-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (09111100-1 – Вугілля)
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 21 000.00 UAH
Період оскарження:
02.10.2024 18:16 - 24.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
2b95cf2a348e46199152e1b58b40f0db
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-012923-a.a4
Назва:
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3 ЗВЕДЕНА ІНФОРМАЦІЯ ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА ПРОЗОРРО.pdf 21.11.2024 19:28
- Скарга АМКУ ПРОФІТПАЛ 19-11-2024.pdf 21.11.2024 19:28
- Скарга АМКУ ПРОФІТПАЛ 19-11-2024.doc 21.11.2024 19:28
- ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.pdf 21.11.2024 19:28
- sign.p7s 21.11.2024 19:30
- рішення від 25.11.2024 № 18774.pdf 25.11.2024 17:42
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.12.2024 № 19127.pdf 02.12.2024 18:32
- рішення від 02.12.2024 № 19127.pdf 04.12.2024 16:06
- Комісії Антимонопольного комітету заперечення.docx 27.11.2024 15:52
- Комісії Антимонопольного комітету заперечення (1).pdf 27.11.2024 15:52
- Комісії Антимонопольного комітету заперечення_Validation_Report.pdf 27.11.2024 15:52
- докази (1).rar 27.11.2024 15:52
- Комісії Антимонопольного комітету заперечення.pdf.asice 27.11.2024 15:52
- Лист ДП Прозоро.pdf 27.11.2024 23:03
- Протокол 157.pdf 05.12.2024 15:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.11.2024 20:43
Дата розгляду скарги:
02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.11.2024 17:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2024 16:06
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2024 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ПРОФІТПАЛ" (код ЄДРПОУ: 45109906) за процедурою закупівлі — "Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (09111100-1 – Вугілля)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-02-012923-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
058a7ceb75d74209afea5bb20df7674e
Заголовок пункту скарги:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції ПП "ПРОФІТПАЛ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно Розділу 1 Додатку 2 тендерної документації Замовника: для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст. 16 Закону Учасник повинен подати через електронний майданчик у Cистему у складі своєї пропозиції шляхом завантаження файлів у форматах доступних для відображення таких електронних документів (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg), визначених у Таблиці 1 Розділу I Додатку 2. Відповідно пп.1.3.2 Таблиці 1 Розділу І Додатку 2 тендерної документації Замовника: «1.3.2. У разі виконання вкладеного письмово правочину із установою (або організацією), яка зобов’язана оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки) веб-порталу https://prozorro.gov.ua, що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими оголошенням(и) закупівлі(ель) та/або звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та звітом про виконання кожного окремо договорів про закупівлю, що укладені із відповідними замовником(ами) та надаються учасником на виконання вимоги п.1.2 Додатку 2 тендерної документації». Хочемо зауважити, що будь-яка інша додаткова інформація, наприклад, шаблон або конкретна форма подачі цієї довідки, яку хотів би бачити Замовник саме у даній вимозі тендерної документації – відсутня. Але при цьому, у протоколі відхилення нашої тендерної пропозиції, Замовник посилається на якійсь «наприклад», який наявний тільки в його уяві, а не в умовах його тендерної документації.
Тобто, якщо Замовник хотів бачити цю інформацію у конкретному вигляді, він мав у складі своєї тендерної документації одразу навести шаблон цієї довідки, а не наводити цей «наприклад» (який відомий тільки Замовнику) у протоколі відхилення учасника.
Більш того, якщо уважно перечитати цю вимогу, Замовник хоче бачити наступну інформацію:
- Посилання в мережі Інтернет на сторінці(ки) (!) веб-порталу https://prozorro.gov.ua
- що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими оголошенням(и) (!) закупівлі(ель)
- та/або звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та звітом про виконання кожного окремо договорів про закупівлю.
На виконання цієї вимоги, первинно у складі нашої тендерної пропозиції була надана Довідка за № 01/1027 від 22.10.2024 (с.65 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.pdf», в якій ми надаємо саме зведену інформацію і саме із посиланнями на сторінки веб-порталу https://prozorro.gov.ua. Потім, з метою усунення невідповідностей, ми повторно надаємо таку інформацію у Довідці за №01/2351 від 15.11.2024 (електронний файл «3 ЗВЕДЕНА ІНФОРМАЦІЯ ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА ПРОЗОРРО.pdf») із такими же посиланнями в розрізі наведених Замовників та аналогічних договорів, які ми надали на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
На доказ того, що ми надали саме ту інформацію, яку вимагав Замовник, хочемо привести скріншоти сторінок веб-порталу https://prozorro.gov.ua, які відображає(ють) інформацію із оприлюдненими оголошенням(и) закупівлі(ель) та/або звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та звітом про виконання кожного окремо договорів про закупівлю.
Враховуючи вказане вище вважаємо, що на виконання вимог щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, нами було надано всю необхідну інформацію відповідно пп.1.3.2 Таблиці 1 Розділу І Додатку 2 тендерної документації, а отже ПП «ПРОФІТПАЛ» належним чином виконав дану вимогу Замовника.
З урахуванням вказаного, підстав для нашого відхилення не було, а отже наявними є підстави для скасування рішення про наше відхилення.
Тобто, якщо Замовник хотів бачити цю інформацію у конкретному вигляді, він мав у складі своєї тендерної документації одразу навести шаблон цієї довідки, а не наводити цей «наприклад» (який відомий тільки Замовнику) у протоколі відхилення учасника.
Більш того, якщо уважно перечитати цю вимогу, Замовник хоче бачити наступну інформацію:
- Посилання в мережі Інтернет на сторінці(ки) (!) веб-порталу https://prozorro.gov.ua
- що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими оголошенням(и) (!) закупівлі(ель)
- та/або звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та звітом про виконання кожного окремо договорів про закупівлю.
На виконання цієї вимоги, первинно у складі нашої тендерної пропозиції була надана Довідка за № 01/1027 від 22.10.2024 (с.65 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.pdf», в якій ми надаємо саме зведену інформацію і саме із посиланнями на сторінки веб-порталу https://prozorro.gov.ua. Потім, з метою усунення невідповідностей, ми повторно надаємо таку інформацію у Довідці за №01/2351 від 15.11.2024 (електронний файл «3 ЗВЕДЕНА ІНФОРМАЦІЯ ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА ПРОЗОРРО.pdf») із такими же посиланнями в розрізі наведених Замовників та аналогічних договорів, які ми надали на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям.
На доказ того, що ми надали саме ту інформацію, яку вимагав Замовник, хочемо привести скріншоти сторінок веб-порталу https://prozorro.gov.ua, які відображає(ють) інформацію із оприлюдненими оголошенням(и) закупівлі(ель) та/або звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, та звітом про виконання кожного окремо договорів про закупівлю.
Враховуючи вказане вище вважаємо, що на виконання вимог щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, нами було надано всю необхідну інформацію відповідно пп.1.3.2 Таблиці 1 Розділу І Додатку 2 тендерної документації, а отже ПП «ПРОФІТПАЛ» належним чином виконав дану вимогу Замовника.
З урахуванням вказаного, підстав для нашого відхилення не було, а отже наявними є підстави для скасування рішення про наше відхилення.
×
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.pdf
-
-
Назва доказу:
3 ЗВЕДЕНА ІНФОРМАЦІЯ ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА ПРОЗОРРО
-
Повʼязаний документ:
3 ЗВЕДЕНА ІНФОРМАЦІЯ ІЗ ПОСИЛАННЯМ НА ПРОЗОРРО.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ», викладене у протоколі № 142 від 18 листопада 2024 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
ee2eadc7e1c14e41af2eb4b79ab0df55
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-012923-a.a3
Назва:
Скарга про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Копія сертифіката ДГ 13-100.pdf 01.11.2024 10:31
- Скарга АМКУ ПРОФІТПАЛ.doc 01.11.2024 10:31
- Скарга АМКУ ПРОФІТПАЛ.pdf 01.11.2024 10:31
- 2 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.pdf 01.11.2024 10:31
- sign.p7s 01.11.2024 19:02
- Рішення від 05.11.2024 № 17874.pdf 05.11.2024 16:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2024 № 18274.pdf 13.11.2024 11:25
- Рішення від 12.11.2024 № 18274.pdf 14.11.2024 17:42
- Комісії Антимонопольного комітету заперечення до скарги.pdf 06.11.2024 14:52
- Комісії Антимонопольному комітету заперечення до скарги.docx 06.11.2024 14:52
- стор 130-132 ТП Профітпал.pdf 06.11.2024 14:52
- стор 134 ТП Профітпал.pdf 06.11.2024 14:52
- Протокол 140.pdf 15.11.2024 15:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 19:03
Дата розгляду скарги:
12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.11.2024 17:42
Дата виконання рішення Замовником:
15.11.2024 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ПРОФІТПАЛ" (код ЄДРПОУ: 45109906) за процедурою закупівлі — "Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (09111100-1 – Вугілля)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-02-012923-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dfc8cf76ea3746f3a28de370d0074429
Заголовок пункту скарги:
1. У протоколі відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» була вказана наступна підстава:
На виконання вимоги п.2 розділу ІІ Додатку б до Документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано електронний файл "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024 (1).pdf ", в якому на сторінці 130-131 надано електронну копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних харак
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно до пункту 8 Додатку 1 Документації згідно до умов визначених тендерною документацією та додатками до неї визначається перелік вимог щодо надання документів учасником в складі тендерної пропозиції на різних етапах проведення даної процедури закупівлі, а саме, зокрема, інформація та/або документами, що має підтверджувати відповідність учасника встановленим вимогам Замовника, у тому числі відповідну технічну специфікацію - подається учасником відповідно вимог визначених у цій документації та Додатку б до тендерної документації.
Пунктом 2 розділу ІІ Додатку 6 до Документації визначено необхідність додатково у складі тендерної пропозиції надати копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля.
На виконання цієї вимоги, нашим підприємством було надано копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля за № 90 виданий серпень 2024р., чинний до серпень 2028р.
Крім того, відповідно пункту 1 розділу ІІ Додатку 6 до Документації необхідно надати Довідку в довільній формі із зазначенням інформації стосовно запропонованого учасником товару, його кількості, технічних і якісних характеристик*: зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива, вихід летких речовин, загальна сірка на сухий стан палива, показники якості, що характеризують безпечність вугілля, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, інформацію про походження вугілля, інформацію про виробника вугілля якому видано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, а також дату та номер такого сертифікату.
*технічні і якісні характеристики зазначаються відповідно до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що наданий у складі тендерної пропозиції.
З метою виконання цієї вимоги, нашим підприємством було надано Довідку iз зaзнaчeнням iнфopмaцiї cтocoвнo зaпpoпoнoвaнoгo тoвapу, йoгo кiлькocтi, тeхнiчних i якicних хapaктepиcтик та технічну специфікацію про відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника (вих.№01/1046 від 22.10.2024, с. 127-129 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024 (1).pdf»). На виконання вимог Замовника, всі технічні і якісні характеристики були зазначені відповідно до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що наданий у складі нашої тендерної пропозиції, а саме:
- зольність на сухий стан палива – 9,3%
- загальна волога на робочий стан палива – 7,2%
- нижча теплота згорання на робочий стан палива – 6663 ккал/кг
- вихід летких речовин – 43,4 %
- загальна сірка на сухий стан палива – 1,1%
- хлор на сухий стан палива – 0,20%
- миш’як на сухий стан палива – 0,00220%.
Усі перелічені показники чітко розпізнаються людським оком без застосування сторонніх приладів. Натомість Замовник у своєму протоколі тільки зазначив, що у наданому документі допущена втрата чіткості та повноти кольорів зображення (зокрема тексту). Але при цьому Замовник не вказує, яку конкретно інформацію він не зміг прочитати/ідентифікувати, а також яка конкретно частина тексту не була ним розпізнана з метою перевірки відповідності копії діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля встановленим вимогам у тендерній документації.
Враховуючи вказане вище вважаємо, що нами було надано копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля, який є достатньо читабельним та в повній мірі демонструє відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника, а отже ПП «ПРОФІТПАЛ» належним чином виконав дану вимогу Замовника.
З урахуванням вказаного, підстав для нашого відхилення не було, а отже наявними є підстави для скасування рішення про наше відхилення.
Пунктом 2 розділу ІІ Додатку 6 до Документації визначено необхідність додатково у складі тендерної пропозиції надати копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля.
На виконання цієї вимоги, нашим підприємством було надано копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля за № 90 виданий серпень 2024р., чинний до серпень 2028р.
Крім того, відповідно пункту 1 розділу ІІ Додатку 6 до Документації необхідно надати Довідку в довільній формі із зазначенням інформації стосовно запропонованого учасником товару, його кількості, технічних і якісних характеристик*: зольність на сухий стан палива, загальна волога на робочий стан палива, нижча теплота згорання на робочий стан палива, вихід летких речовин, загальна сірка на сухий стан палива, показники якості, що характеризують безпечність вугілля, включаючи посилання на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно умов даної закупівлі, інформацію про походження вугілля, інформацію про виробника вугілля якому видано сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, а також дату та номер такого сертифікату.
*технічні і якісні характеристики зазначаються відповідно до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що наданий у складі тендерної пропозиції.
