-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Телефонне обладнання для IP – телефонії
Завершена
410 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 100.00 UAH
Період оскарження:
03.10.2024 18:48 - 08.10.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення замовником переможця процедури закупівлі
Номер:
acf849fe1aad4c01adecf1ad51af15d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-03-013334-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення замовником переможця процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин 2, 5-9, 12, 16, абзацу 1 частини 14, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Згідно з пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16, абзаців 1 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Водночас пунктом 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, наявності підстав, які визначені в даному пункті.
З огляду на вище наведені норми, вбачається, що замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визначає переможця процедури закупівлі, або ж відхиляє тендерну пропозицію учасника закупівлі, проте зазначені норми не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення. Тобто після того як замовник визначив учасника переможцем закупівлі, такий замовник не може змінити своє рішення, наприклад, ще раз переглянувши тендерну пропозицію учасника та відхиливши його, окрім виконання рішення органу оскарження.
Закон та Особливості не містять підстав для повторного розгляду тендерної пропозиції учасника торгів після оголошення переможця торгів, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина 18 статті 18 Закону). Порядок розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації визначений пунктом 38 Особливостей.
Враховуючи, що порядок оскарження процедур закупівлі чітко встановлений статтею 18 Закону, рішення, оформлене протоколом № 19 засідання тендерного комітету від 23.10. 2024, свідчить про порушення процедури прийняття рішення замовником про відхилення тендерної пропозиції та безпідставної дискваліфікації попередньо визнаного переможця торгів - ФОП "ЯСУДОВИЧ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ", оскільки замовник внаслідок розгляду вимоги ФОП "МАЛАШЕНКО ОКСАНА ВАСИЛІВНА", в силу частини 1 статті 32 Закону, повинен був надати лише відповідь на запитувану інформацію.
Крім того варто зауважити, що замовником спочатку процедури було перевірено тендерну пропозицію ФОП "ЯСУДОВИЧ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" та було встановлено її відповідність умовам тендерної документації, що мало наслідком визнання ФОП "ЯСУДОВИЧ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" переможцем відкритих торгів, а саме було встановлено: відповідність тендерній документації.
Натомість, переглянувши повторно зазначені документи внаслідок надісланої ФОП "МАЛАШЕНКО ОКСАНА ВАСИЛІВНА" вимоги, замовник в подальшому фактично змінив переможця торгів, дискваліфікувавши ФОП "ЯСУДОВИЧ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" , внаслідок визнання його тендерної пропозиції такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Наведене свідчить, що замовник, скасувавши своє рішення за наслідками розгляду вимоги ФОП "МАЛАШЕНКО ОКСАНА ВАСИЛІВНА", порушив процедуру закупівлі.
В разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Та додатково звертаємося до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.10.2024 19:35
Вирішення:
Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашого звернення щодо вимоги усунення порушень, повідомляємо:
Уповноваженою особою Замовника було детально перевірено процедуру проведення відкритих торгів на закупівлю Телефонного обладнання для IP – телефонії за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:32550000-3 «Телефонне обладнання» та виявлено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вимог частини другої пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12.10.2022 № 1178 у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, замовником прийнято рішення про задоволення вимоги щодо усунення порушення та про відміну відкритих торгів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення замовником переможця процедури закупівлі
Номер:
8fe670f94ba142c894ad50f4345261a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-03-013334-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення замовником переможця процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу на те, що відповідно до п. 13 Додатку 1 «Інша інформація» до Тендерної документації на закупівлю Телефонного обладнання для IP – телефонії за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:32550000-3 «Телефонне обладнання», учасником ФОП «Ясудович Вадим Валерійович» не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України».
Також учасником ФОП «Ясудович Вадим Валерійович» в п.п. 4.3. та п.п. 4.7., п. 4 документу «14 Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі» зазначені вирази «не гірше» та «не менше». Це свідчить про те, що запропонований товар не має конкретних характеристик та не може відповідати технічним вимогам.
В разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Та додатково звертаємося до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2024 14:42
Вирішення:
Шановний Учасник, за результатами розгляду Вашого звернення щодо вимоги усунення порушень, повідомляємо: при повторному розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП «Ясудович Вадим Валерійович» в частині надання довідки в довільній формі, відповідно до відповідно до п. 13 Додатку 1 «Інша інформація» до Тендерної документації на закупівлю Телефонного обладнання для IP – телефонії за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:32550000-3 «Телефонне обладнання» про не здійснення господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», виявлено відсутність довідки. Натомість під час розгляду тендерної пропозиції на вищезазначену довідку врахували Інформаційний лист вих. № GS0002365-24 від 10.10.2024.Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визнання переможцем учасника ФОП «Ясудович Вадим Валерійович» та задоволення вимоги про усунення порушення.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне рішення про відміну процедури закупівлі
Номер:
ef3274f451034c62b9160b932814e3cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-03-013334-a.c3
Назва:
Неправомірне рішення про відміну процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 19.11.2024 № 18566.pdf 20.11.2024 18:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 № 18566.pdf 20.11.2024 14:41
- рішення від 12.11.2024 № 18194.pdf 12.11.2024 17:01
- Протокол 19 Word 14.11.2024 16:49
- Протокол 29 Word 14.11.2024 16:49
- Протокол 23 Word 14.11.2024 16:49
- Протокол 29 14.11.2024 16:49
- Протокол 17 Word 14.11.2024 16:49
- Протокол 23 14.11.2024 16:49
- Протокол 17 14.11.2024 16:49
- Протокол 19 14.11.2024 16:49
- sign.p7s 08.11.2024 16:56
- Протокол 23.pdf 08.11.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.11.2024 17:20
Дата розгляду скарги:
19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.11.2024 18:06
Дата виконання рішення Замовником:
04.12.2024 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Прийнято рішення про відміну протоколу № 23 відповідно до рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9c898a3dd9c641349d6df6030f49f6ba
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення про відміну процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У Замовника Державної служби експортного контролю України була можливість уникнути ситуації що склалася. Замовник надавав ФОП Ясудович Вадим Валерійович 24 години на виправлення невідповідності в тендерній пропозиції. Учасником було надано виправлені документи та ФОП Ясудович Вадим Валерійович був оголошений переможцем. Мною, ФОП Малашенко Оксаною Василівною, було перевірено документи ФОП Ясудович Вадим Валерійович, та визначено що ним не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». Написавши вимогу Замовнику про неправомірне визначення замовником переможця процедури закупівлі, я отримала наступну відповідь: «Замовником прийнято рішення про скасування рішення про визнання переможцем учасника ФОП «Ясудович Вадим Валерійович» та задоволення вимоги про усунення порушення». Замовник дискваліфікував пропозицію ФОП Ясудович Вадим Валерійович. Потім Замовник виклав повідомлення про намір підписати договір мені, ФОП Малашенко Оксані Василівні. Після цього ФОП Ясудович Вадим Валерійович написав Замовнику вимогу про порушення процедури прийняття рішення замовником про відхилення тендерної пропозиції та безпідставної дискваліфікації попередньо визнаного переможця торгів. Через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних Закупівель, замовником прийнято рішення про задоволення вимоги щодо усунення порушення та про відміну відкритих торгів. Бездіяльність та неправомірні дії Замовника не можуть бути підставою для скасування закупівлі, прикриваючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей. Вважаю дії Замовника не правомірними та такими, що порушують мої права.
×
-
Назва доказу:
Протокол 23
-
Повʼязаний документ:
Протокол 23.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Прохання зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі