-
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
-
Однолотова
-
КЕП
ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2 (код ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах)
Торги відмінено
0.00
UAH з ПДВ
Період оскарження:
04.10.2024 15:51 - 01.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
761b559d636c4a7e8964e1bbde597994
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-04-010674-a.b1
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
рішення Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій, оформлене протоколом від 28.11.2024 року в частині допуску до аукціону учасників ТОВ КУПАВА МАРКЕТ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_неправомірний_допуск_до_аукціону.pdf 29.11.2024 11:44
- sign.p7s 29.11.2024 11:49
- рішення від 02.12.2024 № 19070.pdf 02.12.2024 16:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2024 № 19737.pdf 12.12.2024 11:12
- рішення від 11.12.2024 № 19737.pdf 13.12.2024 17:38
- Рішення ТОВ Статус Енерго.pdf 05.12.2024 15:49
- Відповідь комісії АМКУ.docx.pdf 05.12.2024 15:49
- Наказ №30-к.pdf 05.12.2024 15:49
- Тендерна документація - Енергосервіс.docx 05.12.2024 15:49
- Дата і час оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.png 05.12.2024 15:49
- Оголошення.pdf 05.12.2024 15:49
- Наказ №5к.pdf 05.12.2024 15:49
- Лист-згода на обробку даних.pdf 05.12.2024 15:49
- Протокол розгляду тендерних пропозицій Уповноваженої особи.pdf 05.12.2024 15:49
- Лист-згода на обробку даних Статус Енерго.pdf 05.12.2024 15:49
- Протокол розгляду тендерних пропозицій.pdf 05.12.2024 15:49
- Протокол ЗЗУ 36 (зміна директора).pdf 05.12.2024 15:49
- Відповідь на рішення комісії АМКУ.docx 05.12.2024 15:49
- Виписка ТОВ КУПАВА МАРКЕТ.pdf 05.12.2024 15:49
- Протокол розгляду Статус Енерго.pdf 18.12.2024 16:22
- Протокол розгляду КУПАВА МАРКЕТ.pdf 18.12.2024 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2024 12:39
Дата розгляду скарги:
11.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.12.2024 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
18.12.2024 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол № 18.12/1
Комунального некомерційного підприємства
“Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня”
Тернопільської обласної ради
ЄДРПОУ 02001305, 46023, м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави
або територіальної громади, Ірина Кирич, +380971345495, zakupki200@todl.com.ua
м. Тернопіль „ 18 ”__________12______ 2024р.
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
Про скасування рішення про допущення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ: 42892355) до аукціону за процедурою відкриті торги для закупівлі енергосервісу (UA-2024-10-04-010674-a) по ДК 021:2015: 99999999-9: Не відображене в інших розділах (ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2), відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з врахуванням Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Постанова).
Під час розгляду питання порядку денного:
28.11.2024 року Замовником було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій Учасників на відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, згідно якого всіх Учасників було допущено до аукціону.
29.11.2024 року товариством з обмеженою відповідальністю «ОЕНЖІ СОЛАР» (ЄДРПОУ – 41649284) була подана скарга в Антимонопольний Комітет України щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури Закупівлі, яка була прийнята на розгляд 02.12.2024 року.
11.12.2024 року Рішенням №19737-р/пк-пз Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила:
Зобов’язати комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (код ЄДРПОУ: 02001305) скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ: 42892355) до аукціону за процедурою відкриті торги для закупівлі енергосервісу (UA-2024-10-04-010674-a) по ДК 021:2015: 99999999-9: Не відображене в інших розділах (ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2).
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Вирішила:
Скасувати рішення від 28.11.2024 року про допущення пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" (код ЄДРПОУ: 42892355) до аукціону за процедурою відкриті торги для закупівлі енергосервісу (UA-2024-10-04-010674-a) по ДК 021:2015: 99999999-9: Не відображене в інших розділах (ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2).
Уповноважена особа,
Фахівець з публічних закупівель Ірина КИРИЧ
Протокол № 18.12/2
Комунального некомерційного підприємства
“Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня”
Тернопільської обласної ради
ЄДРПОУ 02001305, 46023, м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави
або територіальної громади, Ірина Кирич, +380971345495, zakupki200@todl.com.ua
м. Тернопіль „ 18 ”________12________ 2024р.
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
Про скасування рішення про допущення пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ (код ЄДРПОУ: 41189422) до аукціону за процедурою відкриті торги для закупівлі енергосервісу (UA-2024-10-04-010674-a) по ДК 021:2015: 99999999-9: Не відображене в інших розділах (ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2), відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з врахуванням Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Постанова).
Під час розгляду питання порядку денного:
28.11.2024 року Замовником було сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій Учасників на відповідність умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, згідно якого всіх Учасників було допущено до аукціону.
29.11.2024 року товариством з обмеженою відповідальністю «ОЕНЖІ СОЛАР» (ЄДРПОУ – 41649284) була подана скарга в Антимонопольний Комітет України щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури Закупівлі, яка була прийнята на розгляд 02.12.2024 року.
11.12.2024 року Рішенням №19737-р/пк-пз Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила:
Зобов’язати комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (код ЄДРПОУ: 02001305) скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ (код ЄДРПОУ: 41189422) до аукціону за процедурою відкриті торги для закупівлі енергосервісу (UA-2024-10-04-010674-a) по ДК 021:2015: 99999999-9: Не відображене в інших розділах (ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2).
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Вирішила:
Скасувати рішення від 28.11.2024 року про допущення пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ (код ЄДРПОУ: 41189422) до аукціону за процедурою відкриті торги для закупівлі енергосервісу (UA-2024-10-04-010674-a) по ДК 021:2015: 99999999-9: Не відображене в інших розділах (ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2).
Уповноважена особа,
Фахівець з публічних закупівель Ірина КИРИЧ
Задовільнена:
Так
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fc80349674af4d0cbf50cbbd8df96651
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на прекваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
І. ЩОДО НЕЗАКОННОГО ДОПУСКУ ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВ КУПАВА МАРКЕТ
1.1. щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Відповідно до п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 ТД:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції;
Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
В складі пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ наявний файл «Протокол ЗЗУ 36 (зміна директора)» - протокол Загальних зборів учасників №36 від 18.07.2023 року із зазначенням персональних даних (відомості паспорта, місце проживання, РНОКПП) громадянки України Бояновської Анастасії Іванівни:
Проте, в складі пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ відсутня згода про обробку персональних даних від Бояновської Анастасії Іванівни, персональні дані якої використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
Таким чином, ТОВ КУПАВА МАРКЕТ не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ КУПАВА МАРКЕТ, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
1.2. щодо наданої у складі пропозиції виписки
Відповідно до п.2.7 додатку 7 до ТП передбачалося подання: Витяг/відомості з ЄДР (Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (стосується юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
В складі пропозиції учасника ТОВ КУПАВА МАРКЕТ надано лише виписку з ЄДР (файл «Виписка ТОВ КУПАВА МАРКЕТ»).
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV (далі – Закон №755-IV) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Водночас, відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закон №755-IV витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Відомості надаються органами Держстатистики з врахуванням Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499), Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затверджені наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим у Мін’юсті 15.12.2005 за № 1509/11789 (зі змінами та доповненнями)
Враховуючи зазначене, виписка, відомості і витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців є різними документами. Крім цього, відповідно до пункту 2 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5 надавачем відомостей з Єдиного державного реєстру є державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля - посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України.
Таким чином, ТОВ КУПАВА МАРКЕТ не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Аналогічна практика щодо необхідності відхилення пропозиції при наявності даного недоліку викладена у висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-10-006262-a від 19.01.2024 року.
Додатково звертаємо увагу органу оскарження та Замовника, ЩО описані в п. 1.1 та 1.2 НЕДОЛІКИ НЕ УСУВАЮТЬСЯ В ПОРЯДКУ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ ТАК ЯК ЗАКУПІВЛЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ ПРОВОДИТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, КВАЛІФІКАЦІЯ В ЯКІЙ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПО СТ.29 з урахуванням ч.16 статті 29 та є підставою для відхилення пропозиції.
1.3. щодо згоди на укладення значного правочину
Відповідно до п.2.1 додатку 7 до ТП передбачалося подання: 2.1. Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу або випискою з протоколу засновників, копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або довіреність, або доручення); У відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасники надають у складі пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням (Зазначені вимоги надаються тільки юридичними особами ТОВ (ТДВ)).
В складі пропозиції учасника ТОВ КУПАВА МАРКЕТ відсутні копія протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням.
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, не виявивши дану невідповідність та не опублікувавши вимогу на її усунення, Замовником передчасно прийнято рішення про відповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, чим порушено норми чинного законодавства.
1.1. щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Відповідно до п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 ТД:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції;
Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
В складі пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ наявний файл «Протокол ЗЗУ 36 (зміна директора)» - протокол Загальних зборів учасників №36 від 18.07.2023 року із зазначенням персональних даних (відомості паспорта, місце проживання, РНОКПП) громадянки України Бояновської Анастасії Іванівни:
Проте, в складі пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ відсутня згода про обробку персональних даних від Бояновської Анастасії Іванівни, персональні дані якої використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
Таким чином, ТОВ КУПАВА МАРКЕТ не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ КУПАВА МАРКЕТ, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
1.2. щодо наданої у складі пропозиції виписки
Відповідно до п.2.7 додатку 7 до ТП передбачалося подання: Витяг/відомості з ЄДР (Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» (стосується юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
В складі пропозиції учасника ТОВ КУПАВА МАРКЕТ надано лише виписку з ЄДР (файл «Виписка ТОВ КУПАВА МАРКЕТ»).
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 1 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 №755-IV (далі – Закон №755-IV) виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — документ в електронній або у паперовій формі, який формується за результатами проведення реєстраційних дій і містить відомості про юридичну особу або її відокремлений підрозділ, фізичну особу — підприємця (у тому числі про взяття на облік в органах державної статистики та податкових органах, видачу ліцензії та документів дозвільного характеру) або громадське формування, що не має статусу юридичної особи, а також про проведену реєстраційну дію.
Водночас, відповідно до пункту 2 частини першої статті 1 Закон №755-IV витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань за зазначеним заявником критерієм пошуку та містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, або інформацію про відсутність таких відомостей у цьому реєстрі.
Відомості надаються органами Держстатистики з врахуванням Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2005 № 499), Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затверджені наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим у Мін’юсті 15.12.2005 за № 1509/11789 (зі змінами та доповненнями)
Враховуючи зазначене, виписка, відомості і витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців є різними документами. Крім цього, відповідно до пункту 2 Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.05.2023 №1692/5 надавачем відомостей з Єдиного державного реєстру є державний реєстратор юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, адміністратор центру надання адміністративних послуг або помічник нотаріуса, а у випадку надання виписки з Єдиного державного реєстру для проставлення апостиля - посадова особа територіального органу Міністерства юстиції України.
Таким чином, ТОВ КУПАВА МАРКЕТ не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Аналогічна практика щодо необхідності відхилення пропозиції при наявності даного недоліку викладена у висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-08-10-006262-a від 19.01.2024 року.
Додатково звертаємо увагу органу оскарження та Замовника, ЩО описані в п. 1.1 та 1.2 НЕДОЛІКИ НЕ УСУВАЮТЬСЯ В ПОРЯДКУ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ ТАК ЯК ЗАКУПІВЛЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ ПРОВОДИТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, КВАЛІФІКАЦІЯ В ЯКІЙ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПО СТ.29 з урахуванням ч.16 статті 29 та є підставою для відхилення пропозиції.
1.3. щодо згоди на укладення значного правочину
Відповідно до п.2.1 додатку 7 до ТП передбачалося подання: 2.1. Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу або випискою з протоколу засновників, копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або довіреність, або доручення); У відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасники надають у складі пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням (Зазначені вимоги надаються тільки юридичними особами ТОВ (ТДВ)).
В складі пропозиції учасника ТОВ КУПАВА МАРКЕТ відсутні копія протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням.
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, не виявивши дану невідповідність та не опублікувавши вимогу на її усунення, Замовником передчасно прийнято рішення про відповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, чим порушено норми чинного законодавства.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2024-10-04-010674-a; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ КУПАВА МАРКЕТ до аукціону за процедурою закупівлі — "ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2 (код ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2024-10-04-010674-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
19612fcaa02744a0bf7b4b43c60e0c71
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на прекваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ІІ. ЩОДО НЕЗАКОННОГО ДОПУСКУ ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"
1.1. щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Відповідно до п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 ТД:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції;
Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
В складі пропозиції ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО подано:
- файл «Баланс 2023 СТАТУС (1)» - фінансова звітність малого підприємства, із зазначенням персональних даних (у квитанції про прийняття) Паньків Ярослава Андрійовича (реєстраційний номер облікової картки платника податків – 3533108379 ) та Жарської Мирослави Володимирівни (реєстраційний номер облікової картки платника податків – 2331008563):
- файл «Рішення_Статус_скан-1» - Рішення одноосібного учасника №18/06/24 від 18.06.2024 року із зазначенням персональних даних (дата народження, відомості про паспорт, місце реєстрації, РНОКПП) громадянки України Жук Оксани Євстахіївни:
Проте, в складі пропозиції ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО відсутні згоди про обробку персональних даних від Паньків Ярослава Андрійовича, Жарської Мирослави Володимирівни, Жук Оксани Євстахіївни, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
Таким чином, ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Додатково звертаємо увагу органу оскарження та Замовника, що описані в п. 1.1 НЕДОЛІКИ НЕ УСУВАЮТЬСЯ В ПОРЯДКУ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ ТАК ЯК ЗАКУПІВЛЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ ПРОВОДИТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, КВАЛІФІКАЦІЯ В ЯКІЙ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПО СТ.29 з урахуванням ч.16 статті 29 та є підставою для відхилення пропозиції.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
1.2. щодо згоди на укладення значного правочину
Відповідно до п.2.1 додатку 7 до ТП передбачалося подання: 2.1. Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу або випискою з протоколу засновників, копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або довіреність, або доручення); У відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасники надають у складі пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням (Зазначені вимоги надаються тільки юридичними особами ТОВ (ТДВ)).
В складі пропозиції учасника ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО відсутні копія протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням.
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, не виявивши дану невідповідність та не опублікувавши вимогу на її усунення, Замовником передчасно прийнято рішення про відповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, чим порушено норми чинного законодавства.
1.1. щодо листа-згоди на обробку персональних даних
Відповідно до п.1 Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 ТД:
Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик:
- лист-згода про обробку персональних даних від всіх осіб, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції;
Відповідно до ЗУ "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб'єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
В складі пропозиції ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО подано:
- файл «Баланс 2023 СТАТУС (1)» - фінансова звітність малого підприємства, із зазначенням персональних даних (у квитанції про прийняття) Паньків Ярослава Андрійовича (реєстраційний номер облікової картки платника податків – 3533108379 ) та Жарської Мирослави Володимирівни (реєстраційний номер облікової картки платника податків – 2331008563):
- файл «Рішення_Статус_скан-1» - Рішення одноосібного учасника №18/06/24 від 18.06.2024 року із зазначенням персональних даних (дата народження, відомості про паспорт, місце реєстрації, РНОКПП) громадянки України Жук Оксани Євстахіївни:
Проте, в складі пропозиції ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО відсутні згоди про обробку персональних даних від Паньків Ярослава Андрійовича, Жарської Мирослави Володимирівни, Жук Оксани Євстахіївни, персональні дані яких використовуються в складі документів тендерної пропозиції.
Таким чином, ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а тому підлягає відхиленню на підставі абз.3 п.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Додатково звертаємо увагу органу оскарження та Замовника, що описані в п. 1.1 НЕДОЛІКИ НЕ УСУВАЮТЬСЯ В ПОРЯДКУ П. 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ ТАК ЯК ЗАКУПІВЛЯ ЕНЕРГОСЕРВІСУ ПРОВОДИТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ЗУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ, КВАЛІФІКАЦІЯ В ЯКІЙ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ПО СТ.29 з урахуванням ч.16 статті 29 та є підставою для відхилення пропозиції.
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
1.2. щодо згоди на укладення значного правочину
Відповідно до п.2.1 додатку 7 до ТП передбачалося подання: 2.1. Документи, що підтверджують правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (копію протоколу або випискою з протоколу засновників, копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, або довіреність, або доручення); У відповідності до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» учасники надають у складі пропозиції копію протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням (Зазначені вимоги надаються тільки юридичними особами ТОВ (ТДВ)).
В складі пропозиції учасника ТОВ СТАТУС ЕНЕРГО відсутні копія протоколу зборів засновників або виписку (витяг) з нього, або рішення власника, тощо про надання згоди на укладення значного правочину (укладання договору за результатами проведення цього тендеру) або документи, які підтверджують відсутність необхідності отримувати таку згоду з відповідним обґрунтуванням.
Відповідно до ч.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таким чином, не виявивши дану невідповідність та не опублікувавши вимогу на її усунення, Замовником передчасно прийнято рішення про відповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, чим порушено норми чинного законодавства.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Встановити наявність порушень у закупівлі ua-2024-10-04-010674-a; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" до аукціону за процедурою закупівлі — "ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ТЕРНОПІЛЬ, ВУЛ. АКАДЕМІКА САХАРОВА, 2 (код ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № ua-2024-10-04-010674-a.