-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), брикети паливні вугільні)
Завершена
768 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 840.00 UAH
Період оскарження:
02.10.2024 10:08 - 23.10.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Номер:
6ff321221f004c5fbc4ea9b7a930cad1
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-001882-a.c4
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання».
ДК 021:2015, код 09111100-1 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), брикети паливні вугільні)
Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-02-001882-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-02-001882-a
Протоколом щодо прийняття рішення №44 від 19 листопада 2024 року уповноваженою особою Оксаною Левченко прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі. Абзацу 2 п.п. 2 п 44 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- 3472_2015 Стандарт.pdf 23.11.2024 15:29
- 7146_2010 Стандарт .pdf 23.11.2024 15:29
- Договір Оренди Мирноград.pdf 23.11.2024 15:29
- рішення від 25.06.2024 № 11059.pdf 23.11.2024 15:29
- Скарга 1-23 АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).docx 23.11.2024 15:29
- Скарга 1-23 АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).pdf 23.11.2024 15:29
- sign.p7s 23.11.2024 15:46
- Рішення від 26.11.2024 №18844.pdf 26.11.2024 16:32
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги від 02.12.2024 №1955.pdf 02.12.2024 17:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 №19520.pdf 10.12.2024 13:54
- Рішення від 09.12.2024 №19520.pdf 12.12.2024 12:07
- лист відділу освіти 28.11.2024 18:52
- лист від держпраці 28.11.2024 18:52
- лист комітету щодо відх. переможця.pdf 29.11.2024 10:11
- протокол 29.11.2024 10:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2024 19:26
Дата розгляду скарги:
02.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.12.2024 12:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
66e9435ba6924aa18accf34ec552371e
Заголовок пункту скарги:
I. Щодо тверджень Замовника, про відсутність у Учасника статуту Виробника та відповідно надання недостовірної інформації, зазначаємо наступне:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник у Протоколі зазначає:
«За рішенням уповноваженої особи від 01 жовтня 2024 № 31 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), брикети паливні вугільні), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-20224-10-02-001882-а (далі — Закупівля).
У технічній специфікації ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» зазначає, що є виробником вугілля кам’яного марки ДГ та брикет паливний вугільні. На підставі обзацу 2 пункту 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог статей 6, 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», пункту 12 Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 No 609, та підпункту 30 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 No 96 (далі – Положення), Держпраці видає ліцензії на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, та контролює дотримання суб'єктами господарювання Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва вибухових матеріалів промислового призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 No 604.
Згідно з пунктом 14 розділу 3 Положення про управління гірничого нагляду Державної служби України з питань праці, затвердженого наказом Держпраці від 11.07.2024 No 115, Управління готує матеріали щодо видачі ліцензій на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення та контролює дотримання ліцензійних умов.
Перелік суб'єктів господарювання, що мають ліцензію на провадження господарської діяльності з виробництва вибухових матеріалів промислового призначення, що визначається Кабінетом Міністрів України, знаходиться на вебсайті Держпраці у розділі: Діяльність – Ліцензування – Перелік суб'єктів господарювання, що мають ліцензію на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення.
Пунктом 7 Положення визначено, що Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. Єдиний порядок організації охорони праці в Україні встановлено Законом України «Про охорону праці» (далі – Закон).
Відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – дозвіл). Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 No 1107 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 7 Порядку дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.
Документи, що стали підставою для видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, - зберігаються за місцем їх видачі.
Розпорядниками інформації є міжрегіональні територіальні органи Держпраці Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці для розгляду та надання відповіді відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Північно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (далі – Міжрегіональне управління) розглянуто запит ТОВ «Ресурси Батьківщини» про доступ до публічної інформації No 1 від 29.10.2024.
Відповідно до Положення про Міжрегіональне управління, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці No 173 від 23.09.2022 (далі – Положення), повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Сумської, Полтавської та Харківської областей.
Повідомляємо, що Міжрегіональне управління, згідно Положення, видає, у передбачених законодавством випадках, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткуванняпідвищеної небезпеки.
Стаття 21 Закону України «Про охорону праці» регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Дозвіл). Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання органами Держпраці Дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання ідвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року No 1107 (далі – Порядок).
Інформуємо, що згідно відомостей з реєстру дозволів, оприлюдненого на веб- сайті http://dsp.gov.ua, який ведуть Держпраці та її територіальні органи, згідно пункту 20 Порядку, Міжрегіональним управлінням не видавалися Дозволи ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код згідно з ЄДРПОУ 44432238).
Крім того повідомляємо, що відповідно до Положення, видача ліцензій не належать до компетенції Міжрегіонального управління.
Враховую вищевикладене, відсутній відповідних дозволі на здійснення робіт підвищеної небезпеки, ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ не може бути виробником товару, який є предметом закупівлі.
Враховую вищевикладене, відсутній відповідних дозволі на здійснення робіт підвищеної небезпеки, ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ не може бути виробником товару, який є предметом закупівлі.»
Вважаємо, що рішення Замовника не відповідає положенням діючого законодавства України, від так є незаконним з огляду на наступне:
Дійсно, відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науковотехнічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 24 березня 2022 року №357 на період дії воєнного стану дозволяється виконувати роботи підвищеної небезпеки на підставі Декларації, крім пунктів 1, 2, 3, 5, 6, 10, 22, 28 Групи A Додатку 2 (Перелік робіт що виконуються на підставі Дозволу). Також дозволяється експлуатація (застосування) машин, механізмів, на підставі Декларації, крім п. 1 та п. 10 з групи A переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Після скасування воєнного стану потрібно протягом одного місяця отримати на відповідні пункти Дозволу Держпраці.
Так, установлено:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
Таким чином, на сьогоднішній день обовʼязок отримання Дозволу Держпраці закріплений після скасування воєнного стану. Тобто, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» як виробник на сьогоднішній день звільнений від отримання такого дозволу, а може працювати на підставі Декларації
Учасником зазначено, що він є виробником вугільної продукції. На сьогоднішній день, з урахуванням Особливостей, військового стану, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» не може бути віднесено до відкритих реєстрів, оскільки здійснює свою діяльність з переробки вугільної продукції у місті Мирноград Донецької області, яке знаходиться в зоні бойових дій відповідно до Затвердженого Наказом №309 від 22.12.2022 року Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій. Так, Мирноградська міська територіальна громада, до якої входить місто Мирноград є в даному переліку. Площадка із сортування та переробки вугілля ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (додається Договір оренди).
Ні наявність дозволів, ані наявність підприємства у реєстрах не передбачена самим ДСТУ, а чинним законодавством введено певні особливості, які дозволяють працювати дещо спрощено підприємствам, які здійснюють діяльність на території проведення бойових дій. Єдиним документом, який дійсно свідчить про належну якість вугілля, а відтак і виробника, є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тому, вважаємо, що твердження Замовника є безпідставними, а тому рішення про дискваліфікацію підлягає скасуванню.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, Замовником не здійснено жодних дій для уточнення подібного роду інформації, а також не зазначено інформації, яким чином Учасник повинен підтверджувати свій статус виробника, оскільки такі дії прямо суперечать законодавству, що і призвело до неналежної оцінки пропозиції Учасника з її відхиленням.
Дані позиції підтвердженні Рішенням АМКУ №11059 від 25.06.2024року (закупівля UA-2024-05-27-007526-a). (копія рішення додається)
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
«За рішенням уповноваженої особи від 01 жовтня 2024 № 31 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі код ДК 021:2015 -09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), брикети паливні вугільні), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-20224-10-02-001882-а (далі — Закупівля).
У технічній специфікації ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» зазначає, що є виробником вугілля кам’яного марки ДГ та брикет паливний вугільні. На підставі обзацу 2 пункту 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог статей 6, 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», пункту 12 Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 No 609, та підпункту 30 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015 No 96 (далі – Положення), Держпраці видає ліцензії на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України, та контролює дотримання суб'єктами господарювання Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва вибухових матеріалів промислового призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2016 No 604.
Згідно з пунктом 14 розділу 3 Положення про управління гірничого нагляду Державної служби України з питань праці, затвердженого наказом Держпраці від 11.07.2024 No 115, Управління готує матеріали щодо видачі ліцензій на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення та контролює дотримання ліцензійних умов.
Перелік суб'єктів господарювання, що мають ліцензію на провадження господарської діяльності з виробництва вибухових матеріалів промислового призначення, що визначається Кабінетом Міністрів України, знаходиться на вебсайті Держпраці у розділі: Діяльність – Ліцензування – Перелік суб'єктів господарювання, що мають ліцензію на виробництво вибухових матеріалів промислового призначення.
Пунктом 7 Положення визначено, що Держпраці здійснює свої повноваження безпосередньо та через утворені в установленому порядку територіальні органи. Єдиний порядок організації охорони праці в Україні встановлено Законом України «Про охорону праці» (далі – Закон).
Відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – дозвіл). Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 No 1107 (далі – Порядок).
Згідно з пунктом 7 Порядку дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки видається територіальним органом Держпраці за місцем державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця.
Документи, що стали підставою для видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, - зберігаються за місцем їх видачі.
Розпорядниками інформації є міжрегіональні територіальні органи Держпраці Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці для розгляду та надання відповіді відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Північно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (далі – Міжрегіональне управління) розглянуто запит ТОВ «Ресурси Батьківщини» про доступ до публічної інформації No 1 від 29.10.2024.
Відповідно до Положення про Міжрегіональне управління, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці No 173 від 23.09.2022 (далі – Положення), повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Сумської, Полтавської та Харківської областей.
Повідомляємо, що Міжрегіональне управління, згідно Положення, видає, у передбачених законодавством випадках, дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткуванняпідвищеної небезпеки.
Стаття 21 Закону України «Про охорону праці» регламентує обов’язок роботодавця одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі – Дозвіл). Процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання органами Держпраці Дозволів визначає Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання ідвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року No 1107 (далі – Порядок).
Інформуємо, що згідно відомостей з реєстру дозволів, оприлюдненого на веб- сайті http://dsp.gov.ua, який ведуть Держпраці та її територіальні органи, згідно пункту 20 Порядку, Міжрегіональним управлінням не видавалися Дозволи ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код згідно з ЄДРПОУ 44432238).
Крім того повідомляємо, що відповідно до Положення, видача ліцензій не належать до компетенції Міжрегіонального управління.
Враховую вищевикладене, відсутній відповідних дозволі на здійснення робіт підвищеної небезпеки, ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ не може бути виробником товару, який є предметом закупівлі.
Враховую вищевикладене, відсутній відповідних дозволі на здійснення робіт підвищеної небезпеки, ПП ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ не може бути виробником товару, який є предметом закупівлі.»
Вважаємо, що рішення Замовника не відповідає положенням діючого законодавства України, від так є незаконним з огляду на наступне:
Дійсно, відповідно до статті 21 Закону роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - дозвіл). Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науковотехнічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці. На застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки виробник або постачальник устаткування підвищеної небезпеки отримує дозвіл до прийняття зобов'язань на постачання.
Відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 24 березня 2022 року №357 на період дії воєнного стану дозволяється виконувати роботи підвищеної небезпеки на підставі Декларації, крім пунктів 1, 2, 3, 5, 6, 10, 22, 28 Групи A Додатку 2 (Перелік робіт що виконуються на підставі Дозволу). Також дозволяється експлуатація (застосування) машин, механізмів, на підставі Декларації, крім п. 1 та п. 10 з групи A переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Після скасування воєнного стану потрібно протягом одного місяця отримати на відповідні пункти Дозволу Держпраці.
Так, установлено:
1) на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 (Офіційний вісник України, 2021 р., № 13, ст. 543), експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
2) на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 84, ст. 3077; 2021 р., № 13, ст. 543), виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
Таким чином, на сьогоднішній день обовʼязок отримання Дозволу Держпраці закріплений після скасування воєнного стану. Тобто, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» як виробник на сьогоднішній день звільнений від отримання такого дозволу, а може працювати на підставі Декларації
Учасником зазначено, що він є виробником вугільної продукції. На сьогоднішній день, з урахуванням Особливостей, військового стану, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» не може бути віднесено до відкритих реєстрів, оскільки здійснює свою діяльність з переробки вугільної продукції у місті Мирноград Донецької області, яке знаходиться в зоні бойових дій відповідно до Затвердженого Наказом №309 від 22.12.2022 року Міністерством з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій. Так, Мирноградська міська територіальна громада, до якої входить місто Мирноград є в даному переліку. Площадка із сортування та переробки вугілля ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (додається Договір оренди).
