-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Створення і впровадження системи протипожежного захисту в приміщеннях комунального закладу освіти "Криворізький центр підготовки та перепідготовки робітничих кадрів будівельної галузі" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Сергія Колачевського, 133
Завершена
1 897 535.51
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 975.36 UAH
мін. крок: 1% або 18 975.36 UAH
Період оскарження:
04.10.2024 12:49 - 27.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
92abdc497f0741adb0914c88667c87c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-04-006252-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист ТОВ Кібстор (1).pdf 08.10.2024 16:12
- мед.документи виконавців_compressed (1).pdf 08.10.2024 16:12
- Декларації з ОП та пож.безпеки_compressed (1).pdf 08.10.2024 16:12
- Скарга на умови документації.docx 08.10.2024 16:12
- Посвідчення, протоколи ОП,НПАОП_compressed.pdf 08.10.2024 16:12
- Скарга на умови документації.pdf 08.10.2024 16:12
- Сертифікат 9001-2015 та підтвердження.pdf 08.10.2024 16:12
- Довідка та наказ ДСНС про видачу пожежної ліцензії.pdf 08.10.2024 16:12
- Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та_або обслуговування систем пожежної сигналізації _ Антимонопольний комітет України..docx 08.10.2024 16:12
- sign.p7s 08.10.2024 16:13
- Рішення від 10.10.2024 № 16607.pdf 10.10.2024 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.10.2024 № 17131.pdf 22.10.2024 15:16
- Рішення від 21.10.2024 № 17131.pdf 24.10.2024 16:23
- Пояснення на скаргу.pdf 14.10.2024 15:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 16:26
Дата розгляду скарги:
21.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.10.2024 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2024 16:23
Дата виконання рішення Замовником:
25.10.2024 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано, порушення усунені.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c1e723fc259c41968c4dc997cec8cfda
Заголовок пункту скарги:
Дискриминаційна умова в частині надання сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2018
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 2 тендерної документації Замовником встановлена чітка вимога надання сертифікату системи управління якістю ТІЛЬКИ ДСТУ ISO 9001:2018, що обмежує нас в правах як Учасника закупівлі та може бути приводом для дискваліфікації. Ми маємо відповідний чинний Сертифікат ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги».
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат 9001-2015 та підтвердження.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобовязати Замовника внесті змині, а саме: Абзац “Учасник надає документи, що підтверджують впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018” змінити на “чинний Сертифікат ISO 9001:2015, ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги»;
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c1b3522d653a44429699f687ccdb67b9
Заголовок пункту скарги:
Дискриминаційні умови в частині надання інших сертифікатів відповідності ДСТУ ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлені саме такі вимоги які не передбачені законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі, зокрема в частині надання сертифікатів:
- ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- SA 8000:2014 “Соціальна відповідальність»;
- ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги";
-ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги».
- ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- SA 8000:2014 “Соціальна відповідальність»;
- ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги";
-ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги».
×
-
Назва доказу:
Довідка та наказ ДСНС про видачу пожежної ліцензії;
-
Повʼязаний документ:
Довідка та наказ ДСНС про видачу пожежної ліцензії.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та_або обслуговування систем пожежної сигналізації _ Антимонопольний комітет України..docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити з Додатку 2 надання Учасниками наступних сертифікатів: Сертифікату ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», з посиланням на послуги (роботи), що є предметом закупівлі, а саме: монтаж (улаштування або встановлення) систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень) (Сертифікати повинні бути видані органом сертифікації). - Виконуємі роботи (послуги) повинні відповідати вимогам охорони праці, екологічній та пожежній безпеці та захисту довкілля, що підтверджується наданням учасником Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» - Виконуємі роботи (послуги) повинні відповідати вимогам щодо соціального захисту, що підтверджується наданням учасником Сертифікату SA 8000:2014 “Соціальна відповідальність», з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, а саме: монтаж (улаштування або встановлення) систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень) (Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації). - сертифікат ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги" з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, а саме: монтаж (улаштування або встановлення) систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень); - сертифікат ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007) «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» з посиланням на послуги, що є предметом закупівлі, а саме: монтаж (улаштування або встановлення) систем протипожежного захисту (системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень);
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
12638604452048e7b22ce17689a85bae
Заголовок пункту скарги:
Дискриминаційна умова в частині надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці для виконання робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників”.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлена вимога надання декларації також на такий від робіт, як “роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників”, виконання яких не передбачено технічним завданням та не має відношення до предмету закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Декларації з ОП та пож.безпеки_compressed (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З абзацу “Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрованих або виданих відповідним органом Держпраці для виконання робіт підвищеної небезпеки: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; роботи верхолазні; виключити роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників”;
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
51ce328374064b3b8d24042501fb649b
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлені вимоги, що перевищують його повноваження,
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлені вимоги, що перевищують його повноваження, а саме: “обов’язково надаються фінансові та звітні документи, що підтверджують факт прийняття на роботу та звільнення з роботи, та сплати усіх податків при цьому. Замовник перевіряє факт заміни співробітника у відповідних державних органах та надає згоду або не згоду щодо такої заміни.... та інше”.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та_або обслуговування систем пожежної сигналізації _ Антимонопольний комітет України..docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити з Додатку 2 наступний абзац: Перед початком надання послуг (виконання робіт) виконавець письмово узгоджує з замовником дату та час початку їх виконання. При цьому, в назначену дату прибуває керівник суб’єкта господарювання (виконавця) та особи, які будуть задіяні при їх проведенні. Всі особи повинні співпадати з заявленими в тендерній пропозиції виконавця та мати при собі оригінали усіх необхідних посвідчень та документів, які заявлені в тендерній пропозиції виконавця, а також документи, що посвідчують особу (паспорт або водійське посвідчення). Якщо якась особа не відповідає заявленій особі в тендерній пропозиції, то виконавець повинен надати документи, які підтверджують прийняття на роботу нової особи та звільнення старої, при цьому обов’язково надаються фінансові та звітні документи, що підтверджують факт прийняття на роботу та звільнення з роботи, та сплати усіх податків при цьому. Замовник перевіряє факт заміни співробітника у відповідних державних органах та надає згоду або не згоду щодо такої заміни. Якщо замовнику не надані всі необхідні пояснення та підтверджуючі документи, то він має право прийняти рішення про не підписання договору або його розірвання, якщо договір було підписано (про що учасник надає гарантійний лист щодо погодження з рішенням замовника не підписати або розірвати договір, якщо при наданні послуг (виконанні робіт) будуть задіяні сторонні особи, а саме особи не зазначені в тендерній пропозиції виконавця). Також, якщо однією особою або особами виконавця не пред’явлені оригінали усіх необхідних посвідчень та документів, які заявлені в тендерній пропозиції виконавця, а також документи, що посвідчують особу (паспорт або водійське посвідчення), то замовник не допускає до початку виконання послуг (робіт) усіх без винятку представників виконавця, а дата початку їх виконання переноситься за письмовим узгодженням з замовником на більш пізній термін, до моменту пред’явлення вищевказаних документів. Щоб уникнути підробку або фальсифікацію заявлених в тендерній документації документів, посвідчень, тощо, виконавцю забороняється надавати інші документи або посвідчення, ніж ті, що заявлені в тендерній пропозиції виконавця, термін яких ще не сплинув;
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
19d78a1d6f96483e8b58eb5388bc3244
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлені вимоги, що перевищують його повноваження
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлені вимоги, що перевищують його повноваження в частині покладання на майбутнього Виконавця функцій, які не належать до його компетентності та призведуть до додаткових матеріальних витрат, що не передбачені умовами Закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та_або обслуговування систем пожежної сигналізації _ Антимонопольний комітет України..docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити з Додатку 2 наступний абзац: - Якщо виконавець не здає об’єкт у встановлені терміни інспекційному органу (здача об’єкту підтверджується підписанням відповідних актів інспекційним органом, якщо замовником заключено договір з інспекційним органом), то задля економії бюджетних коштів, подальші виїзди на об’єкт та проведення подальшого інспектування покладається на виконавця, який в подальшому сам сплачує рахунки-фактури за проведення інспектування напряму інспекційному органу. Замовнику або виконавцю забороняється змінювати інспекційний орган, який вже залучено до проведення інспектування.”;
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
a6aedc6b3dca4190b90b1309aa72431e
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлені додаткові (надмірні) вимоги до учасників процедур закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлені додаткові (надмірні) вимоги до учасників процедур закупівель у цій частині, які не передбачені законодавством, зокрема, Ліцензійними умовами та предметом закупівлі, а саме:
“ навчання персоналу вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту....управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі...НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН),...копії договорів добровільного страхування або чинні страхові поліси від нещасних випадків щодо всіх працівників, зазначених у довідці...скановані чинні оригінали висновків психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, з обов’язковим зазначенням усіх робіт підвищеної небезпеки, які будуть проводитися на об’єкті монтажу”.
“ навчання персоналу вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту....управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі...НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН),...копії договорів добровільного страхування або чинні страхові поліси від нещасних випадків щодо всіх працівників, зазначених у довідці...скановані чинні оригінали висновків психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, з обов’язковим зазначенням усіх робіт підвищеної небезпеки, які будуть проводитися на об’єкті монтажу”.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та_або обслуговування систем пожежної сигналізації _ Антимонопольний комітет України..docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
мед.документи виконавців_compressed (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення, протоколи ОП,НПАОП_compressed.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виключити з Додатку 1 Пункти 2.3, 2.4, 2.5,2.6, а саме: “2.3. На електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, налагоджувальника КВП та автоматики надати: - чинні протоколи або витяги з протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці чинні посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці, а саме: - про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання: чинного Законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі; спеціальне навчання персоналу з безпечного виконання робіт на висоті або верхолазних робіт з використанням спеціальних страхувальних засобів за курсом НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» (ДБН), НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів». 2.4. Копії договорів добровільного страхування або чинні страхові поліси від нещасних випадків щодо всіх працівників, зазначених у довідці. 2.5. На керівника робіт, електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, налагоджувальника КВП та автоматики надати: - скановані чинні оригінали висновків психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, з обов’язковим зазначенням усіх робіт підвищеної небезпеки, які будуть проводитися на об’єкті монтажу. 2.6. На керівника робіт, електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, налагоджувальника КВП та автоматики надати: - скановані чинні оригінали довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного огляду, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (Форма первинної облікової документації №100-2/о).”
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
8402e019a6bd4f26bebd35238b4b875a
Заголовок пункту скарги:
Замовником встановлена вимога надання гарантійних листів безпосередньо від виробника обладнання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником встановлена вимога надання гарантійних листів безпосередньо від виробника обладнання або документів, завірених безпосереднім виробником (без альтернативи – від офіційного представника, дилера, дистриб’ютора тощо).
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Гарантійний лист ТОВ Кібстор (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
У Додатку 2 абзац “гарантійні лист від виробника обладнання, яке буде встановлюватися при монтажі, а саме: приладів приймально-контрольних ТІРАС-16.128П та ТІРАС-16П, а також обладнання ВЕЛЛЕЗ, в яких виробник гарантуватиме учаснику поставку вказаного вище обладнання для належного монтажу та у встановлені тендерною документацією терміни, про що необхідно зазначити в листі, та вказати закупівлю, згідно якої буде виготовлятися та поставлятися обладнання, назву та адресу об’єкту монтажа, доповнити “або офіційного представника чи дистриб'ютора виробників продукції;