-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Паливні гранули (пелети) з деревини»
«Паливні гранули (пелети) з деревини»
Торги не відбулися
136 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 680.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2018 08:33 - 08.08.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
e5c8c9c6e5eb422daa38140106e8be13
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000053-b.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до договору поставки п. 3.1 та додатку 1 п.2 до оголошення про проведення допорогової закупівлі вимога: "Склад Покупця повинен розташовуватись в межах Луганської області" є дискримінаційною.
Оскільки, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію між Учасниками. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зважаючи на умови Вашої Тендерної документації, можна дійти висновку, що ви вчиняєте умисні дії для того, щоб більшість Учасників не змогли взяти участь у даній закупівлі і тим самим порушуєте основні принципи здійснення процедури державних закупівель. Вимагаємо змінити умови своєї Тендерної документації, усунути вимоги, які не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі, а за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
В іншому випадку, ми змушені будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, оскільки встановлення даних вимог у Вашій Тендерній документації є грубим порушенням законодавства України у сфері здійснення державних закупівель, а тому не повинно залишатися поза увагою контролюючих органів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2018 10:22
Вимога
Залишено без розгляду
Невідповідність тендерної документації
Номер:
beb3223511d04a3496434fce7034884e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000053-b.b2
Назва:
Невідповідність тендерної документації
Вимога:
В оголошенні про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель вказано 6.3. «Примітка. Для визначення переможця за електронними торгами учасник повинен надати пакет документів, завірених належним чином, у сканованому вигляді (формат pdf) протягом 1 робочого дня. У разі відсутності документів на майданчику Замовник може відхилити пропозицію Учасника.»
Але Закон не містить вимог щодо завантаження учасникам остаточних тендерних пропозицій та не передбачає несвоєчасне завантаження остаточної версії тендерної пропозиції в якості підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до частини 1 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст..17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Згідно з частиною 3 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Відповідно до частини 3 с. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дат оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частино першої цієї статті.
Таким чином, вважаємо, що положення п 6.3 оголошення про проведення допорогової закупівлі у частині завантаження остаточних тендерних пропозицій, строків такого завантаження та підстави відхилення тендерних пропозицій, передбаченої п.6.3 підлягають приведенню у відповідність до чинного законодавства України.
Вимагаємо скасувати рішення надати необхідні документи, усунути дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2018 10:11
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Курта І.Ю.
Номер:
2b58f20aaba44facaf69985ae33f8420
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000053-b.b1
Назва:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Курта І.Ю.
Вимога:
В п.6.1. оголошення про проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель вказано перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, серед яких потрібно надати «2. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість» та «6. Копія витягу з реєстру платників єдиного податку або копію свідоцтва платника єдиного податку» які є взаємовиключними. За наявності свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість у підприємства не може бути свідоцтва платника єдиного податку.
ФОП Курта І.Ю. надав у складі тендерної пропозиції в тому числі Довідку про те що застосовує спрощену систему оподаткування та не є платником податку на додану вартість зг. ст.3. Закону України "Про спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб'єктів малого підприємництва" та здійснює розрахунки без виділення у первинних документах суми податку на додану вартість згідно чинного законодавства України. Та копії витягу з реєстру платників єдиного податку та копію свідоцтва платника єдиного податку.
Крім того у оголошенні не вказано що виконавець повинен бути платником ПДВ.
Крім того, ч.2 п.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осі підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бут підставою для Ії відхилення замовником.
Ст.. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначні підстави, коли Замовник може прийняти рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника.
Отже ФОП Курта І.Ю. належним чином виконав усі вимоги чинного законодавства у сфері публічних закупівель стосовно надання усієї необхідної інформації та документів.
Резюмуючи вищевикладене ми не вбачаємо факту порушення в наданій тендерній пропозиції, та вважаємо рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Курта І.Ю. безпідставним.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.. 16, 17, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо: скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Курта І.Ю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.08.2018 09:59