Ні наявність дозволів, ані наявність підприємства у реєстрах не передбачена самим ДСТУ, а чинним законодавством введено певні особливості, які дозволяють працювати дещо спрощено підприємствам, які здійснюють діяльність на території проведення бойових дій. Єдиним документом, який дійсно свідчить про належну якість вугілля, а відтак і виробника, є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тому, вважаємо, що твердження Замовника є безпідставними, а тому рішення про дискваліфікацію підлягає скасуванню.
Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, Замовником не здійснено жодних дій для уточнення подібного роду інформації, а також не зазначено інформації, яким чином Учасник повинен підтверджувати свій статус виробника, оскільки такі дії прямо суперечать законодавству, що і призвело до неналежної оцінки пропозиції Учасника з її відхиленням.
Дані позиції підтвердженні Рішенням АМКУ №11059 від 25.06.2024року (закупівля UA-2024-05-27-007526-a). (копія рішення додається)
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 19 листопада 2024 року
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
807dd8c589754ff4949f64f84e701b63
Заголовок пункту скарги:
ІІ. Щодо отримання Замовником інформації від зацікавленого Учасника ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» та використання її у протоколі щодо дискваліфікації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
У закупівлі прийняли участь наступні Учасники:
Найменування Учасника Остаточна вартість
грн
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» 379 589,00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" 379 590,00
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ" 379 600,00
ПП "БОНУМ КРЕДО" 570 960,00
ТОВ "ТРАНСПОРТ ВУГІЛЛЯ" 678 000,00
Замовник у протоколі про дискваліфікацію зазначає (витяг з протоколу):
«Розпорядниками інформації є міжрегіональні територіальні органи Держпраці Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці для розгляду та надання відповіді відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Північно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (далі – Міжрегіональне управління) розглянуто запит ТОВ «Ресурси Батьківщини» про доступ до публічної інформації No 1 від 29.10.2024.
Відповідно до Положення про Міжрегіональне управління, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці No 173 від 23.09.2022 (далі – Положення), повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Сумської, Полтавської та Харківської областей.»
Відповідно до п.42. Особливостей:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
В даному випадку дії Замовника є грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а саме
1) Сам факт отримання від зацікавленої сторони поза механізмом здійснення запиту відповідно до п.42 Особливостей є порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них
2) Замовник має право звертатись до організацій відповідно до їх компетенції, тобто навіть в разі якщо б Замовник звернувся до ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ», з запитом то в будь-якому разі така відповідь була б нікчемною, адже ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» не є компетентним органом щодо надання відомостей з реєстру Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
3) Замовник не звертався до ТОВ «Ресурси Батьківщини», тобто фактично в порушення процедури підтвердження інформації визначеної п.42 Особливостей, отримав інформацію в приватному порядку від зацікавленого Учасника.
Вважаємо, що Замовник в порушення законодавства дискваліфікував ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ», а відтак така дискваліфікаціє є юридично нікчемною.
Найменування Учасника Остаточна вартість
грн
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» 379 589,00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" 379 590,00
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ" 379 600,00
ПП "БОНУМ КРЕДО" 570 960,00
ТОВ "ТРАНСПОРТ ВУГІЛЛЯ" 678 000,00
Замовник у протоколі про дискваліфікацію зазначає (витяг з протоколу):
«Розпорядниками інформації є міжрегіональні територіальні органи Держпраці Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці для розгляду та надання відповіді відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Північно-Східним міжрегіональним управлінням Державної служби з питань праці (далі – Міжрегіональне управління) розглянуто запит ТОВ «Ресурси Батьківщини» про доступ до публічної інформації No 1 від 29.10.2024.
Відповідно до Положення про Міжрегіональне управління, затвердженого наказом Державної служби України з питань праці No 173 від 23.09.2022 (далі – Положення), повноваження Міжрегіонального управління поширюються на територію Сумської, Полтавської та Харківської областей.»
Відповідно до п.42. Особливостей:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.»
В даному випадку дії Замовника є грубим порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а саме
1) Сам факт отримання від зацікавленої сторони поза механізмом здійснення запиту відповідно до п.42 Особливостей є порушенням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них
2) Замовник має право звертатись до організацій відповідно до їх компетенції, тобто навіть в разі якщо б Замовник звернувся до ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ», з запитом то в будь-якому разі така відповідь була б нікчемною, адже ТОВ «РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ» не є компетентним органом щодо надання відомостей з реєстру Північно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці
3) Замовник не звертався до ТОВ «Ресурси Батьківщини», тобто фактично в порушення процедури підтвердження інформації визначеної п.42 Особливостей, отримав інформацію в приватному порядку від зацікавленого Учасника.
Вважаємо, що Замовник в порушення законодавства дискваліфікував ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ», а відтак така дискваліфікаціє є юридично нікчемною.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 19 листопада 2024 року
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
013e2002933c4826970b5682fb4758ad
Заголовок пункту скарги:
ІІІ. Щодо рішення Замовника відхилити тендерну пропозицію на підставі на підставі абзацу 2 п.п. 2 п 44 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник у протоколі зазначає:
«Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Водночас, відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, відповідно до п.44 Особливостей: «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту»
Тобто, надання Дозволу Держпраці під час проведення закупівлі не передбачена ні Тендерною документацією та її Додатками Замовника, ні самим законодавством (ДСТУ).
Тому вважаємо, що дискваліфікація Замовником на підставі абзацу 2 п.п. 2 п 44 Особливостей є незаконною, а тому рішення про дискваліфікацію підлягає скасуванню.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
«Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Водночас, відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, відповідно до п.44 Особливостей: «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту»
Тобто, надання Дозволу Держпраці під час проведення закупівлі не передбачена ні Тендерною документацією та її Додатками Замовника, ні самим законодавством (ДСТУ).
Тому вважаємо, що дискваліфікація Замовником на підставі абзацу 2 п.п. 2 п 44 Особливостей є незаконною, а тому рішення про дискваліфікацію підлягає скасуванню.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №44 від 19 листопада 2024 року
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Номер:
d7d3731129c64aa581c7e4c81f032a30
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-001882-a.b3
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства про публічні закупівлі (рішення про дискваліфікацію)
Скарга:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI, ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» звертається зі скаргою щодо незаконної дискваліфікації учасника ПП «Вуглепостачання».
ДК 021:2015, код 09111100-1 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), брикети паливні вугільні)
Оголошення на веб-порталі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-10-02-001882-a
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-10-02-001882-a
Протоколом щодо прийняття рішення №39 від 31 жовтня 2024 року уповноваженою особою Оксаною Левченко прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» (код ЄДРПОУ 44432238) на підставі. Абзацу 2 п.п. 2 п 44 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).docx 01.11.2024 10:35
- Скарга АМКУ ПП Вуглепостачання (рішення про дискваліфікацію).pdf 01.11.2024 10:35
- sign.p7s 01.11.2024 13:12
- рішення від 05.11.2024 № 17841.pdf 05.11.2024 17:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.11.2024 № 18256.pdf 13.11.2024 11:47
- рішення від 12.11.2024 № 18256.pdf 14.11.2024 13:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 13:22
Дата розгляду скарги:
12.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.11.2024 13:17
Дата виконання рішення Замовником:
14.11.2024 14:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
розглянувши скаргу приватного підприємства "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ 44432238) від 01 листопада 2024 принято РІШЕННЯ №18256-р/пк-пз від 12.11.2024 комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зобов'язати Відділ освіти, молоді, спорту і культури Софіївської сільської ради (код ЄДРПОУ 43713356) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ 44432238) за процедурою закупівлі — "Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), брикети паливні вугільні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-10-02-001882-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
626b714ebb45413c9837f80e51211edc
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо рішення Замовника, стосовно дискваліфікації Учасника без надання права на усунення невідповідностей:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
У протоколі №39 замовник зазначає, що Учасник не надав наступні документи:
1) Паспорт/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю (уповноваженої особи учасника). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); (Абзац 5 Додатку 8 до Тендерної документації
2) Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі (Додаток 8)
Відповідно до пункту 43 Особливостей:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Паспорт/(ID-картку) та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків, а також Інформація у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів не підпадають під виключення пункту 43 Особливостей, а саме: «крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції».
