• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби для чищення

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації

Завершена

279 258.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 396.29 UAH
Період оскарження: 02.10.2024 17:21 - 07.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович

Номер: da9408c695ce4aec96bf382649a85e10
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-02-012582-a.a2
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Скарга:
Замовник протоколом № 1673 від 07.11.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.11.2024 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.11.2024 08:46
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2024 13:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 18756-р/пк-пз від 22.11.2024 Комісії Антимонопольного комітету України виконано
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Олексій Дишко 380674669326 oleksiy.dyshko@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 86898d0bc7434befbf1132f54baa83ef
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Дніпровський державний університет внутрішніх справ (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосив про проведення процедури закупівлі № UA-2024-10-02-012582-a.
Замовник протоколом № 1673 від 07.11.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.

Замовник зазначає, що підставою відхилення моєї тендерної пропозиції стало наступне:
«У складі тендерної пропозиції Учасник надав підписаний уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів) Учасника Додаток №4 (файл « тех.ум.pdf»), на підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі.
Після оцінки технічних характеристик наданих Учасником виявлено невідповідність, а саме:
Замовником вимагалось - Засіб для миття скла та дзеркал «GlassMaster» з розпилювачем (0,55л) TМ «PRO SERVISE» або еквівалент.
Учасником запропоновано – Засіб для чищення вікон з нашатирним спиртом “Top Gear” Засіб для миття скла та дзеркал з розпилювачем (0,55л) TМ “Top Gear” Виробник ТОВ “Гренландія”, що підтверджено висновком санітарно-епідеміологічної експертизи від 26.10.2017 року № 602-123-20-1/33908.
Враховуючи те, що зазначені товари в Додатку 4 до тендерної документації передбачені для використання в навчальному закладі, вміст нашатирного спирту який входить до складу зазначеного вище товару не є бажаним».

Разом з тим, тендерною документацією до даної закупівлі (надалі – ТД) не встановлювалося окремих вимог щодо вмісту або відсутності вмісту нашатирного спирту у складі засобу для миття скла та дзеркал.
Крім того, нашатирний спирт є однією з найтрадиційніших складових у засобах для миття скла і чинить позитивний ефект навіть за невеликого вмісту, випаровуючись після застосування за лічені хвилини чи навіть секунди. Чому його вміст у складі засобу є саме небажаним, Замовник не надав пояснень.

В Замовника відсутні підстави відхилення моєї тендерної пропозиції з підстави «Учасник не підтвердив відповідність Товару, який пропонує до закупівлі, технічним та якісним характеристикам - пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації предмету закупівлі товару зазначеного у технічному завданні Додатку №4 тендерної документації», оскільки наданими у складі моєї тендерної пропозиції документами повністю підтверджено відповідність запропонованого мною товару умовам технічної специфікації предмету закупівлі товару зазначеного у технічному завданні Додатку №4 тендерної документації і відсутні будь-які суперечності чи невідповідності.

Згідно чинного законодавства про публічні закупівлі замовники не мають повноважень для внесення змін до вимог технічної специфікації до предмета закупівлі після проведення аукціону на етапі розгляду тендерної пропозиції учасника.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.


Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.


Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СЕРВІС ПРО»

Номер: 056e25cdee3644dbaa79a9fdb04b9dd6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-10-02-012582-a.c1
Назва: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СЕРВІС ПРО»
Скарга:
14.10.2024 Замовник протоколом № 1553 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «СЕРВІС ПРО», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2024 18:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.11.2024 16:39
Дата виконання рішення Замовником: 05.11.2024 10:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯМ №17663-р/пк-пз від 30.10.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано в повному обсязі
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Олексій Дишко 380674669326 oleksiy.dyshko@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 18b56220978b49f2bc1eedc76f2f54a2
Заголовок пункту скарги: Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «СЕРВІС ПРО»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: СКАРГА

Дніпровський державний університет внутрішніх справ (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-10-02-012582-a.
14.10.2024 Замовник протоколом № 1553 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «СЕРВІС ПРО», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).

1. У п.13 Додатку 8 до ТД встановлено вимогу надати:
«Копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію видані Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та інші документи підтверджуючі якість товару дійсні на дату поставки (з додатками (в разі їх наявності)».

Учасником ТОВ «СЕРВІС ПРО», відповідно до наданих ним Тендерної пропозиції (№ 69/1-11 від 07.10.2024, файл «23. Тендерна пропозиція.pdf») та Порівняльної таблиці (№ 69/1-20 від 07.10.2024, файл «3. Порівняльна таблиця.pdf»), пропонується:
- за позицією №1: Назва товару: Засіб для чищення кухні та інших поверхонь (500г) порошкоподібний TМ «PRO SERVISE» OPTIMUM, виробника TOB 3ПX «CB», на продукцію якого надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/3803 від 19.04.2023 у складі першої сторінки (другу сторінку цього висновку не надано) та додатку до Висновку (файли «Засоби чистячі порошкоподібні Лист 1 (6).pdf» та «Додаток до висновку засоби чистячі порошкоподібні (6).pdf») у складі архіву «17. Висновки СЕС, ІСО.rar», у якому відсутній товар з назвою «Засіб для чищення кухні та інших поверхонь (500г) порошкоподібний TМ «PRO SERVISE» OPTIMUM»;
- за позицією №3: Назва товару: Універсальний засіб для чищення, миття та дезінфекції з активним хлором та дозатором (1л) TМ «PRO SERVISE», виробника ПП «НВФ СВК», на продукцію якого надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/6008 від 31.03.2021 (файл «Гигиена(6) все моющие 042021 НОВАЯ!!!!! (2).pdf» у складі архіву «17. Висновки СЕС, ІСО.rar»), у якому відсутній товар з назвою «Універсальний засіб для чищення, миття та дезінфекції з активним хлором та дозатором (1л) TМ «PRO SERVISE»»;
- за позицією №6: Назва товару: Засіб для миття посуду Golden Lime без ароматизаторів та барвників, 5л TМ «PRO SERVISE», виробника ТОВ «ІМО», на продукцію якого надано висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи № 2024/04/1529 від 08.04.2024 (файл «Висновок ДСЕЕ ( сан гіг) засоби мийні в асортименті 39 нйменув.pdf» у складі архіву «17. Висновки СЕС, ІСО.rar»), виданий не Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а Державною установою Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України;
- за позицією №7: Назва товару: Засіб для прочищення зливних труб «KРІТ», рідина (5л) TМ «PRO SERVISE» OPTIMUM, виробника ТОВ «ІМО», на продукцію якого надано висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи № 2024/04/1529 від 08.04.2024 (файл «Висновок ДСЕЕ ( сан гіг) засоби мийні в асортименті 39 нйменув.pdf» у складі архіву «17. Висновки СЕС, ІСО.rar»), виданий не Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а Державною установою Інститут медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України;
- за позицією №11: Назва товару: Кондиціонер для білизни CONDI SOFT, 5л TМ «PRO SERVISE», виробника : ТОВ «ФРЕСКОХІМ», на продукцію якого надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/22941 від 16.10.2019 (файл «Висновок СЕС Клининг+Стирка2019 г.pdf» у складі архіву «17. Висновки СЕС, ІСО.rar»), у якому відсутній товар з назвою «Кондиціонер для білизни CONDI SOFT, 5л TМ «PRO SERVISE»».

Таким чином, учасником ТОВ «СЕРВІС ПРО» не надано на вимогу п.13 Додатку 8 до ТД за позиціями 1, 3, 6, 7, 11 копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію видані Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

2. У п.14 Додатку 8 до ТД встановлено вимогу надати:
«Копію сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий акредитованим органом із сертифікації системи управління, який акредитовано Національним агентством з акредитації України, дійсний протягом всього терміну поставки товару ( продукції) (в разі його наявності)».
Учасником ТОВ «СЕРВІС ПРО», відповідно до наданої ним Порівняльної таблиці (№ 69/1-20 від 07.10.2024, файл «3. Порівняльна таблиця.pdf»), пропонується:
- за позицією №1: товар виробника TOB 3ПX «CB», на продукцію якого не надано копію сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);
- за позиціями №9, 10: товар виробника ТОВ «КЛОВІН УКРАЇНА», на продукцію якого надано копію сертифікату системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) (файл «9001 (1).pdf» у складі архіву «17. Висновки СЕС, ІСО.rar»), але, разом з тим, не надано копію сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);

Таким чином, учасником ТОВ «СЕРВІС ПРО» не надано на вимогу п.14 Додатку 8 до ТД за позиціями 1, 9, 10 копію сертифікату системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий акредитованим органом із сертифікації системи управління, який акредитовано Національним агентством з акредитації України.


Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЕРВІС ПРО» на підставі невиконання вимог ТД.

Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «СЕРВІС ПРО», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір