-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пластмасові вироби
Мішок ПП 50 кг
Завершена
784 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 921.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 921.50 UAH
Період оскарження:
07.10.2024 12:50 - 16.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
1f8545ca16184ce5a0e5ca1c3739cc12
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-07-005708-a.a1
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення Укрпластекологія (1).docx 04.11.2024 19:47
- Паспорт якості виробника Мішок Поліпропіленовий.pdf 04.11.2024 19:47
- Декларація постачальника про відповідність.pdf 04.11.2024 19:47
- ТУ У 22 2 34410050 003 2024 (1).pdf 04.11.2024 19:47
- Скарга_неправомірне_відхилення_UA_2024_10_07_005708_a_1.docx 04.11.2024 19:47
- sign.p7s 04.11.2024 19:56
- рішення від 06.11.2024 № 17951.pdf 06.11.2024 14:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.11.2024 № 18319.pdf 14.11.2024 12:51
- рішення від 13.11.2024 № 18319.pdf 15.11.2024 16:55
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу УкрПластЕкологія.docx 08.11.2024 13:14
- ПОЯСНЕННЯ на скаргу УкрПластЕкологія.pdf 08.11.2024 13:14
- СТП на виготовлення ТУ.pdf 08.11.2024 13:14
- ГОСТ 2_114-95.pdf 08.11.2024 13:14
- Протокол виконання ріш АМКУ мішки скарга.docx 18.11.2024 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.11.2024 21:44
Дата розгляду скарги:
13.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.11.2024 14:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.11.2024 16:55
Дата виконання рішення Замовником:
18.11.2024 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з постановою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18319/пк-пз від 13.11.2024 скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ" за процедурою закупівлі UA-2024-10-07-005708-a "Пластмасові вироби".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee006c7520b74ea3b0986cd62bade5ae
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ” (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 3010202425358641 від 30.10.2024)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протокольного рішення 3010202425358641 від 30.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовник зазначає, що “... Відповідно до протоколу робочої групи Замовника від 28.10.2024 №1190, листа служби електропостачання від 25.10.2024 №Е-05/2943 визначено, що Пропозиція ТОВ "УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ", код ЄДРПОУ 34410050 не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (далі по тексту - ТД), а саме:
- відповідно п.1 Додатку 2 ТД: «Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.»
Учасником надано декларацію про відповідність №1/1 від 19.09.2024, яка містить посилання на сертифікат відповідності від 19.09.2024 №UA.P.000797-24, який не надано в складі комерційної пропозиції.
Згідно п. 3.7 Розділу 2 ТД: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.»
- згідно пункту 2 Додатку 2 ТД визначено: «ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016». Надані учасником технічні умови ТУ У 22.2-34410050-003:2024 не відповідають вимогам п. п. 4.2, 4.3 ГОСТ 2.114-95 «ПРАВИЛА ПОБУДУВАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ ТУ» та п. 4.8. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а саме не містять технічні вимоги на продукцію визначені згідно Додатку А ТД.”.
Відповідно до пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 07.10.2024 № 18/2 (далі - Тендерна документація) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Скаржник звертає увагу, що Замовник вимагав один із перелічених документів.
Так, на виконання підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Скаржника надана Декларація постачальника про відповідність (згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) у файлі (“Декларація постачальника про відповідність.pdf).”, яка містить посилання на Сертифікат відповідності UA.P.000797-24 від 19 вересня 2024 року.
Проте, Тендерна документація не містила вимоги надання окремо чи додатково Сертифікату відповідності, якщо на такий міститься посилання в Декларації відповідності .
За таких умов твердження Замовника, що відображено в протокольному рішення 3010202425358641 від 30.10.2024 “Учасником надано декларацію про відповідність №1/1 від 19.09.2024, яка містить посилання на сертифікат відповідності від 19.09.2024 №UA.P.000797-24, який не надано в складі комерційної пропозиції.” є необґрунтованим та безпідставним.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
Так, в складі тендерної пропозиції Скаржника надані Технічні умови (повна копія) на вироби господарського призначення з пластичних мас, ПВХ, ПП, та ПЕ - ТУ У 22.2-34410050-003:2024 у файлі “ТУ У 22 2 34410050 003 2024.pdf”. Надані ТУ У 22.2-34410050-003:2024 Скаржника відповідають вимогам ГОСТ 2.114-95.
Зокрема, відповідно до пункту 4.2 та 4.3 ГОСТ 2.114-95 (далі - мовою оригіналу): “4.2 Вводная часть должна содержать наименование продукции, ее назначение, область применения (при необходимости) и условия эксплуатации.
Наименование продукции должно соответствовать наименованию, указанному в основном документе* на эту продукцию.
* Для изделий машиностроения и приборостроения основным документом является спецификация.
Для материалов, веществ и т.п. основным документом является документ, который в совокупности с другими записанными в нем документами полностью и однозначно определяет данную продукцию.
Изложение вводной части должно начинаться словами: «Настоящие технические условия распространяются на _________________________
_________________________________________________________________________
наименование, условное обозначение продукции, предназначенной (ую, ое) для ...»
Пример «Настоящие технические условия распространяются на тепловоз магистральный А-62, предназначенный для грузовых и пассажирских перевозок в
условиях влажного тропического климата», или «Настоящие технические условия распространяются на эмаль БТА-185, предназначенную для окрашивания изделий,
эксплуатируемых в условиях влажного тропического климата».
В конце вводной части приводят пример записи продукции в других документах и (или) при заказе. Если в проду кции, на которую отсутствует конструкторская (техническая) документация, использованы изобретения, то в конце вводной части (последним абзацем) приводят сведения об использованных изобретениях.
4.3 В разделе «Технические требования» должны быть приведены требования и
нормы, определяющие показатели качества и потребительские (эксплуатационные)
характеристики продукции.
Раздел в общем случае должен состоять из следующих подразделов:
- основные параметры и характеристики (свойства);
- требования к сырью, материалам, покупным изделиям;
- комплектность;
- маркировка;
- упаковка”
Крім того, згідно до пункту 4.1 ГОСТ 2.114-95, відповідність якому вимагає Замовник, визначено, що (далі - мовою оригіналу): “Состав разделов и их содержание определяет разработчик в соответствии с особенностями продукции. При необходимости ТУ, в зависимости от вида и назначения продукции, могут быть дополнены другими разделами (подразделами) или в них могут не включаться отдельные разделы (подразделы), или отдельные разделы (подразделы) могут быть объединены в один”
Надані Скаржником ТУ У 22.2-34410050-003:2024, складені у відповідності до ГОСТ 2.114-95 та містять, зокрема, основні параметри і характеристики предмету закупівлі, що відображені в розділі 3 зазначених ТУ У.
Тобто, твердження Замовника, що відображено в протоколі 3010202425358641 від 30.10.2024 “Надані учасником технічні умови ТУ У 22.2-34410050-003:2024 не відповідають вимогам п. п. 4.2, 4.3 ГОСТ 2.114-95 «ПРАВИЛА ПОБУДУВАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ ТУ» та п. 4.8. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а саме не містять технічні вимоги на продукцію визначені згідно Додатку А ТД.” є необґрунтованим та безпідставним виходячи із наступного.
У разі надання ТУ Замовник вимагає оформлення їх у відповідності до одного із документів - ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, натомість в протоколі про відхилення Скаржника 3010202425358641 від 30.10.2024 зазначає про невідповідність наданих ТУ У 22.2-34410050-003:2024 одночасно “ГОСТ 2.114-95 «ПРАВИЛА ПОБУДУВАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ ТУ» та п. 4.8. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016”.
Просимо звернути увагу, що Замовником у вимозі підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник взагалі не вимагав, щоб ТУ містили технічні вимоги на продукцію визначені згідно Додатку А до Тендерної документації. Крім того, Замовником в Тендерній документації не конкретизовано, в якій формі чи вигляді в ТУ У повинні бути підтверджені технічні характеристики предмета закупівлі.
Також, у протокольному рішенні 3010202425358641 від 30.10.2024 Замовником чітко не зазначено, які характеристики не підтверджено Скаржником, чим не дотримано пункту 46 Особливостей (інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель).
Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей просимо звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Якщо звернутися до Академічного тлумачного Словника української мови, то «зміна» - перехід, перетворення чого-небудь (перев. стану, руху, ознаки, властивості і т. ін.) у щось якісно інше; змінювання / заміна кого-, чого-небудь кимось, чимось іншим.
Тобто, зміна предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції – це змінювання або перетворення предмета закупівлі, який пропонується учасником в інший предмет закупівлі шляхом заміни інформації та/або документів, що ним надані.
ТУ У 22.2-34410050-003:2024, надані в складі тендерної пропозиції Скаржника розроблено на вироби господарського призначення з пластичних мас, ПВХ, ПП, та ПЕ. Призначені для застосування у харчовій, фармацевтичній, меблевій, легкій, автомобільній, електротехнічній, будівельній промисловості та в побуті (тобто, на предмета закупівлі - Пластмасові вироби Мішок ПП 50 кг).
Відповідно до пункту 3.3.1 ТУ У 22.2-34410050-003:2024 вид, тип, маса, мінімальна товщина стінки, номінальна місткість і розміри виробів, в також відхилення від розмірів та маси повинні відповідати кресленням підприємства-виробника продукції на конкретні види виробів.
Тобто, виробник не може в технічних умовах передбачити конкретний асортимент під кожного замовника, тому в ТУ У 22.2-34410050-003:2024 передбачено можливі види виробів, залежно від матеріалів, необхідних замовнику конструкції, певний діапазон технічних характеристик виробів.
Разом з тим, на виконання підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації Скаржником надано паспорт якості 07/10 від 15.10.2024, який в повному обсязі підтверджує якість та походження продукції, саме запропонованої до постачання - тобто Мішок ПП 50 кг; 105x50см; 80г/м2.
За таких умов та з аналізу всіх наданих в складі тендерної пропозиції Скаржника документів на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні документи, Скаржник вважає, що застосування підстави для відхилення його тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей є безпідставним.
- відповідно п.1 Додатку 2 ТД: «Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.»
Учасником надано декларацію про відповідність №1/1 від 19.09.2024, яка містить посилання на сертифікат відповідності від 19.09.2024 №UA.P.000797-24, який не надано в складі комерційної пропозиції.
Згідно п. 3.7 Розділу 2 ТД: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.»
- згідно пункту 2 Додатку 2 ТД визначено: «ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016». Надані учасником технічні умови ТУ У 22.2-34410050-003:2024 не відповідають вимогам п. п. 4.2, 4.3 ГОСТ 2.114-95 «ПРАВИЛА ПОБУДУВАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ ТУ» та п. 4.8. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а саме не містять технічні вимоги на продукцію визначені згідно Додатку А ТД.”.
Відповідно до пункту 3.7. розділу 3 тендерної документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи від 07.10.2024 № 18/2 (далі - Тендерна документація) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
Скаржник звертає увагу, що Замовник вимагав один із перелічених документів.
Так, на виконання підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Скаржника надана Декларація постачальника про відповідність (згідно ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) у файлі (“Декларація постачальника про відповідність.pdf).”, яка містить посилання на Сертифікат відповідності UA.P.000797-24 від 19 вересня 2024 року.
Проте, Тендерна документація не містила вимоги надання окремо чи додатково Сертифікату відповідності, якщо на такий міститься посилання в Декларації відповідності .
За таких умов твердження Замовника, що відображено в протокольному рішення 3010202425358641 від 30.10.2024 “Учасником надано декларацію про відповідність №1/1 від 19.09.2024, яка містить посилання на сертифікат відповідності від 19.09.2024 №UA.P.000797-24, який не надано в складі комерційної пропозиції.” є необґрунтованим та безпідставним.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції. Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000. ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
Так, в складі тендерної пропозиції Скаржника надані Технічні умови (повна копія) на вироби господарського призначення з пластичних мас, ПВХ, ПП, та ПЕ - ТУ У 22.2-34410050-003:2024 у файлі “ТУ У 22 2 34410050 003 2024.pdf”. Надані ТУ У 22.2-34410050-003:2024 Скаржника відповідають вимогам ГОСТ 2.114-95.
Зокрема, відповідно до пункту 4.2 та 4.3 ГОСТ 2.114-95 (далі - мовою оригіналу): “4.2 Вводная часть должна содержать наименование продукции, ее назначение, область применения (при необходимости) и условия эксплуатации.
Наименование продукции должно соответствовать наименованию, указанному в основном документе* на эту продукцию.
* Для изделий машиностроения и приборостроения основным документом является спецификация.
Для материалов, веществ и т.п. основным документом является документ, который в совокупности с другими записанными в нем документами полностью и однозначно определяет данную продукцию.
Изложение вводной части должно начинаться словами: «Настоящие технические условия распространяются на _________________________
_________________________________________________________________________
наименование, условное обозначение продукции, предназначенной (ую, ое) для ...»
Пример «Настоящие технические условия распространяются на тепловоз магистральный А-62, предназначенный для грузовых и пассажирских перевозок в
условиях влажного тропического климата», или «Настоящие технические условия распространяются на эмаль БТА-185, предназначенную для окрашивания изделий,
эксплуатируемых в условиях влажного тропического климата».
В конце вводной части приводят пример записи продукции в других документах и (или) при заказе. Если в проду кции, на которую отсутствует конструкторская (техническая) документация, использованы изобретения, то в конце вводной части (последним абзацем) приводят сведения об использованных изобретениях.
4.3 В разделе «Технические требования» должны быть приведены требования и
нормы, определяющие показатели качества и потребительские (эксплуатационные)
характеристики продукции.
Раздел в общем случае должен состоять из следующих подразделов:
- основные параметры и характеристики (свойства);
- требования к сырью, материалам, покупным изделиям;
- комплектность;
- маркировка;
- упаковка”
Крім того, згідно до пункту 4.1 ГОСТ 2.114-95, відповідність якому вимагає Замовник, визначено, що (далі - мовою оригіналу): “Состав разделов и их содержание определяет разработчик в соответствии с особенностями продукции. При необходимости ТУ, в зависимости от вида и назначения продукции, могут быть дополнены другими разделами (подразделами) или в них могут не включаться отдельные разделы (подразделы), или отдельные разделы (подразделы) могут быть объединены в один”
Надані Скаржником ТУ У 22.2-34410050-003:2024, складені у відповідності до ГОСТ 2.114-95 та містять, зокрема, основні параметри і характеристики предмету закупівлі, що відображені в розділі 3 зазначених ТУ У.
Тобто, твердження Замовника, що відображено в протоколі 3010202425358641 від 30.10.2024 “Надані учасником технічні умови ТУ У 22.2-34410050-003:2024 не відповідають вимогам п. п. 4.2, 4.3 ГОСТ 2.114-95 «ПРАВИЛА ПОБУДУВАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ ТУ» та п. 4.8. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а саме не містять технічні вимоги на продукцію визначені згідно Додатку А ТД.” є необґрунтованим та безпідставним виходячи із наступного.
У разі надання ТУ Замовник вимагає оформлення їх у відповідності до одного із документів - ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, натомість в протоколі про відхилення Скаржника 3010202425358641 від 30.10.2024 зазначає про невідповідність наданих ТУ У 22.2-34410050-003:2024 одночасно “ГОСТ 2.114-95 «ПРАВИЛА ПОБУДУВАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ ТУ» та п. 4.8. СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016”.
Просимо звернути увагу, що Замовником у вимозі підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації Замовник взагалі не вимагав, щоб ТУ містили технічні вимоги на продукцію визначені згідно Додатку А до Тендерної документації. Крім того, Замовником в Тендерній документації не конкретизовано, в якій формі чи вигляді в ТУ У повинні бути підтверджені технічні характеристики предмета закупівлі.
Також, у протокольному рішенні 3010202425358641 від 30.10.2024 Замовником чітко не зазначено, які характеристики не підтверджено Скаржником, чим не дотримано пункту 46 Особливостей (інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель).
Щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей просимо звернути увагу на наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Якщо звернутися до Академічного тлумачного Словника української мови, то «зміна» - перехід, перетворення чого-небудь (перев. стану, руху, ознаки, властивості і т. ін.) у щось якісно інше; змінювання / заміна кого-, чого-небудь кимось, чимось іншим.
Тобто, зміна предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції – це змінювання або перетворення предмета закупівлі, який пропонується учасником в інший предмет закупівлі шляхом заміни інформації та/або документів, що ним надані.
ТУ У 22.2-34410050-003:2024, надані в складі тендерної пропозиції Скаржника розроблено на вироби господарського призначення з пластичних мас, ПВХ, ПП, та ПЕ. Призначені для застосування у харчовій, фармацевтичній, меблевій, легкій, автомобільній, електротехнічній, будівельній промисловості та в побуті (тобто, на предмета закупівлі - Пластмасові вироби Мішок ПП 50 кг).
Відповідно до пункту 3.3.1 ТУ У 22.2-34410050-003:2024 вид, тип, маса, мінімальна товщина стінки, номінальна місткість і розміри виробів, в також відхилення від розмірів та маси повинні відповідати кресленням підприємства-виробника продукції на конкретні види виробів.
Тобто, виробник не може в технічних умовах передбачити конкретний асортимент під кожного замовника, тому в ТУ У 22.2-34410050-003:2024 передбачено можливі види виробів, залежно від матеріалів, необхідних замовнику конструкції, певний діапазон технічних характеристик виробів.
Разом з тим, на виконання підпункту 2.3 пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації Скаржником надано паспорт якості 07/10 від 15.10.2024, який в повному обсязі підтверджує якість та походження продукції, саме запропонованої до постачання - тобто Мішок ПП 50 кг; 105x50см; 80г/м2.
За таких умов та з аналізу всіх наданих в складі тендерної пропозиції Скаржника документів на підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні документи, Скаржник вважає, що застосування підстави для відхилення його тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей є безпідставним.
×
-
Назва доказу:
Паспорт якості 07/10 від 15.10.2024
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості виробника Мішок Поліпропіленовий.pdf
-
-
Назва доказу:
ТУ У 22.2-34410050-003:2024
-
Повʼязаний документ:
ТУ У 22 2 34410050 003 2024 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація постачальника про відповідність
-
Повʼязаний документ:
Декларація постачальника про відповідність.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи 3010202425358641 від 30.10.2024
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення Укрпластекологія (1).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “УКРПЛАСТЕКОЛОГІЯ”, викладене у протоколі уповноваженої особи 3010202425358641 від 30.10.2024.