідністю для встановлення вимоги такого роду, це забезпечення своєчасного (у строк визначений в договорі) усунення недоліків поставленого товару у разі настання гарантійних випадків (що виникли не з вини Замовника). Проте, її виконання учасником не може ставитись у залежність від наявності у нього сервісного центру в конкретній локації.
З урахуванням сучасних можливостей транспортування товарів, відсутність у потенційного учасника сервісного центру, представництва, представника, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну саме на території м. Шостка жодним чином не заважає такому учаснику гарантувати можливість здійснення гарантійної підтримки обладнання, яка може бути здійснена за допомогою засобів поштового зв’язку, але Замовник своєю вимогою щодо конкретної дислокації сервісного центру обмежує такого учасника в можливості участі в закупівлі, чим порушує принцип п.4 ст.5 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення.
Так як вимога щодо дислокації сервісного центру в м. Шостка є самостійною, а отже при її невиконанні Замовник буде відхиляти таку тендерну пропозицію, така вимога є дискримінаційною.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 до Тендерної документації.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Тож, керуючись вищевказаним, просимо зобов’язати Замовника прибрати дискримінаційну вимогу щодо того, що Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території м. Шостка, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції. Так як ця вимога є такою, що штучно обмежує потенційне коло учасників Закупівлі.