Тобто, Замовник був зобов’язаний надати Учаснику 24 години на усунення невідповідповідностей, чим порушив законодавство про публічні закупівлі, а саме п. 43 Особливостей.
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
1) Паспорт/(ID-картку) та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для учасників фізичних осіб, а також для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю (уповноваженої особи учасника). Для іноземного учасника - завірений переклад витягу з торгового реєстру, тощо); (Абзац 5 Додатку 8 до Тендерної документації
2) Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі (Додаток 8)
Відповідно до пункту 43 Особливостей:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Паспорт/(ID-картку) та довідка про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків, а також Інформація у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів не підпадають під виключення пункту 43 Особливостей, а саме: «крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції».
Тобто, Замовник був зобов’язаний надати Учаснику 24 години на усунення невідповідповідностей, чим порушив законодавство про публічні закупівлі, а саме п. 43 Особливостей.
Вважаємо, що дана причина дискваліфікації не відповідає нормам чинного законодавства, а відтак є безпідставною.
Відповідно до абз.2 ч.18 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ» код ЄДРПОУ 44432238, оформленого Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №39 від 31 жовтня 2024 року
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
2648843b859c42878fe0d343f4c57834
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-001882-a.a2
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
18 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-49.zip 18.10.2024 23:59
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 18.10.2024 23:59
- ДСТУ_брикети вугільні.pdf 18.10.2024 23:59
- sign.p7s 19.10.2024 00:01
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
19.10.2024 00:02
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4d02c49128e14f608efe3ff935bb7e59
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
18 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 7493:2013
-
Опис доказу:
ДСТУ 7493:2013
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_брикети вугільні.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-49.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
ef41cfd848d04ea09fdb54a37260314e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-10-02-001882-a.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
06 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-46.zip 06.10.2024 16:29
- лист енерго (1) 2.pdf 06.10.2024 16:29
- Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf 06.10.2024 16:30
- Лист від Інституту.pdf 06.10.2024 16:30
- ДСТУ_брикети вугільні.pdf 06.10.2024 16:30
- 20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf 06.10.2024 16:30
- 7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf 06.10.2024 16:31
- sign.p7s 06.10.2024 16:36
- Рішення від 08.10.2024 № 16446.pdf 08.10.2024 16:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 № 16875.pdf 16.10.2024 13:35
- Рішення від 15.10.2024 № 16875.pdf 18.10.2024 14:58
- Лист КАМКУ про усунення порушень.docx 18.10.2024 00:26
- Лист про усунення порушень.pdf 18.10.2024 09:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2024 16:38
Дата розгляду скарги:
15.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2024 14:59
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2024 10:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету Українивід 15.10.2024 № 16875-р/пк-пз було внесено зміни до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
72578c742be14e30b219f7ae035efcb8
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
06 жовтня 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 3472:2015
-
Опис доказу:
ДСТУ 3472:2015
-
Повʼязаний документ:
7.ДСТУ 3472-2015_ (1)_page-0001 (8) (29).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Опис доказу:
ДСТУ 7146:2010
-
Повʼязаний документ:
20.ДСТУ 7146-2010 зі змінами.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ брикети вугільні
-
Опис доказу:
ДСТУ брикети вугільні
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ_брикети вугільні.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від інституту
-
Опис доказу:
Лист від інституту
-
Повʼязаний документ:
Лист від Інституту.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від постачальника
-
Опис доказу:
Лист від постачальника
-
Повʼязаний документ:
лист енерго (1) 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (НАФТОАГРОСЕРВІС)-2.pdf.asice-46.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації