-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Видатки з благоустрою – послуги з рекультивації земельної ділянки Коровійського сміттєзвалища, за адресою с. Коровія за ДК 021-2015: 90530000-1: «Утримання сміттєзвалищ»
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями), Програми поводження з відходами на території Чернівецької міської територіальної громади на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 17.12.2021 №652 (зі змінами), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 14.12.2023 року №1558 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).
мін. крок: 1.5% або 65 578.39 UAH
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
- sign.p7s 29.10.2024 19:09
- Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника 29.10.2024 19:40
- sign.p7s 29.10.2024 19:42
- рішення від 31.10.2024 № 17684.pdf 31.10.2024 14:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.11.2024 № 18066.pdf 08.11.2024 14:36
- рішення від 07.11.2024 № 18066.pdf 12.11.2024 13:05
- Тендерна пропозиція-сж 1_1.pdf 04.11.2024 14:30
- Дод. 1 до ТД Тендерна пропозиція - рекул.Коров.сміттєзв..doc 04.11.2024 14:30
- ТД рекул.Коров.смітєєзвал. Деп.тр..doc 04.11.2024 14:30
- пояснювальна записка.pdf 04.11.2024 14:30
- договірна ціна.pdf 04.11.2024 14:30
- Пояснення в АК.pdf 04.11.2024 14:30
- пояснення в Антим.ком. на скаргу Чернів.перес.колона.docx 04.11.2024 14:30
- Дод. 4 до ТД перелік док., які под. Учасн. -рекул.Коров.сміттєзв..docx 04.11.2024 14:30
- 162 протокол УП відхилення учасника 1 - рекул. Коров.смітєзв..docx 04.11.2024 14:30
- зведений кошторисний розрахунок.pdf 04.11.2024 14:30
- Дод. 3 до ТД проект Договору - рекул.Коров.сміттєзв..doc 04.11.2024 14:30
- 157 протокол УП усунен.недоліків - рекул. Коров.смітєзв..docx 04.11.2024 14:30
- пояснення №259.pdf 04.11.2024 14:30
- тендерна пропозиція-сж усун.нед._1.pdf 04.11.2024 14:30
- Дод. 2 до ТД Тех завдання - рекул.Коров.сміттєзв..doc 04.11.2024 14:30
- Дод. 5 до ТД перелік док., які под. Перемож.-рекул.Коров.сміттєзв..docx 04.11.2024 14:30
- Довідка про Наявність працівників відповідної кваліфікації-сж (1).pdf 04.11.2024 14:30
- пояснення №258.pdf 04.11.2024 14:30
- пояснення до п 7.pdf 04.11.2024 14:30
- Зведен.кошторисн.розрах.вартості обєкта будівнитва.pdf 04.11.2024 16:59
- Затв. Експертн.оцінка кошторисн.частини проектн. докум. від 01.10.2024.pdf 04.11.2024 16:59
Пункт скарги
- пункт 5. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником документів, що підтверджують необхідну освіту (дипломи, свідоцтва, посвідчення) бетонярів, які зазначені в довідці про наявність працівників, згідно вимог частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації.
Протоколом уповноваженої особи від 18.10.2024 №157 відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» на підставі абзаців 1, 2 та 6 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та абзацам 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що учасник не виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
- не подав документи, що підтверджують необхідну освіту (дипломи, свідоцтва, посвідчення) бетонярів, які зазначені в довідці про наявність працівників, згідно вимог частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. (Пункт 5 вимоги)
Зокрема, ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» в поданій довідці про наявність працівників зазначено чотири бетоняра: Грек В.І., Берник Д.І., Бухінський Ю.І., Лучак М.С., які мають середню освіту.
ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» на усунення недоліків завантажив документи про освіту по одному бетоняру Берник Д.І. та не надав документів про освіту по трьом бетонярам: Грек В.І.,Бухінський Ю.І., Лучак М.С. та завантажив пояснення в якому зазначив, що при прийнятті робітників на роботу, яка не вимагає спеціальної освіти, ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» документів про освіту даних працівників не вимагав, відомості про освіту записував в карточку зі слів працівника.
Вказані в протоколі підстави відхилення суперечать вимогам тендерної документації Замовника, затвердженій протоколом Уповноваженої особи від 04.10.2024 №146.
Згідно вимог частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Учасник повинен подати Довідку про наявність працівників, які будуть залучені до надання Послуг, відповідної кваліфікації із зазначенням їх спеціалізації і досвіду, необхідного для надання Послуг за предметом закупівлі.
№
п/п Посада Штатний,
за угодою, інше Прізвище, ім’я, по батькові Освіта Спеціальність Загальний стаж роботи за фахом (професією), років, місяців Досвід роботи на посаді, років, місяців
1 2 3 4 5 6 7 8
Учасник повинен подати документи на працівників, які будуть залучені до надання Послуг, та підтвердити вказану в довідці інформацію по кожному працівнику.
Учасник повинен обов’язково підтвердити наявність наступних працівників:
- інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, інженер чи інший працівник з категорії «Керівники»)– не менше 1 особи, з вищою освітою;
- робітники – не менше 4 осіб;
- інженер з охорони праці – не менше 1 особи;
- водії транспортних засобів – не менше 4 осіб;
Наявність працівників підтверджується:
- додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період, з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2) та повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2)
- накази, розпорядження (розпорядчі документи) про призначення на посади працівників, цивільно-правові угоди, інші документи, що підтверджують досвід роботи працівників на посаді.
- документи, що підтверджують необхідну освіту (дипломи, свідоцтва, посвідчення) працівників.
- для підтвердження кваліфікації водіїв надаються посвідчення водіїв на право керування транспортними засобами.
- посвідчення, щодо проходження інженера з охорони праці навчання з охорони праці.
Отже, тендерною документацією передбачено подання документів, що підтверджують необхідну освіту (дипломи, свідоцтва, посвідчення) працівників. Оскільки робота бетонярів не вимагає наявність спеціальної чи будь-якої іншої освіти, то вимоги замовника про надання документів, що підтверджують необхідну освіту (дипломи, свідоцтва, посвідчення) бетонярів не відповідають змісту частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації та не є необхідними для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Вищевказане підтверджує відповідність пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» вимогам частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» повною мірою відповідала вимогам тендерної документації та неправомірно була відхилена Замовником із вищезазначених причин.
Ураховуючи вищезазначене, рішення про відхилення пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» було прийнято Замовником із порушенням вимог ст. 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відхиливши пропозицію ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76», Замовник застосував дискримінаційний упереджений і формальний підхід, що порушує законні інтереси Скаржника.
Рішення Замовника від 24.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76», яка є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та ставить під сумнів відповідність дій Замовника як органу місцевого самоврядування при організації проведення закупівлі передбаченим ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципам максимальної економії, ефективності розпорядження бюджетними коштами, а також об’єктивності.
Внаслідок прийняття рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції порушено права та законні інтереси ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» як підприємства, яке зареєстровано і працює з 1998 року, основним видом діяльності якого є будівництво (КВЕДи 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у., 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах), що відповідає предмету закупівлі, має власну матеріально-технічну та кадрову базу,великий послужний список зданих в експлуатацію об’єктів будівництва та інших результатів діяльності, на добросовісну конкуренцію в сфері підприємницької діяльності, об’єктивне, неупереджене та недискримінаційне ставлення як до учасника процедури закупівлі.
-
Зобов'язати Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» процедури закупівлі — «Видатки з благоустрою – послуги з рекультивації земельної ділянки Коровійського сміттєзвалища, за адресою с. Коровія за ДК 021-2015: 90530000-1: «Утримання сміттєзвалищ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-10-04-006880-a.
- пункт 6. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником наказів на працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників, згідно вимог частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації.
Протоколом уповноваженої особи від 18.10.2024 №157 відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» на підставі абзаців 1, 2 та 6 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та абзацам 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що учасник не виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
- не подав накази на працівників, які зазначені в довідці про наявність працівників, згідно вимог частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації. (Пункт 6 вимоги).
Зокрема, ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» було завантажено пояснення, в якому він зазначив, що ним було подано виписки з наказів по всім працівникам, належним чином оформлені згідно чинного законодавства України, тоді як замовник частиною 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації вимагав розпорядчі документи про призначення на посади працівників від Учасника саме у вигляді наказів або розпоряджень.
Вказані в протоколі підстави відхилення суперечать вимогам тендерної документації Замовника, затвердженій протоколом Уповноваженої особи від 04.10.2024 №146.
Згідно вимог частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Учасник повинен подати Довідку про наявність працівників, які будуть залучені до надання Послуг, відповідної кваліфікації із зазначенням їх спеціалізації і досвіду, необхідного для надання Послуг за предметом закупівлі.
№
п/п Посада Штатний,
за угодою, інше Прізвище, ім’я, по батькові Освіта Спеціальність Загальний стаж роботи за фахом (професією), років, місяців Досвід роботи на посаді, років, місяців
1 2 3 4 5 6 7 8
Учасник повинен подати документи на працівників, які будуть залучені до надання Послуг, та підтвердити вказану в довідці інформацію по кожному працівнику.
Учасник повинен обов’язково підтвердити наявність наступних працівників:
- інженерно-технічні працівники (виконроб, майстер, інженер чи інший працівник з категорії «Керівники»)– не менше 1 особи, з вищою освітою;
- робітники – не менше 4 осіб;
- інженер з охорони праці – не менше 1 особи;
- водії транспортних засобів – не менше 4 осіб;
Наявність працівників підтверджується:
- додаток 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, за останній звітний період, з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2) та повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) з відміткою про отримання контролюючим органом (квитанцією №2)
- накази, розпорядження (розпорядчі документи) про призначення на посади працівників, цивільно-правові угоди, інші документи, що підтверджують досвід роботи працівників на посаді.
- документи, що підтверджують необхідну освіту (дипломи, свідоцтва, посвідчення) працівників.
- для підтвердження кваліфікації водіїв надаються посвідчення водіїв на право керування транспортними засобами.
- посвідчення, щодо проходження інженера з охорони праці навчання з охорони праці.
Отже, тендерною документацією передбачено подання наказів, розпоряджень (розпорядчих документів) про призначення на посади працівників, цивільно-правових угод, інших документів, що підтверджують досвід роботи працівників на посаді.
Подання належним чином оформлених згідно чинного законодавства України виписок з наказів по всім працівникам, які відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими Наказом Мін’юсту України від 18.06.2015 №1000/5 є засвідченими копіями частини тексту службового документа, не змінює суть та зміст цих наказів та є достатнім для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема, для підтвердження наявності у ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником не обґрунтовано, яка є потреба та необхідність в наданні наказів в повному обсязі, які містять інформацію про прийом на роботу, в т.ч. і інших працівників, які не задіяні до участі в тендерній пропозиції, та як це пов’язано з підтвердженням наявності у ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» визначеного частиною 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації переліку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вищевказане підтверджує відповідність пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» вимогам частини 2 розділу 4 Додатку №4 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» повною мірою відповідала вимогам тендерної документації та неправомірно була відхилена Замовником із вищезазначених причин.
Ураховуючи вищезазначене, рішення про відхилення пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» було прийнято Замовником із порушенням вимог ст. 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відхиливши пропозицію ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76», Замовник застосував дискримінаційний упереджений і формальний підхід, що порушує законні інтереси Скаржника.
Рішення Замовника від 24.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76», яка є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та ставить під сумнів відповідність дій Замовника як органу місцевого самоврядування при організації проведення закупівлі передбаченим ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципам максимальної економії, ефективності розпорядження бюджетними коштами, а також об’єктивності.
Внаслідок прийняття рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції порушено права та законні інтереси ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» як підприємства, яке зареєстровано і працює з 1998 року, основним видом діяльності якого є будівництво (КВЕДи 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у., 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах), що відповідає предмету закупівлі, має власну матеріально-технічну та кадрову базу,великий послужний список зданих в експлуатацію об’єктів будівництва та інших результатів діяльності, на добросовісну конкуренцію в сфері підприємницької діяльності, об’єктивне, неупереджене та недискримінаційне ставлення як до учасника процедури закупівлі.
-
Зобов'язати Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» процедури закупівлі — «Видатки з благоустрою – послуги з рекультивації земельної ділянки Коровійського сміттєзвалища, за адресою с. Коровія за ДК 021-2015: 90530000-1: «Утримання сміттєзвалищ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-10-04-006880-a.
- пункт 7. Усунути невідповідності шляхом виключення коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) та подання Учасником належним чином оформлених документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником: - договірна ціна; - дефектний акт; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - локальний кошторис; - відомість ресурсів до локального кошторису; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, згідно вимог частини 14 розділу 7 Додатку №4 до тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації.
Протоколом уповноваженої особи від 18.10.2024 №157 відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» на підставі абзаців 1, 2 та 6 пункту 1 та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей та абзацам 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, у зв’язку з тим, що учасник не виправив невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
- поданий розрахунок адміністративних витрат на підставі усереднених показників не в повній мірі відповідає вимогам пункту 5.17 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (з послідуючими змінами та доповненнями), вимогам частини 14 розділу 7 Додатку №4 до тендерної документації та Додатку №2 до тендерної документації. (Пункт 7 вимоги).
Зокрема, ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» було завантажено пояснення до п.7 вимоги, в якому він зазначив, що передбачив кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) згідно з Додатком 27 цієї Настанови (пункти 4.39, 5.17). Повний перелік адміністративних витрат знаходиться у Додатку 26 до Настанови (пункти 4.39, 5.17). Учасник вважає, що подав належним чином оформлені документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предметам закупівлі, встановленим замовником.
Учасником було завантажено пояснювальну записку в якій наведено Розрахунок №10. Кошти на покриття адміністративних витрат.
Проте методи визначення адміністративних витрат, передбачені п.5.17 та п.4.39 є різними та встановлені для конкретних цілей (у першому випадку для визначення адміністративних витрат в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі, в другому - для складання інвесторської кошторисної документації).
Вказані в протоколі підстави відхилення суперечать вимогам тендерної документації Замовника, затвердженій протоколом Уповноваженої особи від 04.10.2024 №146.
Згідно вимог частини 14 розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» (розділ 7 Додатку №4 відсутній в тендерній документації та зазначений в протоколі помилково) учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме такі документи, як:
- договірна ціна;
- дефектний акт;
- зведений кошторисний розрахунок вартості Об’єкта;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів до локального кошторису;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
У вимогах, що містяться частині 14 розділу 6 Додатку №4 до тендерної документації відсутні будь-які вимоги щодо подання розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій та вимоги до змісту такого розрахунку, в т.ч. методів визначення адміністративних витрат.
Додатком №2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» взагалі не встановлено будь яких вимог щодо кошторисної документації.
Отже, посилання Замовника на невідповідність поданого ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» розрахунку адміністративних витрат частині 14 розділу 6 Додатку №4 та Додатку №2 до тендерної документації є безпідставним.
Вищевказане підтверджує відповідність пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» вимогам частини 14 розділу 6 Додатку №4 та Додатку №2 до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» повною мірою відповідала вимогам тендерної документації та неправомірно була відхилена Замовником із вищезазначених причин.
Ураховуючи вищезазначене, рішення про відхилення пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» було прийнято Замовником із порушенням вимог ст. 28, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відхиливши пропозицію ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76», Замовник застосував дискримінаційний упереджений і формальний підхід, що порушує законні інтереси Скаржника.
Рішення Замовника від 24.10.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76», яка є найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та ставить під сумнів відповідність дій Замовника як органу місцевого самоврядування при організації проведення закупівлі передбаченим ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципам максимальної економії, ефективності розпорядження бюджетними коштами, а також об’єктивності.
Внаслідок прийняття рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції порушено права та законні інтереси ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» як підприємства, яке зареєстровано і працює з 1998 року, основним видом діяльності якого є будівництво (КВЕДи 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель: 43.99 Інші спеціалізовані будівельні роботи, н.в.і.у., 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах), що відповідає предмету закупівлі, має власну матеріально-технічну та кадрову базу,великий послужний список зданих в експлуатацію об’єктів будівництва та інших результатів діяльності, на добросовісну конкуренцію в сфері підприємницької діяльності, об’єктивне, неупереджене та недискримінаційне ставлення як до учасника процедури закупівлі.
-
Зобов'язати Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТДВ «Чернівецька пересувна механізована колона №76» процедури закупівлі — «Видатки з благоустрою – послуги з рекультивації земельної ділянки Коровійського сміттєзвалища, за адресою с. Коровія за ДК 021-2015: 90530000-1: «Утримання сміттєзвалищ», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-10-04-006880-a.