• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт колесо-токарного верстату UBB-112

Більш детальна інформація в тендерній докуцментації. Проект договору в тендерній документації.

Завершена

1 000 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2018 15:41 - 01.07.2018 00:00
Скарга
Відхилено

про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на неправомірні дії тендерного комітету Регіональної філії "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" щодо рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріал Інвест Україна» (в порядку ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”)

Номер: 577d2e93849e4c06b8b7f21d040586b4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-002394-a.b2
Назва: про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та на неправомірні дії тендерного комітету Регіональної філії "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" щодо рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріал Інвест Україна» (в порядку ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі”)
Скарга:
15 червня 2018 року Регіональною філією «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-002394-a) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – капітальний ремонт колесо-токарного верстату UBB-112 (код ДК 021:2015: 50530000-9). Запланована вартість закупівлі становить 1 000 000,00 гривень. 06 липня 2018 року було проведено аукціон, переможцем якого стало ТОВ «Ріал Інвест Україна» (надалі – Учасник). 12 липня 2018 року тендерним комітетом Замовника було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «Ріал Інвест Україна». Приватне акціонерне товариство «Краматорський Завод Важкого Верстатобудування» (надалі – Скаржник) вважає дії Замовника такими, що не відповідають нормам чинного законодавства, свідчать про упереджений розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Ріал Інвест Україна» та порушують права Скаржника. Скаржник звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України та просить зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріал Інвест Україна» з таких підстав. 1. У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Ріал Інвест Україна» надало довідку № 508/18 від 02.07.2018 року «Інформація про наявність обладнання, та матеріально-технічної бази, що запропоновано для надання послуг з капітального ремонту колесо-токарного верстату UBB-112, 1977 року випуску, зав. номер № 136749 Iнв. № 3990405000126». В даній довідці вказано, що ТОВ «Ріал Інвест Україна» має договір оренди верстату для виконання робіт, з капітального ремонту колесо-токарних верстатів, а саме: А-41, Rafamet (UBB-112), КЗТС 1836М10 зі Скаржником, тобто з ПрАТ «КЗВВ». Повідомляємо, що Скаржник не має ніяких договірних та інших відносин з ТОВ «Ріал Інвест Україна» у тому числі договорів оренди. Тим самим, ТОВ «Ріал Інвест Україна» надало завідомо неправдиву інформацію, що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Тендерної документації Замовника, а саме: у разі отримання достовірної інформації про невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Для повідомлення про вказаний факт, Скаржник звернувся із заявою до Замовника через електрону систему закупівель. Проте, дане повідомлення було проігнороване Замовником. Крім того, у зв’язку з відсутністю в Учасника вказаного обладнання вважаємо, що Учасник, якого визначено переможцем не відповідає вимогам Замовника. У своїй довідці про наявність матеріально-технічної бази Учасник зазначив той перелік обладнання, який необхідний для надання якісних послуг за договором із Замовником. Враховуючи той факт, що верстати для виконання робіт, з капітального ремонту колесо-токарних верстатів, а саме: А-41, Rafamet (UBB-112), КЗТС 1836М10 відсутні у ТОВ «Ріал Інвест Україна», можливо дійти висновку про відсутність достатньої матеріально технічної бази в Учасника, що, в свою чергу, може свідчити про невідповідність його кваліфікаційним критеріям. У зв’язку з цим, тендерна пропозиція ТОВ «Ріал Інвест Україна» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам ст. 16 Закону та тендерної документації Замовника, а саме: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації. 2. Тендерна документація Замовника містить в собі таку умову: «Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель окремим PDF-файлом (Ім'я файлу: «Відсутність підстав відмови в участі.pdf») з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій». Також, тендерною документацією Замовника було встановлено визначену форму довідки про відсутність підстав відмови в участі. ТОВ «Ріал Інвест Україна» надало у складі своєї тендерної пропозиції файл із назвою: «Довідка щодо наявності відсутності підстав для відмови.pdf». Також, інформація у вказаній довідці була викладена Учасником у іншій формі, ніж була визначена Замовником. Крім того, у зазначеній довідці відсутня інформація про притягнення чи не притягнення ТОВ «Ріал Інвест Україна» протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч. 2 ст. 6, п. 1 ст. 50 ЗУ «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спортворення результатів торгів (тендерів). Скаржник вважає, що ТОВ «Ріал Інвест Україна» знехтувало вимогою Замовника та надало довідку з іншою назвою. Надання файлу з іншою назвою ніж передбачено умовами Тендерної документації, є порушенням та свідчить про невідповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам Замовника. Також, ненадання інформації про притягнення чи не притягнення до відповідальності Учасника, підтверджує факт відсутності всіх документів, які вимагав Замовник у складі тендерної пропозиції Учасника. У зв’язку з зазначеними порушеннями, тендерна пропозиція ТОВ «Ріал Інвест Україна» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. 3. Замовником у розділі 3 Тендерної документації встановлено, що: «учасник завантажує в електронну систему закупівель забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії файлами отриманими від банка». Замовником були встановив вимоги до цієї банківської гарантії, а саме: електронна банківська гарантія повинна містити електронно цифровий підпис (надалі – ЕЦП) уповноваженої особи банку. Також, відповідно до п. 2 розділу 3 Тендерної документації: Замовник перевіряє наявність ЕЦП. Якщо при перевірці електронної банківської гарантії відсутній електронно-цифровий підпис (ЕЦП) уповноваженої особи банку - дана електронна банківська гарантія вважається недійсною. Тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч., якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником. ТОВ «Ріал Інвест Україна» у складі своєї тендерної пропозиції надало три документи на підтвердження наявності забезпечення тендерної пропозиції, а саме: банківська гарантія (назва файлу - 12253_Ріал_Інвест_Україна_Гарантія_02_07_18.pdf), банківська гарантія з підписом ЕЦП (2 файли: 12253_Ріал_Інвест_Україна_Гарантія_02_07_18.pdf.(1).P7S; 12253_Ріал_Інвест_Україна_Гарантія_02_07_18.pdf.(2).P7S), банківська ліцензія та довіреність на уповноважену особу з підписання гарантії. Файл з форматом розширення «P7S» є спеціальним файлом, за допомогою якого накладається ЕЦП та через який можливо перевірити справжність та дійсність накладеного ЕЦП. Для перевірки ЕЦП використовується онлайн сервіс перевірки ЕЦП Міністерства юстиції України (посилання: https://czo.gov.ua/verify). При перевірці дійсності ЕЦП Учасника накладеного на банківську гарантію, сервіс перевірки видає помилку: «Виникла помилка при перевірці файлів. Невірний параметр(2).» Тобто, дійсність накладеного ЕЦП підтвердити неможливо. Виходячи з вимог тендерної документації, відсутність ЕЦП на банківській гарантії тягне її недійсність. Отже, Замовник повинен був відхилити пропозицію Учасника, у зв’язку з неподанням тендерного забезпечення, яке вимагалося Замовником. Враховуючи це тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена. 4. У п.2 розділі 3 Тендерної документації Замовника встановлено: «інші умови, які повинна містити банківська гарантія: безвідкличне зобов'язання банку (Гаранта) сплатити гарантовану суму замовнику (Бенефіціару) за першою письмовою вимогою замовника (Бенефіціара)». ТОВ «Ріал Інвест Україна» у складі своєї тендерної пропозиції надало банківську гарантію з такою умовою сплати: «гарант зобов’язується протягом 5 (п’яти) банківських днів спалити беніфіціару гарантійну суму, за його першою письмовою вимогою з поясненням у чому полягає порушення.» Вважаємо, що надана банківська гарантія не відповідає вимогам, встановленим Замовником. Скаржник вважає, що при наявності такої умови, Бенефіціару необхідно надсилати 2 вимоги. Перша з поясненням порушення, друга - з вимогою про сплату коштів, що є порушенням вимог Замовника до банківської гарантії. Виходячи з того, що гарантія Учасника містить умову, яка не може бути у банківській гарантії згідно з вимогами Замовника, банківська гарантія не відповідає встановленим вимогам у тендерній документації. Отже, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає тендерній документації. 5. Відповідно до ст. 22 Закону встановлено, що Тендерна документація повинна містити у собі проект договору, з умовами якого погоджується потенційний учасник. Так, на відповідність вищезазначеної норми Закону, ТОВ «Ріал Інвест Україна» у складі тендерної пропозиції надало гарантійний лист щодо погодження з проектом договору. Також, у складі своєї тендерної пропозиції надало підписаний проект договору без додатку. Скаржник вважає, що Учасник не надав своє підтвердження з усіма умовами договору. Відповідно до п.11.2. Договору, невід’ємною частиною договору є калькуляція. Враховуючи факт підписання проекту договору Учасником та неподання калькуляції, вважаємо, що Учасник не погодився з формою калькуляції запропонованою Замовником. Отже, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації. 6. На відповідність ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників надати: «довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного господарського договору». ТОВ «Ріал Інвест Україна» не надало у складі своєї тендерної пропозиції довідку, що містить інформацію про досвід роботи на ринку. Через те, що тендерна пропозиція ТОВ «Ріал Інвест Україна» не містить усіх документів, які вимагалися Замовником, вона повинна бути відхилена, як така, що не відповідає вимогам ст. 16 Закону та Тендерної документації Замовника. 7. Тендерною документацією Замовника для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасниками подається довідка. До вказаної довідки встановлена така вимога: «довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність виконання аналогічного господарського договору у кількості не менше одного з обов’язковим зазначенням: - замовника-клієнта; - назви предмету договору; - обсягу послуг (кількість капітально відремонтованих та/або модернізованих верстатів) та/або суми договору». Учасником подано документ щодо інформації про досвід виконання аналогічних договорів, у якому зазначено: назву контрагента, предмет договору, кількість укладених договорів, термін виконання договорів, адреса та контакти контрагенту. Вважаємо, що ТОВ «Ріал Інвест Україна» порушило вимогу Замовника та не надало у довідці про досвід виконання аналогічних договорів інформацію про обсяг послуг (кількість капітально відремонтованих та/або модернізованих верстатів) та/або суми договору. Учасник надав довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору без зазначених обов’язкової інформації, передбаченою Тендерною документацією Замовника. У зв’язку з викладеним порушенням, тендерна пропозиція ТОВ «Ріал Інвест Україна» повинна бути відхилена, як така, що не відповідає ст. 16 Закону та Тендерній документації Замовника. Рішення про намір укласти договір з ТОВ «Ріал Інвест Україна» з такими порушеннями свідчить про неповний та упереджений розгляд Замовником поданих пропозицій. Підсумовуючи зазначене вище, тендерна пропозиція ТОВ «Ріал Інвест Україна» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням (ст. 3 Закону). Як зазначено у п. 9 ст. 18 Закону, за результатами розгляду скарги Орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Прийняте рішення Замовника порушує право Приватного акціонерного товариства «Краматорський Завод Важкого Верстатобудування» на добросовісну конкуренцію серед учасників та неупереджену оцінку тендерної пропозиції ТОВ «Ріал Інвест Україна», а тому завдає економічну шкоду нашому підприємству. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 3, 18, 22, 27, 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Регіональну філію "Південно-Західна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" скасувати своє рішення щодо наміру укласти договір з ТОВ «Ріал Інвест Україна» у відкритих торгах на закупівлю капітального ремонту колесо-токарного верстату UBB-112 (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-15-002394-a).
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.08.2018 20:42
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ", Максим Остроушко +380679661345, +380626468413 kzts.marketing@gmail.com http://kzts.com
Вимога
Є відповідь

Надання недостовірної інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази

Номер: 83122d6dbc04471cb051ea452c7fd14f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-002394-a.a1
Назва: Надання недостовірної інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази
Вимога:
1. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ріал інвест Україна» надав довідку № 508/18 від 02.07.2018 року «Інформація про наявність обладнання, та матеріально-технічної бази, що запропоновано для виконання робіт, на послуги з капітального ремонту колесо-токарного верстату UBB-112, 1977 року випуску, зав. номер № 136749 Iнв. № 3990405000126.» В даній довідці вказано що ТОВ «Ріал інвест Україна» має договір-оренди з Заводом виробником верстату КЗТС, тобто з ПрАТ «КЗВВ». Повідомляємо, що ПрАТ «КЗВВ» не має ніяких договірних та інших відносин з ТОВ «Ріал інвест Україна» у тому числі з договорів-оренди. 2. У розділі «види діяльності» наданого ТОВ «Ріал інвест Україна» витягу з ЄДРПОУ відсутні пункти, що надають дозвіл на виконання робіт з ремонту верстатів: -28.41 Виробництво металообробних машин -33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устаткування промислового призначення, -33.20 Установлення та монтаж машин і устаткування Отже, враховуючи вище викладене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ «Ріал інвест Україна», в іншому випадку ПрАТ «КЗВВ» буде вимушений звернутися до СБУ або АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення прийнято до уваги і буде розглянуте на засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги: Задоволено