-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Послуги з технічного огляду та випробувань (Проведення заміру опору ізоляції і перевірки спрацювання мереж та електроустановок від короткого замикання), код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань.
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
мін. крок: 0% або 27.50 UAH
скарга
- скарга 11.10.2024 20:49
- додаток 5 11.10.2024 20:49
- додаток 4 11.10.2024 20:49
- додаток 3 11.10.2024 20:49
- додаток 2 11.10.2024 20:49
- додаток 1 11.10.2024 20:49
- скарга 11.10.2024 20:49
- додаток 9 11.10.2024 20:49
- додаток 8 11.10.2024 20:49
- додаток 7 11.10.2024 20:49
- додаток 6 11.10.2024 20:49
- sign.p7s 11.10.2024 20:52
- Рішення від 15.10.2024 № 16836.pdf 15.10.2024 17:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.10.2024 № 17310.pdf 24.10.2024 13:08
- Рішення від 23.10.2024 № 17310.pdf 28.10.2024 15:39
- Пояснення щодо скарги UA-2024-10-07-003903-a_a2.pdf 17.10.2024 16:49
- Пояснення щодо скарги UA-2024-10-07-003903-a_a2.docx 17.10.2024 16:49
Пункт скарги
Таким чином технічне завдання не містить робіт з вимірювання сили струму та напруги. Скаржник має прилади для вимірювання опорів згідно технічного завдання. Вимога щодо наявності таких приладів є не передбаченою цими роботами і такою, що обмежує право Скаржника на участь в закупівлі
-
Таким чином технічне завдання не містить робіт з вимірювання сили струму та напруги. Скаржник має прилади для вимірювання опорів згідно технічного завдання. Вимога щодо наявності таких приладів є не передбаченою цими роботами і такою, що обмежує право Скаржника на участь в закупівлі Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника. Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
оперативні перемикання в електроустановках - цілеспрямовані дії оперативного персоналу комутаційними апаратами в схемі електроустановки та (або) перемикаючими пристроями в колах релейного захисту і автоматики і протиаварійної і режимної (системної) автоматики, віртуальними перемикачами мікропроцесорних захистів та автоматики, автоматизованою системою диспетчерського керування, засобами диспетчерсько-технологічного керування з метою зміни схеми з'єднань електроустановки, режиму роботи або стану устаткування.
Замовник не має права вимагати документи, що не передбачені технічним завданням
-
Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника. Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Дані лабораторії на базі транспорту з вмонтованим обладнанням використовуються ДТЕК та іншими підприємствами для роботи по усуненню аварій в ВИСОКОВОЛЬТНИХ ЗОВНІШНІХ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖАХ, а ніяк не по школам і ДНЗ всередині приміщень згідно технічного завдання. Замовник навмисно встановив таку вимогу, щоб обмежити коло учасників. Таким чином, участь в закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники, що крім виконання робіт згідно технічного завдання, ще виконують високовольтні випробування і мають такі лабораторії на базі транспорту, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника
-
Назва доказу:
додаток 3
-
Повʼязаний документ:
додаток 3
-
-
Назва доказу:
додаток 2
-
Повʼязаний документ:
додаток 2
-
-
Назва доказу:
додаток 1
-
Повʼязаний документ:
додаток 1
-
Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Також Скаржник повідомляє, що предметом закупівлі не є обслуговування електроустановок, тому вимога наявності електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 4-ї групи електробезпеки та електромонтерів оперативно-виїзної бригади є незаконною. Ні в посадові обов’язки електромонтерів з обслуговування, ні електромонтерів оперативно-виїзної бригади згідно тарифно-кваліфікаційного довідника не входить виконання вимірювань в електроустановках. Дані роботи виконують електромонтери з вимірювань та випробувань. Тому Скаржник виконуючи роботи згідно технічного завдання може надати документи на 2 працівника електромонтерів з вимірювань та випробувань.
-
Назва доказу:
додаток 5
-
Повʼязаний документ:
додаток 5
-
-
Назва доказу:
додаток 4
-
Повʼязаний документ:
додаток 4
-
Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
-
Назва доказу:
додаток 6
-
Повʼязаний документ:
додаток 6
-
Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
-
Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
-
Назва доказу:
додаток 7
-
Повʼязаний документ:
додаток 7
-
Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
-
Назва доказу:
додаток 9
-
Повʼязаний документ:
додаток 9
-
-
Назва доказу:
додаток 8
-
Повʼязаний документ:
додаток 8
-
Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
скарга
Пункт скарги
-
Таким чином технічне завдання не містить робіт з вимірювання сили струму та напруги. Скаржник має прилади для вимірювання опорів згідно технічного завдання. Вимога щодо наявності таких приладів є не передбаченою цими роботами і такою, що обмежує право Скаржника на участь в закупівлі Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника. Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Додаток 3 не містить в собі робіт з виконання оперативних перемикань в електроустановках
-
Замовник не має права вимагати документи, що не передбачені технічним завданням. Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
Скаржник не планує використовувати мобільну лабораторію з вмонтованими приладами, так як дані прилади ВЗАГАЛІ КОНСТРУКТИВНО НЕ ПРИЗНАЧЕНІ ДЛЯ МОНТУВАННЯ. Дані прилади є переносними і не монтуються ні в яку мобільну лабораторію, завод виробник до кожного приладу зробив чехол-сумку
-
Назва доказу:
додаток 3
-
Повʼязаний документ:
додаток 3
-
-
Назва доказу:
додаток 2
-
Повʼязаний документ:
додаток 2
-
-
Назва доказу:
додаток 1
-
Повʼязаний документ:
додаток 1
-
Замовник навмисно встановив таку вимогу, щоб обмежити коло учасників. Таким чином, участь в закупівлі зможуть прийняти тільки ті учасники, що крім виконання робіт згідно технічного завдання, ще виконують високовольтні випробування і мають такі лабораторії на базі транспорту, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації.
-
Назва доказу:
додаток 5
-
Повʼязаний документ:
додаток 5
-
-
Назва доказу:
додаток 4
-
Повʼязаний документ:
додаток 4
-
Скаржник повідомляє, що має 2 працівників (додаток 4). Скаржник встановив кількість працівників і таким чином обмежив права Скаржника на участь в закупівлі. Також Скаржник повідомляє, що предметом закупівлі не є обслуговування електроустановок, тому вимога наявності електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 4-ї групи електробезпеки та електромонтерів оперативно-виїзної бригади є незаконною. Ні в посадові обов’язки електромонтерів з обслуговування, ні електромонтерів оперативно-виїзної бригади згідно тарифно-кваліфікаційного довідника не входить виконання вимірювань в електроустановках. Дані роботи виконують електромонтери з вимірювань та випробувань. Тому Скаржник виконуючи роботи згідно технічного завдання може надати документи на 2 працівника електромонтерів з вимірювань та випробувань. Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації.
-
Назва доказу:
додаток 6
-
Повʼязаний документ:
додаток 6
-
Вимога Замовника про надання учасниками договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, залучених до надання послуг за предметом закупівель, є дискримінаційною і такою, яка суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України "Про страхування" від 07.03.1996. Даний вид страхування є виключно "добровільним" і не може вимагатися Замовником. Встановлюючи дану вимогу до Учасників, Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний добровільний договір, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як "обов'язковий". Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
- послуг щодо досвіду виготовлення та затвердження паспорту заземлювального пристрою (надається додатково затверджений сертифікованим інженером-проектувальником в частині інженерно-будівельного проектування витяг з паспорту заземлювального пристрою: титульна сторінка, опис, виконавча схема, до даного аналогічного договору).
-
Послуги щодо досвіду виготовлення та затвердження паспорту заземлювального пристрою (надається додатково затверджений сертифікованим інженером-проектувальником в частині інженерно-будівельного проектування витяг з паспорту заземлювального пристрою: титульна сторінка, опис, виконавча схема, до даного аналогічного договору) не є предметом закупівлі. Тому замовник не може вимагати від Скаржника підтвердження аналогічного досвіду саме з цих робіт, які не є аналогічними згідно технічного завдання Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
- електровимірювальних послуг по виміру опору ізоляції електричних мереж, послуг щодо оформлення технічного звіту за результатами вимірювань (надається додатково затверджений виконавцем технічний звіт до даного аналогічного договору)
-
Назва доказу:
додаток 7
-
Повʼязаний документ:
додаток 7
-
Вимога щодо надання додатково затвердженого виконавцем технічного звіту до даного аналогічного договору є незаконною, так як Скаржник виконував роботи по договору, згідно якого Замовник договору не надавав право Скаржнику на опублікування технічних звітів та інформації, що зазначена в ньому в мережі інтернет. У відповідності до п. 4.2.4. Права та обов'язки Замовника і Виконавця, які не встановлені умовами цього Договору, регулюються нормами чинного законодавства України. Норми чинного законодавства передбачають право Замовника, як власника технічного звіту за результатами наданих послуг, визначати публікувати його в мережі інтернет чи ні. Скаржник може підтвердити можливість надання аналогічних послуг, але не має права на публікацію технічних звітів до нього. Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації
-
Назва доказу:
додаток 9
-
Повʼязаний документ:
додаток 9
-
-
Назва доказу:
додаток 8
-
Повʼязаний документ:
додаток 8
-
Скаржник має всі відповідні сертифікати, які видані акредитованим НААУ органом сертифікації (далі ОС). Дані сертифікати видані у відповідності до сфери акредитації ОС, є чинними і законними. Але в сфері уповноваження ОС відсутня акредитація щодо інженерних послуг. Замовник не законно та без належних обгрунтованих підстав встановив та висунув вимогу, що ОС повинен бути акредитованим саме з інженерних послуг. Замовник навмисно обмежує коло учасників і право Скаржника прийняти участь в закупівлі. Законодавство не містить будь-яких вимог, що ОС повинен бути акредитований саме щодо інженерних послуг, щоб мати право видавати сертифікати. Таким чином Замовник у тендерній документації порушив статтю 5, 22, 26 Закону, що є порушенням законних інтересів і прав Скаржника Вимагаємо внести зміни шляхом видалення даної вимоги тендерної документації