З метою виконання цієї вимоги, нашим підприємством було надано Довідку iз зaзнaчeнням iнфopмaцiї cтocoвнo зaпpoпoнoвaнoгo тoвapу, йoгo кiлькocтi, тeхнiчних i якicних хapaктepиcтик та технічну специфікацію про відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника (вих.№01/1046 від 22.10.2024, с. 127-129 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024 (1).pdf»). На виконання вимог Замовника, всі технічні і якісні характеристики були зазначені відповідно до сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, що наданий у складі нашої тендерної пропозиції, а саме:
- зольність на сухий стан палива – 9,3%
- загальна волога на робочий стан палива – 7,2%
- нижча теплота згорання на робочий стан палива – 6663 ккал/кг
- вихід летких речовин – 43,4 %
- загальна сірка на сухий стан палива – 1,1%
- хлор на сухий стан палива – 0,20%
- миш’як на сухий стан палива – 0,00220%.
Усі перелічені показники чітко розпізнаються людським оком без застосування сторонніх приладів. Натомість Замовник у своєму протоколі тільки зазначив, що у наданому документі допущена втрата чіткості та повноти кольорів зображення (зокрема тексту). Але при цьому Замовник не вказує, яку конкретно інформацію він не зміг прочитати/ідентифікувати, а також яка конкретно частина тексту не була ним розпізнана з метою перевірки відповідності копії діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля встановленим вимогам у тендерній документації.
Враховуючи вказане вище вважаємо, що нами було надано копію діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля, який є достатньо читабельним та в повній мірі демонструє відповідність запропонованого учасником товару вимогам замовника, а отже ПП «ПРОФІТПАЛ» належним чином виконав дану вимогу Замовника.
З урахуванням вказаного, підстав для нашого відхилення не було, а отже наявними є підстави для скасування рішення про наше відхилення.
×
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.
-
Повʼязаний документ:
2 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія діючого сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на визначену замовником в цьому тендері марку вугілля за № 90 виданий серпень 2024р., чинний до серпень 2028р.
-
Повʼязаний документ:
1 Копія сертифіката ДГ 13-100.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ», викладене у протоколі № 133 від 30 жовтня 2024 року
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ad2cdc4fc5b64489b2342ff55c5fe1cd
Заголовок пункту скарги:
2. У протоколі відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ» була вказана наступна підстава:
На виконання встановленої вимоги Учасником у складі тендерної пропозиції надано інформаційний лист № 01/1048 від 22.10.2024 року, в якому не зазначено інформацію з поясненням, яким чином буде забезпечена учасником поставка визначеної замовником в цьому тендері марки вугілля.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Пунктом З розділу ІІ Додатку б до Документації визначено необхідність додатково у складі тендерної пропозиції надати інформаційний лист з поясненням, яким чином буде забезпечена учасником поставка визначеної замовником в цьому тендері марки вугілля із зазначенням інформації стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу телефон такого суб'єкта господарювання). Тобто Замовник сам визначив, яку саме інформацію хоче бачити у цьому документі.
На виконання встановленої вимоги нами у складі нашої тендерної пропозиції надано саме гарантійний лист № 01/1047 від 22.10.2024 року (с. 134 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024 (1).pdf»), в якому наше підприємство перш за все гарантує можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі. Більш того, в цьому ж листі ми інформуємо про те як будемо забезпечувати поставку вугілля, а саме, що закуповуємо його у достатній кількості та обсягах за договором постачання № 21/03 від 21.03.2024р. з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЕНЕРГО" (ТОВ "ТВК ЕНЕРГО"), код ЄДРПОУ 43852617, який є товаровиробником та постачальником вугілля кам’яного. І головне, що у цьому ж листі ми надаємо інформацію, яку саме вимагав Замовник, а саме «стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу телефон такого суб'єкта господарювання)»: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЕНЕРГО" (ТОВ "ТВК ЕНЕРГО"), код ЄДРПОУ 43852617, який є товаровиробником та постачальником вугілля кам’яного. Юридична адреса: Україна, 85323, Донецька обл., місто Мирноград, вул.Коршункова, будинок 2, офіс 9, +380508470875.
Тобто, у цьому документі, ми конкретно зазначили, що гарантуємо вчасну поставку вугілля кам’яного, гарантуємо, що вугілля відповідає ДСТУ (ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015) та технічним вимогам встановлених Замовником, закуповуємо вугілля кам’яне за діючим договором із виробником/постачальником вугільної продукції і головне вказали всю необхідну інформацію стосовно виробника товару, яка вимагалась Замовником, а отже виконали вимогу, що визначено у пункті 3 розділу ІІ Додатку 6 до Документації. Додатково ми надаємо інформаційний лист № 01/1048 від 22.10.2024 року (с. 135 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024 (1).pdf»), в якому також міститься ця інформація.
На виконання встановленої вимоги нами у складі нашої тендерної пропозиції надано саме гарантійний лист № 01/1047 від 22.10.2024 року (с. 134 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024 (1).pdf»), в якому наше підприємство перш за все гарантує можливість вчасної та в повному обсязі поставки товару, який є предметом закупівлі. Більш того, в цьому ж листі ми інформуємо про те як будемо забезпечувати поставку вугілля, а саме, що закуповуємо його у достатній кількості та обсягах за договором постачання № 21/03 від 21.03.2024р. з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЕНЕРГО" (ТОВ "ТВК ЕНЕРГО"), код ЄДРПОУ 43852617, який є товаровиробником та постачальником вугілля кам’яного. І головне, що у цьому ж листі ми надаємо інформацію, яку саме вимагав Замовник, а саме «стосовно виробника(ів) товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати вугілля у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу телефон такого суб'єкта господарювання)»: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ ЕНЕРГО" (ТОВ "ТВК ЕНЕРГО"), код ЄДРПОУ 43852617, який є товаровиробником та постачальником вугілля кам’яного. Юридична адреса: Україна, 85323, Донецька обл., місто Мирноград, вул.Коршункова, будинок 2, офіс 9, +380508470875.
Тобто, у цьому документі, ми конкретно зазначили, що гарантуємо вчасну поставку вугілля кам’яного, гарантуємо, що вугілля відповідає ДСТУ (ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472:2015) та технічним вимогам встановлених Замовником, закуповуємо вугілля кам’яне за діючим договором із виробником/постачальником вугільної продукції і головне вказали всю необхідну інформацію стосовно виробника товару, яка вимагалась Замовником, а отже виконали вимогу, що визначено у пункті 3 розділу ІІ Додатку 6 до Документації. Додатково ми надаємо інформаційний лист № 01/1048 від 22.10.2024 року (с. 135 електронного файлу «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024 (1).pdf»), в якому також міститься ця інформація.
×
-
Назва доказу:
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024
-
Повʼязаний документ:
2 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ПРОФІТПАЛ БІЛОЦЕРКІВКА 23-10-2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «ПРОФІТПАЛ», викладене у протоколі № 133 від 30 жовтня 2024 року
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
06b798d2c1d44305a992f34b1dbc99bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-012923-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
04 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-47.zip 06.10.2024 19:13
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 06.10.2024 19:13
- Лист від Інституту.pdf 06.10.2024 19:13
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf 06.10.2024 19:14
- 20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 06.10.2024 19:14
- sign.p7s 06.10.2024 19:15
- Комісії Антимонопольного комітету 2 (1).pdf 07.10.2024 18:23
- Комісії Антимонопольного комітету 2.pdf.asice 07.10.2024 18:23
- Комісії Антимонопольного комітету 2_Validation_Report.pdf 07.10.2024 18:23
- Комісії Антимонопольного комітету 2.docx 07.10.2024 18:23
- Заперечення на скаргу.pdf 10.10.2024 14:20
- відгуки НАФТОАГРОСЕРВІС.pdf 10.10.2024 14:20
- ДСТУ 7146.pdf 10.10.2024 14:20
- Заперечення на скаргу 2_Validation_Report.pdf 10.10.2024 14:20
- Заперечення на скаргу 2.pdf.asice 10.10.2024 14:20
- Заперечення до скарги.docx 10.10.2024 14:20
- Протокол 127 про виконання рішення АМК (1).pdf 18.10.2024 15:56
- Протокол 127 про виконання рішення АМК_Validation_Report.pdf 18.10.2024 15:56
- Протокол 127 про виконання рішення АМК.pdf.asice 18.10.2024 15:56
- рішення від 08.10.2024 № 16413.pdf 08.10.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 № 16862.pdf 16.10.2024 12:55
- рішення від 15.10.2024 № 16862.pdf 17.10.2024 18:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2024 19:17
Дата розгляду скарги:
15.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.10.2024 18:30
Дата виконання рішення Замовником:
18.10.2024 15:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішено внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Вугілля кам'яне марки ДГ (13-100) (09111100-1 – Вугілля)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-02-012923-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення, із переліком змін, визначених у додатку до цього протоколу (перелік змін до тендерної документації (на 2-х сторінках)).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f4211d029b70426ea548f6d858fc9d8e
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
04 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
дсту 7146:2010
-
Опис доказу:
дсту 7146:2010
-
Повʼязаний документ:
20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту 3472:2015
-
Опис доказу:
дсту 3472:2015
-
Повʼязаний документ:
7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від Інституту
-
Опис доказу:
Лист від Інституту
-
Повʼязаний документ:
Лист від Інституту.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-47.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Відхилено
КЕП
про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
2d5bb9bdc6ea4027b45c39ec20a3ea26
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-012923-a.a1
Назва:
про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ПП ЛІДЕР АКТИВ 2.docx 05.10.2024 12:00
- Тендерна документація (зі змінами).pdf 05.10.2024 12:00
- ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.docx 05.10.2024 12:00
- Постанова 1178.docx 05.10.2024 12:00
- Скарга АМКУ ПП ЛІДЕР АКТИВ 2.pdf 05.10.2024 12:00
- Наказ Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628.docx 05.10.2024 12:00
- sign.p7s 05.10.2024 12:02
- Договір 189 вугілля.pdf 07.10.2024 16:01
- Комісії антимонопольного комітету.pdf 07.10.2024 16:01
- АНОМАЛЬНО НИЗЬКА ЦІНА БІЛОЦЕРКІВКА.pdf 07.10.2024 16:01
- Комісії Антимонопольного комітету.docx 07.10.2024 16:01
- Лист Лідер Актив Заявка.pdf 07.10.2024 16:01
- Комісії антмонопольного комітету Заперечення.docx 10.10.2024 10:56
- Комісії антмонопольного комітету Заперечення_Validation_Report.pdf 10.10.2024 10:56
- Комісії антмонопольного комітету Заперечення (1).pdf 10.10.2024 10:56
- Комісії антмонопольного комітету Заперечення.pdf.asice 10.10.2024 10:56
- Рішення від 08.10.2024 №16464.pdf 08.10.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 №16886.pdf 16.10.2024 14:52
- Рішення від 15.10.2024 №16886.pdf 18.10.2024 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2024 12:05
Дата розгляду скарги:
15.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 17:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.10.2024 14:32
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
75c507a5764b4e8ba650696823728595
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено Перелік умов надання інформації та документів, що можуть підтвердити відповідність пропозиції встановленим вимогам у тендерної документації. Згідно до умов визначених тендерною документацією та додатками до неї визначається перелік вимог щодо надання документів учасником в складі тендерної пропозиції на різних етапах проведення даної процедури закупівлі, а саме: 1) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю, підтвердження ступеня локалізації (на товар) – подається учасником у відповідності до вимог наведених у Додатку 1.1 цієї документації.
Згідно Додатку 1.1 до тендерної документації у Розділі І. Замовник встановлює умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Але крім вимог щодо реквізитів гарантії, Замовник разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель вимагає надання у електронному форматі наступних документів:
- копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
- лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
- копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+ (аналогічна вимога міститься у п.7 Розділа І Додатку 1.1 до тендерної документації).
Таку вимогу вважаємо незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Забезпечення тендерної пропозиції та договору існувало як за мирних часів, коли тендери проводилися за Законом, так і наразі, коли закупівлі (тендери) проводяться згідно з Законом, але з урахуванням Особливостей. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначені статтею 25 Закону, які, варто наголосити, не змінені та є чинними.
«Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
2. У разі якщо тендерні пропозиції/пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
3. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
4. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.»
Крім того, під час встановлення вимог замовники повинні керуватися наказом Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020, яким затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі — Наказ № 2628). Цей Наказ № 2628 містить основні вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, ключовими пунктами якого є :
«п.1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
п.3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. п.5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
п.6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
п.7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.»
Отже, відповідно статті 25 Закону «у разі якщо Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику». Крім того, основні вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які викладені у Наказі №2628 стосуються обов’язкових реквізитів, які має містити гарантія, та форми, за якою вона надається.
Тобто, враховуючи все вищевикладене, ні Закон, ні Особливості, ні Наказ № 2628 не містять будь-яких вимог щодо надання додаткових документів, які вимагає Замовник, а саме:
- копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
- лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
- копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта), яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.
Особливо не зрозуміло, навіщо Замовник вимагає лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій та копію інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Тобто, Замовник вимагає, щоб гарантія була видана конкретною установою, а така вимога вважається дискримінацією.
Враховуючи це просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступні положення, які містить Розділ I. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції Додатку 1.1 до тендерної документації:
7.Вимагається банківська гарантія, видана банком з кредитним рейтингом не нижче uaAA+.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі:
- копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
- лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
- копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.
Згідно Додатку 1.1 до тендерної документації у Розділі І. Замовник встановлює умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Але крім вимог щодо реквізитів гарантії, Замовник разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель вимагає надання у електронному форматі наступних документів:
- копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
- лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
- копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+ (аналогічна вимога міститься у п.7 Розділа І Додатку 1.1 до тендерної документації).
Таку вимогу вважаємо незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Забезпечення тендерної пропозиції та договору існувало як за мирних часів, коли тендери проводилися за Законом, так і наразі, коли закупівлі (тендери) проводяться згідно з Законом, але з урахуванням Особливостей. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначені статтею 25 Закону, які, варто наголосити, не змінені та є чинними.
«Стаття 25. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
2. У разі якщо тендерні пропозиції/пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції встановлюється замовником виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
3. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
4. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції.
5. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.
6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.»
Крім того, під час встановлення вимог замовники повинні керуватися наказом Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020, яким затверджено форму забезпечення тендерної пропозиції та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції (далі — Наказ № 2628). Цей Наказ № 2628 містить основні вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, ключовими пунктами якого є :
«п.1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
п.3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. п.5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми);
вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
можливості часткової сплати суми гарантії.
п.6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності).
п.7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно.»
Отже, відповідно статті 25 Закону «у разі якщо Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику». Крім того, основні вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, які викладені у Наказі №2628 стосуються обов’язкових реквізитів, які має містити гарантія, та форми, за якою вона надається.
Тобто, враховуючи все вищевикладене, ні Закон, ні Особливості, ні Наказ № 2628 не містять будь-яких вимог щодо надання додаткових документів, які вимагає Замовник, а саме:
- копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
- лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
- копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта), яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.
Особливо не зрозуміло, навіщо Замовник вимагає лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій та копію інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Тобто, Замовник вимагає, щоб гарантія була видана конкретною установою, а така вимога вважається дискримінацією.
Враховуючи це просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступні положення, які містить Розділ I. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції Додатку 1.1 до тендерної документації:
7.Вимагається банківська гарантія, видана банком з кредитним рейтингом не нижче uaAA+.
Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі:
- копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
- копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
- лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
- копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.
×
-
Назва доказу:
Наказ Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628
-
Повʼязаний документ:
Наказ Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова 1178
-
Повʼязаний документ:
Постанова 1178.docx
-
-
Назва доказу:
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
-
Повʼязаний документ:
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (зі змінами)
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (зі змінами).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи це просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступні положення, які містить Розділ I. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції Додатку 1.1 до тендерної документації: 7.Вимагається банківська гарантія, видана банком з кредитним рейтингом не нижче uaAA+. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі: - копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію; - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; - лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій; - копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c5aabc01c4724f4fa1eefd7ee03d2ad1
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна вимога щодо забезпечення виконання договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено Перелік умов надання інформації та документів, що можуть підтвердити відповідність пропозиції встановленим вимогам у тендерної документації. Згідно до умов визначених тендерною документацією та додатками до неї визначається перелік вимог щодо надання документів учасником в складі тендерної пропозиції на різних етапах проведення даної процедури закупівлі, а саме: 1) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю, підтвердження ступеня локалізації (на товар) – подається учасником у відповідності до вимог наведених у Додатку 1.1 цієї документації.
Згідно Додатку 1.1 до тендерної документації такі самі вимоги Замовник встановлює у Розділі ІІ. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. А саме відповідно п.2.6 Замовник вимагає:
«2.6. До електронної банківської гарантії, яка надається як забезпечення виконання договору, додаються копії документів гаранта, завірені його уповноваженою особою, а саме:
2.7.1. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
2.7.2. копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
2.7.3. лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
2.7.4. копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.»
Таку вимогу вважаємо незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Забезпечення виконання договору існувало як за мирних часів, коли тендери проводилися за Законом, так і наразі, коли закупівлі (тендери) проводяться згідно з Законом, але з урахуванням Особливостей. Вимоги до забезпечення виконання договору визначені статтею 27 Закону, які, варто наголосити, не змінені та є чинними.
«Стаття 27. Забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.»
Отже, відповідно статті 27 Закону «Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.». Також стаття 27 Закону містить умови повернення забезпечення виконання договору, який має бути його розмір та як використовувати кошти, які надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно п.44 Особливостей «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
…
3) переможець процедури закупівлі:
…
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;».
Тобто, враховуючи все вищевикладене, ні Закон, ні Особливості не містять будь-яких вимог щодо надання додаткових документів, які вимагає Замовник у Розділі ІІ. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю Додатку 1.1 до тендерної документації. А саме відповідно п.2.6 Замовник вимагає:
«2.6. До електронної банківської гарантії, яка надається як забезпечення виконання договору, додаються копії документів гаранта, завірені його уповноваженою особою, а саме:
2.7.1. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
2.7.2. копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
2.7.3. лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
2.7.4. копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.»
Особливо не зрозуміло, навіщо Замовник вимагає лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій та копію інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Тобто, Замовник вимагає, щоб гарантія була видана конкретною установою, а така вимога вважається дискримінацією.
Також, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступні положення, які містить Розділ IІ. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Додатку 1.1 до тендерної документації:
2.6. До електронної банківської гарантії, яка надається як забезпечення виконання договору, додаються копії документів гаранта, завірені його уповноваженою особою, а саме:
2.7.1. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
2.7.2. копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
2.7.3. лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
2.7.4. копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.
Згідно Додатку 1.1 до тендерної документації такі самі вимоги Замовник встановлює у Розділі ІІ. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. А саме відповідно п.2.6 Замовник вимагає:
«2.6. До електронної банківської гарантії, яка надається як забезпечення виконання договору, додаються копії документів гаранта, завірені його уповноваженою особою, а саме:
2.7.1. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
2.7.2. копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
2.7.3. лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
2.7.4. копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.»
Таку вимогу вважаємо незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне.
Забезпечення виконання договору існувало як за мирних часів, коли тендери проводилися за Законом, так і наразі, коли закупівлі (тендери) проводяться згідно з Законом, але з урахуванням Особливостей. Вимоги до забезпечення виконання договору визначені статтею 27 Закону, які, варто наголосити, не змінені та є чинними.
«Стаття 27. Забезпечення виконання договору про закупівлю
1. Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
2. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю:
1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю;
2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним;
3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону;
4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
3. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
4. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.»
Отже, відповідно статті 27 Закону «Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.». Також стаття 27 Закону містить умови повернення забезпечення виконання договору, який має бути його розмір та як використовувати кошти, які надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідно п.44 Особливостей «44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
…
3) переможець процедури закупівлі:
…
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;».
Тобто, враховуючи все вищевикладене, ні Закон, ні Особливості не містять будь-яких вимог щодо надання додаткових документів, які вимагає Замовник у Розділі ІІ. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю Додатку 1.1 до тендерної документації. А саме відповідно п.2.6 Замовник вимагає:
«2.6. До електронної банківської гарантії, яка надається як забезпечення виконання договору, додаються копії документів гаранта, завірені його уповноваженою особою, а саме:
2.7.1. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
2.7.2. копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
2.7.3. лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
2.7.4. копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.»
Особливо не зрозуміло, навіщо Замовник вимагає лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій та копію інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Тобто, Замовник вимагає, щоб гарантія була видана конкретною установою, а така вимога вважається дискримінацією.
Також, просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступні положення, які містить Розділ IІ. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Додатку 1.1 до тендерної документації:
2.6. До електронної банківської гарантії, яка надається як забезпечення виконання договору, додаються копії документів гаранта, завірені його уповноваженою особою, а саме:
2.7.1. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію;
2.7.2. копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію;
2.7.3. лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій;
2.7.4. копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.
×
-
Назва доказу:
Постанова 1178
-
Повʼязаний документ:
Постанова 1178.docx
-
-
Назва доказу:
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
-
Повʼязаний документ:
ЗАКОН УКРАЇНИ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (зі змінами)
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (зі змінами).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
просимо зобовʼязати Замовника виключити зі складу тендерної документації наступні положення, які містить Розділ IІ. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю. Додатку 1.1 до тендерної документації: 2.6. До електронної банківської гарантії, яка надається як забезпечення виконання договору, додаються копії документів гаранта, завірені його уповноваженою особою, а саме: 2.7.1. копія ліцензії банку або завірений банком витяг з Державного реєстру банків де зазначена інформація, що банк має чинну ліцензію; 2.7.2. копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію; 2.7.3. лист-згоду на обробку персональних даних підписанта банківської гарантії та особи, яка уповноважує підписанта на вчинення юридичних дій; 2.7.4. копія інформації або свідоцтва, що видано національним рейтинговим агентством або іншою компетентною організацією, із зазначенням кредитного рейтингу банку (гаранта). Кредитний рейтинг банку, (гаранта) , яким видано банківську гарантію повинен бути не нижче uaAA+.