• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 31510000-4– Електричні лампи розжарення

Торги не відбулися

247 180.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 471.80 UAH
Період оскарження: 04.10.2024 16:32 - 09.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника щодо безпідставної дискваліфікації Учасника ТОВ "НВП "ВІАН"

Номер: dac05dc19c9144bb8bf3bc80b2f723ca
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-04-011288-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо безпідставної дискваліфікації Учасника ТОВ "НВП "ВІАН"
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення Замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково виробниче підприємство «ВІАН» було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2024-10-04-011288-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, код 31510000-4– Електричні лампи розжарення, яка була оголошена Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА "ІРПІНЬ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ТОВ «НВП «ВІАН» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу від 18.10.2024 року за № 226, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ВІАН» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «НВП «ВІАН» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Відповідно до Протоколу від 18.10.2024 року за № 226, ТОВ «НВП «ВІАН» було дискваліфіковано на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Як підставу дискваліфікації Замовником вказано: 1) «В розділі 1 Загальні вимоги у Таблиці Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити відповідність товару та надати у складі тендерної пропозиції: Декларацію про відповідність технічних регламентів затвердженних КМУ № 1067 від 16.12.2015 р., КМУ № 1077 від 16.12.2015р. – Учасник закупівлі не завантажив даний документ та не підтвердив запропонованої продукції вимогам технічних регламентів України». 2) «Також, Учасник закупівлі повинен був підтвердити відповідність показників якості та безпеки лампи світлодіодної наступним вимогам: ДСТУ ЕN 62560:2016; ДСТУ EN IEC 55015:2021; ДСТУ EN IEC 61000-3-2:2019 ; ДСТУ ЕN 61000-3-3:2017; ДСТУ ЕN 61547:2016 – на що Учасник закупівлі завантажив декларацію постачальника про відповідність, яка в свою чергу не є нормативним актом та не підтверджує якість запропонованого товару вимогам ДСТУ, які зазначені в тендерній документації». 3) «В п. 2.3. Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: копію документу, що підтверджує стосунки із виробником або дилером такого Товару (сертифікат дистриб’ютора, виданий виробником товару або лист про представництво його інтересів, або дилерське свідоцтво в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з дилером) найменування компанії та код ЄДРПОУ) – Учасник закупівлі завантажив сертифікат представника в Україні від 10.04.2024 № 10-04/2024, який викладений іноземною мовою з подальшим його особистим перекладом на українську мову, чим порушив вимоги тендерної документації». 4) «В п. 2.4.3. Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі, в якій обов’язково вказати посилання на офіційний сайт виробника Товару зі сторінкою всіх технічних характеристик запропонованої продукції – Учасник закупівлі завантажив лист-пояснення від 10.10.2024 № 23 в якому зазначив, що по технічним причинам сайт htpp://www.glx.ua не оновлювався з 2022 року, що в свою чергу унеможливлює Замовника у перевірці технічних характеристик запропонованої продукції, чим порушується вимоги тендерної документації». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам Закону, Особливостей та умовам Тендерної документації, та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження - По першій підставі дискваліфікації: В розділі 1 Загальні вимоги у Таблиці Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити відповідність товару та надати у складі тендерної пропозиції: Декларацію про відповідність технічних регламентів затвердженних КМУ № 1067 від 16.12.2015 р., КМУ № 1077 від 16.12.2015р. Умовами тендерної документації, в т.ч. даного додатку, не було передбачено, яким органом повинна бути видана дана декларація. На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Документ під назвою «Декларації про відповідність ДСТУ ISO IEC 17050-12006» - Декларацію про відповідність ДСТУ ISO/IEC Декларацію постачальника про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, в якій зазначено про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1067) та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077). Таким чином, вважаємо, що Учасник в повній мірі виконав вимоги Замовника, а тому дана підстава для дискваліфікації є незаконною. - По другій підставі дискваліфікації: В розділі 1 Загальні вимоги у Таблиці Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник закупівлі повинен підтвердити відповідність показників якості та безпеки лампи світлодіодної наступним вимогам: ДСТУ ЕN 62560:2016; ДСТУ EN IEC 55015:2021; ДСТУ EN IEC 61000-3-2:2019 ; ДСТУ ЕN 61000-3-3:2017; ДСТУ ЕN 61547:2016. Умовами тендерної документації, в т.ч. даного додатку, не було передбачено, яким саме документом необхідно підтвердити відповідність вказаним ДСТУ та ким (яким органом тощо) повинен бути виданий цей документ. На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Документ під назвою «Декларації про відповідність ДСТУ ISO IEC 17050-12006» - Декларацію про відповідність ДСТУ ISO/IEC Декларацію постачальника про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, в якій зазначено відповідність вищеперерахованим ДСТУ. На підставі вищезазначеного вважаємо, що Учасник повністю виконав вимоги Замовника, а тому друга підстава для дискваліфікації є також незаконною. - По третій підставі дискваліфікації: В п. 2.3. Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: копію документу, що підтверджує стосунки із виробником або дилером такого Товару (сертифікат дистриб’ютора, виданий виробником товару або лист про представництво його інтересів, або дилерське свідоцтво в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з дилером) найменування компанії та код ЄДРПОУ). На виконання даної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документ під назвою «Сертифікат представника до 31.12.25» - сертифікат представника в Україні від 10.04.2024 № 10-04/2024, викладений українською та англійською мовами. Пунктом 43 Особливостей передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що документ, який надав Учасник повністю відповідає умовам тендерної документації, проте, у разі, якщо Замовник вважає за необхідне отримання від Учасника офіційного перекладу наданого сертифікату, виконаного відповідним бюро перекладів тощо, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, таким чином надавши Учаснику можливість усунути невідповідність протягом 24 годин, а тому третю підставу дискваліфікації Учасника вважаємо також незаконною. - По четвертій підставі дискваліфікації: В п. 2.4.3. Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі, в якій обов’язково вказати посилання на офіційний сайт виробника Товару зі сторінкою всіх технічних характеристик запропонованої продукції. На виконання даної вимоги Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-пояснення від 10.10.2024 № 23 наступного змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» є офіційним представником виробника, а саме: Нінбо Сіянг Оптоелектронік Лайтін Сайнс & Технолоджі Ко., ЛТД, Китай, ТМ GLX, в Україні (Сертифікат представника в Україні від 10.04.2024 додається). На сайті Учасника запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що ТОВ «НВП «ВІАН» виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця. По технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році. На підтвердження якості та відповідності товару вимогам Замовника, Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» у складі своєї тендерної пропозиції надає паспорт якості виробника та декларацію відповідності постачальника.» Додатково зазначаємо, що на виконання вимог Тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав фото лампи та коробки з усіх ракурсів, на якій зазначені технічні характеристики запропонованого товару. Таким чином Учасник підтвердив технічні та інші характеристики товару шляхом надання паспорту якості, декларації відповідності та фото товару та коробки з-під лампи з усіх ракурсів, а тому твердження Замовника щодо неможливості перевірки технічних характеристик запропонованої продукції, вважаємо необгрунтованими, а підставу для дискваліфікації незаконною. На підставі вищезазначеного, вважаємо дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» безпідставною, дії Замовника незаконними, а тому змушені звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до АМКУ. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вважаємо, що Замовник порушив вимоги статей 29, 31 Закону «Про публічні закупівлі» та умови Тендерної документації. Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси Учасника, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ВІАН» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН» в межах закупівлі UA-2024-10-04-011288-a. Додатки: 1. Протокол відхилення тендерної пропозиції. 2. Документ «Декларації про відповідність ДСТУ ISO IEC 17050-12006» 3. Документ «Сертифікат представника до 31.12.25» 4. Документ «Лист пояснення щодо сайту виробника» 5. Документ «Лапма А паспорт» 6. Фото товару та коробки (упаковки).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.10.2024 17:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.11.2024 18:51
Автор: ТОВ «НВП «ВІАН», Чадов Віктор Олександрович 380689811578 vian-zp@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0b854797f8384e209778234fc6909729
Заголовок пункту скарги: По підставам дискваліфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: - По першій підставі дискваліфікації:
В розділі 1 Загальні вимоги у Таблиці Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен підтвердити відповідність товару та надати у складі тендерної пропозиції: Декларацію про відповідність технічних регламентів затвердженних КМУ № 1067 від 16.12.2015 р., КМУ № 1077 від 16.12.2015р. Умовами тендерної документації, в т.ч. даного додатку, не було передбачено, яким органом повинна бути видана дана декларація. На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Документ під назвою «Декларації про відповідність ДСТУ ISO IEC 17050-12006» - Декларацію про відповідність ДСТУ ISO/IEC Декларацію постачальника про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, в якій зазначено про відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1067) та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 № 1077). Таким чином, вважаємо, що Учасник в повній мірі виконав вимоги Замовника, а тому дана підстава для дискваліфікації є незаконною.

- По другій підставі дискваліфікації:
В розділі 1 Загальні вимоги у Таблиці Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник закупівлі повинен підтвердити відповідність показників якості та безпеки лампи світлодіодної наступним вимогам: ДСТУ ЕN 62560:2016; ДСТУ EN IEC 55015:2021; ДСТУ EN IEC 61000-3-2:2019 ; ДСТУ ЕN 61000-3-3:2017; ДСТУ ЕN 61547:2016. Умовами тендерної документації, в т.ч. даного додатку, не було передбачено, яким саме документом необхідно підтвердити відповідність вказаним ДСТУ та ким (яким органом тощо) повинен бути виданий цей документ. На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Документ під назвою «Декларації про відповідність ДСТУ ISO IEC 17050-12006» - Декларацію про відповідність ДСТУ ISO/IEC Декларацію постачальника про відповідність згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006, в якій зазначено відповідність вищеперерахованим ДСТУ. На підставі вищезазначеного вважаємо, що Учасник повністю виконав вимоги Замовника, а тому друга підстава для дискваліфікації є також незаконною.

- По третій підставі дискваліфікації:
В п. 2.3. Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: копію документу, що підтверджує стосунки із виробником або дилером такого Товару (сертифікат дистриб’ютора, виданий виробником товару або лист про представництво його інтересів, або дилерське свідоцтво в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з дилером) найменування компанії та код ЄДРПОУ). На виконання даної вимоги Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав документ під назвою «Сертифікат представника до 31.12.25» - сертифікат представника в Україні від 10.04.2024 № 10-04/2024, викладений українською та англійською мовами.
Пунктом 43 Особливостей передбачено: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що документ, який надав Учасник повністю відповідає умовам тендерної документації, проте, у разі, якщо Замовник вважає за необхідне отримання від Учасника офіційного перекладу наданого сертифікату, виконаного відповідним бюро перекладів тощо, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, таким чином надавши Учаснику можливість усунути невідповідність протягом 24 годин, а тому третю підставу дискваліфікації Учасника вважаємо також незаконною.


- По четвертій підставі дискваліфікації:
В п. 2.4.3. Додатку 2 тендерної документації встановлено вимогу, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: довідку в довільній формі, в якій обов’язково вказати посилання на офіційний сайт виробника Товару зі сторінкою всіх технічних характеристик запропонованої продукції. На виконання даної вимоги Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-пояснення від 10.10.2024 № 23 наступного змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» є офіційним представником виробника, а саме: Нінбо Сіянг Оптоелектронік Лайтін Сайнс & Технолоджі Ко., ЛТД, Китай, ТМ GLX, в Україні (Сертифікат представника в Україні від 10.04.2024 додається). На сайті Учасника запропоновані каталоги різних років з параметрами, найбільш розповсюдженими на території України, а також зазначено, що ТОВ «НВП «ВІАН» виготовляє продукцію під власною торговою маркою «GLX» з нестандартними технічними характеристиками за замовленням покупця. По технічним причинам, інформація, яка міститься на сайті http://www.glx.ua/, оновлювалася востаннє у 2022 році.
На підтвердження якості та відповідності товару вимогам Замовника, Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-виробниче підприємство «ВІАН» у складі своєї тендерної пропозиції надає паспорт якості виробника та декларацію відповідності постачальника.» Додатково зазначаємо, що на виконання вимог Тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав фото лампи та коробки з усіх ракурсів, на якій зазначені технічні характеристики запропонованого товару. Таким чином Учасник підтвердив технічні та інші характеристики товару шляхом надання паспорту якості, декларації відповідності та фото товару та коробки з-під лампи з усіх ракурсів, а тому твердження Замовника щодо неможливості перевірки технічних характеристик запропонованої продукції, вважаємо необгрунтованими, а підставу для дискваліфікації незаконною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника