-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Бензин А-95
Завершена
728 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 280.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 280.00 UAH
Період оскарження:
02.10.2024 16:12 - 25.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
1dfe90ef0d6544398ce885b418ad0200
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-010974-a.b1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 05.10.2024 12:26
- Відстань від адреси Замовника до АЗС.PNG 05.10.2024 12:26
- Скарга від 05.10.2024 року на умови документації Миколаївський НАУ.pdf 05.10.2024 12:26
- Скарга від 05.10.2024 року на умови документаці UA-2024-10-02-010974-a.docx 05.10.2024 12:26
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 05.10.2024 12:26
- sign.p7s 05.10.2024 12:27
- рішення від 08.10.2024 № 16436.pdf 08.10.2024 17:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 № 16858.pdf 16.10.2024 13:45
- рішення від 15.10.2024 № 16858.pdf 18.10.2024 14:50
- Пояснення від 10.10.2024р..docx 10.10.2024 16:53
- Протокол проведення ВТ та затвердження ТД.pdf 10.10.2024 16:54
- Тендерна документація.pdf 10.10.2024 16:54
- Додаток 5 - Проект договору.docx 10.10.2024 16:54
- Додаток 4 - Документи Переможця.docx 10.10.2024 16:54
- Додаток 1 - Форма тендерної пропозиції.docx 10.10.2024 16:54
- Додаток 2 - Технічні характеристики.docx 10.10.2024 16:54
- Тендерна документація.docx 10.10.2024 16:54
- Додаток 3 - Документи Учасника.docx 10.10.2024 16:54
- Протокол проведення ВТ та затвердження ТД.docx 10.10.2024 16:54
- Пояснення від 10.10.2024р..pdf 10.10.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2024 19:41
Дата розгляду скарги:
15.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2024 14:51
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2024 10:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації на закупівлю товару: ДК 021:2015 09130000-9 - Нафта і дистиляти «Бензин А-95», за номером державної закупівлі в електронній системі PROZORRO - UA-2024-10-02-010974-a, а саме до п. 1 Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» шляхом виключення вимоги щодо мережі АЗС: а саме обов’язкової наявністі АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9) (перелік змін та тендерна документація в новій редакції завантажені на веб-портал Уповноваженого органу).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b76eb31a70984e9682cd8083a8427283
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником 02.10.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію рішенням Уповноваженої особи № 02.10.5/24 від 02.10.2024 р., в пункті 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено:
« 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1 та тендерну пропозицію (за формою встановленою у Додатку № 1)*, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Постанови і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатку № 3 до даної документації.»
В Додатку 3 до ТД визначено ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ, в тому числі Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9):
«Вимоги до мережі АЗС: обов’язкова наявністю АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9), та мережу АЗС по всій території України, перелік яких у вигляді Додатку буде прикладений до Договору.»
Замовник встановлює умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9, що є дискримінаційною та обмежувальною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням на відстані 6,63 км від юридичної адреси від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9):
Адреса АЗС мережі БРСМ-нафта на відстані 6,63 кілометрів:
АЗК БРСМ-Нафта, м. Миколаїв, вул. 2-а Набережна, 2/3.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9).
Зазначена вимога тендерної документації нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та встановлює обмеження в частині наявності матеріально-технічної бази для учасників, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95 (талони (скретч-картки)) ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9), що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: бензин А-95, до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині відстані від АЗС до юридичної адреси Замовника не далі ніж 5 км або збільшити таку відстань до 6,63 км:
- АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
« 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну1 та тендерну пропозицію (за формою встановленою у Додатку № 1)*, інші критерії оцінки1 (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Постанови і в цій тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів/інформації/файла/-ів, перелік яких визначено в Додатку № 3 до даної документації.»
В Додатку 3 до ТД визначено ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ), ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ, в тому числі Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку 2 до тендерної документації Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9):
«Вимоги до мережі АЗС: обов’язкова наявністю АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9), та мережу АЗС по всій території України, перелік яких у вигляді Додатку буде прикладений до Договору.»
Замовник встановлює умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9, що є дискримінаційною та обмежувальною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням на відстані 6,63 км від юридичної адреси від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9):
Адреса АЗС мережі БРСМ-нафта на відстані 6,63 кілометрів:
АЗК БРСМ-Нафта, м. Миколаїв, вул. 2-а Набережна, 2/3.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині наявності АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9).
Зазначена вимога тендерної документації нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та встановлює обмеження в частині наявності матеріально-технічної бази для учасників, що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95 (талони (скретч-картки)) ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти».
Відповідно, Замовником встановлені вимоги в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9), що суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: бензин А-95, до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині відстані від АЗС до юридичної адреси Замовника не далі ніж 5 км або збільшити таку відстань до 6,63 км:
- АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес, які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 05.10.2024 року на умови документації Миколаївський НАУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів мережі АЗС
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Миколаївський національний аграрний університет внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі Бензин А-95 (талони (скретч-картки)) (ДК 021:2015 - 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-02-010974-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у м. Миколаїв не далі ніж 5 км. від юридичної адреси замовника (м. Миколаїв, вул. Георгія Гонгадзе, 9).