-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку Репужинецького опорного закладу загальної середньої освіти І-Ill ступенів Кадубовецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за адресою: с.Репужинці, вул.Центральна,54 ЄЗС ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи
Торги відмінено
1 931 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 659.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 659.40 UAH
Період оскарження:
04.10.2024 14:50 - 18.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
19eaee956d2d4e24aad8329207c5c59f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-04-008932-a.a2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
1. Файл «Довідка по Будівельнику.pdf» містить «Лист гарантію» (вих. №21 від 17.10.2024), у якому чітко зазначено, що гарантійний строк становить 10 років з дня прийняття об’єкта Замовником. Цей документ є гарантійним підтвердженням терміну експлуатації виконаних робіт на об’єкті.
2. Файл «Довідка по закупівлі Р.pdf» включає «Гарантійний лист» (вих. №16 від 19.10.2024), де Кооператив «Будівельник» підтверджує, що об’єкт капітального ремонту відповідатиме встановленим характеристикам і експлуатуватиметься не менше 10 років відповідно до проєктно-кошторисної документації. Загальний опис та зміст цього документа повністю відображає вимогу Замовника.
3. Файл «Згода з проектом договору з додатками Р.pdf» містить погоджений проект договору, в якому на сторінці 1, пункт 2.2, зафіксовано гарантію на виконані роботи строком на 10 років з дати приймання-передачі робіт. Це документально підтверджує, що Кооператив зобов’язується надавати 10-річну гарантію відповідно до вимог тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 01.11.2024 12:50
- Скарга 01.11.2024 12:50
- Протокол 01.11.2024 12:50
- Скарга 01.11.2024 12:50
- Скарга 01.11.2024 12:50
- Скарга 01.11.2024 12:50
- sign.p7s 01.11.2024 13:46
- рішення від 05.11.2024 № 17858.pdf 05.11.2024 18:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2024 № 18272.pdf 13.11.2024 12:03
- рішення від 12.11.2024 № 18272.pdf 15.11.2024 14:33
- Пояснення по закупівлі Репужинці.pdf 07.11.2024 15:41
- Пояснення по скарзі.docx 07.11.2024 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 15:07
Дата розгляду скарги:
12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.11.2024 14:33
Дата виконання рішення Замовником:
20.11.2024 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення амку - скасовано рішення про відхилення скаржника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
02bb6425c3574859beb0175baf6a3df9
Заголовок пункту скарги:
Не правомірна дискваліфікація
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
04.10.2024 14:50 КАДУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом - Замовник) оголосило процедуру закупівлі (Державна закупівля, Відкриті торги з особливостями) на предмет виконання робіт: Капітальний ремонт харчоблоку Репужинецького опорного закладу загальної середньої освіти І-Ill ступенів Кадубовецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за адресою: с.Репужинці, вул.Центральна,54 ЄЗС ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи (надалі за текстом - Закупівля). Ідентифікатор Закупівлі UA-2024-10-04-008932-a. Очікувана вартість Закупівлі: 1 931 880 грн з ПДВ.
У зв'язку з тим, що на участь у Закупівлі подався лише один учасник - Кооператив «Будівельник» (Остаточна пропозиція 1 917 305 грн. 00 коп.), аукціон не проводився, і даного учасника автоматично допущено до етапу кваліфікації.
Від 21.10.2024 00:00 до 28.10.2024 12:16, у період проведення кваліфікації, а саме, 28.10.2024, Протоколом уповноваженої особи Козмич Я.І. (надалі за текстом – Протокол), тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник» було відхилено із наступною аргументацією:
«Розглянувши пропозицію Учасника, Кооператив "Будівельник", встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в наступній частині:
Згідно п. 7 Додатку №3 до тендерної документації та Додатку №7 до тендерної документації Учасники мають надати у складі своєї пропозиції Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Проте в тендерній документації відсутній Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Оскільки невідповідність / відсутність інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі однозначно трактується АМКУ, ДАСУ та судами як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Згідно п. 44 Постанови 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
ВИРІШИЛИ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник»».
Кооператив «Будівельник» не погоджується із прийнятим у Протоколі рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, крім того, вважаємо, що дане рішення є необґрунтованим та таким, що базується на неправдивій інформації, що була наведена у Протоколі розгляду пропозиції зважаючи на наступне.
У Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» міститься вимога надати:
«7. Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років)».
Крім того, така ж сама вимога міститься у Додатку №7 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»:
1. «Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).».
На виконання зазначених вище вимог, Кооператив «Будівельник» у складі своєї тендерної пропозиції надав:
1.Файл «Довідка по Будівельнику.pdf» у якому міститься:
«Листи гарантія» вихідний номер № 21 від 17.10.2024, у якому зазначено, що гарантійний строк становить 10 (десять) років від дня прийняття об'єкта замовником.
2. Файл «Довідки по закупівлі Р.pdf» у якому міститься:
«Гарантійний лист» вихідний номер № 16 від 19.10.2024, де зазначено, що Кооператив «Будівельник» гарантує досягнення на об'єкті капітального ремонту визначених у проєктно -кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта протягом не менше 10 (десяти) років згідно договору.
3. Файл «Згода з проектом договору з додатками Р.pdf», у якому міститься погоджений учасником проект договору про закупівлю, де на сторінці 1 у пункті 2.2. вказано і погоджено учасником настпуне: «2.2. Підрядник надає гарантії на виконані роботи – 10 (десять) років з дати приймання – передачі виконаних робіт»
Таким чином, Кооператив «Будівельник» надав декілька документів, які підтверджують надання 10-річної гарантії на виконані роботи, хоча вони можуть мати дещо інші назви, що вважається формальною невідповідністю, при тому, що суть і зміст цих документів повністю відповідають вимогам Замовника щодо гарантії на роботи.
1. Файл «Довідка по Будівельнику.pdf» містить «Лист гарантію» (вих. №21 від 17.10.2024), у якому чітко зазначено, що гарантійний строк становить 10 років з дня прийняття об’єкта Замовником. Цей документ є гарантійним підтвердженням терміну експлуатації виконаних робіт на об’єкті.
2. Файл «Довідка по закупівлі Р.pdf» включає «Гарантійний лист» (вих. №16 від 19.10.2024), де Кооператив «Будівельник» підтверджує, що об’єкт капітального ремонту відповідатиме встановленим характеристикам і експлуатуватиметься не менше 10 років відповідно до проєктно-кошторисної документації. Загальний опис та зміст цього документа повністю відображає вимогу Замовника.
3. Файл «Згода з проектом договору з додатками Р.pdf» містить погоджений проект договору, в якому на сторінці 1, пункт 2.2, зафіксовано гарантію на виконані роботи строком на 10 років з дати приймання-передачі робіт. Це документально підтверджує, що Кооператив зобов’язується надавати 10-річну гарантію відповідно до вимог тендерної документації.
Надані документи відповідають вимогам Замовника щодо підтвердження гарантійного терміну! Тобто, вимоги пункту 7 Додатку №3 («Технічне завдання») та Додатку №7 («Перелік документів для учасника») тендерної документації щодо гарантійного листа про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років) повністю виконані.
Відповідно до пункту 44 Постанови №1178 на який посилається у своєму Протоколі Замовник, відхилення тендерної пропозиції можливе лише у випадку, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації або іншим вимогам тендерної документації. Проте, у випадку Кооперативу «Будівельник» надані документи повністю відповідають цим умовам. Замовник безпідставно трактував наявність гарантійного листа як відсутність, що є помилковим.
При цьому, якщо Замовник виявив, що у тендерній пропозиції Кооперативу «Будівельник» нібито бракує гарантійного листа або існує невідповідність у його формулюванні, він повинен був направити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель.
Згідно з п. 43 Особливостей (ПОСТАНОВА Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») передбачено:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
У цьому випадку Замовник мав можливість скористатися зазначеним пунктом, запросивши уточнення чи виправлення чи надання гарантійного листа, якщо не знайшов його у складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи, що таке виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі чи технічних характеристик, ситуація повністю підпадає під можливість виправлення протягом 24 годин.
Усе наведене вище свідчить про те, що тендерна пропозиція Кооперативу «Будівельник» повністю відповідала вимогам тендерної документації щодо підтвердження гарантійного терміну на виконані роботи, як те вимагалось у тендерній документації Замовника.
Замовник безпідставно відхилив пропозицію на підставі того, що гарантійний лист начебто не було надано, попри те, що документи з підтвердженням гарантії на 10 років були включені до складу тендерної пропозиції такого учасника. Це підтверджується конкретними файлами з належною гарантійною інформацією, поданими у складі тендерної пропозиції Кооперативу «Будівельник».
Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення оформлене Протоколом уповноваженої особи Козмич Я.І. від 28.10.2024, яким було відхилено тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник».
04.10.2024 14:50 КАДУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом - Замовник) оголосило процедуру закупівлі (Державна закупівля, Відкриті торги з особливостями) на предмет виконання робіт: Капітальний ремонт харчоблоку Репужинецького опорного закладу загальної середньої освіти І-Ill ступенів Кадубовецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за адресою: с.Репужинці, вул.Центральна,54 ЄЗС ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи (надалі за текстом - Закупівля). Ідентифікатор Закупівлі UA-2024-10-04-008932-a. Очікувана вартість Закупівлі: 1 931 880 грн з ПДВ.
У зв'язку з тим, що на участь у Закупівлі подався лише один учасник - Кооператив «Будівельник» (Остаточна пропозиція 1 917 305 грн. 00 коп.), аукціон не проводився, і даного учасника автоматично допущено до етапу кваліфікації.
Від 21.10.2024 00:00 до 28.10.2024 12:16, у період проведення кваліфікації, а саме, 28.10.2024, Протоколом уповноваженої особи Козмич Я.І. (надалі за текстом – Протокол), тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник» було відхилено із наступною аргументацією:
«Розглянувши пропозицію Учасника, Кооператив "Будівельник", встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в наступній частині:
Згідно п. 7 Додатку №3 до тендерної документації та Додатку №7 до тендерної документації Учасники мають надати у складі своєї пропозиції Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Проте в тендерній документації відсутній Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Оскільки невідповідність / відсутність інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі однозначно трактується АМКУ, ДАСУ та судами як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Згідно п. 44 Постанови 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
ВИРІШИЛИ:
1. Відхилити тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник»».
Кооператив «Будівельник» не погоджується із прийнятим у Протоколі рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, крім того, вважаємо, що дане рішення є необґрунтованим та таким, що базується на неправдивій інформації, що була наведена у Протоколі розгляду пропозиції зважаючи на наступне.
У Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» міститься вимога надати:
«7. Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років)».
Крім того, така ж сама вимога міститься у Додатку №7 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»:
1. «Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).».
На виконання зазначених вище вимог, Кооператив «Будівельник» у складі своєї тендерної пропозиції надав:
1.Файл «Довідка по Будівельнику.pdf» у якому міститься:
«Листи гарантія» вихідний номер № 21 від 17.10.2024, у якому зазначено, що гарантійний строк становить 10 (десять) років від дня прийняття об'єкта замовником.
2. Файл «Довідки по закупівлі Р.pdf» у якому міститься:
«Гарантійний лист» вихідний номер № 16 від 19.10.2024, де зазначено, що Кооператив «Будівельник» гарантує досягнення на об'єкті капітального ремонту визначених у проєктно -кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта протягом не менше 10 (десяти) років згідно договору.
3. Файл «Згода з проектом договору з додатками Р.pdf», у якому міститься погоджений учасником проект договору про закупівлю, де на сторінці 1 у пункті 2.2. вказано і погоджено учасником настпуне: «2.2. Підрядник надає гарантії на виконані роботи – 10 (десять) років з дати приймання – передачі виконаних робіт»
Таким чином, Кооператив «Будівельник» надав декілька документів, які підтверджують надання 10-річної гарантії на виконані роботи, хоча вони можуть мати дещо інші назви, що вважається формальною невідповідністю, при тому, що суть і зміст цих документів повністю відповідають вимогам Замовника щодо гарантії на роботи.
1. Файл «Довідка по Будівельнику.pdf» містить «Лист гарантію» (вих. №21 від 17.10.2024), у якому чітко зазначено, що гарантійний строк становить 10 років з дня прийняття об’єкта Замовником. Цей документ є гарантійним підтвердженням терміну експлуатації виконаних робіт на об’єкті.
2. Файл «Довідка по закупівлі Р.pdf» включає «Гарантійний лист» (вих. №16 від 19.10.2024), де Кооператив «Будівельник» підтверджує, що об’єкт капітального ремонту відповідатиме встановленим характеристикам і експлуатуватиметься не менше 10 років відповідно до проєктно-кошторисної документації. Загальний опис та зміст цього документа повністю відображає вимогу Замовника.
3. Файл «Згода з проектом договору з додатками Р.pdf» містить погоджений проект договору, в якому на сторінці 1, пункт 2.2, зафіксовано гарантію на виконані роботи строком на 10 років з дати приймання-передачі робіт. Це документально підтверджує, що Кооператив зобов’язується надавати 10-річну гарантію відповідно до вимог тендерної документації.
Надані документи відповідають вимогам Замовника щодо підтвердження гарантійного терміну! Тобто, вимоги пункту 7 Додатку №3 («Технічне завдання») та Додатку №7 («Перелік документів для учасника») тендерної документації щодо гарантійного листа про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років) повністю виконані.
Відповідно до пункту 44 Постанови №1178 на який посилається у своєму Протоколі Замовник, відхилення тендерної пропозиції можливе лише у випадку, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації або іншим вимогам тендерної документації. Проте, у випадку Кооперативу «Будівельник» надані документи повністю відповідають цим умовам. Замовник безпідставно трактував наявність гарантійного листа як відсутність, що є помилковим.
При цьому, якщо Замовник виявив, що у тендерній пропозиції Кооперативу «Будівельник» нібито бракує гарантійного листа або існує невідповідність у його формулюванні, він повинен був направити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель.
Згідно з п. 43 Особливостей (ПОСТАНОВА Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») передбачено:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
У цьому випадку Замовник мав можливість скористатися зазначеним пунктом, запросивши уточнення чи виправлення чи надання гарантійного листа, якщо не знайшов його у складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи, що таке виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі чи технічних характеристик, ситуація повністю підпадає під можливість виправлення протягом 24 годин.
Усе наведене вище свідчить про те, що тендерна пропозиція Кооперативу «Будівельник» повністю відповідала вимогам тендерної документації щодо підтвердження гарантійного терміну на виконані роботи, як те вимагалось у тендерній документації Замовника.
Замовник безпідставно відхилив пропозицію на підставі того, що гарантійний лист начебто не було надано, попри те, що документи з підтвердженням гарантії на 10 років були включені до складу тендерної пропозиції такого учасника. Це підтверджується конкретними файлами з належною гарантійною інформацією, поданими у складі тендерної пропозиції Кооперативу «Будівельник».
Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження.
Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»:
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення оформлене Протоколом уповноваженої особи Козмич Я.І. від 28.10.2024, яким було відхилено тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник».
×
-
Назва доказу:
Гарантійні листи
-
Повʼязаний документ:
Скарга
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Вих. № 3110-с1325 Від 31 жовтня 2024 року Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Суб’єкт оскарження: КООПЕРАТИВ «БУДІВЕЛЬНИК» Код ЄДРПОУ 19399200 Україна, 78001, Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н, місто Тлумач, вул. Верховної Ради, будинок 1 тел/факс: +380685071126 e-mail: koopbydivelnik@ukr.net Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КАДУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ 04418558 Україна, 59421, Чернівецька обл., Чернівецький р-н, село Кадубівці, вул. Михайловського Володимира, будинок 22 тел/факс: +380983919015 e-mail: zakupkikg@ukr.net Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-04-008932-a Очікувальна вартість закупівлі: 1 931 880 грн з ПДВ СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості)) 04.10.2024 14:50 КАДУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі за текстом - Замовник) оголосило процедуру закупівлі (Державна закупівля, Відкриті торги з особливостями) на предмет виконання робіт: Капітальний ремонт харчоблоку Репужинецького опорного закладу загальної середньої освіти І-Ill ступенів Кадубовецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за адресою: с.Репужинці, вул.Центральна,54 ЄЗС ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи (надалі за текстом - Закупівля). Ідентифікатор Закупівлі UA-2024-10-04-008932-a. Очікувана вартість Закупівлі: 1 931 880 грн з ПДВ. У зв'язку з тим, що на участь у Закупівлі подався лише один учасник - Кооператив «Будівельник» (Остаточна пропозиція 1 917 305 грн. 00 коп.), аукціон не проводився, і даного учасника автоматично допущено до етапу кваліфікації. Від 21.10.2024 00:00 до 28.10.2024 12:16, у період проведення кваліфікації, а саме, 28.10.2024, Протоколом уповноваженої особи Козмич Я.І. (надалі за текстом – Протокол), тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник» було відхилено із наступною аргументацією: «Розглянувши пропозицію Учасника, Кооператив "Будівельник", встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в наступній частині: Згідно п. 7 Додатку №3 до тендерної документації та Додатку №7 до тендерної документації Учасники мають надати у складі своєї пропозиції Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років). Проте в тендерній документації відсутній Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років). Оскільки невідповідність / відсутність інформації та /або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі однозначно трактується АМКУ, ДАСУ та судами як підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей Згідно п. 44 Постанови 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; ВИРІШИЛИ: 1. Відхилити тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник»». Кооператив «Будівельник» не погоджується із прийнятим у Протоколі рішенням Замовника, вважає його таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також таким, що прийняте із порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон): об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, крім того, вважаємо, що дане рішення є необґрунтованим та таким, що базується на неправдивій інформації, що була наведена у Протоколі розгляду пропозиції зважаючи на наступне. У Додатку №3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» міститься вимога надати: «7. Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років)». Крім того, така ж сама вимога міститься у Додатку №7 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ»: 1. «Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).». На виконання зазначених вище вимог, Кооператив «Будівельник» у складі своєї тендерної пропозиції надав: 1.Файл «Довідка по Будівельнику.pdf» у якому міститься: «Листи гарантія» вихідний номер № 21 від 17.10.2024, у якому зазначено, що гарантійний строк становить 10 (десять) років від дня прийняття об'єкта замовником. 2. Файл «Довідки по закупівлі Р.pdf» у якому міститься: «Гарантійний лист» вихідний номер № 16 від 19.10.2024, де зазначено, що Кооператив «Будівельник» гарантує досягнення на об'єкті капітального ремонту визначених у проєктно -кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта протягом не менше 10 (десяти) років згідно договору. 3. Файл «Згода з проектом договору з додатками Р.pdf», у якому міститься погоджений учасником проект договору про закупівлю, де на сторінці 1 у пункті 2.2. вказано і погоджено учасником настпуне: «2.2. Підрядник надає гарантії на виконані роботи – 10 (десять) років з дати приймання – передачі виконаних робіт» Таким чином, Кооператив «Будівельник» надав декілька документів, які підтверджують надання 10-річної гарантії на виконані роботи, хоча вони можуть мати дещо інші назви, що вважається формальною невідповідністю, при тому, що суть і зміст цих документів повністю відповідають вимогам Замовника щодо гарантії на роботи. 1. Файл «Довідка по Будівельнику.pdf» містить «Лист гарантію» (вих. №21 від 17.10.2024), у якому чітко зазначено, що гарантійний строк становить 10 років з дня прийняття об’єкта Замовником. Цей документ є гарантійним підтвердженням терміну експлуатації виконаних робіт на об’єкті. 2. Файл «Довідка по закупівлі Р.pdf» включає «Гарантійний лист» (вих. №16 від 19.10.2024), де Кооператив «Будівельник» підтверджує, що об’єкт капітального ремонту відповідатиме встановленим характеристикам і експлуатуватиметься не менше 10 років відповідно до проєктно-кошторисної документації. Загальний опис та зміст цього документа повністю відображає вимогу Замовника. 3. Файл «Згода з проектом договору з додатками Р.pdf» містить погоджений проект договору, в якому на сторінці 1, пункт 2.2, зафіксовано гарантію на виконані роботи строком на 10 років з дати приймання-передачі робіт. Це документально підтверджує, що Кооператив зобов’язується надавати 10-річну гарантію відповідно до вимог тендерної документації. Надані документи відповідають вимогам Замовника щодо підтвердження гарантійного терміну! Тобто, вимоги пункту 7 Додатку №3 («Технічне завдання») та Додатку №7 («Перелік документів для учасника») тендерної документації щодо гарантійного листа про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років) повністю виконані. Відповідно до пункту 44 Постанови №1178 на який посилається у своєму Протоколі Замовник, відхилення тендерної пропозиції можливе лише у випадку, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації або іншим вимогам тендерної документації. Проте, у випадку Кооперативу «Будівельник» надані документи повністю відповідають цим умовам. Замовник безпідставно трактував наявність гарантійного листа як відсутність, що є помилковим. При цьому, якщо Замовник виявив, що у тендерній пропозиції Кооперативу «Будівельник» нібито бракує гарантійного листа або існує невідповідність у його формулюванні, він повинен був направити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель. Згідно з п. 43 Особливостей (ПОСТАНОВА Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». У цьому випадку Замовник мав можливість скористатися зазначеним пунктом, запросивши уточнення чи виправлення чи надання гарантійного листа, якщо не знайшов його у складі тендерної пропозиції учасника. Враховуючи, що таке виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі чи технічних характеристик, ситуація повністю підпадає під можливість виправлення протягом 24 годин. Усе наведене вище свідчить про те, що тендерна пропозиція Кооперативу «Будівельник» повністю відповідала вимогам тендерної документації щодо підтвердження гарантійного терміну на виконані роботи, як те вимагалось у тендерній документації Замовника. Замовник безпідставно відхилив пропозицію на підставі того, що гарантійний лист начебто не було надано, попри те, що документи з підтвердженням гарантії на 10 років були включені до складу тендерної пропозиції такого учасника. Це підтверджується конкретними файлами з належною гарантійною інформацією, поданими у складі тендерної пропозиції Кооперативу «Будівельник». Згідно вимог п. 3. Постанови Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі за текстом - Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України «Про Антимонопольний комітет України». Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України «Про Антимонопольний комітет України». Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Київ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що надається шляхом заповнення електронної форми. При цьому ризики настання негативних наслідків, пов’язаних з наданням суб’єктом оскарження неточної або недостовірної інформації шляхом заповнення електронної форми, несе суб’єкт оскарження. Керуючись вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема, але не виключно положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення оформлене Протоколом уповноваженої особи Козмич Я.І. від 28.10.2024, яким було відхилено тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник». Додатки: 1. Лист гарантія; 2. Гарантійний лист; 3. Погоджений проект договору про закупівлю; 4. Протокол Уповноваженої особи Козмич Я.І. від 28.10.2024 р. Голова кооперативу _________________/В.В. Турчин./
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення оформлене Протоколом уповноваженої особи Козмич Я.І. від 28.10.2024, яким було відхилено тендерну пропозицію Кооператив «Будівельник».
Вимога
Є відповідь
Дискримінація Учасника
Номер:
f857fe66c0f24932883330078a67ea2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-04-008932-a.c1
Назва:
Дискримінація Учасника
Вимога:
Не правомірна дискваліфікація
Скарга до Замовника
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-10-04-008932-a
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 28.10. 2024
скарга
До: Замовника торгів :
КАДУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
суб’єкта оскарження: КООПЕРАТИВ "БУДІВЕЛЬНИК" (надалі – Скаржник)
Місце проживання (місце знаходження) суб’єкта оскарження: 78043, ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА область, м.ТЛУМАЧ
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються КАДУБОВЕЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі UA-2024-10-04-008932-a
Уповноваженого органу та назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт харчоблоку Репужинецького опорного закладу загальної середньої освіти І-Ill ступенів Кадубовецької сільської ради
Чернівецького району Чернівецької області за адресою: с.Репужинці, вул.Центральна,54 ЄЗС ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи
СКАРГА
від 28.10.2024 Відповідно до Закону України «Про публічні Закупівлі» (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Замовником було розпочато Процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями.
Згідно рішення уповноваженою особою Протокол Уповноважена особа Козмич Я.І. від 28.10.2024р.було прийнято рішення про дискваліфікацію єдиного Учасника Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» ;
Розглянувши пропозицію Учасника, Кооператив "Будівельник", встановлено, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в наступній частині:
Згідно п. 7 Додатку №3 до тендерної документації та Додатку №7 до тендерної документації Учасники мають надати у складі своєї пропозиції Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Проте в тендерній документації відсутній Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо дискваліфікації
Ми, Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК» учасник торгів маємо зауваження, щодо дискваліфікації в технічній частині учасника переможця..
Документальне підтвердження відповідності поданої довідки тендерної документації* включає в себе: подачу даної довідки два рази ( в довідці по БУДІВЕЛЬНИКУ ВІД 17.10.24, та у Довідці по зукупівлі від 19.10.24) довідки подаємо ще раз.
Окрім в Згоді з Договором прописано що кооператив згоден з умовами договору , де вказаний Розділ 2 пункт 2.2 Підрядник надає гарантії на виконані роботи 10 (десять) років, а це є основний документ в правому полі.
Тепер запитання до Замовника де потрібно було ще раз прописати про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Просимо Замовника розібратись з найманим юристом який Вас підставив. Хочемо зауважити, що це читають відповідні служби і роблять висновки, ми не знаємо як , яким чином Ви тепер у системі зробите правки.
З ПОВАГОЮ…
Пов'язані документи:
Учасник
- Не правомірна дискваліфікація 28.10.2024 17:10
- Не правомірна дискваліфікація 28.10.2024 17:10
- Не правомірна дискваліфікація 28.10.2024 17:10
Дата подачі:
28.10.2024 17:11
Вирішення:
як зазначено у Протоколі Згідно п. 7 Додатку №3 до тендерної документації та Додатку №7 до тендерної документації Учасники мають надати у складі своєї пропозиції Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Проте в тендерній документації відсутній Гарантійний лист про гарантійний термін на виконані роботи (не менше 10 років).
Наданів Вами документи не спростовують вищевказаного недоліку.
Вищевказний недолік не відноситься до недоліків, що їх можна усунути в порядку п.43 Постанови 1178.
Також просимо Вас врахувати, що у Замовника відсутня технічна можливість переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Повідомляємо Вас, що Замовником оголошено повторно процедуру закупівлі за даним предметом закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-28-005549-a в якій Ви можете прийняти участь
Статус вимоги:
Відхилено