-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт парку ім. І. Виговського
Завершена
18 686 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 430.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 430.00 UAH
Період оскарження:
12.06.2018 14:54 - 01.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
прошу скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА»
Номер:
62a6af1d3293431085260590f825df56
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-12-002081-a.b1
Назва:
прошу скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА»
Вимога:
Департамент містобудування Львівської міської ради прийняв рішення оформлене протоколом про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА» в закупівлі UA-2018-06-12-002081-a.
ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА» вважає такі дії Замовника незаконними враховуючи наступне:
Згідно ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до Інструкції з пiдготовки тендерної пропозицiї Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інформацією про субпідрядника (субпідрядників);
Надалі в тендерній документації Замовник вказує наступне:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток №1).
В Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що Технічні та кількісні вимоги зазначені в окремому файлі. Також вказано, що Технічні вимоги (завдання) надаються у складі тендерної пропозиції Учасника.
Згідно Додатку 3 Замовником визначено «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»
В цьому додатку є розділ « Перелік кваліфікаційних вимог, документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, та критерії їх оцінки»
В п. 1 Замовник вказує наступне: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт (в об’ємах робіт Додаток 1 до тендерної документації всі власні назви виробів, устаткування, матеріалів вважати як «або еквівалент».
Учасник, ТОВ «ЛЬВІВСЬКА ДОРОЖНЯ СЛУЖБА», надав в складі пропозиції файл «ДОДАТОК 1 Технічні вимоги» в якому виклав Технічні вимоги (завдання) з додатку №1 до ТД.
При публікації тендеру 12.06.2018 р. Замовником було розміщено файл «тех.завд. по Виговького .rtf». В подальшому 25.06.2018 р. Замовником було внесено зміни і завантажено файл «тех.завд. по Виговського Зміни.docx».
Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Проте зміни були внесені Замовником без додержання вимог ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником не було надано в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Внесеними без дотримання Закону змінами було доповнено Додаток 1 новими аркушами на яких розміщено «Проект капітального ремонту парку ім. І. Виговського».
Відповідно до тексту протоколу підставою для відхилення стало «відсутнісь завіреного Учасником Технічного завдання у повному обсязі (стара версія)».
ПРОТЕ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВІДСУТНЯ ВИМОГА ДО УЧАСНИКІВ НАДАВАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ «завірене Учасником Технічне завдання у повному обсязі (стара версія)», НАТОМІСТЬ Є ВИМОГА НАДАТИ «перелік та обсяг робіт відповідно до технічного завдання, згідно Додатку 1 до тендерної документації, без зазначення вартості робіт» ЩО І БУЛО ЗРОБЛЕНО УЧАСНИКОМ.
Замовник у своєму рішенні взагалі не послався на будь-який пункт тендерної документації, що на його думку був порушений Учасником.
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Проте без факту та прямого посилання на порушення конкретного пункту тендерної документації відхилення пропозиції Учасника є необґрунтованим та незаконним.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА -ВИМОГА.pdf 19.07.2018 07:51
- Протокол 23.07.2018 18:01
Дата подачі:
19.07.2018 07:52
Вирішення:
Відповідь завантажено в окремому файлі
Статус вимоги:
Не задоволено