• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясні пресерви та вироби (Курка тушкована)

Завершена

379 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 897.50 UAH
Період оскарження: 03.10.2024 10:58 - 08.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: 518de6c31f7d423da17471dcaccc0e8e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-03-002909-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
03.10.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Будинок соціального піклування (м. Київ ), код ЄДРПОУ: 26267545 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015: 15131000-5 М’ясні пресерви та вироби (Курка тушкована). 15.10.2024 Замовник подав Вимогу про усунення невідповідностей , а саме: «Невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій: Додаток № 1 до тендерної документації: Кваліфікаційні критерії: відсутні підтвердження, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування матеріально-технічною базою та обладнання; відсутня «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; відсутня «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; відсутня Фінансова звітність за 2023 рік; п.п. 5.5, 5.6 Сертифікат на систему управління якістю, Сертифікат на систему екологічного управління повинен діяти протягом 2024 року; п.5.9 відсутній Гарантійний лист на поставку товару; п.5.14 проект договору Додаток № 3 заповнений не належним чином; в декларації виробника немає посилання на вказану вимогу жерстяна банка з ключем.» 16.10.2024 о 15:18 Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» вищевказану Вимогу усунув (виконав) шляхом надання до складу пропозиції відповідних документів, а саме: Договір оренди (складського приміщення) від 01.11.2022р. № 01-11/21К, файл- «Дог оренди склад.pdf»; Договір найму (оренди) транспортних засобів від 18.09.2020р., файл- «Оренда Автомобілів.PDF» ; Довідка № 16/10/2024/03 від 16.10.2024р. «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», файл- «працівники.PDF» ; Довідка № 16/10/2024/04 від 16.10.2024р. про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», файл-«Довідка аналог дог.PDF» ; Фінансову звітність малого підприємства за 2023 рік, файл- «фін звіт 2023.PDF»; Сертифікат на систему екологічного управління № UA.ES.240916.01-24 від 07.10.2024р., файл-« СЕРТИФІКАТ 14001.pdf», Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03-24 від 07.10.2024р., файл «СЕРТИФІКАТ 9001.pdf» та Атестат про акредитацію № 8О095, файл-«Атестат сфера.pdf» ; Гарантійний лист № 16/10/2024/01 від 16.10.2024р, файл-«Гарант лист.PDF»; Проект договору про закупівлю, файл- «Договір дод 3.PDF»; Декларацію виробника № 384 від 16.10.2024р., файл- «Декларація.pdf». 18.10.2024 року відповідно до Рішення про анулювання Переможця № 2 від 18.10.2024 р., було дискваліфіковано (відхилено) найбільше економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015». ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», з наступних причин. По-перше: у Рішення про анулювання Переможця № 2 від 18.10.2024 р. замовник зазначив: «- не надав наказ на призначення працівника, а саме Шеремета С.О. (є лише наказ на переведення); - не надав документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, а саме відсутні документи про освіту.» Хочемо зауважити, що вищевказані документи відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягають до вимог Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» , отже керуючись ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Замовник мав би надати 24 години Скаржнику на виправлення даної вимоги та включити їх до переліку невідповідностей оголошених ним 15.10.2024. По-друге: не виявивши описану невідповідність та не зазначивши про неї під час опублікування повідомлення про усунення невідповідностей та у подальшому, після використання передбаченого пунктом 43 Особливостей способу усунення недоліків , формальне відхилення пропозиції учасника- є вираженим порушенням принципів публічних закупівель. Адже невідповідність в інформації/документах , що подані Скаржником у складі тендерної пропозиції , могла була бути усунена шляхом додаткового зазначення Замовником про неї у повідомленні про усунення невідповідностей, яке було оприлюднене у електронній системі закупівель 15.10.2024 року о 16:16.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.10.2024 17:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.11.2024 10:49
Дата виконання рішення Замовником: 06.11.2024 12:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Зобов`язання Комісії Антимонопольного комітету України виконано
Автор: ТОВ "Спарта 2015", Андріасян Михайло 380678040987 Sparta_2015i@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: eda6e99b2a654956930a632f89c31ae1
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 03.10.24 року в електронній системі закупівель Prozorro Замовником – Будинок соціального піклування (м. Київ ), код ЄДРПОУ: 26267545 (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015: 15131000-5 М’ясні пресерви та вироби (Курка тушкована).


15.10.2024 Замовник подав Вимогу про усунення невідповідностей , а саме:
«Невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій:

Додаток № 1 до тендерної документації: Кваліфікаційні критерії: відсутні підтвердження, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування матеріально-технічною базою та обладнання; відсутня «Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; відсутня «Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»; відсутня Фінансова звітність за 2023 рік; п.п. 5.5, 5.6 Сертифікат на систему управління якістю, Сертифікат на систему екологічного управління повинен діяти протягом 2024 року; п.5.9 відсутній Гарантійний лист на поставку товару; п.5.14 проект договору Додаток № 3 заповнений не належним чином; в декларації виробника немає посилання на вказану вимогу жерстяна банка з ключем.»



16.10.2024 о 15:18 Учасник ТОВ «СПАРТА 2015» вищевказану Вимогу усунув (виконав) шляхом надання до складу пропозиції відповідних документів, а саме:

Договір оренди (складського приміщення) від 01.11.2022р. № 01-11/21К, файл- «Дог оренди склад.pdf»; Договір найму (оренди) транспортних засобів від 18.09.2020р., файл- «Оренда Автомобілів.PDF» ; Довідка № 16/10/2024/03 від 16.10.2024р. «про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», файл- «працівники.PDF» ; Довідка № 16/10/2024/04 від 16.10.2024р. про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», файл-«Довідка аналог дог.PDF» ; Фінансову звітність малого підприємства за 2023 рік, файл- «фін звіт 2023.PDF»; Сертифікат на систему екологічного управління № UA.ES.240916.01-24 від 07.10.2024р., файл-« СЕРТИФІКАТ 14001.pdf», Сертифікат на систему управління якістю № UA.MQ.240916.03-24 від 07.10.2024р., файл «СЕРТИФІКАТ 9001.pdf» та Атестат про акредитацію № 8О095, файл-«Атестат сфера.pdf» ; Гарантійний лист № 16/10/2024/01 від 16.10.2024р, файл-«Гарант лист.PDF»; Проект договору про закупівлю, файл- «Договір дод 3.PDF»; Декларацію виробника № 384 від 16.10.2024р., файл- «Декларація.pdf».


18.10.2024 року відповідно до Рішення про анулювання Переможця № 2 від 18.10.2024 р., було дискваліфіковано (відхилено) найбільше економічно вигідної пропозиції Учасника ТОВ «СПАРТА 2015».


ТОВ "СПАРТА 2015" (код ЄДРПОУ 39625877) (далі – Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими , що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», з наступних причин.


По-перше: у Рішення про анулювання Переможця № 2 від 18.10.2024 р. замовник зазначив:

«- не надав наказ на призначення працівника, а саме Шеремета С.О. (є лише наказ на переведення);
- не надав документи, що свідчать про наявність у працівників кваліфікації, знань та досвіду, а саме відсутні документи про освіту.»

Хочемо зауважити, що вищевказані документи відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» підлягають до вимог Статті 16. «Кваліфікаційні критерії» , отже керуючись ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Замовник мав би надати 24 години Скаржнику на виправлення даної вимоги та включити їх до переліку невідповідностей оголошених ним 15.10.2024.


По-друге: не виявивши описану невідповідність та не зазначивши про неї під час опублікування повідомлення про усунення невідповідностей та у подальшому, після використання передбаченого пунктом 43 Особливостей способу усунення недоліків , формальне відхилення пропозиції учасника- є вираженим порушенням принципів публічних закупівель. Адже невідповідність в інформації/документах , що подані Скаржником у складі тендерної пропозиції , могла була бути усунена шляхом додаткового зазначення Замовником про неї у повідомленні про усунення невідповідностей, яке було оприлюднене у електронній системі закупівель 15.10.2024 року о 16:16.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника